Jump to content

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Recommended Posts

Salutare!

De Duminica sper sa fiu fericitul posesor al unui V-strom k10. Intrucat am auzit numai lucruri de lauda despre oamenii care mi-l aduc si am avut o colaborare de nota 10, in proportie de 99% sunt sigur ca motoreta e ok. Dar tinand cont de faptul ca in urma cu ceva timp mi-am luat o teapa venind din Iasi pana-n Bucuresti sa cumpar un xl700v Transalp “in stare f buna, necazut, ca nou, 2.500 km … bla bla bla” care s-a dovedit a fi o catastrofa, as prefer sa-l vada cineva live inainte. Sa-l auda pornind la rece. Daca va exista vreun mic dubiu, eu tot voi veni Duminica sa ma conving cu proprii ochi, dar sa nu mai car platforma/mecanic dupa mine, caci sunt niste costuri in plus care chiar nu mi le permit acum.

In concluzie, daca se plictiseste sambata cineva si crede ca s-ar pricepe sa asculte un v-strom sa dea un pm sau sa posteze aici.

Drept rasplata, mentionez ca la urmatoarea intalnire Vstromania voi da o bere/2/3. Eventual rasplata o pot oferi Duminica cand ajung in Bucuresti.

Mersi!

Toate cele bune!

Link to comment
Share on other sites

E posibil ca astea ce le-ai comandat sa vina cu fire si mufe mai de calitate, cele din china au venit doar cu un cablu scurt. In rest cred ca sunt cam la fel. Oricum si la pretul asta sunt ok fata de original.

 

post-9248-0-83141800-1386886277_thumb.jpg

 

 

Colierele de la sw motech arata bine, cred ca o sa imi comand si eu un set ca le-am montat "provizoriu" cu ceva coliere de teava de gaz si asa au ramas o jumatate de an.

Link to comment
Share on other sites

DA, tin neaparat de motul.

printre cele netestate a ramas Bardahl - dar la un moment dat m-am plictisit de atata testat si am decis sa raman la cel care ma unge cel mai bine (chiar si la suflet).

 

stima,

paul

 

300v a fost primul ulei pus in transalp acum ceva ani. l-am schimbat dupa 2000k (l-am clasificat ca un ulei racing - te tine cat o cursa :) )

 

numai bine,

paul

 

Da, Motul e o alegere buna, dar nu 300V pentru Transalp.

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

De Duminica sper sa fiu fericitul posesor al unui V-strom k10. Intrucat am auzit numai lucruri de lauda despre oamenii care mi-l aduc si am avut o colaborare de nota 10, in proportie de 99% sunt sigur ca motoreta e ok. Dar tinand cont de faptul ca in urma cu ceva timp mi-am luat o teapa venind din Iasi pana-n Bucuresti sa cumpar un xl700v Transalp “in stare f buna, necazut, ca nou, 2.500 km … bla bla bla” care s-a dovedit a fi o catastrofa, as prefer sa-l vada cineva live inainte. Sa-l auda pornind la rece. Daca va exista vreun mic dubiu, eu tot voi veni Duminica sa ma conving cu proprii ochi, dar sa nu mai car platforma/mecanic dupa mine, caci sunt niste costuri in plus care chiar nu mi le permit acum.

In concluzie, daca se plictiseste sambata cineva si crede ca s-ar pricepe sa asculte un v-strom sa dea un pm sau sa posteze aici.

Drept rasplata, mentionez ca la urmatoarea intalnire Vstromania voi da o bere/2/3. Eventual rasplata o pot oferi Duminica cand ajung in Bucuresti.

Mersi!

Toate cele bune!

daca e in Bucuresti te pot ajuta eu.

Link to comment
Share on other sites

@brake.......nu prea imi mai permit sa dau banu 100ron pe luna , asa pe 4 - 5 luni imi strang banii astia si imi iau si eu un scut la motor sau alte accesorii , sau buget pentru o tura As vrea sa o tin intr-un garaj normal dar ce sa-I faci , asta e. Sta foarte bine in fata blocului.

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

@petrilacocuz...Sau poate vrei sa vezi un miar din 2008 cu de toate la 30 si ceva de mii km.Unic proprietar.Sunt din Ardeal.

