Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

:) era bine daca puteam sa scot ceva bani cu stroama ... asa ma multumesc ca nu toaca multi: 529km cu 22l (ori am ajuns la pompa cu vapori in rezervor ori pompa mi-a facut un "cadou") mers de naveta cam jumate urban, un sfert extraurban si un sfert pe gheata blana in 1500-2000 rpm :D
Nu stiu daca ma apuca februarie cu schimbul asta de ulei :crack:

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai mic consum scos de mine cu Stroama 3,9% mers legal si calm, cu XTZ-ul in aceleasi conditii 3,8%. 4,2-4,5 este consumul normal pe care-l iau in calcul la mers normal, fara excese (max 120).

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22mm

 

 

Capetele ghidonului si la moto si la biciclete sunt stas 22. Partea centrala poate fi tot 22 sau mai mare teava fiind conica. La mine pe centru are 29 mm.

 

Ok, ms.

Si daca vreau sa cumpar ghidon pt Strom 650 cumpar de 22? Nu stiu daca e mai gros la centru

 

@siu_long Ai cazut din cauza uleiului de pe jos. Pata pe care ai vazut-o tu e de ulei. Tine-o minte si o sa vezi ca e mereu acolo. Eu din cate stiu cica e de la pompele de apa care evacueaza apa din zona. Eu eram sa sar de pe motor tot acolo. Si eu credeam ca e tot apa dar nu se usca niciodata nici pe banda 1 nici pe 2. Este exact la intrare cand drumul face stanga si apoi dreapta. Aviz tuturor.

 

Am bagat la cap, multumesc. Pe viitor in situatii similare ce trebuie sa fac sa nu cad?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este asa poate trebuie facuta o reclamatie la primarie. Era parca un nr de tel unde se reclamau gropile, canalele deschise si alte probleme din carosabil. Ceva material aniderapant ar fi rezolvat situatia, mai ales ca este permanenta si cunoscuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este asa poate trebuie facuta o reclamatie la primarie. Era parca un nr de tel unde se reclamau gropile, canalele deschise si alte probleme din carosabil. Ceva material aniderapant ar fi rezolvat situatia, mai ales ca este permanenta si cunoscuta.

Ai dreptate.

 

O sa caut nr de la primarie unde se fac reclamatii si vi-l transmit dupa.

Cu cat se strang mai multe reclamatii cu atat sunt sanse sa se imbunatateasca ceva.

 

Plus ca, in cazul unui proces (sper sa nu fie cazul cuiva) va fi util pt pagubit faptul ca fost depusa reclamatie si nu s-au luat masuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care poate va rog sa ma ajute cu niste masuratori pt ghidon.

Masurile ca cele din poza asta:

http://www.romimoto-piese.ro/category/10212010000/article/157910?show=gallery

 

Nu am cum sa ajung in perioada asta la barlogul mobrei.

 

Multumesc anticipat binevoitorilor.

 

Si as veni la VStrom-ski-ada sa comparam masurile, mai de ghidon, mai de vin, dar nu pot editia asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un anunt pt Vstrom-isti. Lucrez la un parbriz pt DL 1000 si DL 650 pt turing, dar care sa gliseze pe verticala min 10 cm. In felul asta ai o vizibilitate buna peste parbriz in oras sau off si o protectie maxima la vant, intemperii si zgomot la drum lung. Fata de alte sisteme probate la noi, cel facut de mine, se poate configura usor fara scule, direct din saua motocicletei,chiar si din mers. Daca sunt interesati de subiect astept comenzi. Este deja montat pe DL 1000. Revin cu poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un anunt pt Vstrom-isti. Lucrez la un parbriz pt DL 1000 si DL 650 pt turing, dar care sa gliseze pe verticala min 10 cm. In felul asta ai o vizibilitate buna peste parbriz in oras sau off si o protectie maxima la vant, intemperii si zgomot la drum lung. Fata de alte sisteme probate la noi, cel facut de mine, se poate configura usor fara scule, direct din saua motocicletei,chiar si din mers. Daca sunt interesati de subiect astept comenzi. Este deja montat pe DL 1000. Revin cu poze.

Uraaa... uraaa... de cand tot asteptam un sistem din asta! :)

Nu m-am invrednicit pana acum sa-mi comand un Madstad (am V-Stromul doar de 5 ani, ce atata graba?? :D), iar deflectorul MRA e ok, dar e mai greu de reglat in mers.

Poze?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uraaa... uraaa... de cand tot asteptam un sistem din asta! :)

Nu m-am invrednicit pana acum sa-mi comand un Madstad (am V-Stromul doar de 5 ani, ce atata graba?? :D), iar deflectorul MRA e ok, dar e mai greu de reglat in mers.

