big_boy Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Ma tot uit la filmuletul asta si nu inteleg ceva... DE CE? Este inconstienta pura si ceva skill dupa parerea mea... http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zKpnJ1jFcLU#! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 nu da doi bani pe viata lui ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Ma tot uit la filmuletul asta si nu inteleg ceva... DE CE?Este inconstienta pura si ceva skill dupa parerea mea... http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zKpnJ1jFcLU#! N-am avut rabdare sa ma uit pana la final... scapa? Un anunt pt Vstrom-isti. Lucrez la un parbriz pt DL 1000 si DL 650 pt turing, dar care sa gliseze pe verticala min 10 cm. In felul asta ai o vizibilitate buna peste parbriz in oras sau off si o protectie maxima la vant, intemperii si zgomot la drum lung. Fata de alte sisteme probate la noi, cel facut de mine, se poate configura usor fara scule, direct din saua motocicletei,chiar si din mers. Daca sunt interesati de subiect astept comenzi. Este deja montat pe DL 1000. Revin cu poze. Si-ntrun stil pur romanesc: - Este electric? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Mister Harea,hai dom'le cu pozele alea odata ca ma furnica rau.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Rosca Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Un anunt pt Vstrom-isti. Lucrez la un parbriz pt DL 1000 si DL 650 pt turing, dar care sa gliseze pe verticala min 10 cm. In felul asta ai o vizibilitate buna peste parbriz in oras sau off si o protectie maxima la vant, intemperii si zgomot la drum lung. Fata de alte sisteme probate la noi, cel facut de mine, se poate configura usor fara scule, direct din saua motocicletei,chiar si din mers. Daca sunt interesati de subiect astept comenzi. Este deja montat pe DL 1000. Revin cu poze. Cel de DL 650 este pentru mine. Abea astept sa fie gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Si eu as fi interesat de parbriz.. pe mine ma deranjeaza asta original ca se zgarie usor si se vede urat prin el. Pretul care ar fi? M-ar interesa si pt scutul motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Suportul deocamdata, maine si cu parbrizul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Sunt identice pt ambele modele. Am mai marit cursa, acum fiind de cca 140mm, la care se adauga pozitionarea suportului pe motocicleta in gaurile originale din care mai rezulta 3 pozitii de montaj cu o plaja de inca 56 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samuraimache Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Salut. Si la cat ar ajunge sistemul cu totul? ca tare bine arata ( cel putin fata de cel stock ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Nu sună rău ! ( n-am V-Strom, nu aruncaţi cu pietre căci sunt tot un iubitor al motorului V-Twin ) Zău că ai folosit aceaşi cuvâtare preamăreaţă ca şi a preaCuvinciosului Adris de pe la Vaslui, Arhiepiscopul Tschul-ului şi al DRZ-ului Într-U cu totul preacinstit dealer ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Ce face iarna asta din motociclisti ) btw, mai viseaza cineva ca se da cu motoru? Eu "azinoapte" ma rugam de unu sa imi dea un scuter macar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Rosca Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Poze cu parbrizul montat. Lasat. Si ridicat. Facut de Bogdan Harea. Multumesc Bogdan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 (editat) Primul reglabil a fost montat pe fostul tau motor. Ce se mai aude cu GS-ul ? Editat Ianuarie 25, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Am trecut astazi pe la Dan Demetrescu. Are DL-ul nou 650 cel de la Durau la vanzare la 6800 euro, 8000 km, echipat, cu garantie si factura la numai 6800 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Suna-l pe Dan si intreaba.0722766739 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 (editat) Sa ne mai clatim ochii Editat Ianuarie 28, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Astept sa-ti cumperi bmw si apoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Voi ce ulei de furca folositi si mai ales ce vascozitate? pana acum am folosit repsol, motul, si motorex toate 10w. Da fiecare am impresia ca-si schimba proprietatile destul de repede 2-3000km maxim. M-ar interesa sa pun ceva mai bun poate nu se mai "impute" asa repede cat sa-l schimb an de an. Bel Ray 10W imi face cu ochiu l-a folosit cineva pana acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Imposibil sa se strice dupa cateva mii de km. In mod normal se schimba la 2 ani, dar si anual, daca esti mai tipicar, nu mi se pare excesiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 motul 15 w , medium / hard e de vis pe asfalt bun dar cam trist pe off dar cum merg pe asfalt cam 99 %, il recomand pt o franare mai eficienta astept sa vina sezonul, sa mai fac niste km cu noii etrieri cu 4 pistonase (placutele inca nu calca bine pe discuri pt ca n-am mai avut timp sa fac plimbari) si bag si pareri privind inbunatatirea performantelor franarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 (editat) Imposibil sa se strice dupa cateva mii de km. In mod normal se schimba la 2 ani, dar si anual, daca esti mai tipicar, nu mi se pare excesiv. Dupa 2-3000km in medie se simte cum incepe sa nu mai lucreze la fel de eficient. Nu stiu ce satana de ulei era cel original ca dupa doi ani l-am scos mai curat decat pe celelalte dupa nici un an, probabil un showa sau ceva mai de calitate. motul 15 w , medium / hard e de vis pe asfalt bun dar cam trist pe off dar cum merg pe asfalt cam 99 %, il recomand pt o franare mai eficienta astept sa vina sezonul, sa mai fac niste km cu noii etrieri cu 4 pistonase (placutele inca nu calca bine pe discuri pt ca n-am mai avut timp sa fac plimbari) si bag si pareri privind inbunatatirea performantelor franarii Ma gandeam sa incerc bel ray 7w poate o tine mai mult, sau un kayaba ceva. referitor la frane, astept de la un prieten o pompa brembo radiala de pe un gsxr 1000 de pista, am apucat sa il intreb acum vreun an jumate daca are asa ceva m-a tinut minte si acum astept sa primesc minunea. Sper sa mearga adaptat handguard-ul. Si aici ma opresc Editat Ianuarie 28, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Am avut Motul 10W si a inceput sa cloncane furca cu el desi inainte nu cloncanea. Acum am Motorex 7,5w si mi se pare cel mai apropiat de cel oroginal. Si nici nu mai cloncane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 (editat) Original este W8, deci 7,5 este cel mai apropiat de original. Cloncanitul este deja celebru la furca de DL 650. Unii il au, altii nu si nimeni nu stie de unde provine si cum poate fi eliminat. Din 2008 s-a schimbat furca care este la fel pe afara, dar are mici modificari la interior si nu mai clancane. Marca uleiului nu cred ca este importanta daca W-ul este cel care trebuie. Editat Ianuarie 28, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 (editat) Eu am K8 si nu am cloncanit, este foarte ciudat ca imediat dupa ce schimb uleiul in furca sa pot merge cu 150 pe drum de tara, si sa pot merge pe aratura fara sa-mi sara furca in dinti si la o scurta perioada sa se schimbe complet. @igi o sa incerc si eu un 7-7,5W daca zici ca esti multumit, stiu ca tu o mai chinui si pe coclauri Editat Ianuarie 28, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Curios nu ma asteptam la asa un comportament al furcii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.