Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Nu a fost din cauza de neridicare ca o pereche de cauciucuri de Vstrom se dau repede, ci de oameni care suna ca sunt prieteni cu un vstromist, sau chiar vstromisti si vor si ei reducere, ca au si ei dimensiuni asemanatore si de ce nu li se aplica si asa reducerea. Suporti 1, 2,3,4.....da cand incep sa insiste ca vor numai un cauciuc (in conditiile in care intelegerea era pentru set) cedezi si lasi balta. Chiar si eu am fost constrans sa explic unora ca nu au inteles intelegerea noastra cu anvelopemoto, dar degeaba. Poate pe viitor.......

 

Scorpion Trail 2 tin cel putin la fel de mult cat Next-urile. In functie de stilul de mers 15-20k tin.

 

Puig-ul ala e cam inutil la Vstrom sau moto cu centrul de greutate sus. Cade pe el dat se balanseaza peste si tot pe carene ajunge. Ori pui ceva de 50 cm sa nu balanseze peste. Tot sfantul Givi e de baza. Si spun din experienta nu din povesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bozoro are mare dreptate cu Givi-ul. Abia ce m-am urcat pe un BMW, cu vreo doua luni in urma, si i-am facut varza aripa spate, stopul, bara si haionul. Moto n-a avut nici o zgarietura si nici Givi-ul nu s-a indoit deloc. E minunat! Acum, nu stiu daca la 650 difera de 1000 dar cred ca e acelasi lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, prioritatea acum este setul de gume, dar asta pe la sfarsitul iernii. Actualele tourance sunt varza, nu mai au 2 mm pe mijloc. Mai merg pe ici, pe colo, dar fiind cam tare cauciucul, blochez foarte usor spatele la frane nu foarte tari si merg cam in stil "derapaj controlat". Not funny at all. Fata mai are viata, insa am retineri, va zbura odata cu spatele.

 

Mi-ar putea da cineva cotele rulmentilor de la roti? Fata + spate, inclusiv rulmentul de la pinionul mare + simeringuri (parca are si asa ceva). As cam vrea sa ii schimb, preventiv, nu stiu daca merg gresati.

 

Bozoro, cat m-ar ajunge un crash-bar de la Givi? Ca sa stiu daca-l iau nou sau il fac prin zona, in ultima instanta sa pun crash-pad (desi nu ma incanta foarte mult, poate doar pe considerentul de lipsa a vibratiilor si a reducerii greutatii ansamblului).

 

La iarna cred ca o sa-mi mesteresc un suport pentru parbriz, din foaie de duraluminiu de 2-3 mm (deci greutate super-redusa), vopsit negru, cateva grade de ajustare pe inaltime/inclinare, apoi adaug un deflector. Faza e ca as investi mai putin in chestii fancy si mai mult in cele cu adevarat practice (ulei, filtre, relee faruri + cateva extra) plus plimbari cat mai multe. Nu l-am luat sa-l tin in curte, ma doare inima cand trec pe langa el si stiu ca nu pot (din varii motive, in special vremea rea) sa-l scot pe poarta si sa vin acasa cand imi aduc aminte.

 

Gata pe azi, ca-s obosit, tocmai ce-am terminat revizia la masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult! O intrebare: de unde stiu ce model este al meu? "Kx" vreau sa zic. MY este 2004, dar a zis Gospo ca e primul model din 2003, ca am cadrul argintiu. Acesta este VIN-ul: JS1B1111100102737. Asta ca sa stiu daca sunt fix cotele necesare. Tot ce e acolo sunt rulmenti? Sau si simeringuri? Care-s rulmentii si care simeringurile? Ca sa nu ma duc fix planta la magazin...

 

Deci:

6203 - 2 bc

6204 - 2 bc

32X65X17

22x40x7

28x47x7

39x65x7

 

Mai trebuie gresat ceva pe acolo? Ca de scos si pus m-as pricepe, dar nu stiu daca mai trebuie gresat ceva si daca da, ce tip de vaselina (am pe acasa cu calciu, litiu, pentru angrenaje- la spray, cupru pentru temperaturi inalte Forch).

