Jump to content

Recommended Posts

Acum 2 minute, taong_mapagbiro a spus:

Tu crezi ce scrii ?....poluam topicul de pomana 

 

Nu are importanta ce cred, eu iti spun cum se practica intr-o reprezentanta de exemplu. Ah, ca nu ai calcat niciodata pe acolo si habar nu ai...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrei să deturnezi discuția într-o zonă de care noi nu am pomenit. Ideea era că dacă ești mecanic, nu ești total avizat în domeniul vâscozității uleiurilor. Că ți-e soarta potrivnică și crezi că nu ești plătit la adevărata valoare e o chestie strict personală și pe lângă subiect. La noi în țară nu ai garanția că dacă mergi la un service scump, ți se va face neapărat treabă de calitate. A cui e vina? Zău dacă-mi pasă...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 28 minute, vis-a-vis a spus:

Vrei să deturnezi discuția într-o zonă de care noi nu am pomenit. Ideea era că dacă ești mecanic, nu ești total avizat în domeniul vâscozității uleiurilor.

 

Nu deturnez nimic, doar explicam care e situatia cu Dorel care nu este expert in uleiuri pt ca el nici nu trebuie sa fie expert in uleiuri, asta este sarcina inginerului de service. Dorel trebuie sa puna ulei conform specificatiilor din manual sau conform indicatiilor primite de la inginerul de service.

 

Acum 28 minute, vis-a-vis a spus:

Că ți-e soarta potrivnică și crezi că nu ești plătit la adevărata valoare e o chestie strict personală și pe lângă subiect.

 

Eu nu lucrez ca mecanic auto, pentru e mine e un hobby. Tu esti cel care avea pretentia ca Dorel sa aiba studii superioare dar sa fie platit ca un palmas.

 

Acum 28 minute, vis-a-vis a spus:

La noi în țară nu ai garanția că dacă mergi la un service scump, ți se va face neapărat treabă de calitate. A cui e vina? Zău dacă-mi pasă...

 

La noi in tara nu ai garantie la nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 minut, Nguyen a spus:

Nu deturnez nimic, doar explicam care e situatia cu Dorel care nu este expert in uleiuri pt ca el nici nu trebuie sa fie expert in uleiuri, asta este sarcina inginerului de service. Dorel trebuie sa puna ulei conform specificatiilor din manual sau conform indicatiilor primite de la inginerul de service.

Păi până la urmă suntem de acord. Vrei o părere cât de cât, întrebi un inginer d-ăla...

Acum 1 minut, Nguyen a spus:

Tu esti cel care avea pretentia ca Dorel sa aiba studii superioare dar sa fie platit ca un palmas.

Nu am zis eu asta pe nicăieri, tu ai dedus aiurea...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 minute, vis-a-vis a spus:

 

Nu am zis eu asta pe nicăieri, tu ai dedus aiurea...

 

Iata ce ai scris: Ținând cont că în ziua de azi mecanicii au ajuns să fie montatori/demontatori de piese sau subansamble, nu m-aș lăsa influențat de părerea lor. Plus că majoritatea n-au terminat o facultate (nu mai zic să fie de profil) sau nici măcar liceul. Erau mecanici buni pe timpul Daciei, pentru că erau specializați pe un singur tip de motor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sinteză, că văd că e greu de priceput... Nu poți ține cont de părerea cuiva care a ajuns la un loc de muncă  (posibil prost plătit, habar n-am) poate din întâmplare și care știe doar să demonteze și uneori să monteze la loc piese și subansamble. Nu e treaba mea pe cine angajează serviceurile. Cert e că n-aș da printr-un astfel de loc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda... Am ajuns bine cu discutia asta. Sa ne scuze zeii pe noi astia muritori de rand care am invatat pe Dacie sa facem Vstrom.  Noi "decat" vedem ce se intampla in viata de zi cu si ne adaptam ca talambii asa. :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer, imi pare rau ca s-a dus discutia cam departe. Intrebarile pe care le-am pus aici au fost din simpla curiozitate de a afla mai multe. Nu urmaresc altceva si ar fi aiurea sa credeti ca vreau sa va dau in cap cu manualul sau sa ma cred mare mecanic. 

 

In fine, eu abandonez discutia, nu mai e constructiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topicul e de V Strom. Care nu ai, activeaza pe cel specific motocicletei tale. Se accepta mecanicii de v strom.😀

Share this post


Link to post
Share on other sites

intrebare scurta: merge bateria asta p Vstrom?  Volton DS-iGEL 12V 12Ah (GTX12-BS)?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretic da. Da Volton nu sunt neaparat cele mai fericite baterii din lume.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Respect,

de anul trecut sunt posesorul unui V strom 1000/2004 . Inainte sa-l pun la iernat, am observat ca la decelerare sau la mers constant dar cu turatie mica, apar niste rateuri in esapament destul de zgomotoase.Motorul l-am achizitionat in august, am facut aprox 2000 km, nu am avut probleme, apoi au aparut rateurile dar foare rar, iar in toamna, au inceput sa apara la fiecare  folosire...... Mentionez ca in afara de rectificat oala de ambreiaj nu am facut nimic la motor. O parere ?

 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nimic, adica nici o revizie cu ulei si filtre noi (inclusiv ala de aer)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presupun că ăla a fost primul lucru pe care l-a făcut când a intrat în posesia mobrei. Sper.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Iti spun eu care a fost primul lucru pe care l-a facut: "ALO? Da, am luat-o, e a mea, sa-mi bag p...a!!! Ce fac mai departe??" 😃

 

Cel putin, asa am facut eu...

