TrekOut Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Toti m-au indrumat spre abs, nu am avut bafta sa gasesc, am luat fara, sunt foarte multumit, oscilam intre transalp si v-strom, evident sunt incantat si multumit de alegere. Costuri mici de intretinere, merge super jucaria. Am vazut o mobra la vanzare, foarte bine echipata si pret mic ( te-am vazut postand la anunt) Are cam multi km (sunt doar gargaunii mei), dar daca mobra merge si a fost intretinuta, nu ar fi problema! Daca ai parele, eu zic sa profiti de ocazie. Daca socotesti accesoriile + anul fabricatiei, esti destul de avantajat! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 pe scurt sunt 3 revizii mari de stroame, daca e sa vb de cele de 650 2004-2007 cele mai ieftine pe piata, cu cate 1 bujie pe cilindru, furca fata cloncanitoare, unii se plang de frane, buton de faza scurta 2007-2012 imbunatatiri la aprindere, 2 bujii pe cilindru, modele cu ABS adica DL650A, frana mult imbunatatita si suspensie care numai cloncane tot timpu, faza scurta aprinsa tot timpu iar la pornire se intrerupe (design care vine cu mici probleme, dar remediabile foarte usor) 2012-prezent imbunatariri la aprindere, consuma cu minim juma de litru mai putin la 100km, face lift, alte carene alt rezervor cica ciclistica mai buna Modelele dupa 2012 au o problema cu partea de incarcare, caci au proiectat gresit releul de incarcare si poate strica statoru cand se strica. Toate au probleme cu rulmentii, se duc pe la 50 de mii de km in functie de spalari ploi macadame, etc. Nu sufera nici care de vreo boala anume. Parblizele originale sunt mici pt marea majoritate, dupa preferinte o șa retapitata e mai confortabila, iar suspensia spate e de rahat cand meri cu pasager si bagaje, dar se rezolva cu 100 si un pic de euro. Sunt cateva povesti cu oameni care or traversat continete intregi cu vstroamele, doar schiimband consumabile, dar exista si multe exceptii. Dar in principiu nu e ceva anume cu bube cum e cloncanitul oalei de ambreaj la modelu de 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 multumesc pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 (editat) salutare colegi, ma gandesc sa-mi cumpar un Suzuki VStrom 650. pana acum am avut (si am) pegas 650 pe carburatie. forumul vostru e destul de mare (700+ pagini) asa ca, inainte sa-l iau la citit, m-ar interesa un rezumat de la voi, niste pareri personale despre cum vi se pare aceasta motocicleta, care sunt principalele probleme care apar (de exemplu: "sta prost la partea electrica") consum, etc si ce modele deosebite sunt (de exemplu "modelele dupa 2005 au ABS" sau "injectia apare la modelele dupa 2000"). multumesc Am trecut de pe Pegaso 650 IE pe VStrom 650 din 2012. Iti recomand (daca nu ai facut asta deja) sa incerci sa faci o tura cu unul inainte. Eu asa am decis sa iau stroama dupa ce bagasem caruta de bani in pegaso la inceput de sezon (service complet, cauciucuri noi, kit de lant nou, d-astea). Daca duci mobra des pe cocaluri, Pegaso e mai bun decat VStrom. Daca vrei asfalt (in orice stare s-ar afla el) si distante lungi, VStrom e mai bun decat Pegaso. Am vrut neaparat modelul 2007+, cel cu doua bujii pe cilindru si ABS. Neaparat ABS. S-au aliniat planetele dpdv financiar si mi-am luat unul din 2012. Il am de anul trecut, am facut vreo 15.000 de km pe el, si nu regret deloc alegerea facuta. Tehnic, se aplica ce a spus cooldeep. In plus, au o problema de proiectare care, in timp, duce la prajirea unui intrerupator prin care trece tot curentul necesar farurilor, intrerupator care nu e facut sa reziste prea mult la respectiva tensiune. Nu am avut problema asta dar, preventiv, i-am instalat in primavara asta releuri pentru faruri. Problema e descrisa aici