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere!

 

K8 inseamna model 2008. Al tau daca e MY 2004 inseamna K4.

 

Rulmenti:

6203 19.74lei - 2 bc

6204 22.89lei - 2 bc

32X65X17 120lei

Simeringuri:

22x40x7 4lei

28x47x7 4.5lei

39x65x7 6lei

Pe topicul asta sunt mai multe discutii despre rulmenti, cauta de ex: 6203 in rubrica din dreapta sus a topicului asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sar-na! As da like, dar imi da mesaj de eroare, cica am ajuns la limita maxima (de cateva luni arata asa). Am vazut pe parcursul topicului (am ajuns la iunie 2014 cu lectura) ca s-a mai discutat de rulmenti, insa abia acum m-a lovit inspiratia sa investesc si in asa ceva, ca n-o fi gaura in cer. Ala mai scump cred ca e de la pinionul spate, daca nu ma insel. Scumpa dracia, dar teoretic ar mai tine inca vreo 30k km, deci ar merita. O sa caut in Piatra Neamt, sunt vreo trei magazine, sigur gasesc ceva la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crash-ul de la givi e: http://www.gentimoto.ro/protectie-motor-suzuki-dl-650/

Cred ca e mai ieftin decat crash-padurile.

 

Rulmenti ia Koyo daca gasesti. Si vezi sa fie 2RS. Adica capsulati pe ambele parti, da cu cauciuc. Din experienta am constatat ca sunt cei mai buni. Chiar daca sunt facuti la noi tin mai ok decat SKF. Mai ales la utilizarea intensiva (off).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru recomandări.

Mai pe iarnă luăm legatura pentru un crash-bar.

» Post actualizat in 04 Nov 2016 08:43

Dacă tot am transport moca, pot da acum comanda? E de calitate cât de cât protecția aia? Zic de finisaje, vibrații etc.

» Post actualizat in 04 Nov 2016 09:48

Am dat comanda, sper să fie în regulă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astia care ati incercat sa ajungeti la Lacul Vulturilor, am incercat si eu.

Mai aveam o tipa cu Yamaha MT cu noi si ne-am oprit. Oricum nu credeam ca reuseam sa ajungem. Erau niste urcusuri cu bolovani mari. Mai bine. Am mai facut un drum similar si nu am scapat teafar nici eu nici mobra. Poate Stroama orice, dar nu inseamna ca e si bine.

 

Din poze nu prea iti dai seama cat de dificil e drumul, live e mult mai rau.

Editat de Horia_Long_Xiao
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astia care ati incercat sa ajungeti la Lacul Vulturilor, am incercat si eu.

Mai aveam o tipa cu Yamaha MT cu noi si ne-am oprit. Oricum nu credeam ca reuseam sa ajungem. Erau niste urcusuri cu bolovani mari. Mai bine. Am mai facut un drum similar si nu am scapat teafar nici eu nici mobra. Poate Stroama orice, dar nu inseamna ca e si bine.

 

Din poze nu prea iti dai seama cat de dificil e drumul, live e mult mai rau.

Daca aveam crampoane, ajungeam. Eu am incercat sa urc pe ultima portiune cu cauciucurile TKC 70. Iti dai seama ce distractie a fost. Data viitoare nu mai plec fara TKC 80 sau Karoo 3 pe namoalele alea. Poate in primavara ne strangem si mai facem o incercare. Maine plecam pe un off-road usor prin judetul Covasna. Daca mai sunt doritori, avem locuri libere. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un punct a fost bifat, grație lui Petru_Xxl. Prețul a fost de 40 lei plus o plimbare până la Rădăuți, ultima din acest sezon, la 6 grade. Au ieșit fain, e aluminiu brut, suruburi de la Dedeman. Urmează să îmi fac un stander.

