Jump to content

Recommended Posts

Ha, am furat o idee: ca sa nu se zgarie teava de care e prins proiectorul, se poate pune cu succes furtun transparent (gen "siliconic"). Eu puneam camera de bicicleta la prinderi de genul.

 

Ii transmit lui Catalin cele scrise aici (daca nu a vazut deja), poate se evita demontarea unui sfert de motor pentru a remedia problema farurilor.


» Post actualizat in 31 Jul 2018 15:02

Inca ceva: am uneori pornirea greoaie, nu imi lucreaza socul electronic. Fabio il gadilase anul trecut si o perioada a functionat corect. Ce as putea sa ii fac?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 19.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bozoro

    1571

  • ivanp

    1304

  • bogdan_harea

    1166

  • Lucian_M

    1015

Top Posters In This Topic

Popular Posts

N-ar fi rau sa faci si tu la fel! Suntem in 2019... noi astilalti...

Avem film de la intalnirea de toamna 2018    

Posted Images

» Post actualizat in 31 Jul 2018 15:02

Inca ceva: am uneori pornirea greoaie, nu imi lucreaza socul electronic. Fabio il gadilase anul trecut si o perioada a functionat corect. Ce as putea sa ii fac?

mai trebuie gadilat la cold idle.

:)

stima,

paul

Link to post
Share on other sites

Il gadil, ca tot e frig afara... :D Da' unde ii piesa aia care trebuie gadilata?

Salut,

Am scris la un moment dat in detaliu - cu poze sa se vada bine.

Mai caut - daca nu gasesc dupa cold idle sau dupa fast idle - repostez.

faza e ca procedura data in manual e gresita dar se putea regla surubul acela dupa ureche sa porneasca la 1400-1500 dupa primul buton si apoi incet incet scade spre 1200-1300.

 

numai bine,

paul

Link to post
Share on other sites

Sar'na!!!

» Post actualizat in 01 Aug 2018 12:33

Ambreiaj hidraulic pe 650 K4.

Rahat ambreiaj hidraulic. E ungatorul tau montat la ghidon. Ceea ce ... nu e rau deloc. Cand faci upgrade la ala existenti?

Link to post
Share on other sites

Bingo! Deocamdată e in probe, trebuie modificat un pic suportul și ținut sub observație modul îl care e uns lanțul. Dar funcționează promițător. Ca dezavantaje: o să fie mai scumpel, rezervorul e mai mic (dar am oricum sub șa un recipient de 100 ml), e o chestie in plus pe ghidon. In rest, de vreo jumătate de an îmi doream să fac modificarea asta. Picuratorul a rămas același. Dar și acolo vreau sa mai modific ceva, cred că o să fie versiunea 5 (EFIS V5).

Edited by Lucian_M
Link to post
Share on other sites

Va salut!

Stiti daca se gaseste ca piesa de schimb filtrul de epurare din airbox?

V-stromul meu nu mai trage si am verificat sa vad daca are cumva filtrul de aer infundat sau ud, numai ce-l schimbasem acum 3500 km. Filtru de aer e ok, avea cateva albine, dar filtrul negru din coltul dreapta al cutiei era deja imprastiat prin cutie si ramasitele din locasul lui le-am data afara.

Link to post
Share on other sites

Se mai intampla sa ramai fara lumini din cauza blocului de lumini din dreapta .eu am patit la model 2010,curatat si a mers,stiam asta de Ivan P.

 

Asta e doar la modelele dupa 2007. La cele pana in 2007 nu se sting farurile cand dai la automat.

Link to post
Share on other sites

Confirm (nu că era nevoie). Era fain să se fi decuplat curentul la faruri, luni le-am uitat aprinse câteva minute. Greseala mea, am uitat să sucesc și cheia după oprire. Asta deși am incercat să opresc motorul doar din cheie. Nu mă pot obișnui.

Link to post
Share on other sites

Asta e doar la modelele dupa 2007. La cele pana in 2007 nu se sting farurile cand dai la automat.

al meu e din 2005 si stinge farurile cand dau la automat,din cate stiu eu numai modelele 2004 nu au aceasta functie

Link to post
Share on other sites

Mai e până la dublat, cale lungă.

 

Dar cine călătorește cu stil... 🤘

Am impins ieri aproape 500 km pe relief variat, chiar se simte diferența. Atât de bine, încât am discutat cu Tiberiu pentru arcuri furcă + emulsie. Tot trebuia să servisez furca, deci...

Edited by Lucian_M
Link to post
Share on other sites

Pune si fork brace, daca tot ai facut investitii.

 

Eu inca nu inteleg cu ce te ajuta un jug in plus, care e mai jos cu 10-15 cm fata de jugul din fabrica...

 

Exista posesori de v-stromuri care pilesc scaritele pe serpentine si au nevoie de inca un jug? intreb doar...

Edited by misionaru
Link to post
Share on other sites

Eu inca nu inteleg cu ce te ajuta un jug in plus, care e mai jos cu 10-15 cm fata de jugul din fabrica...

 

Exista posesori de v-stromuri care pilesc scaritele pe serpentine si au nevoie de inca un jug? intreb doar...

 

Nici eu nu inteleg, iar scaritele le zgarii din cand in cand dar asta ca s mai jos :), apoi mai e axul rotii care rigidizeaza toata furca si nu prea au cum sa plece tuburile telescoapelor in sus sau in jos altfel decat paralel din cauza lui, din ce m-am dat la altii de au asaceva, nu am vazut/simtit nimic spectaculos care sa merite banii unui forkbrace. Eu o trec la categoria placebo :)

Adica na, cum pui un forkbrace pe o furca upside down :)

Problema furcii fata la stroama nu e deloc torsonaria ca sa ajute un asftel de brace, ea sufera de designul ieftin simplu si da, invechit.

Edited by cooldeep
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...