Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

salutare voua,

 

m-am hotarat sa-mi vand motorul (DL 650) , ce cu mare drag l-am intretinut si cu care din pacate m-am dat prea putin din lipsa acuta de timp...

am zis sa scriu aici, sperand ca va ramane la un entuziast cel putin asa cum sunt eu pentru acest model...desigur pentru forumisti voi avea grija si la pret...

 

 

doua vorbe despre el:

- 15700 km

- parbriz MRA fumuriu, reglabil in inaltime

- crash bar profesional SW-MOTECH

- engine guard SW-MOTECH

- quick lock evo side carrier SW-MOTECH

- cutii laterale aluminiu Trax SW-MOTECH 37+45 L

- top case Shad 37L

- tankbag Held

- proiectoare led

- mansoane incalzite Saito

- indicator treapta de viteza

- priza 12v

- cric central

- suport GPS

- revizile au fost facute cu rigurozitate, practic anuale, dat fiind nr de km!

 

4900eur, numarul meu: 0722325883, motorul se afla la Cluj

Editat de douaroti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa par carcotas, dar ai trecut bine pretul?

Dupa culoarea cadrului pare un 2004-2006.


» Post actualizat in 21 Sep 2016 17:07

Am baut cam mult, un pahar de visinata si nu mi-am dat seama ca e vb de alta mobra,

Am vazut cadrul din postul anterior si am crezut ca e vb de acelasi user.

Iertare! :)

Editat de TrekOut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am speriat, credeam ca e vorba de mine :D.

 

Dici, cum spuneam, ergonomia la V-strom e muci, varza, pericol. Ca sa ai acces la bujia nr. 1, trebuie sa te lupti cu radiatorul. L-am dovedit si pe ala. Chinul naibii, ca nu am primit de la Cosmin si cheia de bujii din trusa, m-am chinuit cu o imporovizatie ciordita din garajul tatei cand lucram la ER5. Bujia nr. 2 nu era fixa, poate de aia imi mai dadea uneori intreruperi si imi mai oprea motorul. Suflat cu aer comprimat locasul, extras bujia, montat ce trebuie inapoi, curatat luleaua cu spray-contact si aer comprimat, strans "ad labam". Uleiul s-a scurs vreo ora, pus busonul, montat filtru nou HiFlo HF138, turnat 2,5 litri de ulei Motul 10w40 5100, lasat motorul la relanti cateva minute, oprit, dupa cateva minute am mai adaugat 0,1 litri. O sa verific zilele urmatoare daca mai trebuie, cert este ca uleiul e aproape de marcajul de sus. Filtrul de aer era bacsit pe o parte, relativ ok pe cealalta. Air-box-ul fiind cam mazac, l-am curatat (dupa ce am infundat gurile cu servetel indesat bine), microfibra si-a facut datoria si interiorul arata bine acum. A pornit rapid, dupa vreo 3 secunde s-a stins si becul de la ulei. Merge frumos, rotund, fara intreruperi. Relantiul sta a cald la cca 1250 rpm, asa l-am reglat. S-au gresat si cateva cabluri, s-a pus inapoi si furtunul de la supraplin, care era abandonat pe sub sa. S-a gresat cu ulei de transmisie si lantul, insa nu am mai apucat sa-l si intind, poate maine. Chinul naibii iarasi pana am montat carenele. Montat si toba originala, prin intermediul unui colier improvizat, care scapa gaze (voi remedia problema cat de curand). Cam ce etansant sa folosesc pentru imbinare?

Una peste alta, e mai dificil de umblat la V-strom decat la ER5, dar sper sa merite.

Vineri cred ca merg la George pentru servisarea furcii, sper sa ajunga pana atunci piesele.

 

Cam atat pe azi, is rupt.

post-92464-0-26120500-1474480937_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In continuare crezi ca motorul are 28 de mii de km ? :)

 

Sunt curios de cum arata discu de pe spate sau alea de pe fata, jocu la bascula si tripod, rulmentii de la roata de la jug... Ca idee, eu am luat motorul la 30 de mii, discurile erau ca noi, iar in airbox nu am avut niciodata monstrii, inclusiv dupa 20 de mii de km filtru era ca nou, iar bujiile nu au aratat niciodata asa. De cand am trecut pe iridium habar nu am ce o mai fi pe acolo.