http://www.stromtrooper.com/northwest/63798-headlights-out.html iar harnasamentul cu releuri l-am facut la un electrician folosindu-l pe cel de aici ca exemplu: http://easternbeaver.com/Main/Bike_Specific/VStrom/vstrom.html#h4dual Avantajul stroamelor e ca problemele pe care le au sunt cunoscute, putine si au toate rezolvare. Editat Aprilie 28, 2016 de xtx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 salutare colegi, ma gandesc sa-mi cumpar un Suzuki VStrom 650. pana acum am avut (si am) pegas 650 pe carburatie. forumul vostru e destul de mare (700+ pagini) asa ca, inainte sa-l iau la citit, m-ar interesa un rezumat de la voi, niste pareri personale despre cum vi se pare aceasta motocicleta, care sunt principalele probleme care apar (de exemplu: "sta prost la partea electrica") consum, etc si ce modele deosebite sunt (de exemplu "modelele dupa 2005 au ABS" sau "injectia apare la modelele dupa 2000"). multumesc Ca un Vstromist provenit de pe un Pegaso...nu mai pune intrebari doar fa-o. E timpul sa te bucuri de motocicleta si nu de electrica/mecanica. No other comments Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 multumesc pentru raspunsuri pai ce sa zic ,,,,spor la cumparaturi , cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 ...si am luat-o. primele impresii sunt bune. multumesc pt sfaturile de mai sus care au contribuit la alegerea mea. e vorba despre un V-strom 2008, fara ABS dar dotat cu sidecase uri, protectii laterale si manere incalzite (moto din anunt /index.php?/topic/737551-vand-suzuki-dl650-v-strom-2008-73000-km/ ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Bun. Si bine ai venit printre noi. Sa o stapanesti sanatos si sa ne vedem in sa pe drumuri. Apropo, esti binevenit la urmatoarele intruniri vstromania, sa cunosti si restul baietilor din tara. Mergi pe www.vstromania.ro , fa repede un cont sa fii inregistrat. Ai acces la doua intruniri la care merita sa te uiti prin buzunare si sa te inscrii urgent. Una este la Durau peste 2 saptamani si cealalta in delta la sfarsitul lui Iunie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Care ai un power commander de "miar"(DL1000) de donat( glumesc) sau la vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Alpen Master doi ani la rând....Deci e ce trebuie.Eu am avut miarul si chiar si acum îmi pare rău că l-am vândut. » Post actualizat in 03 May 2016 17:55 Care ai un power commander de "miar"(DL1000) de donat( glumesc) sau la vanzare? Am mappingul de la vechiul miar.Configurație:PC3,filtru aer KN,evacuare LeoVince SBK2,emulator Lambda.Banc dinamometric Ungaria,VeghTechRacing.98cp.reali la roata,cuplu nu mai rețin fiindcă cel care a cumpărat motorul a vrut si diagrama.Ia-ți un PC3 si fac eu cinste cu un mapping profi.Consum în ritm când,cum,dar în nici un caz gen pensionari,plus pasager fix 6% în afară.Nu e compatibil cu PC5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Super, Acum sa vad unde gasesc un pc3 preferabil sh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Salut , cine stie un mecanic bun sa rezolve troncanitul din furca ? este vorba de un suzuki dl650 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Salut , cine stie un mecanic bun sa rezolve troncanitul din furca ? este vorba de un suzuki dl650 2007 Hm, mai strange piulita de la jug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Cam greu la modelul tau,dar cum a spus si andrei ,strange. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Pana sa schimb uleiul din furca si la mine se auzea des, la denivelari etc, acum cu ulei noi abia il aud la gropi mari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 ce ulei ai bagat ca si la mine face poc poc. