Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Acum am auzit si eu de asta... greu cand e vb de electica si coade.

nu e asa complicat pe cum suna.

descris aici mai detaliat: http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,7061.0.html

nu strica de listat un patratzel de hartie si tinut sub sha alaturi de paper clip :D (mi se pare util pentru iesirile lungi unde nu ai gsm).

mi s-a parut si mai interesant de pus un intrerupator intre cei 2 pini si intrerupatorul prins pe plasticul de sub sa - intri in dealer mode cu un click.

:)

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Revenind la aprins led FI de peste noapte - nu cred ca are legatura cu C23 si pp ca s-a sters eroarea cand ai luat contactul sau eroarea nu a mai fost prezenta a doua zi cand ai pus contact/pornit mobra.

eroarea se sterge doar cand a disparut sursa erorii nu la intreruperea alimentarii. poti sa-i scoti si bateria ca nu se sterge :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eroarea se sterge doar cand a disparut sursa erorii nu la intreruperea alimentarii. poti sa-i scoti si bateria ca nu se sterge :)

Ai si tu dreptatea ta - insa eroarile stocate se sterg din ECU cand scoti bateria. Evident reapare la contact/pornit motorul daca sursa a ramas.

 

Punctual in postul meu am avut in vedere si cazul ca a fost o eroare intermitenta care se sterge cand iei contactul.

(dar cele de mai sus sunt detalii nesemnficative oricum)

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


» Post actualizat in 28 Aug 2015 20:52

da. pai nemernicii astia de la suzuki nici nu au fost curiosi sa vada cum au rezolvat oamenii acasa problema asta si s-o corecteze macar la modelul nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce an e mobra? (pp ca e k7 sau mai nou)

 

2004

 

pentru prima problema as verifica contactul de ambreiaj ca inchide/deschide corect circuitul si apoi TPS.

Pt verificat TPS pui mobra in dealer mode si vezi daca liniutza respectiva sta la mijloc (si o verificare secundara as face ca se muta pe pozitia de sus sub 2000 rpm, cat mai aproape de 1500 - vezi ca are latenta adica trebuie sa ai rabdare :D).

 

post-82721-0-54241100-1440801900_thumb.jpg

 

Se pare ca liniuta este la mijloc :)

 

Pentru problema a doua - ciudat ca ai gasit C23. Daca este activ C23 in user mode ori ti se taie scanteia daca se intampla in mers ori nu iti porneste mobra daca ti se intampla la pus contact. Probleme de conexiune catre TOS - sunt waterproof si nu vad cum ar putea genera o eroare.

S-a aprins ledul rosu continuu sau intermitent?

 

Led-ul rosu statea aprins. Din cate am citit in manual daca se aprinde intermitent mobra nu mai porneste (intr-adevar cand am demontat TOS-ul, led-ul lumina intermitent si nu a vrut sa mai porneasca pana nu l-am montat). In cazul meu pornea dar trebuia tinuta accelerata sa nu "moara" motorul.

 

Dimineata cand ai pus contact mai aveai ledul rosu aprins?(pp ca nu din moment ce ai pornit ok mobra)

 

Nu mai era aprins, dar ea pornea si cu acea eroare, doar ca murea daca lasam aceeleratia.

 

Cand te-ai gandit sa verifici in dealer mode eroarea si ai pus agrafa in mufa - ai scos TOS din clemele respective si l-ai rasucit? Daca l-ai rasucit posibil sa fi ramas "pendula" intr-o alta pozitie decat aia de verticala si atunci cand ai pus contactul ti-a dat C23 dar nu de peste noapte ci de la rasucit pozitia senzorului TOS (era suficient sa il ciocanesti usor sa se reaseze pendula).

 

Sincer, aici nu mai stiu cum am procedat. Stiu ca am scos senzorul din pozitia lui cand am facut puntea pentru a o pune in Dealer Mode, dar nu stiu in ce pozitie l-am lasat, fiindca la acel moment nici macar nu stiam ce face senzorul ala. In urma erorii si cautarii in manual am aflat care e rolul lui.

Dupa ce l-am desfacut, am pus pendula in pozitia ei, avand niste santuri in care nu ai cum gresi la montare.

 

Revenind la aprins led FI de peste noapte - nu cred ca are legatura cu C23 si pp ca s-a sters eroarea cand ai luat contactul sau eroarea nu a mai fost prezenta a doua zi cand ai pus contact/pornit mobra.

as mai verifica si bateria/incarcarea ca sunt in parametri ca sa evit o cauza care ar putea induce comportament ciudat.

 

O sa verific si bateria/incarcare.

 

ai alimentat de la vre-o benzinarie mai ciudata?

 

Alimentez in proportie de 90% de la Petrom, MOL, in niciun caz LukOil si altele asemenea...

Chiar cu aproximativ 10 minute inainte alimentasem de la Petrom-ul de la Fantana Miorita, dar nu cred ca are legatura.