La 48 de mii cand trebuie sa faci conform manualului jocu la supape sa vezi distractie cu radiatorul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Bravo!

 

Nu ie chiar asa complicat. Data viitoare o sa mearga mult mai rapid.

Pentru bujia nr 1 trebuie desfacut doar surubul de jos si tras de radiator in fata - dar intr-adevar de preferat iti trebuie o cheie care sa prinda bujia in acel guler de cauciuc si nu foarte lunga. Foarte fain ca ai suflat acel canal de scurgere al apei de langa bujie. De preferat bujii iridium - le schimbi mult mai rar si ar fi fain de pus pasta cu cupru la montaj.

De preferat sa pui ulei in filtru si sa ungi garnitura cand montezi - probabil ai facut. Ulei de preferat sintetic - isi pastreaza mai bine proprietatile de ungere spre finalul vietii 5k-6k.

Ulei ar trebui sa intre 2.7l dupa manual, eu puneam 2.8l si era pana in partea de sus.

Se mai intampla sa nu calce bine garnitura in partea din fata a cutiei filtrului de aer - eu de obicei ii dadeam cu vaselina (siliconica) de jur imprejur si strangeam intai suruburile din fata apoi in stea.

Daca tot ai ajuns la cutia filtrului de aer era fain daca o dadeai jos si verificai mufa verde de sub cutia filtrului de aer prinsa pe plasticul din spatele radiatorului - pe acolo trec cei 10A de la far si cateodata se oxideaza. Mai merita unsa si mufa mare imediat in stanga farului cum stai pe moto.

Poti verifica/sufla cu aer si canalul acela de supraplin - daca se infunda o sa iti ajunga apa in rezervor.

Lantul poti sa il lasi si mai larg decat in manual - eu verificam astfel incat ridicat de la jumatate in partea de jos (neaparat sa nu atinga bascula) si sa stea paralel cu linia basculei de la pinion la punctul de ridicare. Verificarea o faceam macar pe cricul lateral, de preferat cu cineva pe mobra (lantul sa stea in pozitia cea mai intinsa).

La toba eu stiu ca exista o garnitura grafitata acolo la imbinare intre cele 2 tevi - colierul are rol de strangere usoara sa nu vibreze.

Probabil mai incolo dupa ce apuci sa te bucuri de mobra o sa mai trebuiasca un reglaj de relanti la rece (cold idle) si sincronizarea de admisie dar macar scapi de interventii pentru urmatorii multi kilometri.

 

Numai bine si bafta,

Paul

 

 

Dici, cum spuneam, ergonomia la V-strom e muci, varza, pericol. Ca sa ai acces la bujia nr. 1, trebuie sa te lupti cu radiatorul. L-am dovedit si pe ala. Chinul naibii, ca nu am primit de la Cosmin si cheia de bujii din trusa, m-am chinuit cu o imporovizatie ciordita din garajul tatei cand lucram la ER5. Bujia nr. 2 nu era fixa, poate de aia imi mai dadea uneori intreruperi si imi mai oprea motorul. Suflat cu aer comprimat locasul, extras bujia, montat ce trebuie inapoi, curatat luleaua cu spray-contact si aer comprimat, strans "ad labam". Uleiul s-a scurs vreo ora, pus busonul, montat filtru nou HiFlo HF138, turnat 2,5 litri de ulei Motul 10w40 5100, lasat motorul la relanti cateva minute, oprit, dupa cateva minute am mai adaugat 0,1 litri. O sa verific zilele urmatoare daca mai trebuie, cert este ca uleiul e aproape de marcajul de sus. Filtrul de aer era bacsit pe o parte, relativ ok pe cealalta. Air-box-ul fiind cam mazac, l-am curatat (dupa ce am infundat gurile cu servetel indesat bine), microfibra si-a facut datoria si interiorul arata bine acum. A pornit rapid, dupa vreo 3 secunde s-a stins si becul de la ulei. Merge frumos, rotund, fara intreruperi. Relantiul sta a cald la cca 1250 rpm, asa l-am reglat. S-au gresat si cateva cabluri, s-a pus inapoi si furtunul de la supraplin, care era abandonat pe sub sa. S-a gresat cu ulei de transmisie si lantul, insa nu am mai apucat sa-l si intind, poate maine. Chinul naibii iarasi pana am montat carenele. Montat si toba originala, prin intermediul unui colier improvizat, care scapa gaze (voi remedia problema cat de curand). Cam ce etansant sa folosesc pentru imbinare?
Una peste alta, e mai dificil de umblat la V-strom decat la ER5, dar sper sa merite.
Vineri cred ca merg la George pentru servisarea furcii, sper sa ajunga pana atunci piesele.