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/?p=4144370 10w Intr-o mie de km de cand am schimbat, de vreo 2-3 ori am auzit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 sa fie sintetic...se degradeaza mai greu. 10w de la motul mi s.a parut destul de gros ...cam la limita de sus de folosit pentru vstrom. motul (pp ca si altii) au sintetic si 7.5w. cred ca e mai importanta suspensia buna dacat lipsa clank clank care daca ai uleiul schimbat la 2 ani se aude doar la gropi mari si abrupte. stima, paul » Post actualizat in 06 May 2016 12:15 ah...am uitat sa zic...zgomotul clank nu are legatura cu stransul/nestransul jugului. daca are legatura atunci trebuie schimbati rulmentii de la jug... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 ah...am uitat sa zic...zgomotul clank nu are legatura cu stransul/nestransul jugului. daca are legatura atunci trebuie schimbati rulmentii de la jug... De ce? Nu sunt conici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 7, 2016 Share Postat Mai 7, 2016 Cei OEM sunt cilindrici. Eu am vrut insa sa subliniez ca sunt doua probleme diferite clankul clasic de furca vstrom si un alt zgomot generat de uzura in rulmentii jug. Eu am inteles ca omul a intrebat de clankul clasic care se poate diminua cu un ulei proaspat in suspensie. Daca este a doua cauza generata de uzura in rulmenti se rezolva prin inlocuire (recomandat conici). Strangerea jugului nu prea ajuta in nici unul dintre cele doua cazuri...doar in cazul 3 cand rulmentii au fost stransi prost. stima, paul De ce? Nu sunt conici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 7, 2016 Share Postat Mai 7, 2016 Eu am zis asta din propria experienta. La un Tenere am inceput sa am un troncanit in furca fata. Am comandat bucse de frictiune (cuzineti), simeringuri de ulei si ulei, crezand ca s-au uzat treburile prin telescoape. Cand sa dau jos furca, am vazut ca pur si simplu avea joc in jug. Nu am stiut ca la VStrom exista un zgomot specific in telescoape si nici ca jugul are rulmenti cu bile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zvoner5 Postat Mai 7, 2016 Share Postat Mai 7, 2016 As vrea sa intru in randul vostru. Mai exact, caut sa cumpar un V-Strom mare. M-am gandit sa postez aici poate stie cineva vreunul sau exista un vanzator indecis care nu l-a pus inca la vanzare. As vrea an minim 2004, buget 3000 si eventual cateva sute de euro. Daca stie cineva ceva, apreciez un PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 (editat) Pune arcuri mai tari si ulei mai gros si furca nu va mai plonja asa de mult si nici cloncani. Salut , cine stie un mecanic bun sa rezolve troncanitul din furca ? este vorba de un suzuki dl650 2007 Editat Mai 8, 2016 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 As vrea sa intru in randul vostru. Mai exact, caut sa cumpar un V-Strom mare. M-am gandit sa postez aici poate stie cineva vreunul sau exista un vanzator indecis care nu l-a pus inca la vanzare. As vrea an minim 2004, buget 3000 si eventual cateva sute de euro. Daca stie cineva ceva, apreciez un PM. daca mai puneai 1500e ti-l vindeam pe al meu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 (editat) As vrea sa intru in randul vostru. Mai exact, caut sa cumpar un V-Strom mare. M-am gandit sa postez aici poate stie cineva vreunul sau exista un vanzator indecis care nu l-a pus inca la vanzare. As vrea an minim 2004, buget 3000 si eventual cateva sute de euro. Daca stie cineva ceva, apreciez un PM. http://olx.ro/oferta/suzuki-vstrom-ID5qX2s.html#19b3acfcbe poate te mai interesaza Spor la cumparat » Post actualizat in 08 May 2016 19:33 http://olx.ro/oferta/suzuki-vstrom-ID5qX2s.html#19b3acfcbe poate te mai interesaza Spor la cumparat sau asta /index.php?/topic/736670-vand-suzuki-v-strom-1000/ Editat Mai 8, 2016 de piffi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.