Poze?

 

Sunt tare curios daca sistemul lui Bogdan seamana cu Madstad-ul, care este o "porcarie, o mizerie inutila pe care am dat aiurea 100 de dolari" :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un anunt pt Vstrom-isti. Lucrez la un parbriz pt DL 1000 si DL 650 pt turing, dar care sa gliseze pe verticala min 10 cm. In felul asta ai o vizibilitate buna peste parbriz in oras sau off si o protectie maxima la vant, intemperii si zgomot la drum lung. Fata de alte sisteme probate la noi, cel facut de mine, se poate configura usor fara scule, direct din saua motocicletei,chiar si din mers. Daca sunt interesati de subiect astept comenzi. Este deja montat pe DL 1000. Revin cu poze.

un scut pt motor...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt tare curios daca sistemul lui Bogdan seamana cu Madstad-ul, care este o "porcarie, o mizerie inutila pe care am dat aiurea 100 de dolari" :crack: :crack:

Stii parerea mea despre Madstand. Se regleaza suficient de greu pt a te descuraja sa faci operatia de cate ori este nevoie. Eu fac sistemul probat la mine in ultimile doua sezoane. Reglajul este simplu, repectiv se slabesc doua rozete si parbrizul gliseaza pe doua glisiere cu bile asezate in coada de randunica. Nu trebuie scule si se face din sa fara sa te dai jos, practic din mers cu o singura mana.

 

Pt scuturi trebuie o tabla de dural mai groasa probabil de 3-4 mm. Daca apar solicitari mai multe ma incumet sa cumpar o coala altfel nu prea merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii parerea mea despre Madstand. Se regleaza suficient de greu pt a te descuraja sa faci operatia de cate ori este nevoie. Eu fac sistemul probat la mine in ultimile doua sezoane. Reglajul este simplu, repectiv se slabesc doua rozete si parbrizul gliseaza pe doua glisiere cu bile asezate in coada de randunica. Nu trebuie scule si se face din sa fara sa te dai jos, practic din mers cu o singura mana.

 

Pt scuturi trebuie o tabla de dural mai groasa probabil de 3-4 mm. Daca apar solicitari mai multe ma incumet sa cumpar o coala altfel nu prea merita.

 

Eu constat ca tu nu stii ce face Madstad-ul si nici nu te-ai jucat cu el. El se regleaza cu o singura mana si are doua grade de libertate: culisare sus-jos pentru a ridica/cobori parbrizul si una de rotatie fata-spate pentru a-ti arunca curentul peste casca. Uite cat se simplu este de reglat. Este montat chiar pe V-strom.

Editat de Vlad_N
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglajul este simplu, repectiv se slabesc doua rozete si parbrizul gliseaza pe doua glisiere cu bile asezate in coada de randunica. Nu trebuie scule si se face din sa fara sa te dai jos, practic din mers cu o singura mana.

Pai exact la fel este si Madstad-ul (poate fara bile si coada de randunica :) ), doar ca se poate regla si inclinarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate imi amintesc cursa de reglaj la Madstand nu este mai mare de 5 cm. Ideea era ca in oras si off parbrizul sa fie cat mai jos pt vizibilitate, iar la drum lung sa se transforme in unul turing. Personal nu apreciez dpdv aspect pozitia prea inclinata a parbrizului si nu am luat-o ca optiune. Cele cateva table din care este alcatuit Madstand-ul pot fi usor replicate, dar nefiind pe gustul meu nu am fost atras de subiect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt scuturi trebuie o tabla de dural mai groasa probabil de 3-4 mm. Daca apar solicitari mai multe ma incumet sa cumpar o coala altfel nu prea merita.

 

De scut motor de vstrom sunt si eu interesat. Eventual si de wrr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate imi amintesc cursa de reglaj la Madstand nu este mai mare de 5 cm. Ideea era ca in oras si off parbrizul sa fie cat mai jos pt vizibilitate, iar la drum lung sa se transforme in unul turing. Personal nu apreciez dpdv aspect pozitia prea inclinata a parbrizului si nu am luat-o ca optiune. Cele cateva table din care este alcatuit Madstand-ul pot fi usor replicate, dar nefiind pe gustul meu nu am fost atras de subiect.

In specificatii scrie ca are cam 76mm (3") cursa verticala, si 25 de grade rotatie. Nu te obliga nimeni sa-l tii foarte inclinat, poti sa-l tii si in pozitia originala, si inclinat, si vertical, cum vrei tu - e bine sa ai de unde alege.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...