ivanp Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Imi scuzati lacunele, dar la ce foloseste ungatorul de lant? Ca datul cu spray-ul dureaza 20 de secunde, cu tot cu pornit motorul si bagatul in treapta 1. Iar de curatat, din cand in cand, cu Ketenmax, mai mult de 10 minute nu ia. Presupun ca nu curata si lantul automat. De asta intreb. Salut, Cu spray vei avea lant curatat hai sa zicem 100 de km (inclusiv acel zgomot de lant proaspat uns). Cu ungator vei avea lans uns corect tot timpul. Uleiul din ungator si curata - de obicei se foloseste ulei antipraf . Daca nu ai la VStrom ungator - iti recomand din toata inima un Scottoiler - te tine o viata si cu un pic de exercitiu la reglatul debitului o sa uiti de el. Durata de viata a lantului se dubleaza (la unii (Emi) se tripleaza ). Este varianta mai ieftina (si cu o usoare urme de mizerie pe janta) a cardanului. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Există riscul unor pierderi de vacuum în timp,la cele cu acționare vacuum atică.Eu voi lua un Cameleon la viitorul Strom. » Post actualizat in 13 Oct 2016 08:46 Apropo!Ați citit despre ABS-ul noului miar care este coroborat cu un sistem de măsură a inerției si senzor de înclinare?Mai are si Low RPM Assist, starter cu apăsare scurta.La frana hotărâtă față intra si frana spate dar din pompa ABS,sistem diferit fata de CBS-ul celor de la Honda. » Post actualizat in 13 Oct 2016 08:46 Apropo!Ați citit despre ABS-ul noului miar care este coroborat cu un sistem de măsură a inerției si senzor de înclinare?Mai are si Low RPM Assist, starter cu apăsare scurta.La frana hotărâtă față intra si frana spate dar din pompa ABS,sistem diferit fata de CBS-ul celor de la Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Merci, nu mă pasionează spray pentru lanț. Dau o grămadă de bani aiurea, se murdărește totul, se curăță greu, iar la drum lung sunt curios dacă toți au spray și cric central. Ungatorul meu mă costă câțiva lei, e foarte rezistent, ușor de încărcat, capacitate mare și e de asemenea ușor de utilizat. Un litru de ulei de cutie costă 11 lei la Socar și ține doi ani. Try to beat that. Am și Kettenmax, stai liniștit, curăț cu motorină, iese brici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Există riscul unor pierderi de vacuum în timp,la cele cu acționare vacuum atică.Eu voi lua un Cameleon la viitorul Strom. Cel putin in cazul Scottoiler mecanic (vre-o 5 instalate si 2 folosite ani buni) nu s-a manifestat niciodata. Materialul furtunului de vacuum este un ABS gros in carne. Mufa de legatura din capat este foarte bine gandita cu plastic maleabil la exterior care sa asigure rezistenta si un burete/cauciuc la interior care sa asigure etanseitate. Nu stiu de cameleon (scottoiler au un model cu comanda electronica) dar daca este cu pompa electrica si cu controler electronic in spate eu as spune pas. Chiar nu este nevoie de complicatii si bani multi pentru ungere. In plus electronica este un punct slab mai ales in cazul vibratiilor. Apropo!Ați citit despre ABS-ul noului miar care este coroborat cu un sistem de măsură a inerției si senzor de înclinare?Mai are si Low RPM Assist, starter cu apăsare scurta.La frana hotărâtă față intra si frana spate dar din pompa ABS,sistem diferit fata de CBS-ul celor de la Honda. Nu am citit si suna interesant. Doar sper sa-si pastreze fiabilitatea. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Dovada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 si manusile nu leai pozat... daca e ceva ce urasc, este curatatu lantului, e atata de simplu cu aparatu cu presiune, dar il distruge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Cat mi-ar lua sa cuplez turbojetul + mizeria rezultata, prefer sa pun un carton dedesupt, cuplez dispozitivul pe lant, furtunul in borcan si invart de roata. Ii dau cu motorina la greu, e simplu si eficient. Inainte ma chinuiam mult, de cand am luat Kettenmax-ul, totul e simplu si lejer. 