florin.radu Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Ajung fara probleme, mai si raman pentru o inaltare de furca etrierele noi vin cu prinderea ceva mai sus, si stau mult mai curbate conductele de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 aaa ...PERFECT! aveam o dubie dar m-ai lamurit. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xanderash Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 mi-a zis unul de la un service ca ar fi bun si un ulei (are el de vanzare ) bel-ray 10 w 40 la butoi ... el zice ca parca ar fi mai ok decat motul 7100 10 w 40 ce parere aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 sigur e mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 salut, sintetic? semi-sintetic? p ca semisintetic. nush ce sa zic - nu am folosit niciodata dar cu siguranta as merge pe un ulei sintetic indiferent de producator. si eu daca ai veni la mine la atelier (ala pe care nu il am) ti-as recomanda uleiul pe care il vand eu - asa ajunge omul sa isi schimbe uleiul singur acasa (sau langa bloc) si sa isi dezvolte relatia personala cu motoretzul din dotare. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 @ivanp- tu esti ca Puya in ultimu videoclip. maia i ceva de modificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 : )))) m-ai facut curios - o sa caut dupa puya (sa vad daca e de bine sau de rau). ar mai fi: toba leovince (sau la schimb cu arrow-ul curent) - inca e pe lista am vazut ca s-ar putea pune roata de 17" (sv650) vreau un alt ghidon alte oglinzi - sunt pe drum am mai vazut ca cu axe cu came de sv ar creste simtitor potenta - asta ramane de investigat kid coborare scarite modificare sa cam astea ar fi in acest moment - lista e deschisa. dar nu cred ca asteptai neaparat un raspuns stiindu-ti pasiunile de timp liber ... doar faci mishto de oamenii seriosi numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 : )))) m-ai facut curios - o sa caut dupa puya (sa vad daca e de bine sau de rau). ar mai fi: toba leovince (sau la schimb cu arrow-ul curent) - inca e pe lista am vazut ca s-ar putea pune roata de 17" (sv650) vreau un alt ghidon alte oglinzi - sunt pe drum am mai vazut ca cu axe cu came de sv ar creste simtitor potenta - asta ramane de investigat kid coborare scarite modificare sa cam astea ar fi in acest moment - lista e deschisa. dar nu cred ca asteptai neaparat un raspuns stiindu-ti pasiunile de timp liber ... doar faci mishto de oamenii seriosi numai bine, paul Ai uitat pistoanele de busa care maresc compresia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 (editat) La fel am patit si eu cu Vstromul adus din Italia. Macaronarii trec in acte anul primei inmatriculari, pe cand ai nostrii se uita dupa serie la data de fabricatie, comunicata de japonezi, care si aia poate fi incorecta pt ca se bazeaza pe o alocare de serii de catre producator pt productia estimata a modelului respectiv, in anul urmator, dar functie de situatia vanzarilor pot fi fabricate efectiv, inainte sau dupa anul planificat. Mai rar, dar se poate si asa. Frumoasa ! S-o stapanesti cu placere. Mda.... S-a lamurit "problema". E 2010 pana la urma. Oricum si functionarul avea ceva "probleme"... timp de aprox. 5 min am discutat de culoarea motoretei. El se gandea ca e neagra... Ii zic "dom'le e alba! uita-te si in acte". La care imi replica ca in acte nu scrie, ce-i drept, nu scria.... Si imi arata aripa fata, plasticele din jurul farului, codita spate... In viziunea lui chiar era convins ca predomina negrul. I-am explicat ca pana si producatorul o vinde ca fiind alba si ca ar fi bine s-o treaca alba... M-a ascultat in cele din urma. Oricum, fantastic.... Sper sa rezolv poimaine cu numerele si sa scap... Editat Martie 11, 2014 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rhapsody Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 cate bordeie, atatea obiceiuri... Cei de la RAR Cluj l-au trecut in acte mai batran cu un an si nu s-a suparat (pentru stroama de 650 ar fi fost jignire), iar la culoare au scris negru-albastru, dar nu