MOTORIOUS Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 (editat) Si totusi, de ce trebuie sa stii in ce treapta esti? Desi nu asta vroiai sa intrebi,a iesit funny...Daca,de exemplu te apropii de un sens giratoriu si esti cu gandurile aiurea,arunci o privire pe indicator si vezi daca merita una in jos sau nu.... Editat Ianuarie 4, 2014 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Si e mai interesant cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 cand o sa te dai ca turbatu pe 240 de km de curbe o sa vezi de ce. oare de ce vitezanele au toate? si alea de pista au. de ce oare? ca sa nu iti mai faci griji sa numeri treptele. nu zic ca nu se poate fara, dar cu indicator sansa sa gresesti treapta la intrarea in curba nu mai exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Si totusi, de ce trebuie sa stii in ce treapta esti? In oras nu mai ajung la semafor in 3,4,5 iar pe curbe stranse in panta stii sigur daca esti in 1,2,3 altfel bufff ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Hm. Alea de pista au si vitezometru. Ma intreb, Rosi se uita ce viteza are? Brake a dat raspunsul corect. Transilvania72, bozoro si bogdan au cazut in capcana..... spunand niste lucruri hilare. Mai ramane sa spuneti ca trebuie turometru ca sa stii cand sa schimbi treapta... Ha ha ha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Mie mi-ar fi util doar sa nu mai dau a 7-a mai ales cand am pinionul de 14 montat (a 6-a devine a 5-a) in rest nu ii simt lipsa fie pe curbe fie pe deal pentru ca daca merg mai tare si mai sportiv trebuie sa fiu mai atent la drum/hartoape/balti, etc si nu la bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 pe mine ma ajuta pe serpentine in urcare,sunt curbe unde trebuie sa retrogradezi pana in treapta intai din trei sau chiar patru,e mai simplu asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 cand o sa te dai ca turbatu pe 240 de km de curbe o sa vezi de ce. oare de ce vitezanele au toate? si alea de pista au. de ce oare? ca sa nu iti mai faci griji sa numeri treptele. nu zic ca nu se poate fara, dar cu indicator sansa sa gresesti treapta la intrarea in curba nu mai exista. Acum om vedea. cu el fara el mergem inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 N-am avut indicator de treapta la niciuna din motociclete si sincer nici nu simt nevoia. E drept ca la 6 trepte situatia e putin altfel fata de 5, dar cred ca te poti acomoda repede. Asta cu "sa stii in ce treapta esti" mi se pare hilara. Pai credeti ca cei de la motocross au indicator de treapta ? Hai sa fim seriosi ! Daca ai ureche, nici turometru nu-ti trebuie....are dreptate nea' Belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 (editat) Hm. Alea de pista au si vitezometru. Ma intreb, Rosi se uita ce viteza are? Brake a dat raspunsul corect. Transilvania72, bozoro si bogdan au cazut in capcana..... spunand niste lucruri hilare. Mai ramane sa spuneti ca trebuie turometru ca sa stii cand sa schimbi treapta... Ha ha ha Razi ca ........ ( alege singur varianta care te coafeaza ). Ce e asa greu de priceput ca noua ne trebuie indicatorul si am explicat cand si de ce. Suntem toti diferiti, din fericire! Editat Ianuarie 5, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Eu vad util un indicator de treapta. Nu am turometru si schimb cum cere motorul, dar caut destul de des a6a treapta. Poate mai e util la franare violenta cand nu retrogradez progresiv si se mai intampla ca schimbatorul sa ramana blocat in treapta 2. Nu stiu ce latenta sau precizie are pe retrogradare insa pentru ultima treapta il gasesc foarte util. Poate imi trebuie r1 dar o sa aleg un indicator pana atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Hm. Alea de pista au si vitezometru. Ma intreb, Rosi se uita ce viteza are? Brake a dat raspunsul corect. Transilvania72, bozoro si bogdan au cazut in capcana..... spunand niste lucruri hilare. Mai ramane sa spuneti ca trebuie turometru ca sa stii cand sa schimbi treapta... Ha ha ha Adica noi spunem lucruri traznite?Atunci la ce te mai roade curiozitatea?Si noi,care ne chinuiam sa-i explicam moftangiului ce si cum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Rad ca prostu' de moftul meu de a nu avea indicator de treapta. La masina ce faci? Te uiti la pozitia dubioasa a manetei schimbatorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Rad ca prostu' de moftul meu de a nu avea indicator de treapta. La masina ce faci? Te uiti la pozitia dubioasa a manetei schimbatorului? te intrebi "oare ce ar face Rosi?" si actionezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Rad ca prostu' de moftul meu de a nu avea indicator de treapta. La masina ce faci? Te uiti la pozitia dubioasa a manetei schimbatorului?Hai ca-i luat-o pe urma lu' ERU! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Sper ca nu. Dar toata diversiunea mea cu utilitatea indicatorului de treapta a fost, de fapt, sa arat ca acesta este un moft. Si s-a ajuns la concluzia ca eu sunt moftangiu. Utilitatea indicatorului de treapta e cam aceeasi ca a unui abtibild (ne-reflectorizant) lipit pe carena. Dar, pe de alta parte, este iarna si e normal sa te gandesti cum sa mai pimp the bike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Va rog nu va mai contrati.eu am deschis subiectul cu indicatorul,dar intrebam asa k am se pare unul ieftin, am vazut sunt destul de scumpe si acum alte prioritati,inmatric,ulei,filtre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Sper ca nu. Dar toata diversiunea mea cu utilitatea indicatorului de treapta a fost, de fapt, sa arat ca acesta este un moft. Si s-a ajuns la concluzia ca eu sunt moftangiu. Utilitatea indicatorului de treapta e cam aceeasi ca a unui abtibild (ne-reflectorizant) lipit pe carena. Dar, pe de alta parte, este iarna si e normal sa te gandesti cum sa mai pimp the bike. Vorbesti de parca ai avut asa ceva decand te stii...Daca e moft,atunci dece te mai freaca grija si pui intrebari?In MOtoGP,pe langa indicator de treapta au si un led avertizor cand sa schimbe treapta,la momentul motor maxim...Asta e!Apa,aerul si habarnistii care o ard la misto nu se termina veci....Moftangiu s-a vrut altceva,dar nu am chef de inca un warn.Oricum,banuiesti tu ce!!!!! Eu vad util un indicator de treapta. Nu am turometru si schimb cum cere motorul, dar caut destul de des a6a treapta. Poate mai e util la franare violenta cand nu retrogradez progresiv si se mai intampla ca schimbatorul sa ramana blocat in treapta 2. Nu stiu ce latenta sau precizie are pe retrogradare insa pentru ultima treapta il gasesc foarte util. Poate imi trebuie r1 dar o sa aleg un indicator pana atunci. Unul bun afiseaza instantaneu.Delay imperceptibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Rad ca prostu' de moftul meu de a nu avea indicator de treapta. La masina ce faci? Te uiti la pozitia dubioasa a manetei schimbatorului? eu ma mai uit sau pun mana sa vad daca e 5-a sau a 4-a dupa ce am blocat spatele de cateva ori crezand ca sunt intr-a 3a si retrogradam in a 2a...eu cred ca e bun indicatorul. si o singura data daca te salveaza de la o tranta...inseamna ca e bun! personal mi se par foarte scumpe mai ales ca electronica din spate e o chestie banala. eu sunt prea lenes sa-mi fac singur. Andrei ar putea sa ne explice mai multe despre modul lor de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 aici intervin niste chestii cum ar fi franatul violent de la viteze mari pentru a intra in ac de par, serie de curbe in succesiune rapida unde te joci cu 3-4-5-4-3 in secventa rapida, iar daca pe drumul ala ai vreo 30-40 de kilometri asa la un momendat e comod sa poti arunca un ochi pe bord sa stii cam pe unde esti. nu contest faptul ca se poate fara. am mers juma de viata fara, dar sa il ai e comod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 aici intervin niste chestii cum ar fi franatul violent de la viteze mari pentru a intra in ac de par, serie de curbe in succesiune rapida unde te joci cu 3-4-5-4-3 in secventa rapida, iar daca pe drumul ala ai vreo 30-40 de kilometri asa la un momendat e comod sa poti arunca un ochi pe bord sa stii cam pe unde esti. nu contest faptul ca se poate fara. am mers juma de viata fara, dar sa il ai e comod. Da, perfect de acord, la retrogradari e comod, mai ales la cutiile in 6 trepte. Dar nu mi se pare o chestie indispensabila. Rar mi s-a intamplat sa nu stiu in ce treapta sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Evident ca nu este indispensabil, dar la cat costa aduce mereu o informatie utila pe care o poti folosi, sau nu, tot timpul. Toata electronica de pe motociclete dpndv nu este indispensabila, dar ne-am obisnuit cu ea si ne vine greu fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Dupa ce trec RAR intentionez sa pun xenon.Am gasit aici in Pitestila 110 lei setul pt ambele faruri,de 6000k.Cred k sunt auto ,sunt bune si la mobrele noastre,sau tb special de moto.Fara contre.Ms de informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Salut domnule, iti recomand sa astepti pana o calaresti un pic - cred ca e una dintre mobrele cu cele mai puternic sistem de iluminare. daca totusi iti pui - vezi sa fie bixenon (eu cand am pus la transalp am pus de la luigi - avea garantie un an cred si la bec - nu mai tin minte). numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 unde gasesc de cumparat saracia aia de simering de pe cupla ? am incercat la Badi anul trecut dar nu aveau dimensiunea asta. O sa mai mai duc azi o data poate am mai mult noroc dar nu m-as baza doar pe noroc . Ce magazine de rulmenti/simeringuri mai sunt prin bucuresti ? dimensiunea este : 39x65x7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.