» Post actualizat in 05 Nov 2016 23:55

Becurile astea or fi bune ca sa inlocuiesc clasicele becuri de frana/pozitie? Parca as vrea sa usurez viata alternatorului... https://www.aliexpress.com/item/1pcs-5630-13-SMD-led-1157-BAY15D-P21-4W-P21-5W-7528-auto-Car-turn-signal/32465407517.html?spm=2114.01010208.3.395.JGZG1I&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10091_10090_10088_10089,searchweb201603_1&btsid=adbc9f86-3aae-40db-9d26-05daa4992335

Si beculetele astea pentru pozitie fata https://www.aliexpress.com/item/2-PCS-Super-White-T10-1-5W-30LM-1-LED-White-Light-Car-Reversing-Brake-Light/32642565024.html?spm=2114.13010308.0.0.CRYnEa . La alea nu prea conteaza cum se vad, sunt acolo mai mult ca sa fie. Dar imi place ca sunt mici si arata binisor. Oricum dau mai multa lumina decat clasicele w5w.

» Post actualizat in 06 Nov 2016 00:22

Si daca tot m-a lovit inspiratia sa ma uit la vecinii chinezi, o fi bun kitul asta de relee pentru farurile noastre? Nu m-as mai complica asa mult cu manufacturarea. Trag fir la baterie, ma conectez la una din mufele H4 si gata. Eventual pun un intrerupator pe faza scurta (inainte de releu), ca sa activez cand vreau eu faza scurta (ca sa nu porneasca decat dupa ce motorul functioneaza sau dupa ce plec de pe loc). https://www.aliexpress.com/item/H4-9003-Headlight-Booster-Wire-Harness-Connector-Relay-Fuse-Socket/2041046284.html?spm=2114.01010208.3.351.7Y8Ugk&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10091_10090_10088_10089,searchweb201603_1&btsid=1a6d078b-5865-49cd-a769-ff2d4978dd57

» Post actualizat in 06 Nov 2016 00:30

Si ma mai gandeam si la doua semnale pentru carene, tot pe LEd https://www.aliexpress.com/item/Smoke-Motorcycle-Euro-Flash-Mount-LED-Turn-Signal-Light-Flasher-Light-Fairing-Blinker-For-Kawasaki-ZX12R/32710157802.html?spm=2114.01010108.3.36.IOnsVG&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10091_10090_10088_10089,searchweb201603_1&btsid=28181f55-85e6-4a7e-9a32-512405a85087 . La noi se vand cu 70 de lei, fix aceleasi chestii. Ar inlocui cu succes semnalele originale (si as avea rezerva).

» Post actualizat in 06 Nov 2016 00:31

Astea, de fapt, am dat link gresit https://www.aliexpress.com/item/Dependable-Fashion-New-15-Amber-LED-Flush-Mount-Smoke-Turn-Signal-Indicator-Blinker-Light-Universal-My20/32670635202.html?spm=2114.01010108.3.9.V25jOg&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10091_10090_10088_10089,searchweb201603_1&btsid=7c79d9ce-8be5-47c4-ada1-fe2d327d3c9d .

» Post actualizat in 06 Nov 2016 00:35

Ca alternativa ar fi astea http://www.banggood.com/1pair-Motorcycle-Universal-Triangle-Flush-Mount-LED-Turn-Signal-Light-p-988630.html?rmmds=category - ori in locul celor originale, ori in gurile alea false din fata, dar parca nu as vrea sa stric pe acolo si sa raman cu gaurile in carene.

» Post actualizat in 06 Nov 2016 01:07

Si poate stie cineva daca or fi bune manetele astea https://www.aliexpress.com/item/Short-Regular-Brake-Clutch-Levers-fit-Suzuki-Dl-650-V-Strom-Vstrom-04-10-Motorcycle-CNC/32718498400.html?spm=2114.13010308.0.0.tVRecx . Nu pentru aspect, ci pentru ca prefer sa folosesc doua degete la frana, iar ambreiajul sunt silit sa-l accesez cu patru degete, pentru ca altfel nu am cum (ma lovesc la inelar si degetul mic).

 

Gata, ca v-am batut destul la cap.

» Post actualizat in 06 Nov 2016 13:07

Ați ieșit toți la plimbare? Eu astept vreo 4 motoristi din Suceava.

post-92464-0-57134200-1478378794_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte ieftin releul.