Cam atat pe azi, is rupt.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cum arata grupul propulsor, inclin sa cred ca da, are km reali. Sper sa nu ma insel.

Discul de pe spate arata foarte bine. Multe piese nu au urme de chei pe ele. Discurile fata nu arata fantastic, au mici denivelari, sa dau jos etrierii si-mi pot face o idee mai buna despre cum arata placutele (cele din dreapta is unse de ulei de furca), frana fata nu e fantastica, dar pe spate ingheata rapid (nu e prea placut, trebuie reglata). De rulmenti nu ma pronunt, va verifica George, ma las pe mana lui. In air-box erau muste in partea superioara, albine, jeg. Fostul proprietar nu o fi verificat filtrul de ceva vreme. As incerca sa pun o plasa ca de tantari sau un ciorap de dama pe admisie, sa stopez o parte din vietuitoare. Mai conteaza si pe ce drumuri umbli, sa stii. Una e sa ai un mediu lipsit de praf, alta e sa stai intr-o zona ""jegoasa".

 

Pentru bujii cam asa am procedat, insa fiind cheia mai lunga, a trebuit coborat radiatorul (care arata ca nou, daca il spal de vietuitoare). Am oaresce experienta cu bujiile, am servisat cu manutele mele masinile din familie ani de-a randul, stiu ca trebuie suflat canalul inainte de a desface bujia. Nu am folosit bujii iridium, ci alea recomandate in manual, clasice, de la NGK (35 lei bucata). Nu stiu daca or fi scumpe sau ieftine, insa alea de ER5 erau 13 lei, tot NGK.

Filtrul (garnitura lui, de fapt) a fost uns cu ulei proaspat, turnat in el cca 100 ml de ulei, apoi montat (dupa ce am pus busonul jos). E a treia oara cand schimb uleiul la motor (la masini am uitat de cate ori :D ). Nu am folosit Motul 7100, insa poate data viitoare (la primavara) o sa vada ulei fain, ca e posibil sa vada si Italia, tara de bastina :D (de acolo a fost adus).

La mufele alea nu m-am gandit, insa nu e totul pierdut, George va verifica si injectia, poate o sa am atunci timp sa fac aceste mici manevre.

Canalul de supraplin nu l-am suflat, dar am pus gura pe furtun, nu a intampinat rezistenta (ce e drept, nu am tras sa vad daca si in rezervor e treaba in regula, insa voi verifica).

Lantul va fi si el intins un pic, il mai las anul asta, poate prind prin iarna o reducere si pun atunci laba pe un kit nou. Pe viitor ii fac si kit de uns, tot cu pompita, ca la ER5.

Vreau sa il ingrijesc cat pot de bine si cat imi ajung banii, oricum sar de 400 euro investitie la prima strigare (chiar nu-i lucru minor pentru mine). Pe de alta parte, daca luam unul mint-condition, tot nu prea scapam de aceste "mici" investitii, furca tot trebuia servisata, niste gume si un lant tot ma "loveau" la un moment dat.

Noi sa fim sanatosi!

 

Asfalt curat!

 

LE: Cosmin mi-a confirmat ca doar in Italia s-a umblat la bujii, el nu s-a atins de ele.


» Post actualizat in 21 Sep 2016 22:39

Intrebare: or fi bune de ceva aceste oglinzi? https://www.okazii.ro/set-oglinzi-romb-negre-m10-cod-produs-mbs180226-a183715667

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cum arata grupul propulsor, inclin sa cred ca da, are km reali. Sper sa nu ma insel.

