Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Acum 14 minute, Lucian_M a spus:

 

Oricum, vine toamna, se mai dezmorțește piața pentru tipul ăsta de moto, eventual maxim prin primăvară pleacă. Nu cere de mâncare, nu-i nici panică.

 

 

Motoarele se vând la prețul corect. Eu am vândut la începutul lunii V-Stromul meu din 2005 cu 57k km cu 3000 de euro. O săptămână a stat anunțul pe net. Ar trebui sa mai scazi din preț dacă chiar vrei sa îl dai. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil. Un pic tot mai las, deși când l-am cumpărat n-am negociat nici măcar un leu, iar de băgat în el am băgat mult imediat după. Deocamdată nu-i cu grabă, ce îmi doresc eu nu e foarte căutat, așa că oferte or să tot fie. Am pe cineva interesat (zic eu), e vorba să ne auzim zilele astea. Vom vedea dacă se ține de cuvânt.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Lucian_M a spus:

Apoi mă întreabă din ce an e și câți km are.

Avand in vedere ca anuntul contine toate datele despre motor,  „la prezent”, cine intreaba asta, nu vrea sa cumpere. Deci, nu te obosi sa raspunzi. Cine vrea motor, citeste anuntul de 3 ori, si se uita la poze de 15, normal si cu zoom sa nu scape vreun amanunt.  Eu ca sa nu-l „scap” pe al meu, m-am urcat in masina si am plecat la Cluj sa dau banii (bine, aveam si altceva de „lucru” acolo), sa nu mai spun de efortul lui Marcel. O sa vina si la tine cumparatorul pentru care ai postat anuntul, sunt convins. Motorul e de toata isprava. Am citit ce  ai lucrat/lucrezi la el. Motorul pe care l-am avut inainte, un Suzuki GSX750F din 2002 cu 85k, l-am vandut la sfarsitul lui septembrie, anul trecut, pus la vanzare din februarie-martie. L-a cumparat un baiat care nu avea permis (aum are permis si 2 motoare, pe al meu si un BMW 1250GS black edition full, 0km). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorba soției, o să-l cumpere tot vreun pasionat, nu unul care merge la terasă. Răbdare am, în garaj e mașina (pe care o conduc cu drag), dar aș prefera să dau mobra și să văd ce mai trebuie pus pe ea, ca să mă ocup de alte investiții (upgrade la KYB pe mașină, deși la ITP amortizoarele au ieșit foarte bine). După aia mă mai liniștesc. Ei, pe dreq mă liniștesc, doar mă știți... 🤣 Dacă n-am de treabă, pun kile pe mine.

Bun pontul cu reflectorizant pe jambe, aplic la următoarea mobra. 🍻

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat anvelopele la vulcanizare din Cragasi. Foarte multumit , echilibrare dinamica, pret ok. La anvelopa fata a trebuit sa o mai plimbe în altă poziție pe janta ca nu iesea la echilibrat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg cu turcisme - Anlas Capra R. Am merse cu cele stoc cu care vine mobra mai bine de 20000 de km, dar inainte de ultima excursie le-am pus pe cele turcesti si am facut mai bine de 6000 de km merg cu ele. Pentru mine sunt OK, dar nu sunt genul sa pun genunchiul jos, sa ma bag prin nisip si noroi pana la etriere. 

Aici e genul de drum pe care il fac:

 

Acum 4 ore, Marius Mihasan a spus:

Eu merg cu turcisme - Anlas Capra R. Am merse cu cele stoc cu care vine mobra mai bine de 20000 de km, dar inainte de ultima excursie le-am pus pe cele turcesti si am facut mai bine de 6000 de km merg cu ele. Pentru mine sunt OK, dar nu sunt genul sa pun genunchiul jos, sa ma bag prin nisip si noroi pana la etriere. 

 

Am uitat sa spun ca sunt genul care a mers fara greata cu Heidenau si Mitas 😂.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.08.2023 la 11:31, De 3 Lei CuiE a spus:

Salut!

Stiu ce spui. Cand l-am luat pe al meu, au fost persoane care au comentat de pret vs vârstă, nestiind care sunt preturile la zi al motoarelor, sa nu mai zic de motor full echipat. Poate al meu a fost scump, (5150-30.000 km - 1 singur proprietar - femeie 😂). Dar motorul este impecabil. Inainte sa ma opresc la el, am cautat 6 luni, în fiecare zi pe site-uri de profil cu afisari din toată Europa. Si in prezent mai arunc un ochi (o data pe saptamana) și inca nu am vazut ceva care sa se apropie de al meu.  Cam asa arata:

 

 

Screenshot_20230123_104641_de.mobile.android.app.jpg

Ti-ai luat iar V-Strom????