au precizat proportiile. Sunt curios cati posesori de Suzuki DL1000 "V-STORM" (asa scrie in carte si talon) mai sunt in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 : )))) m-ai facut curios - o sa caut dupa puya (sa vad daca e de bine sau de rau). ar mai fi: toba leovince (sau la schimb cu arrow-ul curent) - inca e pe lista am vazut ca s-ar putea pune roata de 17" (sv650) vreau un alt ghidon alte oglinzi - sunt pe drum am mai vazut ca cu axe cu came de sv ar creste simtitor potenta - asta ramane de investigat kid coborare scarite modificare sa cam astea ar fi in acest moment - lista e deschisa. dar nu cred ca asteptai neaparat un raspuns stiindu-ti pasiunile de timp liber ... doar faci mishto de oamenii seriosi numai bine, paul bre, matale esti sigur ca nu vrei alta mobra? ca nu prea seamana cu stroama ce faci tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 (editat) Nu va suparati, dar asta inseamna "strom" in lb nordice. Furtuna. (eng. "Storm"). Ar trebui sanctionati cei care va tot plangeti de calitatile serviciilor statului. Ba mai mult, a fost un favor pt tine, la traducatori se plateste taxa si pe tine te-au scutit. Cam ostila atitudine pe aici, astea sunt off topic, critici la adresa preafericitei conduceri, se poate lua si si ban pt off topic. Si acum ceva on topic: voi ce ulei folositi pt furca. Pt nevoile mele (extrem de rar off road dificil, ocazional un forestier), inclin spre un Medium/Heavy de la Motul: http://www.motul.com/ro/en/products/oils-lubricants/fork-oil-expert-medium-heavy-15w?f%5Bapplication%5D=145&f%5Brange%5D=21 acesta este mai bun? http://www.motodiscount.ro/produse/motocicleta/suzuki/650/dl-650-v-strom/?good_detail=ulei-de-furca-high-performance-fork-oil-15w-23439 Editat Martie 11, 2014 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 (editat) Ar trebui sanctionati cei care va tot plangeti de calitatile serviciilor statului. Ba mai mult, a fost un favor pt tine, la traducatori se plateste taxa si pe tine te-au scutit. Cam ostila atitudine pe aici, astea sunt off topic, critici la adresa preafericitei conduceri, se poate lua si si ban pt off topic. Ai fost ironic, nu? Editat Martie 11, 2014 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 nu. siulong apara din rasputeri conducerea si partidul patriei. e chiar membru de partid. ba plateste si toate taxele cand i se cer. e primul la ghiseu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Nu va suparati, dar asta inseamna "strom" in lb nordice. Furtuna. (eng. "Storm"). inseamna torent, curent, si derivate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Si acum ceva on topic: voi ce ulei folositi pt furca. Pt nevoile mele (extrem de rar off road dificil, ocazional un forestier), inclin spre un Medium/Heavy de la Motul: http://www.motul.com/ro/en/products/oils-lubricants/fork-oil-expert-medium-heavy-15w?f%5Bapplication%5D=145&f%5Brange%5D=21 acesta este mai bun? http://www.motodiscount.ro/produse/motocicleta/suzuki/650/dl-650-v-strom/?good_detail=ulei-de-furca-high-performance-fork-oil-15w-23439 vezi ca gasesti si pentru furca ulei sintetic. 15w mi se pare cam gros chiar si doar pentru stradal - mai ales strazile noastre care nu-s intotdeauna ok. eu tot oscilam de la an la an intre 7.5 si 10w. stima, paul primit si cheia aia misto - mai am de reglat strangerea la jug (nu are joc dar se misca stanga/dreapta prea usor acum): stima, paul imi era teama ca nu o sa iasa reglajul la rulmentii cilindrici. dar e oki si procedura din manual (pentru rulmentii cu bile) merge si pentru cei cilindrici. teoretic nu ar trebui sa fie la fel - suprafata de contact la cilindrici este mult mai mare ca la cei cu bile. dar cu strans la 45Nm prima piulitza apoi desfacut un sfert de tura - merge ok acum ghidonul. piulita de blocaj 80Nm apoi cea cromata la 90Nm. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) Cel mai bine ar fi sa existe varianta de rulmenti conici pt jug. Eu, la Africa Twin, am cu bile originali (ca la biciclete), dar mi-am cumparat conici. Conicii sunt niste rulmenti cu role dar reglabili. Editat Martie 12, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) eu prin cilindrici la astia m-am referit: si cei cu bile si cei cu cilindri sunt reglabili. probabil eu le zic cilindrici la aia la care tu le zici conici ( ) - dar intr-adevar denumirea corecta cred ca e de "conici" - mai studiez. si unii si altii sunt reglabili dar ma asteptam ca metodele sa fie diferite (suprafetele de contact fiind diferite). numai bine, paul Editat Martie 12, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) De fapt sunt conici cu role sau cu bile. Cei cu role rezista mai bine la suprasarcina. Reglati si unsi corest sunt indestructibili. Neunsi suficient se strica la fel ca si ceilalti. Am patit-o la BMW F650 care din fabrica avea vaselina furata de broscari si au ruginit intre role. Cand suceai de ghidon se opintea in straturile de rugina si abia apoi scapa. O fericire, ziceai ca esti beat pe mobra, nu puteai tine trasa in curbe. Editat Martie 12, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Dap, astia. Aia cu bile fac gropite imediat. Astia cu role mai greu. Ca la Dacia 1310. Pe fata avea cilindrici cu bile si ii schimbai des iar pe spate avea conici cu role si doar ii mai strangeai cand capatau oarece joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Doresc niste pareri despre astea: http://www.louis.de/_40af628158f9d51685e250e2a31e1b3f82/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10008405 Postez la sectiunea de V-strom, chiar daca ar intra bine la discutii generale. Stiu ca s-a mai tot discutat, dar nu gasesc concret o concluzie. E vorba despre perna cu gel de la Louis - au doua marimi - care s-ar potrivi mai bine la locul din fata de la Strom ? Asta ar fi o prima intrebare, a doua ar fi daca merita la pretul asta redus si daca isi face cat de cat treaba sau dau banii degeaba. Airhawk mi se pare scump si parca spunea cineva ca iti da o senzatie stranie de lipsa de contact cu motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) cea de gel o am si am pus-o in sa(am sos din burete si am pus perinita de gel marimea xl) si se simte o imbunatatire dar la drumuri lungi de 5 ani(etape zilnice intre 400-1000km) merg cu Airhawk(nu exista ceva mai bun ) si daca o reglezi cum trebuie nu simti aceea lipsa de contact ..singurul inconvenient este ca daca mergi off road si te ridici in picioare isi mai modifica pozitia si de aceea pt aceste etape am bagat cea cu gel in sa si pe acesta o pun in bagaje..si asa am comfort maxim la Africa Twin care are o sa dintre cele mai incomode!! Editat Martie 12, 2014 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Am eu de vanzare, daca te intereseaza (stare foarte buna, putin folosita). Pret pt. Vstromist 250 lei. http://mercador.ro/i/oferta/perna-air-hawk-IDLMNN.html?code=31cd38f4fc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 De vreo 2 ani ma bate gandul sa trec la Africa Twin. Is curios daca e careva pe aci care are experiente pe ambele motoare si argumente pro/contra. Ideea e ca merg destul de mult pe drumuri proaste si forestiere cu pasager si simt ca imi bat joc de VStrom pe drumuri rele. Daca a mai fost careva in situatie asemnatoare ca asta rog sa scrie aici impresii/pareri. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 De vreo 2 ani ma bate gandul sa trec la Africa Twin. Is curios daca e careva pe aci care are experiente pe ambele motoare si argumente pro/contra. Ideea e ca merg destul de mult pe drumuri proaste si forestiere cu pasager si simt ca imi bat joc de VStrom pe drumuri rele. Daca a mai fost careva in situatie asemnatoare ca asta rog sa scrie aici impresii/pareri. Multumesc anticipat! Confunzi V-Stromul cu vreun CBR. Daca nu era de mers pe drumuri proaste, nu-mi luam V-Strom. In alta ordine de idei, am reusit in sfarsit sa schimb arcul din amortizorul spate cu unul de la Wilbers. Maine testez sa vad cum se comporta, Intre timp a murit bateria de la stat pe bara, Invarte dar nu destul de tare incat sa pormeasca motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.