Discul de pe spate arata foarte bine. Multe piese nu au urme de chei pe ele. Discurile fata nu arata fantastic, au mici denivelari, sa dau jos etrierii si-mi pot face o idee mai buna despre cum arata placutele (cele din dreapta is unse de ulei de furca), frana fata nu e fantastica, dar pe spate ingheata rapid (nu e prea placut, trebuie reglata). De rulmenti nu ma pronunt, va verifica George, ma las pe mana lui. In air-box erau muste in partea superioara, albine, jeg. Fostul proprietar nu o fi verificat filtrul de ceva vreme. As incerca sa pun o plasa ca de tantari sau un ciorap de dama pe admisie, sa stopez o parte din vietuitoare. Mai conteaza si pe ce drumuri umbli, sa stii. Una e sa ai un mediu lipsit de praf, alta e sa stai intr-o zona ""jegoasa".

 

Pentru bujii cam asa am procedat, insa fiind cheia mai lunga, a trebuit coborat radiatorul (care arata ca nou, daca il spal de vietuitoare). Am oaresce experienta cu bujiile, am servisat cu manutele mele masinile din familie ani de-a randul, stiu ca trebuie suflat canalul inainte de a desface bujia. Nu am folosit bujii iridium, ci alea recomandate in manual, clasice, de la NGK (35 lei bucata). Nu stiu daca or fi scumpe sau ieftine, insa alea de ER5 erau 13 lei, tot NGK.

Filtrul (garnitura lui, de fapt) a fost uns cu ulei proaspat, turnat in el cca 100 ml de ulei, apoi montat (dupa ce am pus busonul jos). E a treia oara cand schimb uleiul la motor (la masini am uitat de cate ori :D ). Nu am folosit Motul 7100, insa poate data viitoare (la primavara) o sa vada ulei fain, ca e posibil sa vada si Italia, tara de bastina :D (de acolo a fost adus).

La mufele alea nu m-am gandit, insa nu e totul pierdut, George va verifica si injectia, poate o sa am atunci timp sa fac aceste mici manevre.

Canalul de supraplin nu l-am suflat, dar am pus gura pe furtun, nu a intampinat rezistenta (ce e drept, nu am tras sa vad daca si in rezervor e treaba in regula, insa voi verifica).

Lantul va fi si el intins un pic, il mai las anul asta, poate prind prin iarna o reducere si pun atunci laba pe un kit nou. Pe viitor ii fac si kit de uns, tot cu pompita, ca la ER5.

Vreau sa il ingrijesc cat pot de bine si cat imi ajung banii, oricum sar de 400 euro investitie la prima strigare (chiar nu-i lucru minor pentru mine). Pe de alta parte, daca luam unul mint-condition, tot nu prea scapam de aceste "mici" investitii, furca tot trebuia servisata, niste gume si un lant tot ma "loveau" la un moment dat.

Noi sa fim sanatosi!

 

Asfalt curat!

 

LE: Cosmin mi-a confirmat ca doar in Italia s-a umblat la bujii, el nu s-a atins de ele.

» Post actualizat in 21 Sep 2016 22:39

Intrebare: or fi bune de ceva aceste oglinzi? https://www.okazii.ro/set-oglinzi-romb-negre-m10-cod-produs-mbs180226-a183715667

Nu e vorba de gaura pe unde scoti si pui bujia ci de gaurica aia mica care pleaca de la baza bujiei si duce apa afara din chiuloasa. E o gaurica de circa 2 mm care trebuie suflata ca altfel de la condens se umple cu apa si da probleme de aprindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de la ABS!!!! Schimba.l!!!!

:)

 

 

 

 

 

Daca ai ulei gen x w50 sau 60 iti porneste ventilatorul doar cand e foarte cald la semafor. Nivelul mai scade dupa ce se auto-aeriseste...trebuie supravegheat daca chiar curge sau ti s.a prelins acolo.

 

Cu acel zvac cred ca trebuie o echilibrare de admisie sau macar reglat corect TPS - sa treaca liniuta sus la 1800rpm/1900rpm. La tine cred ca trece intre 4000/5000 unde simti acel zvac...