 

Mersi dar nu ma "coafeaza". E suficient 650-ul. Motoreta respectiva e adusa special pentru mine si in proportie de 99% se va incheia tranzactia. N-as vrea sa bat maine un drum pana la Bucuresti sa o vad eu (sunt convins ca e ok) si apoi sa dorm o noapte acolo asteptand mecanicul (tot posesor de v-strom) cu remorca, cand pot veni direct duminica cu el daca "bozoro" zice ca-i ok. Singura nelamurire a mea e ca tipul cand a cumparat-o, mi-a zis ca se aude un zgomot in momentul in care nu e cuplat ambreiajul, iar cand il cuplezi dispare. Chipurile ar fi ceva comun la v-strom, asa zice el... Asta ar fi singura nelamurire. Acel zgomot sa nu fie vreo bataie sau ceva... sau sa nu fie nimic si sa i se fi parut lui... etc.

 

daca e in Bucuresti te pot ajuta eu.

Iti trimit in urmatoarele minute PM. Mersi fain!

ps: sa-mi zici ce bere preferi

Edited by petrilacocuz
Link to comment
Share on other sites

Nu te coafeaza miarul????E interesant de stiut ce vei spune,incarcat full plus pasager,la un drum prin Alpi,de exemplu....Da un zvon prin Iasi...Poate sunt amatori de cacao,cuplu si tuning profi.Referitor la zgomot,vezi sa nu fie bulita oala ambreiajului,arcurile sau locasul lor.Succes si multi km.

Edited by transilvania72
Link to comment
Share on other sites

Nu te coafeaza miarul????E interesant de stiut ce vei spune,incarcat full plus pasager,la un drum prin Alpi,de exemplu....Da un zvon prin Iasi...Poate sunt amatori de cacao,cuplu si tuning profi.Referitor la zgomot,vezi sa nu fie bulita oala ambreiajului,arcurile sau locasul lor.Succes si multi km.

Mersi de sfat. Pana la urma vin si eu maine, iar ajutorul lui bozoro sigur deslusim problema, daca e una. In plus Duminica, va veni din Iasi mecanicul meu cu platforma, tot posesor de v-strom, in care am toata baza, deci isi va da si el cu parerea...

In ceea ce priveste miarul/incarcatul full si pasagerul la drum lung, nu-mi fac probleme cu cel de 650, intrucat pasagera are numai 40 kg... am loc de bagaje "la discretie"... iar pentru mine 130 ca viteza de croaziera e suficienta. N-am simtit nici o lipsa de putere la un f650 din '96, nu vad de ce as simti la V-stromul de 650.

Noroc bun!

Link to comment
Share on other sites

Cu multi ani in urma asa am zis si eu despre o Transalp.Dupa aia imi venea sa o aprind cand vedeam ce face cilindreea mare....Un turer bun incepe cam de la 1000.Iar unul chiar beton de la minim 1200.650-urile asa si asa(v-urile).Monocilindricele sunt poveste de doi bani....la ture adevarate,desigur.

Link to comment
Share on other sites

Stai linistit cu asa zisa lipsa de putere. O sa te bucuri de flexibilitatea marita a 650- ului fata de miar. Bineinteles ca nu contest caii in plus ai miarului si ajutorul lor la anumite depasiri insa 650-ul iti ofera suficiente satisfactii.

Sa-l stapanesti sanatos.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu am avut o SV de 650?Mai al dreacu decat Stroama!Degeaba!Nimic nu se compara cu faptul ca atunci cand ai sub tine vreo 440-450 kg.sau mai mult chiar si accelerezi brutal,ai plecat ca din tun.Inchei discutia aici,deoarece nu are rost sa polemizez cu cei care nu au avut un ranjet pe toata mecla ivit atunci cand au incordat hotarat,cel putin un miar,incarcat full.

Edited by transilvania72
Link to comment
Share on other sites

Pai nu am avut o SV de 650?Mai al dreacu decat Stroama!Degeaba!Nimic nu se compara cu faptul ca atunci cand ai sub tine vreo 440-450 kg.sau mai mult chiar si accelerezi brutal,ai plecat ca din tun.Inchei discutia aici,deoarece nu are rost sa polemizez cu cei care nu au avut un ranjet pe toata mecla ivit atunci cand au incordat hotarat,cel putin un miar,incarcat full.

Bine zis, eu n-am ascultat sfatul TUTUROR prietenilor care-mi recomandu 650...merg cu miarul si "ranjesc" tot timpul !

15000km anul asta, o placere.

Link to comment
Share on other sites

Bine zis, eu n-am ascultat sfatul TUTUROR prietenilor care-mi recomandu 650...merg cu miarul si "ranjesc" tot timpul !

15000km anul asta, o placere.

:D

eu unul n-as da 650 pe 1000.

Si da, am mers cu miar - si in oras si in tura.

si cu siguranta toti ranjim in casca - si aia cu 650 si aia cu 1000 - probabil din motive diferite.