 

Manetele de ce ar fi rabatabile? Le prefer cat mai simple, doar cu reglaj pentru forta. Vor fi gri sau argintii, nu-mi place sa o fac sorcova. Doar sa se potriveasca. Asta daca are cineva ceva similar, ca sa-si dea o parere. La mine e un pic decupata aia de frana si as pune manete two-fingers, am ceva forta in degete, m-as descurca, ca ca sa nu pun toate patru degetele pe cea de ambreiaj.

 

Faza cu semnalele e ca nu stiu daca iau altele mai scurte si pentru spate, tot cu LED, le-as pastra pe alea cu bec, ca-s mult mai vizibile. Eventual iau unele direct cu LED si pentru spate, iar releul va fi schimbat, tot de la prietenii chinezi (de unde vin marea majoritate a pieselor AM). Pe mine nu m-ar deranja ca ar palpai mult mai repede, am mai vazut motoristi ale caror semnale clipeau des, nu mi s-a parut ca ar fi vreo problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte ieftin releul.

 

Manetele de ce ar fi rabatabile? Le prefer cat mai simple, doar cu reglaj pentru forta. Vor fi gri sau argintii, nu-mi place sa o fac sorcova. Doar sa se potriveasca. Asta daca are cineva ceva similar, ca sa-si dea o parere. La mine e un pic decupata aia de frana si as pune manete two-fingers, am ceva forta in degete, m-as descurca, ca ca sa nu pun toate patru degetele pe cea de ambreiaj.

 

Faza cu semnalele e ca nu stiu daca iau altele mai scurte si pentru spate, tot cu LED, le-as pastra pe alea cu bec, ca-s mult mai vizibile. Eventual iau unele direct cu LED si pentru spate, iar releul va fi schimbat, tot de la prietenii chinezi (de unde vin marea majoritate a pieselor AM). Pe mine nu m-ar deranja ca ar palpai mult mai repede, am mai vazut motoristi ale caror semnale clipeau des, nu mi s-a parut ca ar fi vreo problema.

De toti banii astia, mai bine bagi benzina si mergi cu noi pe off-road si la o ciorba cu afumatura in creierii muntilor. Lasa-o asa cum a facut-o japonezul, ca nu e prost degeaba. Maneta de ambreiaj, ca si cea de frana, au 4-6 setari, nu are cum sa atinga degetele. Daca ai ambreiaj hidraulic, nu stiu cum e le 650, lichidul trebuie schimbat o data la doi ani, cel mult.

Daca tot vrei sa investesti bani in ea, cumpara scut metalic si scarite. Plus crash-bar. Lasa-le dracu' de luminite!

O seara faina!

» Post actualizat in 09 Nov 2016 01:19

Si, ca sa vezi, mai am cateva....

post-88469-0-97356700-1478654239_thumb.jpg

post-88469-0-21320900-1478654282_thumb.jpg

post-88469-0-91713300-1478654341_thumb.jpg

Editat de Madalin Pribu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună dimineața!

Scut are, crash-bar-ul urmează să vină, cică nu era pe stoc la gentimoto.ro și trebuie să aștept până săptămâna viitoare.

Maneta mea de ambreiaj e fără niciun reglaj, de aia vreau ceva mai bunisor. Cea de frână a fost tăiată de fostul proprietar, probabil în urma unei trânte.

Nu aș investi mult în estetică, prefer să fie în stare tehnică optimă. Să vină crash-bar-ul și apoi văd dacă e musai să schimb semnalele față.

La electrică nu vreau să umblu decât pentru faruri și brichetă, însă nu voi neglija mufele, pe care le gasesc- le curăț și le dau cu vaselină dielectrică (cumpăr și de aia- găsesc la spray?).

Cauciucurile vor fi problemă de investiție, dar banii sunt puși deoparte,

» Post actualizat in 09 Nov 2016 06:28

Nu știu cât se vede scutul...

post-92464-0-86602200-1478672901_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 06 Nov 2016 01:07

 

Si poate stie cineva daca or fi bune manetele astea https://www.aliexpress.com/item/Short-Regular-Brake-Clutch-Levers-fit-Suzuki-Dl-650-V-Strom-Vstrom-04-10-Motorcycle-CNC/32718498400.html?spm=2114.13010308.0.0.tVRecx . Nu pentru aspect, ci pentru ca prefer sa folosesc doua degete la frana, iar ambreiajul sunt silit sa-l accesez cu patru degete, pentru ca altfel nu am cum (ma lovesc la inelar si degetul mic).