 

Vb,

paul

 

 

Am pus mobra in Dealer Mode si liniuta trecea sus intre 4-5 mii ture. Am reglat TPSul si acum liniuta trece sus la 1600 ture. Am dat o tura si nu mai simt acel agatat intre 4-5 mii ture.

Mersi Paul de asistenta! :)

 

In continuare picura antigel si am reusit sa identific pe unde. Se vede in poza atasata pata roz pe colierul unde indica sageata roz. Furtunul nu pare sa fie crapat, dar se poate sa fie o fisura mica acolo pe care o vad doar daca dau jos furtunul.

Poate sa fie vorba despre altceva in afara de o fisura la furtun? Sa dau jos furtunul acela trebuie sa golesc antigelul?

 

 

 

Multumesc,

Mihai

post-40775-0-87628600-1474620504_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In continuare picura antigel si am reusit sa identific pe unde. Se vede in poza atasata pata roz pe colierul unde indica sageata roz. Furtunul nu pare sa fie crapat, dar se poate sa fie o fisura mica acolo pe care o vad doar daca dau jos furtunul.

Poate sa fie vorba despre altceva in afara de o fisura la furtun? Sa dau jos furtunul acela trebuie sa golesc antigelul?

Multumesc,

Mihai

 

Salut,

Va curge antigel - tot ce este deasupra acelui nivel.

Nu cred ca e fisura - rezolvi daca scoti acel furtun, cureti locul si ungi un pic cu vaselina siliconica.

Bafta,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrucat la reprezentata Suzuki din Bucuresti am fost tratat cu sictir, ma dresez voua cu o intrebare: se pot pune jante cu spite pe V-Strom 1000 K3? Vreau sa fac schimbarea deoarece atac destul de mult off-road-ul si stiu diferenta dintre jantele turnate si cele cu spite pe aceasta sectiune.

Am fost la reprezentata dupa o discutie cu unul dintre colegii de forum care mi-a povestit ca exista varianta spitata pentru 650, dupa 2014. Am intrebat, regulamentar, daca s-ar potrivi, avand in vedere ca dimensiunile exterioare ale jantelor pastreaza aceeasi dimensiune, diferentele putand exista la rulmenti, prinderi discuri etc.

Nu m-am asteptat nicidecum la un raspuns ferm "Nu stiu".

Am insistat si am incercat sa aflu cine trebuie sa stie, daca reprezenta nu. Acelasi raspuns invariabil, "Nu stiu".

Bun, daca celor de la Suzuki Romania le e lene sa caute in cataloage diferentele, care poate nu sunt, sau sa trimita un mail in Japonia sa intrebe acolo cum s-ar putea rezolva problema unui posesor de Suzuki, care vrea sa le dea niste bani pe jante noi, incerc acum sa inteleg la ce foloseste cuvantul "Reprezenta" pus in fata magazinului care vinde tricouri cu sigla japoneza si costume moto Revit.

Lasand reprezentatele din Romania la o parte, ca vad ca toate sunt aceeasi apa si-un pamant (BMW e la fel), poate exista cineva pe aici care sa fi facut trecerea la jante cu spite si ma lamureste. Raman dator!


» Post actualizat in 26 Sep 2016 07:18

am eu. 300 euro setul. au 5000km. OEM

Inseamna ca ar trebui sa aiba 5 mm grosime, masurate cu sublerul. Daca au, poate discutam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasand reprezentatele din Romania la o parte, ca vad ca toate sunt aceeasi apa si-un pamant (BMW e la fel), poate exista cineva pe aici care sa fi facut trecerea la jante cu spite si ma lamureste. Raman dator!

