Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Ma tot uit la filmuletul asta si nu inteleg ceva... DE CE?

Este inconstienta pura si ceva skill dupa parerea mea...

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zKpnJ1jFcLU#!

N-am avut rabdare sa ma uit pana la final... scapa?

 

Un anunt pt Vstrom-isti. Lucrez la un parbriz pt DL 1000 si DL 650 pt turing, dar care sa gliseze pe verticala min 10 cm. In felul asta ai o vizibilitate buna peste parbriz in oras sau off si o protectie maxima la vant, intemperii si zgomot la drum lung. Fata de alte sisteme probate la noi, cel facut de mine, se poate configura usor fara scule, direct din saua motocicletei,chiar si din mers. Daca sunt interesati de subiect astept comenzi. Este deja montat pe DL 1000. Revin cu poze.

Si-ntrun stil pur romanesc: - Este electric?

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un anunt pt Vstrom-isti. Lucrez la un parbriz pt DL 1000 si DL 650 pt turing, dar care sa gliseze pe verticala min 10 cm. In felul asta ai o vizibilitate buna peste parbriz in oras sau off si o protectie maxima la vant, intemperii si zgomot la drum lung. Fata de alte sisteme probate la noi, cel facut de mine, se poate configura usor fara scule, direct din saua motocicletei,chiar si din mers. Daca sunt interesati de subiect astept comenzi. Este deja montat pe DL 1000. Revin cu poze.

Cel de DL 650 este pentru mine.

Abea astept sa fie gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sună rău ! :D

( n-am V-Strom, nu aruncaţi cu pietre căci sunt tot un iubitor al motorului V-Twin )

Zău că ai folosit aceaşi cuvâtare preamăreaţă ca şi a preaCuvinciosului Adris de pe la Vaslui, Arhiepiscopul Tschul-ului şi al DRZ-ului Într-U cu totul preacinstit dealer ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce ulei de furca folositi si mai ales ce vascozitate?

pana acum am folosit repsol, motul, si motorex toate 10w. Da fiecare am impresia ca-si schimba proprietatile destul de repede 2-3000km maxim. M-ar interesa sa pun ceva mai bun poate nu se mai "impute" asa repede cat sa-l schimb an de an.

Bel Ray 10W imi face cu ochiu l-a folosit cineva pana acum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motul 15 w , medium / hard

e de vis pe asfalt bun dar cam trist pe off

dar cum merg pe asfalt cam 99 %, il recomand pt o franare mai eficienta

astept sa vina sezonul, sa mai fac niste km cu noii etrieri cu 4 pistonase (placutele inca nu calca bine pe discuri pt ca n-am mai avut timp sa fac plimbari) si bag si pareri privind inbunatatirea performantelor franarii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imposibil sa se strice dupa cateva mii de km. In mod normal se schimba la 2 ani, dar si anual, daca esti mai tipicar, nu mi se pare excesiv.

 

Dupa 2-3000km in medie se simte cum incepe sa nu mai lucreze la fel de eficient. Nu stiu ce satana de ulei era cel original ca dupa doi ani l-am scos mai curat decat pe celelalte dupa nici un an, probabil un showa sau ceva mai de calitate.

 

motul 15 w , medium / hard

e de vis pe asfalt bun dar cam trist pe off

dar cum merg pe asfalt cam 99 %, il recomand pt o franare mai eficienta

astept sa vina sezonul, sa mai fac niste km cu noii etrieri cu 4 pistonase (placutele inca nu calca bine pe discuri pt ca n-am mai avut timp sa fac plimbari) si bag si pareri privind inbunatatirea performantelor franarii

 

Ma gandeam sa incerc bel ray 7w poate o tine mai mult, sau un kayaba ceva.

referitor la frane, astept de la un prieten o pompa brembo radiala de pe un gsxr 1000 de pista, am apucat sa il intreb acum vreun an jumate daca are asa ceva m-a tinut minte si acum astept sa primesc minunea. Sper sa mearga adaptat handguard-ul. Si aici ma opresc :D

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut Motul 10W si a inceput sa cloncane furca cu el desi inainte nu cloncanea.

Acum am Motorex 7,5w si mi se pare cel mai apropiat de cel oroginal. Si nici nu mai cloncane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Original este W8, deci 7,5 este cel mai apropiat de original. Cloncanitul este deja celebru la furca de DL 650. Unii il au, altii nu si nimeni nu stie de unde provine si cum poate fi eliminat. Din 2008 s-a schimbat furca care este la fel pe afara, dar are mici modificari la interior si nu mai clancane. Marca uleiului nu cred ca este importanta daca W-ul este cel care trebuie.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am K8 si nu am cloncanit, este foarte ciudat ca imediat dupa ce schimb uleiul in furca sa pot merge cu 150 pe drum de tara, si sa pot merge pe aratura fara sa-mi sara furca in dinti si la o scurta perioada sa se schimbe complet.

@igi o sa incerc si eu un 7-7,5W daca zici ca esti multumit, stiu ca tu o mai chinui si pe coclauri

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...