 

stima.

paul

Link to comment
Share on other sites

Mersi dar nu ma "coafeaza". E suficient 650-ul. Motoreta respectiva e adusa special pentru mine si in proportie de 99% se va incheia tranzactia. N-as vrea sa bat maine un drum pana la Bucuresti sa o vad eu (sunt convins ca e ok) si apoi sa dorm o noapte acolo asteptand mecanicul (tot posesor de v-strom) cu remorca, cand pot veni direct duminica cu el daca "bozoro" zice ca-i ok. Singura nelamurire a mea e ca tipul cand a cumparat-o, mi-a zis ca se aude un zgomot in momentul in care nu e cuplat ambreiajul, iar cand il cuplezi dispare. Chipurile ar fi ceva comun la v-strom, asa zice el... Asta ar fi singura nelamurire. Acel zgomot sa nu fie vreo bataie sau ceva... sau sa nu fie nimic si sa i se fi parut lui... etc.

 

Iti trimit in urmatoarele minute PM. Mersi fain!

ps: sa-mi zici ce bere preferi

Daca se duce bozoro sa o vada nu mai ai nevoie de alt mecanic,

 

Gata domnilor.Mos Craciun a venit si la mine.2010 cu abs si toate cele.sa fie intr-un ceas bun si multa sanatate tuturor.

Link to comment
Share on other sites

Gata domnilor.Mos Craciun a venit si la mine.2010 cu abs si toate cele.sa fie intr-un ceas bun si multa sanatate tuturor.

Asteptam poze !

 

Unul care compara cu mult bun simt 650-ul cu 1000-arul, nu se da balena si nu e atoatestiutor. Vezi concluzia finala :)

 

http://www.jackphelps.com/vstrom/comparison.htm

Link to comment
Share on other sites

Dragi V-Stromeri , doamna din imagine este o fericita posesoare din 2008 . Mobra galbena a fost adusa de Mos Craciun , de noua . Stiti cum a numit-o ? Mom -Strom !!!

 

Inainte de ea, a avut un KLR 650 din 2005 dar si-a dorit o motocicleta cu care sa mearga mai bine pe asfalt, intrucat dorea sa participe la un raliu ( de amatori , desigur ) .

 

Si pentru ca atunci nu exista nici un raliu dedicat acestei motociclete , a organizat ea unul : 2011 North American - V-Strom west rally :) Pe bune !

 

 

 

 

 

250171870-L.jpg

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni vreau si eu sa cumpar doua piese din furca v-stromului (damper rods le numesc englezoii) pt un proiect, are cineva disponibil.

Macar de inchiriat ca sa incerce strungarul sa le faca de la zero dar mai lungi :)

post-37264-0-93228500-1387006599_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut,

In cazul in care nu gasesti imprumut, una noua costa 115 lei, termen livrare doua saptamani.

Link to comment
Share on other sites

Salut Daniel! Nu pot sa iti dau PM (probabil ai casuta plina) asa ca postez aici mesajul/cererea: Salutare! Poti te rog sa imi dai si mie un pret informativ pentru capacul de la airbox pentru Suzuki Sv1000 si pentru snorkelul tot de la Sv1000? (snorkelul fiind furtunul ala de cauciuc prin care trage aerul, eventual sa fie pentru modelul 2006-2007). Multumesc mult!

Edited by GoodKat
Link to comment
Share on other sites

Multumesc, am mai sters din mesaje. Poti sa imi spui si anul de fabricatie al motocicletei ?

Ambele piese costa 50 euro, termen livrare doua saptamani.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

In cazul in care nu gasesti imprumut, una noua costa 115 lei, termen livrare doua saptamani.

Astept sa vad poate gasesc unele second, sau macar una de imprumut sa vad daca poate face strungarul dupa ea doua bucati cu 40mm mai lungi. Altfel noi nu renteaza sa le iau si sa pun flexul pe ele in caz ca nea caisa spune sa sunt prea complicat de facut.

Multumesc de oferta

Link to comment
Share on other sites

Asteptam poze !

 

Unul care compara cu mult bun simt 650-ul cu 1000-arul, nu se da balena si nu e atoatestiutor. Vezi concluzia finala :)

 

Ce vrei sa spui?Ca m-am dat balena?Am mers cu ambele si am ajuns la concluzia ca in afara de consum, aia mica nu ma avantajeaza deloc,desi are multe alte puncte pozitive.Eu ma refer strict la pretentiile mele fata de un motor.Mai aud pe unii care se plang ca e grea.O fi, dar e bicicleta dupa ce te deprinzi cu ea.Si la urma urmei ea ma duce in carca,nu invers....

 

http://www.jackphelps.com/vstrom/comparison.htm

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...