 

Slabe sanse la noi. Pe site-urile din 'afara' nu ai gasit nimic? Daca nu, ai vreo sansa sa pui mana pe o janta din asta cu spite, inainte sa dai banii pe ea sa faci niste masuratori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rul parca stiu ca facuse miscarea pe dos pe Afrikana, de la spite la roti de strada :D In viziunea mea, daca distanta intre discuri (cat si marimea lor) e la fel, distantierele le poti face la strung mai apoi, incat sa pice bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa facut! iar daca masurati distanta intre discuri a diferite moto o sa fiti surprinsi ! st meu de 750, africana si v stromul de1000 sant pe acolo am masurat eu acu ceva ani cand a aparut rul cu roti de strada pe africana! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de gaura pe unde scoti si pui bujia ci de gaurica aia mica care pleaca de la baza bujiei si duce apa afara din chiuloasa. E o gaurica de circa 2 mm care trebuie suflata ca altfel de la condens se umple cu apa si da probleme de aprindere.

O sa verific si acest aspect, dar cand am bagat aer comprimat pe deasupra nu a iesit cine stie ce jeg.

 

Vineri aum servisat furca, simeringuri praf + ulei, cuzineti si ulei. Piesele All-Balls, ulei Repsol 10w. George s-a miscat repede, a consumat vreo 4 spray-uri de frane, mi-a intins si lantul, curatat si placutele de frana de pe fata. Ii multumesc si pe aceasta cale!

 

Azi am fost harnic, intrucat am desfacut si indreptat cadrul de bord. Maaaare chin pana am scos toate plasticele. L-am indreptat in menghina si pe motor, cu ranga. Credeam ca fac faza asta la iarna, dar s-a nimerit azi. I-am montat si un mic voltmetru chinezesc, rotund, dar legat la mufa aia mare de sub carena imi arata un voltaj mic, 10v cu contact pus, 12,6 maxim la relanti, 13,3 in gaz. Pus multimetru pe baterie, valori frumoase. Nu am verificat cu multimetru si pe fata, dar am verificat voltmetrul inainte la pc si pe un acumulator de bormasina, dadea fix ce imi arata multimetrul. Si cand incerc sa dau blitz (butonul de PASS) se aprinde greu parca (si cu intarziere). Daca apas pe butonul de faza lunga, lumina puternica instant. In seara asta am desfacut blocul de lumini, scos jegul din el, dat cu spray-contact, apoi cu wd40. Nu am mai pornit motorul, ca e noapte si face nevasta scandal.

Cam in halul asta m-am distrat azi...

 

A, inca o chestie: am ridicat si inclinat parbrizul, arata ca o plua cu el asa, sunt curios cum o fi la drum.

post-92464-0-56444800-1474916914_thumb.jpg

post-92464-0-31525000-1474916924_thumb.jpg

post-92464-0-66794900-1474916940_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna,

 

Minunati-va si voi ca eu m-am minunat destul. :)

 

Fostul proprietar a avut "chiriasi" in filtrul de aer si anume soareci..ce a ramas in urma e doar cuibul lor. Culmea e ca nu am simtit nimic aiurea in mers...poate doar agatatul acela intre 4-5k km care fu de la TPS. In weekend am fost la o tura si consumul aprox. a fost de 4.3.

 

Pe partea cealalta e ok filtrul..oricum maine indepartez cuibul sa vad daca au ros hartia filtrului. Cum soarecii au ros in cuib chestii marunte ma gandesc sa nu fi "inhalat" mobra bazaconii.

 

 

 

 

post-40775-0-55232900-1474918813_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna,

 

Minunati-va si voi ca eu m-am minunat destul. :)

 

Fostul proprietar a avut "chiriasi" in filtrul de aer si anume soareci..ce a ramas in urma e doar cuibul lor. Culmea e ca nu am simtit nimic aiurea in mers...poate doar agatatul acela intre 4-5k km care fu de la TPS. In weekend am fost la o tura si consumul aprox. a fost de 4.3.

 

Pe partea cealalta e ok filtrul..oricum maine indepartez cuibul sa vad daca au ros hartia filtrului. Cum soarecii au ros in cuib chestii marunte ma gandesc sa nu fi "inhalat" mobra bazaconii.

 

eu am pus o plasa de sarma pe gura de admisie a filtrului. am pus-o pentru insecte dar se pare ca e buna si pentru soareci la nevoie :D . am filtru K&N si ma saturasem sa scot toate gazele din filtrul de aer.

 

O sa verific si acest aspect, dar cand am bagat aer comprimat pe deasupra nu a iesit cine stie ce jeg.