Hai la V-Stromania in octombrie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, 

Dețin un V Strom 650 din 2017 și ma confrunt cu urmatoarea problema. La o viteza de pana 50 km /h se aude un sunet ciudat din partea de fata, ca o bucata de plastic care trepideaza tare și sta sa cada. Am verificat toate carenele,  toate șuruburile și elementele de prindere și sunt ok, nu e desfăcut  nimic, Parbrizul e stabil.  Nu pot sa îmi dau seama de unde vine. Dacă careva ati avut o situație asemănătoare si care a fost soluția.

Mulțumesc 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.09.2023 la 20:40, Z.Lucian a spus:

Salut, daca are crash bar de la Givi verifica sa nu vibreze unde se face inbinarea intre partea stanga si cea dreapta.

Eu asa am patit, se macinase garnitura de cauciuc.

Multumesc de raspuns Lucian, dar nu e de la crash bar, am verificat toate garniturile am mai strans suruburile de prindere toate sunt ok. 

Probabil ca vine din alta parte sunetul .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Verifica suruburile deflectorului. Am avut o problema similara si niciunul din baieti nu s-a gandit la asta.

 

In alta ordine de idei va intreb daca la versiunile 2020-2022 aveti probleme cu etrierul spate care ramane putin blocat si discul se incalzeste usor in traseu, fara utilizarea franei spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut tuturor!

Are cineva idee daca anumite componente de pe Dl1000 se potrivesc si pe Dl650?

Fiara în cauză (Dl650 2011 ABS) a căzut de pe cricul central in garaj în urma unor mutari ale altor fiare.

Sunt interesat dacă se potrivesc următoarele componente de pe Dl1000 sau daca vinde cineva direct componente de Dl650 și mai bine :

- Handguard-ul de pe partea dreaptă

-semnalizare dreapta

-Levierul de frână/față.

Mulțumesc anticipat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare! Proaspat posesor de mobra,Dl650 2015, dupa pauza de vreo 15 ani, timp in care m-am mai dat ocazional cu cateva motociclete ale prietenilor si am mai inchiriat prin concedii (chiar una similara cu a mea si stiu ca mi-a placut maxim).

 Am mai avut o Suzi, un dr650r din 92 pe care l-am calarit cu placere si super intensiv vreo 2 ani, mare parte in offroad.

 Cu stromul, intentionez sa merg la drumuri lungi si plimbari in mare parte pe asfalt(prost deseori) si ocazional forestiere si drumuri lejere, denivelate cateodata dar fara noroaie. O sa merg singur in mare parte, cu bagaje suficiente pentru camping, greutate medie.

 Fara gluma, am citit in topicul asta cel putin ultimele 300 pagini si o sa evit intrebarile prostesti, o sa incerc sa raman la subiect dar reintrat in lumea moto dupa asa pauza, o gasesc schimbata, cu o gramada de progrese tehnologice si o multime de posibilitati de upgradeuri, piese si accesorii aftermarket.  Sunt mai old school, asa ca sigur o sa mai derapez cateodata 😀

 Ca sa trec la subiect, trebuie sa schimb in prima faza gumele, vreau ceva mai nou, chiar daca astea de pe ea par ca mai au ceva viata in ele si pana acum, in 1000 de km pe asfalt uscat si chiar si vreo 100 pe asfalt ud si prost nu mi s-au parut rele deloc si nici nu mi-au dat vreo emotie. Ce e drept, pentru ca ma simt destul de ruginit am mers extrem de prudent si nu am fortat mai deloc. Pe ea am in momentul de fata Anakee 2 dar urmeaza un drum de cateva mii de km in curand si vreau sa aiba gume noi.

 Decizia e luata in proportie de 90% pentru Pirelly rally str deoarece pare ca se potriveste exact la ce am nevoie si au un pret per set excelent. Evident ca varianta a doua ar fi 

Anakee Adventure dar sunt mult mai scumpe si din parerile de pe net nu le vad plusurile,poate un f f mic avantaj pe asfalt/asfalt ud.

Ca sa fie si mai concreta intrebarea: aveti careva pe 650 Pirelly Rally Str sa imi dati o parere la "cald" ? P.s - am vazut ca sunt 3 tari in care se fabrica modelul asta, este vreunul cu probleme si sa imi iau tzapa cu un pret bun pe un cauciuc cu probleme ( cred ca sunt oferte de 1300 lei setul, posibil si mai putin) 

 

Salutare si bucurati-va de mobre !

Asfalt uscat sau cum va doriti voi sa fie !

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu i sa ai probleme. Pana acum e cea mai buna varianta pret-calitate. 