 

Apropo de Volton, am avut asa ceva pe Aprilia. Bateria a tinut 4 ani ca popa. Plus buton de verificare stadiu incarcare, chestie pe care nici acum nu o vezi la cele noi. Daca intrebi in stanga si in dreapta, tot atatea pareri gasesti despre firme. Dar, testat de mine, Volton pe motor de 2 ani plus mansoane incalzite ale mele, plus inca 2 ani, cel putin, de la ceilalti proprietari. 

 

Citat

intrebare scurta: merge bateria asta p Vstrom?  Volton DS-iGEL 12V 12Ah (GTX12-BS)?

 

Ca date tehnice, gasesti pe net si owner's manual si service manual. Dar daca vorbim strict de firma, Volton e ok, daca ma intrebi pe mine, din propria experienta.

Edited by misionaru

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, misionaru a spus:

...

 

Apropo de Volton, am avut asa ceva pe Aprilia. Bateria a tinut 4 ani ca popa. Plus buton de verificare stadiu incarcare, chestie pe care nici acum nu o vezi la cele noi. Daca intrebi in stanga si in dreapta, tot atatea pareri gasesti despre firme. Dar, testat de mine, Volton pe motor de 2 ani plus mansoane incalzite ale mele, plus inca 2 ani, cel putin, de la ceilalti proprietari

 

 

Ca date tehnice, gasesti pe net si owner's manual si service manual. Dar daca vorbim strict de firma, Volton e ok, daca ma intrebi pe mine, din propria experienta.

Vlade,bateria aia pe Aprilia avea 4 ani cand am vandut Aprilia la Ionut. 2 ani a avut el Aprilia,apoi a vandut-o tie.Actele din istoricul service confirma. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, misionaru a spus:

Iti spun eu care a fost primul lucru pe care l-a facut: "ALO? Da, am luat-o, e a mea, sa-mi bag p...a!!! Ce fac mai departe??" 😃

 

Cel putin, asa am facut eu...

 

Apropo de Volton, am avut asa ceva pe Aprilia. Bateria a tinut 4 ani ca popa. Plus buton de verificare stadiu incarcare, chestie pe care nici acum nu o vezi la cele noi. Daca intrebi in stanga si in dreapta, tot atatea pareri gasesti despre firme. Dar, testat de mine, Volton pe motor de 2 ani plus mansoane incalzite ale mele, plus inca 2 ani, cel putin, de la ceilalti proprietari. 

 

 

Ca date tehnice, gasesti pe net si owner's manual si service manual. Dar daca vorbim strict de firma, Volton e ok, daca ma intrebi pe mine, din propria experienta.

Tot din experienta iti spun si eu. Am vreo 5 abandonate pe la mine prin garaj. Nici una nu are mai mult de 2 ani. :)))))

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alta intrebare legata de baterie: In toamna am ramas fara curent in timpul unei ture, dupa care am pus bateria la incarcat si am mai facut inca o excursie de 2 zile in care a pornit motoru. Din noiembrie nu l-am mai pornit, a stat in garaj. Acuma vad ca porneste, desi mai greu un pic - Oare e bateria dusa sau e alta problema?

Stiu ca ar trebui sa masor bateria da' nu reusesc sa-mi gasesc aparatu de masura

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as zice sa incepi cu bateria. Masoara si cat e diferenta de potential cand invarte electromotorul, daca scade sub 10 V, bateria trebuie inlocuita.

 

De asemenea, cu motorul cald, faza lunga de drum, tureaza motorul pana la 5000 de rotatii/min si mai fa o citire. Conform manual, trebuie sa te incadrezi in intervalul 14-15.5V. Daca ai mai mult, regulatorul de tensiune nu isi face treaba si bateria primeste mai mult decat trebuie. Daca ai mai putin, bateria nu se incarca si poate fi de la mai multe cauze.

 

Incepe cu testele astea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cum a pornit in afara de baterie as mai baga un ochi si la soc si sincronizare. Nu sunt in cea mai buna forma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clămpănitul ăla de releu apare când n-ai suficient curent de pornire pe demaror. În primă fază bateria, apoi fă o inspecție și la cărbuni. Să n-ai o surpriză cum am avut și eu.

 

 image.thumb.png.035c68247f4c8545a365ae2dcbf3af99.pngimage.thumb.png.b8b328965e0c991d86f7ba1aac23e2a8.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de info.

Am montat oglinzile. Suruburile imbus chinezesti de tot rasul. S-a deformat gaura de imbus din surub la strangere.

IMG_20200314_135328028.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 oră în urmă, george13 a spus:

Multumesc de info.

Am montat oglinzile. Suruburile imbus chinezesti de tot rasul. S-a deformat gaura de imbus din surub la strangere.

IMG_20200314_135328028.jpg

Am montat si eu extensiile la oglinzi. Ale mele sunt SW-motech, prinse la ceva oferta de Black fraier day.  Cu ocazia asta am pus alte lucruri pe care le-am adunat  ca un harciog peste asa-zisa iarna -  scut mic si husa de sea de la Ravetech, niste bare care sa intareasca suportul de topcase de le Givi, placa de prindere, stop frana suplimentar si topcase Shad de 50 l, protectii maini BBstorms, talpa extinsa pentru piciorul lateral de la chinezi, bara de accesorii deasupra bordului de la chinezi cu suport de telefon si bile de fixare de la RAM. 

Mai am adunate niste proiectoare si o cutie de sigurante secundara , dar s-a terminat ziua. Nici poza nu am apucat sa fac, desi is tare mandru.

Edited by Marius Mihasan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...