 

Vineri aum servisat furca, simeringuri praf + ulei, cuzineti si ulei. Piesele All-Balls, ulei Repsol 10w. George s-a miscat repede, a consumat vreo 4 spray-uri de frane, mi-a intins si lantul, curatat si placutele de frana de pe fata. Ii multumesc si pe aceasta cale!

 

Azi am fost harnic, intrucat am desfacut si indreptat cadrul de bord. Maaaare chin pana am scos toate plasticele. L-am indreptat in menghina si pe motor, cu ranga. Credeam ca fac faza asta la iarna, dar s-a nimerit azi. I-am montat si un mic voltmetru chinezesc, rotund, dar legat la mufa aia mare de sub carena imi arata un voltaj mic, 10v cu contact pus, 12,6 maxim la relanti, 13,3 in gaz. Pus multimetru pe baterie, valori frumoase. Nu am verificat cu multimetru si pe fata, dar am verificat voltmetrul inainte la pc si pe un acumulator de bormasina, dadea fix ce imi arata multimetrul. Si cand incerc sa dau blitz (butonul de PASS) se aprinde greu parca (si cu intarziere). Daca apas pe butonul de faza lunga, lumina puternica instant. In seara asta am desfacut blocul de lumini, scos jegul din el, dat cu spray-contact, apoi cu wd40. Nu am mai pornit motorul, ca e noapte si face nevasta scandal.

Cam in halul asta m-am distrat azi...

 

A, inca o chestie: am ridicat si inclinat parbrizul, arata ca o plua cu el asa, sunt curios cum o fi la drum.

 

daca vrei sa scapi de problema asta cu tensiunea mai mica poti sa pui alimentarea becurilor printr-un releu legat direct din baterie. comanda releului o faci din comanda becurilor si gata cu mufaraia de poasta calitate :)

da unde naiba a dat cu 4 sprayuri de frana ?

arata dubios asa argintie. pune-i stickerele sau vopseste-o neagra .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrucat la reprezentata Suzuki din Bucuresti am fost tratat cu sictir, ma dresez voua cu o intrebare: se pot pune jante cu spite pe V-Strom 1000 K3? Vreau sa fac schimbarea deoarece atac destul de mult off-road-ul si stiu diferenta dintre jantele turnate si cele cu spite pe aceasta sectiune.

Am fost la reprezentata dupa o discutie cu unul dintre colegii de forum care mi-a povestit ca exista varianta spitata pentru 650, dupa 2014. Am intrebat, regulamentar, daca s-ar potrivi, avand in vedere ca dimensiunile exterioare ale jantelor pastreaza aceeasi dimensiune, diferentele putand exista la rulmenti, prinderi discuri etc.

Nu m-am asteptat nicidecum la un raspuns ferm "Nu stiu".

Am insistat si am incercat sa aflu cine trebuie sa stie, daca reprezenta nu. Acelasi raspuns invariabil, "Nu stiu".

Bun, daca celor de la Suzuki Romania le e lene sa caute in cataloage diferentele, care poate nu sunt, sau sa trimita un mail in Japonia sa intrebe acolo cum s-ar putea rezolva problema unui posesor de Suzuki, care vrea sa le dea niste bani pe jante noi, incerc acum sa inteleg la ce foloseste cuvantul "Reprezenta" pus in fata magazinului care vinde tricouri cu sigla japoneza si costume moto Revit.

Lasand reprezentatele din Romania la o parte, ca vad ca toate sunt aceeasi apa si-un pamant (BMW e la fel), poate exista cineva pe aici care sa fi facut trecerea la jante cu spite si ma lamureste. Raman dator!

» Post actualizat in 26 Sep 2016 07:18

Inseamna ca ar trebui sa aiba 5 mm grosime, masurate cu sublerul. Daca au, poate discutam.

650 are rulmenti mai mici pe fata, implicit axul mai subtire...ar mai fi cateva deosebiri: senzorul de viteza, abs, pinionul spate, distantiere diferite. Pretul modificarilor si , mai ales, pretul jantelor spitate te coafeaza? Eu estimez 2500 euro...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...