Stau bine si pe uscat si pe ud si se comporta decent si in offroad. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspuns. O sa mai urmeze niste genti laterale textile( China, de buget, din prelata impermeabila) si montat scutul pe care il am deja.  Nu sunt pretentios, nici genul care sa isi spele mobra la 2 picaturi de noroi pe ea, prefer sa o am tehnic impecabila si sa o folosesc la plimbare.

https://www.motea.com/ro/sac-de-sa-pentru-motociclete-bagtecs-wp8-2x30l-roll-up-side-bag-waterproof-251242-0

 

 Stiu ca nu au cum sa fie cine stie ce la pretul asta dar cred ca o sa imi fac treaba cu ele. O sa intaresc cu ceva chingi suplimentare daca este cazul. Am suporti Givi pe laterale dar gentile sunt prea scumpe in acest moment, poate o sa le vina si lor randul.

 Probabil voi mai pune si un deflector, pentru portiunile de autostrada pe care o sa le am, parbrizul original pana la 100 protejaza perfect dar peste e cam deranjant.

 

Una peste alta, la pretentiile mele imi place maxim motocicleta, un adventure de buget mai mult decat decent.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, Adrian.Popescu a spus:

Salutare! Proaspat posesor de mobra,Dl650 2015, dupa pauza de vreo 15 ani, timp in care m-am mai dat ocazional cu cateva motociclete ale prietenilor si am mai inchiriat prin concedii (chiar una similara cu a mea si stiu ca mi-a placut maxim).

 Am mai avut o Suzi, un dr650r din 92 pe care l-am calarit cu placere si super intensiv vreo 2 ani, mare parte in offroad.

 Cu stromul, intentionez sa merg la drumuri lungi si plimbari in mare parte pe asfalt(prost deseori) si ocazional forestiere si drumuri lejere, denivelate cateodata dar fara noroaie. O sa merg singur in mare parte, cu bagaje suficiente pentru camping, greutate medie.

 Fara gluma, am citit in topicul asta cel putin ultimele 300 pagini si o sa evit intrebarile prostesti, o sa incerc sa raman la subiect dar reintrat in lumea moto dupa asa pauza, o gasesc schimbata, cu o gramada de progrese tehnologice si o multime de posibilitati de upgradeuri, piese si accesorii aftermarket.  Sunt mai old school, asa ca sigur o sa mai derapez cateodata 😀

 Ca sa trec la subiect, trebuie sa schimb in prima faza gumele, vreau ceva mai nou, chiar daca astea de pe ea par ca mai au ceva viata in ele si pana acum, in 1000 de km pe asfalt uscat si chiar si vreo 100 pe asfalt ud si prost nu mi s-au parut rele deloc si nici nu mi-au dat vreo emotie. Ce e drept, pentru ca ma simt destul de ruginit am mers extrem de prudent si nu am fortat mai deloc. Pe ea am in momentul de fata Anakee 2 dar urmeaza un drum de cateva mii de km in curand si vreau sa aiba gume noi.

 Decizia e luata in proportie de 90% pentru Pirelly rally str deoarece pare ca se potriveste exact la ce am nevoie si au un pret per set excelent. Evident ca varianta a doua ar fi 

Anakee Adventure dar sunt mult mai scumpe si din parerile de pe net nu le vad plusurile,poate un f f mic avantaj pe asfalt/asfalt ud.

Ca sa fie si mai concreta intrebarea: aveti careva pe 650 Pirelly Rally Str sa imi dati o parere la "cald" ? P.s - am vazut ca sunt 3 tari in care se fabrica modelul asta, este vreunul cu probleme si sa imi iau tzapa cu un pret bun pe un cauciuc cu probleme ( cred ca sunt oferte de 1300 lei setul, posibil si mai putin) 

 

Salutare si bucurati-va de mobre !

Asfalt uscat sau cum va doriti voi sa fie !

 


Ba, nu ma pricep la Stoarme, dar respectele mele pentru intrarea sau reintrarea pe forum! Coinacii din ziua de azi isi iau cate o ragalie si, cand dau de greu, deschid direct un topic ca sa ceara servisare moca pe forum, nici noroc, nici 'te-n curr, nimic. Sau, varianta doi, n-au mobra, n-au permis dar se iau cu oi in gura de la al doilea post ca ei stiu mai bine si noi suntem niste bulangii ca nu suntem de acord cu ei.

Bravo, dom'le, sa o stapanesti sanatos si so o calaresti mult si bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau așa ceva, dacă te coafează, prinderea e mult mai zdravănă.

Al meu 650 2004 are 131.000 km, se dă greu plecatului, că n-am fost pe fază să dau periodic km înapoi. Motoarele astea merg mult și bine, întreținute corespunzător.

IMG_20230715_173846.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, Lucian_M a spus:

Am luat și eu gențile alea, renunț la cutiile laterale, păstrez doar topcase-ul și pun genți textile pe laterale.

Tot suporti Givi ai si tu ? Cum se asaza gentile astea pe ele ? Ai pus ceva chingi suplimentare pe suporti?  

 

Multam pentru raspunsuri baieti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...