Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Acum 9 ore, Macsy a spus:

Salut. Lățimea e 26.5cm, iar înălțimea e 12cm.

Putem să ne vedem să îl montăm, să vezi cum e...

20200902_230744.jpg

Deflectorul clar face diferenta, orice prindere ar avea.

Si eu sunt tot la primul motor, nu pot sa fac diferenta fata de naked la capitolul vant din prora. Singurul test e sa ma ridic din sa la viteza mare sa vad cum se simte vantul direct in casca.

Eu am parbrizul stock si simt niste turbulente tare dubioase in casca lateral peste 110-120. Am schimbat si oglinzile cu unele mai aerodinamice, cele mai ieftine de pe ali; se simte o mica diferenta. Tot testand in mers, cum am pus palma la baza parbrizului, unde este o minuscula aripioara, a disparut complet turbulenta respectiva.

Mno, oricum m'am obisnuit cu dopuri la drumuri in afara orasului. Altfel, pe termen lung, solutia e parbriz after-market. Deocamdata rezist cu dopurile :).

Asta este. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, misionaru a spus:

 

Hai ca deviem putin de la subiect, dar fiindca nu se discuta mari probleme, revin putin sa mai animam topicul: a nu se face confuzie intre durerile de cwr cauzate de statul in sa cu iritatiile. E adevarata partea cu chilotii si cusaturile, chiar se aplica si la motor in oarece masura. Eu vorbeam, insa, de durerile provocate de presarea celor doua oase din poponeata pe saua de la motor sau bicicleta.  Partea asta e mai des intalnita la motociclisti decat iritatiile provocate prin frecarea pielii de diferite materiale, cum se intampla la biciclisti, care trebuie sa miste picioarele mai tot timpul.

 

Durerile care vin de la stat prea mult timp pe o sa mai ingusta si mai tare decat confortabilul scaun de birou sau canapeaua de acasa, nu trec schimband mai des chilotii, aici am vrut sa ajung :)) Trec numai dupa ce le mai presezi inca putin, pana se tabacesc oasele si nervii si ignora durerea, apeland la proverbul "cel mai destept cedeaza" dintre ele si cel care le poseda. 

 

Eu am problema exact invers. Ma dor oasele alea doua si implicit spatele daca saua e prea moale. Asa ca pana la urma tine de fundul fiecaruia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, Macsy said:

Salut. Lățimea e 26.5cm, iar înălțimea e 12cm.

...

Si eu tot din acesta am avut si l-am pus si pe un parbriz pt touring. Puteai fuma linistit in mers :D

Prinderea unica pe mijlocul parbrizului nu e nici o problema.

Singura chestie este sa nu strangi suruburile prea tare (unui amic i-a plesnit parbrizul) si sa il centrezi cu motorul in pozitie verticala (pana nu am facut asa, l-am tot reglat). La inceput il repozitionezi de cateva ori, in functie de stilul in care mergi, apoi ramane fix, intr-o pozitie care corespunde cat de cat tuturor situatiilor, dar mai ales la drum lung.

Initial alesesem sa fie cat mai vertical, dar in turbulente incepea sa traga de parbriz. L-am mai inclinat si treaba s-a linistit, iar protectia nu a avut mult de suferit. In timp am constatat ca cel mai simplu de verificat protectia la vant este ca in mers sa duci mana de la marginea parbrizului/deflectorului la casca si daca nu simti rezistenta e reglat bine.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 hours ago, Lucian_M said:

Ți-am zis eu că e bun pentru altceva? VFR e sport-touring. Bine, mai mult sport.

Nu ai spus si nu ti-am reprosat asa ceva. Ideea este ca cineva care da cautare pe goagle dupa deflector ar putea ajunge la acele mesaje. Si ar fi util pt acel cititor sa stie ca acest defletor functioneaza pentru stroame/turing dar la cele mai sportive nu. Astfel nu mai da bani pe un produs nefolositor pentru el si nici nu mai asteapta o viata, daca vine din china.

Editat de Bored Panda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, manoliu_Alex a spus:

Salutare. Are cineva numarul de telefon al lui Lucian_M?

 

I-am scris si pe privat, dar ma grabesc si vreau sa dau de el.

 

Multumesc

Ma mir k nu avz pana acum,e omniprezent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altul care mănâncă aiurea, apoi tot la gâtul meu se sare. 

Cu dedicație pentru care nu încape de mine!

... cu oxigen!

Săptămâna asta am avut un DL1000 la meșterit: rulmenți roți, service furcă, înlocuit conducte frână. 

Abia acum vă înțeleg ce spuneați despre frâne, că sunt slabe. Nu-s slabe, sunt praf. Aștept să vină plăcuțele (Brembo albastre f+s) și sper să se apropie cât de cât de modestele performanțe pe care le are frâna vechiturii mele. 

