Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

si la dl sunt la nivelul jugului. mai sus de atat ce dracu sa cauti in apa?

bozoro - tu parca ai facut smecheria cu bypass la filtrul de benzina. ce filtru exterior ai folosit care sa asigure filtrare + debit suficient?

ma bate-un gand ca o sa vina o iarna lunga si am auzit ca pompele de dl sunt cam scumpe.

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai asa ca nu m-ai lamurit.

:D

 

deci faci bypass si inlocuiesti celalalt fitru din capatul pompei cu unul pentru model >2008?

sau filtrul de inalta presiune il inlocuiesti cu unul de la model de de dupa 2007?

din poze inclin ca ai vrut sa zici prima optiune dar atunci - este suficient acel filtru din capatul pompei sa filtreze combustibilul?

 

stima si merci,

aul

 

 

post-18136-0-19130700-1380812927_thumb.gifpost-18136-0-49098900-1380812933_thumb.gif

 

 



... si daca tot suntem la capitolul intrebari --- pe vremuri se folosea o sita foarte deasa la in rezervor ca un pahar care sa retina mizeria de la pompa.

nu exista asa ceva care sa se poata pune acolo in gura de alimetnare si scoate din cand in cand si curati?

intreb si eu....

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu din 2008.Deci inseamna ca filtrul din pompa nu mai face nasoale?

: ))) e si asta un punct de vedere!

Nu, inseamna doar ca ala de dupa 2008 e mai ieftin (cred) dar sa il lasam pe bozoro sa ne zica.

toate faca nasoale in ziua de azi ...si solutia e "rezervor de plastic+ sita la intrare".

 

stima,

paul

 

ps = alea de 1000 am auzit ca ruginesc mai repede rezervoarele pentru ca consuma mai mult ...

:D (asta a fost asa prieteneste ca mi-am amintit ca tu ai 1000).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la modelele dupa 2007 nu mai ai problema cu filtrul de inalta presiune ca nu mai e in pompa (reperul 2 in prima poza) si se schimba numai filtrul de la intrarea in pompa (reperul 2 poza a 2-a). acelasi reper l-am folosit cu succes si in pompele dinainte de 2007 (inlocuind filtrul 3 din prima poza cu ) si bypassand filtrul de inalta presiune.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, mai, voi despre ce vorbiti? Eu tocmai mi-am bagat stroama la iernat din motive personale. E model 2005. I-am umplut rezervorul full si am lasat-o intr-un garaj. E cazul sa-mi fac griji? Daca da, explicati-mi si mie ca la babe proaste care-i faza cu pompa.

 

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la modelele dupa 2007 nu mai ai problema cu filtrul de inalta presiune ca nu mai e in pompa (reperul 2 in prima poza) si se schimba numai filtrul de la intrarea in pompa (reperul 2 poza a 2-a). acelasi reper l-am folosit cu succes si in pompele dinainte de 2007 (inlocuind filtrul 3 din prima poza cu ) si bypassand filtrul de inalta presiune.

deci la modelele de dupa 2007 au pus un singur filtru ... hmmm.. interesant, dupa mine nu e chiar sanatos pentru injectoare. nu se mai infunda filtrul ala de inalta presiune dar cred ca sunt sanse mai mari sa ajunga mizerie la injectoare.

sunt diferente intre cele doua filtre de la intrarea in pompa la cele doua modele?

ca nu inteleg de ce folosesti filtrul de la intrare de dupa 2007 la pompa de dinainte de 2007?

filtreaza mai bine ala de dupa 2007 de la intrare? e mai ieftin?

 

stima,

paul

 

Salut, mai, voi despre ce vorbiti? Eu tocmai mi-am bagat stroama la iernat din motive personale. E model 2005. I-am umplut rezervorul full si am lasat-o intr-un garaj. E cazul sa-mi fac griji? Daca da, explicati-mi si mie ca la babe proaste care-i faza cu pompa.