 

daca mai face acelasi lucru - opresti - pui in dealer mode si ii dai bice mai departe cu mobra in dealer mode si vezi ce iti afiseaza cand se mai aprinde FI.

.

 

Multumesc mult pentru sfaturi

Editat de bbaarrbbooss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Ati mers careva de la Azuga pana la Sacele, pe 129A.

Daca da, e practicabil pt o Stroama de 650, 2008, cu Tourance clasic?

 

Posteaza pe forumul local, sigur sunt baieti pe acolo care fac traseele alea des

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

Am tot cautat discutia despre indicatorul de nivel combustibil, nu am gasit.

Nedumerirea mea: fac plinul si prima liniuta dispare dupa 5 km, a doua dupa 200 km.

Ar fi evident ca am o problema cu sonda, nu? Motorul din 2004, care ati intervenit

la pompa imi puteti sugera cum sa procedez?

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceasi problema si la mine cu liniutele.

 

Legat de ultima liniuta cu chenar rosu, la un moment dat incepe sa palpaie intermitent, apoi nu stiu daca dispare de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La plin, liniuta cea mai de sus ar trebui sa se duca cel mai greu, sau cel putin asa e la mine, dupa ce se duce prima, celelalte dispar relativ repede.

Cand incepe sa clipeasca cea de jos ar trebui sa mai fie 4L in rezervor; liniuta nu dispare complet, si fara rezervor conectat ea tot clipseste pentru a vedea ca partea de afisare functioneaza.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Am tot cautat discutia despre indicatorul de nivel combustibil, nu am gasit.

 

Multumesc anticipat!

la mine prima liniuta de sus de tot - cred ca am vazut-o de vre-o 4 ori in tot cei 4 ani :D.

Acolo plutitorul are atasat ca un ac care apasa cu presiune usoara pe o rezistenta variabila.

Teoria zice ca apar probleme cu "ultima" liniuta pentru ca toata lumea isi tine rezervorul mai mult plin (a se avea in vederea si perioada de peste iarna cand rezervorul e plin). Din acest motiv de plutitor in aceeasi pozitie mult timp se uzeaza rezistenta in zona unde sta actuatorul de la plutitor.

Tot teoria zice ca se da cu smirglu fin fin bine bine, spray de contact apoi din nou cu shmirglu fin si tot asa.

Nu am testat desi am scos pompa de cateva ori ca m-am obisnuit fara liniutza si ma bazez pe distanta aia intermediara 1 afisata de display (distanta intermediara 2 folosesc pentru schimb ulei).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam! Adevarat e ca nici eu nu o vad prea des pe prima, credeam ca nu stiu eu sa alimentez.

Sambata am umplut rezervorul pana a dat pe-afara si tot a disparut repede.

Oricum si eu tot pe trip 2 ma bazez, fac orientativ un calcul la 5% consum.

Am un record personal de 512 km cu un plin, dar nu am reusit sa-l mai repet niciodata desi are filtru si bujii noi.

 

Hai noroc!

Nu mai demontez nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine prima se duce dupa 200 km, ma intereseaza daca la ultima, cand e chenarul rosu cu negru plin, se face si rosu gol ? Cati km merg cu ultima linie cu negru plin ?

atasat interpretarea la indicatorul de benzina.

teoretic:

4.5 litri cand blinkaie doar pompa

3l cand blink si pompa si ultima liniuta

 

practic - cand sunt pe asfalt in zone pierdute si blinkaie ambele - bagi a sasea si mergi cu 90 la ora si incepi sa exersezi stransul din buci (poate poate ajuta sa devii mai usor pentru mobra :D).

 

post-18136-0-02057000-1441020945_thumb.jpg

 

 

stima,

paul

» Post actualizat in 31 Aug 2015 11:44

... asa arata rezistenta pe care culiseaza actuatorul legat de plutitor:

post-18136-0-91212100-1441021424_thumb.jpg

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine prima liniuta de sus de tot - cred ca am vazut-o de vre-o 4 ori in tot cei 4 ani :D.

Acolo plutitorul are atasat ca un ac care apasa cu presiune usoara pe o rezistenta variabila.

Teoria zice ca apar probleme cu "ultima" liniuta pentru ca toata lumea isi tine rezervorul mai mult plin (a se avea in vederea si perioada de peste iarna cand rezervorul e plin).

Atunci se explica de ce eu nu am problema asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoria zice ca apar probleme cu "ultima" liniuta pentru ca toata lumea isi tine rezervorul mai mult plin (a se avea in vederea si perioada de peste iarna cand rezervorul e plin). 

Asa se intampla cand motorul consuma putin :) Il umpli si plin ramane :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei cu dubii.

 

Am aflat cu surprindere ca are acelasi ambreiaj cu probleme ca si predecesorul.

Cred ca nu au investit deloc in motorul ala, doar i-au pus catalizator mai mare si alte setari la injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...