 

Daca strangi cu 2 degete si atingand degetele ce raman dedesubt nu schimba bine, undeva nu e reglat ambreiajul corespunzator. Da daca schimbi cu 4 degete, de ghidon cu ce te mai tii??? :P

» Post actualizat in 09 Nov 2016 08:38

Manetele de ce ar fi rabatabile? Le prefer cat mai simple, doar cu reglaj pentru forta. Vor fi gri sau argintii, nu-mi place sa o fac sorcova. Doar sa se potriveasca. Asta daca are cineva ceva similar, ca sa-si dea o parere. La mine e un pic decupata aia de frana si as pune manete two-fingers, am ceva forta in degete, m-as descurca, ca ca sa nu pun toate patru degetele pe cea de ambreiaj.

Reglajul la manete nu e pentru forta ci doar pentru distanta (cat de lungi ai degetele).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 09 Nov 2016 08:38

Reglajul la manete nu e pentru forta ci doar pentru distanta (cat de lungi ai degetele).

 

May the force be with you!!

 

Manetele originale sunt umpic prea apropiate de ghidon pentru degetele mele de pianist supraponderal.

Si eu ma uit dupa unele after-market.

Vreau unele cu lungimea reglabila sa le actionez doar cu 2 degete( http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-DL1000-V-STROM-GSX1400-BRAKE-CLUTCH-FOLDING-LEVERS-RACE-TRACK-R14D6-/331542033543?hash=item4d3171f487:g:gNcAAOSwstxVQLdt)

Editat de big_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveam crampoane, ajungeam. Eu am incercat sa urc pe ultima portiune cu cauciucurile TKC 70. Iti dai seama ce distractie a fost. Data viitoare nu mai plec fara TKC 80 sau Karoo 3 pe namoalele alea. Poate in primavara ne strangem si mai facem o incercare. Maine plecam pe un off-road usor prin judetul Covasna. Daca mai sunt doritori, avem locuri libere. :)

 

nu e vstrom, dar uite tkc80 pe noroi... aderenta din parti.

 

13235084_1283993418297289_9075376959831313173232_1283993361630628_92146368651951

» Post actualizat in 09 Nov 2016 09:29

karoo 3 am pe gsa, n-am poze dar pe noroi se incarca la fel de tare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e vstrom, dar uite tkc80 pe noroi... aderenta din parti.

 

13235084_1283993418297289_9075376959831313173232_1283993361630628_92146368651951

» Post actualizat in 09 Nov 2016 09:29

karoo 3 am pe gsa, n-am poze dar pe noroi se incarca la fel de tare...

Nasol! Am avut si TKC 80 si Karoo 3 dar nu le-am bagat niodata pe namoale ca astea de acum. Nu mi-am dat seama ca pot ajunge in situatia asta.

Anyway, am comandat ieri un set Mitas E09 Dakar. Le-am gasit la un pret super-ok, 550 de lei. Nu voiam unele scumpe pentru ca le montez doar cand sunt iesiri d-astea. In rest, merg cu TKC-urile 70 care sunt mai mult decat decente pe toate suprafetele. Inclusiv pe glodul ala. La un moment dat chiar ma miram cum de mai au aderenta. Dar, am ajuns la final, dupa cateva zeci de km, cu mobra intreaga si netavalita grav pe jos. Doar culcata o data aproape in stationare cand nici piciorele nu gaseau o pozitie stabila, de ziceai ca mergi pe polei.

.....

Revenind la problema de mai sus, cea cu semnalele, recomand unele lipite de carena. Eu asa le-am pus si nu mai doare capul ca se rup la prima tranta. Le-am luat de pe Louis.de la vreo 100 de lei setul.

 

http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/533

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...