 

Multam!

vorbim despre rugina in rezervor. (cu filtrele am deviat un pic)

e oki ca e plin full rezervorul peste iarna dar daca te uiti din lateral ramane o zona unde nu ajunge benzina pe interior. zona aia superioara e cea mai afectata de rugina si sincer eu m-am ingrozit de ce am vazut acolo. si se vede doar prin gaura in care e montata pompa de benzina.

de exemplu la mine pe exteriorul rezervorului sau prin gura de umplere nu se vede absolut nici un semn de rugina.

ar fi de verificat pompa la orice motor mai vechi de 2-3-4 ani. nu e complicat si te poate scapa de bataie de cap.

ps - oringul de la pompa - dintre pompa si rezervor - dupa ce il desfaci incepe sa se dilate. eu l-am tinut scos cam 2 ore si deja avea diametrul cam cu 2 cm mai mare insa am reusit sa il refolosesc. ma gandesc ca daca sta mai mult scos se dilata si mai mult - deci atentie ca ala ar fi bine sa fie la indemana daca desfaceti si tineti desfacuta pompa mai mult timp.

daca gasesc poze pe net - pun sa va "distrati" si voi.

 

stima,

paul

 

Al meu din 2008.Deci inseamna ca filtrul din pompa nu mai face nasoale?

transilvania - acum am remarcat - la dl100 au folosit aceeasi pompa cu filtru de inalta presiune si inainte de 2007 si dupa (probabil bozoro poate sa confirme).

:D

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi...Eu m-am uita cu camera endoscopica si e curatenie peste tot.Adevarul e ca am incercat mereu sa fie cat mai plin.Atat contra ruginii cat si pentru faptul ca pompa se raceste in benzina.

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci la modelele de dupa 2007 au pus un singur filtru ... hmmm.. interesant, dupa mine nu e chiar sanatos pentru injectoare. nu se mai infunda filtrul ala de inalta presiune dar cred ca sunt sanse mai mari sa ajunga mizerie la injectoare.

sunt diferente intre cele doua filtre de la intrarea in pompa la cele doua modele?

ca nu inteleg de ce folosesti filtrul de la intrare de dupa 2007 la pompa de dinainte de 2007?

filtreaza mai bine ala de dupa 2007 de la intrare? e mai ieftin?

 

stima,

paul

 

vorbim despre rugina in rezervor. (cu filtrele am deviat un pic)

e oki ca e plin full rezervorul peste iarna dar daca te uiti din lateral ramane o zona unde nu ajunge benzina pe interior. zona aia superioara e cea mai afectata de rugina si sincer eu m-am ingrozit de ce am vazut acolo. si se vede doar prin gaura in care e montata pompa de benzina.

de exemplu la mine pe exteriorul rezervorului sau prin gura de umplere nu se vede absolut nici un semn de rugina.

ar fi de verificat pompa la orice motor mai vechi de 2-3-4 ani. nu e complicat si te poate scapa de bataie de cap.

ps - oringul de la pompa - dintre pompa si rezervor - dupa ce il desfaci incepe sa se dilate. eu l-am tinut scos cam 2 ore si deja avea diametrul cam cu 2 cm mai mare insa am reusit sa il refolosesc. ma gandesc ca daca sta mai mult scos se dilata si mai mult - deci atentie ca ala ar fi bine sa fie la indemana daca desfaceti si tineti desfacuta pompa mai mult timp.

daca gasesc poze pe net - pun sa va "distrati" si voi.

 

stima,

paul

 

transilvania - acum am remarcat - la dl100 au folosit aceeasi pompa cu filtru de inalta presiune si inainte de 2007 si dupa (probabil bozoro poate sa confirme).

:D

 

stima,

paul

 

Merci pentru detalii, sper sa nu fie probleme. Si eu mereu am avut rezervorul mereu full. Chiar si dupa 100 de km ii faceam plinul daca nu mergeam cu ea 2-3 zile.

 

O sa-mi bag si eu nasul in ea cat pot de repede.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

deci la modelele de dupa 2007 au pus un singur filtru ... hmmm.. interesant, dupa mine nu e chiar sanatos pentru injectoare. nu se mai infunda filtrul ala de inalta presiune dar cred ca sunt sanse mai mari sa ajunga mizerie la injectoare.

sunt diferente intre cele doua filtre de la intrarea in pompa la cele doua modele?

ca nu inteleg de ce folosesti filtrul de la intrare de dupa 2007 la pompa de dinainte de 2007?

filtreaza mai bine ala de dupa 2007 de la intrare? e mai ieftin?

paul

da, au pus un singur filtru din material filtrant mult mai des (gen hartie filtranta) fata de plasa rara de la modelul anterior. evident, fata de de modelul vechi chiar filtreaza dar trebuie probabil schimbat ceva mai des. se potriveste destul de bine (are gaura mai nica da fortat intra oricum) si costa vreo 30 de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Merci.

ala din capat de la pompa model vechi - parea destul de des (deloc rar) - dar este adevarat ca nu am vazut din asta nou:

post-18136-0-41144800-1380893370_thumb.jpg

 

Oricum - o sa pun unul exterior si imi trebuie un model de filtru care sa nu fie prea mare (10 lungime, 5 diam, 8mm conexiunile) dar poate gasesc si mai mic.