15 euro am dat pe el, merita din plin banii. Manusi nu prea folosesc, cu toate ca am destule prin casa (chirurgicale, de lucru, din piele etc). Cu mana, sa simt eu ce fac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Sefu, io facui ala vacumatic. Ia un robinet de benzina de la un scuter si un robinetel de aer de pe la acvarii. De acolo intelegi tu ce e de facut. al meu e pe mobra din 2008 si merge perfect. Dca nu te descurci, da un semn si te ajut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Am robinet de benzina, nu si de acvarii. Cu ala de benzina reglat la 2-3 picaturi pe minut am facut fleasca guma spate in 40 km, ma mir ca n-am cazut cu fostul ER5. Dupa ce am pus pompita, un trai si-o viata. Sistem mai simplu nu exista. O sa dau comanda la vecinii chinezi si cand a veni (in vreo luna), oi monta sistemul pe vaca. E cel mai simplu ever, nu se conecteaza la nimic, nu trebuie robineti, reglaj/dozaj etc. Mai simplu nu exista. Daca e si eficient?! Chiar este. In 1700 km facuti in 5 zile nu am avut probleme, desi am mers mult si pe ploaie. Acum stau in dubiu cu amplasarea pompitei, ca pe cadru (pe langa el, de fapt) nu prea am unde o amplasa, iar pe ghidon (cu rezervor de frana, din plastic) parca e un pic prea mult de bricolat. Dar vine iarna, un rezervor de ala de plastic e vreo 2 dolari (sau un pic peste) si oricum la iarna frec menta, asa ca... As da eu un semn, dar stai cam departe. Si nu pentru robineti, ci pentru o sincronizare admisie, o verificare de jocuri la distributie etc. Am un mester pe aici, dar e foarte ocupat. Sau mai e o varianta: sa-ti fac o vizita prin primavara, cand ai fi si tu oleaca mai liber? Plec vineri, sambata gadili vaca. Da' ai unde ma caza? » Post actualizat in 13 Oct 2016 18:19Intrebare: chestiile de urcat motorul pe stander care se prind sub bascula din ce sunt facute? Alama, aluminiu, fier, inox? Ca m-a lovit inspiratia si cred ca-mi fac o pereche la strung. Suruburi sunt (M8, din ce am vazut), cumpar unele de calitate, cu cap imbus, apoi am rezolvat inca o problema spinoasa, cea a cricului central lipsa. Le-oi face la un strungar din zona sau, daca ma enervez, mi le confectionez singur, din ceva bara metalica, le modelez cu flexul, dau un polish, gaurile or sa fie facute inainte sau dupa (inclusiv gaura pentru capul surubului). Asta ca mi-e mai usor sa fac chestiile alea si un stander "cu urechi" decat sa cumpar unul (ma duce pe la 200 lei cu tot cu transport, poate mai mult). Standerul il fac din teava rectangulara de 3-4 cm, urechile din cornier de 3-4 mm. Am tot ce trebuie pentru manufacturare (flex, polizor de banc, inverter etc). Nu stiu daca ii pun si role, pentru ca standerul il vreau cat mai solid/stabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 (editat) Bro, asta cu robinet vacumatic este super extra mega testat. Nu are ce sa nu mearga. Legi robinetul vacumatic la una din tevile de facut sincronizarea si aia e. Un bidon de ulei de juma de litru in carena spate stanga si ai ulei pentru 20000km. Am facut o gramada de ungatoare asa si au mers toate. Robinetelul de reglaj il pui pe bascula sa ajungi usor la el si regllezi o picatura la 50-55 secunde. Roata uscata si lantul perfect uns si curat. Mai am pe cineva din zona ta cu mobra la mine. Gasim noi o canapea unde sa stai. Cand vrei zi-mi si ne organizam. Editat Octombrie 13, 2016 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 (editat) Discutam prin primavara. O sa caut robinet din ala. Dar, ca idee, cu robinetul principal inchid complet circuitul, cand motorul e oprit? Sau il las de sine statator? Da link/poza cu robinetul vacuumatic, sa stiu exact ce sa caut. Editat Octombrie 13, 2016 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 (editat) http://motorbikers.ro/home/415-robinet-vacumatic-benzina-scutere-gy6-2-iesiri.html asta incepe sa curga cand pornesti motorul si se opreste cand opresti motorul. http://pepika.ro/21-Acvaristica/385-Echipamente-pentru-acvaristica/507~Fittinguri/8746-Robinet-de-plastic--verde-4-6-mm.html de la robinetelul de acvariu dozezi uleiul. ca rezervor am folosit o sticla de Clin de geamuri, are un motutoi perfect sa pui furtunul pe el. o gaura in fundul sticlei cu un furtun pe unde o umpli fara sa dai jos carena si aia e. Editat Octombrie 13, 2016 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Habar n-am pe ce principii functioneaza ungatoarele astea, dar nu am gasit decat la 140 de euro pentru V-Strom. Inclusiv pe Louis.de. Chiar merita banii astia? Sau hai s-o luam altfel: cine poate face sau vinde asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 (editat) Eu n-as da banii aia, sincer. Multam de link-uri, colegii! Cred ca am sa gasesc ceva prin Piatra, sper. Ca rezervor- o sticla de Avon Senses, gel de dus. Are 250 ml, e plata, operatiunile vor fi facute ca si la celalalt motor, ca nu e greu (inclusiv aerisitor). Acum trebuie sa-mi dau seama si unde cuplez robinetul vacuumatic. Daca pun robinetul de acvarii, mai are rost sa inseriez si robinetul clasic de benzina? Am, nu e bai, dar intreb daca trebuie pus si ala. Editat Octombrie 13, 2016 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 robinetul vacumatic il cuplezi pe unul din stuturile cu dop de cauciuc de pe galeriile de admisie. bidonul pune-l rotund ca se potriveste perfect in carena din stanga langa sa care e goala. nu mai ai nevoie de alr robinet. ala vacumatic e suficient. opreste uleiul cum opresti motorul. ala de acvarii e suficient sa reglezi fluxul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 A, stas! Simple is better! Ma apuc de cautat robineti, sa vedem ce-o sa iasa. Mai ramane sa o conving pe sotie sa ma lase sa parchez motorul intr-un hol, daca-mi iese pasenta, o sa fie fain, ca in garaj nu am loc decat pentru masina. La aiarna am sa cam vreau sa lucrez la jucarie si n-am chef sa stau sub copertina din spatele casei. Referitor la suportii aia de la bascula- din ce sunt facuti? Alama, fier, inox? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Intrebi de asta? La mine pare de fier, ca am facut filet in el ca sa prind capul ungatorului si a mers destul de greu filiera in material. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Intrebi de asta? dl_bascula.jpg La mine pare de fier, ca am facut filet in el ca sa prind capul ungatorului si a mers destul de greu filiera in material. unii le mai zice "bobine". alea tinute in mana de mine erau din duraluminiu adica erau usoare si aveau duritate. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 parca bascula e de aluminiu. cum sa fie alea din fier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Iegzact, alea is! Atunci sa fie din aluminiu sau duraluminiu. Nu e mare lucru sa fie facute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 infigi 2 suroabe si aia e. la vstrom totul trebuie sa fie simplu si eficient. ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Nu stiu daca merita munca sa le confectionezi cand am eu asa ceva la 70 lei setul noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 + 50 transport. Am luat deja șuruburi, material oi gasi eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Sau la colegu' asta, chiar si mai eftin...35 de lei... /index.php?/topic/742145-destocare/?p=4251093 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 + 50 transport. Am luat deja șuruburi, material oi gasi eu. Clar iesi mai ieftin daca le faci singur. Ma gandeam ca nu merita bataia de cap . ( transport 5lei posta) Spor sa ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.