Mann wk4002, wk44 dar poate gasesc din ala care se poate desface si curati din cand in cand.

 

stima,

paul

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kreator: pentru un miar nu e chiar asa de mult mai ales daca ai avut un condus mai zglobiu.

@ivan: ca sa pui filtru extern trebuie sa schimbi si furtunul pt. ca ala origiginal e de plastic si nu poti sa il tai sa pui filtru pe el. si da, filtrul e ala si e din plasa rara fata de ala nou care e din elemen filtrant tip bumbac sau hartie filtranta. prin ala vechi trece mult jeg. crede-ma ca si eu am filtru extern si vad ce e in el, unde mai pui ca mai scade si presiunea de alimentare dupa ceva vreme pentru ca furtunele pe care le-am gasit eu pe aici nu tin prea bine la presiunea pe care o face pompa si se umfla facand sa se mai piarda din presiunea de alimentare. cel mai bine dupa parerea mea e sa pui filtru de model nou. eu sa il pun la urmatoarea revizie ca m-am saturat sa tot schimb furtunele si filtrele astea de rahat de la benzinarii.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amicul, care ma mai scoate la plimbare. cu un Dl 1000, reuseste 5,5 in conditiile descries, respectiv legal + 10-20 km/h, pasager, bagaje. Afara, mers la fel, intre DL 1000 si ST10 nu iese o diferenta mai mare de un litru la un plin de benzina. Diferenta mare (1-2L/%), este in oras si pe autostrada cu viteze <140. Acelasi motor, nereglat si infundat, scotea 8-10% in mainile fostului proprietar.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cel mai bun consum l-am scos in jurul a 5000-5500 de ture pe A2 . A fost de 4.3 la suta. Cel mai mare l-am scos in Bucuresti: 7.6 . De obicei in oras schimb destul de tarziu, 8, 9 mii daca imi permite strada.

Editat de Nocturnus85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cel mai bun consum l-am scos in jurul a 5000-5500 de ture pe A2 . A fost de 4.3 la suta. Cel mai mare l-am scos in Bucuresti: 7.6 . De obicei in oras schimb destul de tarziu, 8, 9 mii daca imi permite strada.

cum pielea mea sa schimbi la 8-9 mii ?

la 8 mii deja ii cam dai "in gol" curba de cuplu si cea de putere o ia in jos deci poti s-o turezi cat vrei ca nu mai obtii nimic

http://image.sportrider.com/f/10245754+w750+st0/146_0805_18_z+SR_comparison_test+horsepower_and_torque_chart.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum pielea mea sa schimbi la 8-9 mii ?

la 8 mii deja ii cam dai "in gol" curba de cuplu si cea de putere o ia in jos deci poti s-o turezi cat vrei ca nu mai obtii nimic

http://image.sportrider.com/f/10245754+w750+st0/146_0805_18_z+SR_comparison_test+horsepower_and_torque_chart.jpg

 

Cand ii dau in gura, cam acolo schimb. DIn ce vad in grafic la HP sunt 62.4 intre 8 mii si 9 mii 7 sute iar cuplul maxim intre 7 si 8 mii. Repet asta cand ma dau la ea. De obicei la mers domol, schimb pe la 5 mii 5 sute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca performante maxime sunt atinse intre tutratia maxima de cuplu si cea de putere, pornesti de la 6500 si la 9000 schimbi in viteza superioara.

Nu da bine la consum totusi si in oras e cam degeaba, depasesti orice masina si schimband la 4000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ah ... azi a inceput sa imi planga un telescop furca.

:D - si-or trait viata.

o sa le schimb si pe alea de praf daca tot desfac.

iar simeringuri o sa pun din alea cu 2 arcuri - or tine mai bine.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...