Se mai plânge actualul proprietar că nu are putere sub 4000 rpm, este normal? Am făcut câteva plecări prin curte (a uitat să-mi lase actele și mi-e frică să ies in probe pe stradă) și cam e lipsită de vlagă. Imediat după am scos vechitura să o spăl și la demaraj nu face figuri deloc, e mai sprintenă ca asta din 2007. Nu prea mi se pare ok, mă așteptam să mă smulgă din șa.

În furcă am băgat un mix de Motul 15w și 10w (65/35), pare un pic mai rigidă acum, înainte era barcă. Preloadul furcii e la cca 8 mm peste margine.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.08.2020 la 18:15, vlad_pyn a spus:

Salut. Are cineva la vanzare scarita dreapta pilot cu prinderea pe cadru si pedala de frana? Toate sau pe bucati, ma intereseaza in primul rand prinderea scaritei pe cadru. Multumesc

Daca nu gasesti sh incearca la Est Bike sau Motorteam. Iti aduc in 1-2 saptamani piesa originala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 03.09.2020 la 0:55, vis-a-vis a spus:

Părerea ta și a multor altora. Însă totul ține de iritații. La bicicliști e vorba că:"nu ți-e bună șaua, e prea îngustă, nu îți stau bine oasele pe ea"... Acum dacă nicio șa de V-strom nu e suficient de lata, e deja film porno. Eu am făcut prostia să merg cu chiloți normali pe mobră și m-au spart la buci. Când am ture lungi, pantaloni cu bazon de calitate și eventual cremă. Nu trebuie niciun timp de "bătuceală"... Asta e cutumă. 

 

Parerea ta, eu o mentin pe a mea. Si o mentin din experienta proprie, nu din altceva. Acum, daca la tine nu se aplica, nu inseamna ca nu e adevarat. 

Am mers pe bicicleta ani de zile, la ture lungi in afara orasului si la munte. Dupa ce mi-am luat prima motocicleta, o aprilia pegaso strada care avea saua mult mai lata decat la bicicleta, ghici ce, m-a durut kuru dupa o ora si ceva de stat in ea, la prima iseire mai lunga. Ulterior, nu am mai avut problema asta.

 

Asa ca nu conteaza ca e ingusta sau nu saua, conteaza probabil alte lucruri.

 

E adevarat, aici iti dau dreptate, si chilotii pot provova usturimi, dar fii sigur ca nu confund usturimea cu durerea de kur. :) Asta nu a sunat prea bine...

 

In fine, fiecare isi mentine parerea, cine citeste, trage concluziile si gata. :)

 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stiti ca aia cu durerea de la sa eu o am la fiecare inceput de sezon. Incepe de la 50 de km facuti la inceput de sezon si acum merg 600 si nu ma doare nimic. Mai amorteste dar aia e normal.  Solutia e sa va dati pe motoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, vrajitoru a spus:

Sa stiti ca aia cu durerea de la sa eu o am la fiecare inceput de sezon. Incepe de la 50 de km facuti la inceput de sezon si acum merg 600 si nu ma doare nimic. Mai amorteste dar aia e normal.  Solutia e sa va dati pe motoare.

Păi tu stai inutil de mult în scărițe, poate să te doară picioarele, nu cvru... 😂

Am pus gumele de stradă și am băgat aproape 2000 de kilometri săptămâna trecută. Să dea dracu' dacă se compară cu o sută, două de kilometri buni de off-road unde nici n-apuci să pui bine bucile jos, d-apăi să le strivești... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, george13 a spus:

A venit vremea sa verificam jocul la supape, am 28000km. Cat m-ar putea costa operatia asta? As face mai in iarna cand se termina sezonul. Cu ocazia asta schimb bujii, antigel.

 

Costurile difera in functie de service. Daca doriti recomandari de service-uri care fac acest lucru, aici putem veni noi cu ceva recomandari. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar va rog, deoarece nu toate sunt disponibile cand ai nevoie. Stiu doar de Fabio dar am vazut ca este foarte ocupat. Nu imi este teama sa o fac si singur dar nu pot in curte , nu am garaj. 

Editat de george13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, george13 a spus:

Chiar va rog, deoarece nu toate sunt disponibile cand ai nevoie. Stiu doar de Fabio dar am vazut ca este foarte ocupat. Nu imi este teama sa o fac si singur dar nu pot in curte , nu am garaj. 

Intră în legătură cu el, se găsește sigur un loc în viitorul foarte apropiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, george13 a spus:

Chiar va rog, deoarece nu toate sunt disponibile cand ai nevoie. Stiu doar de Fabio dar am vazut ca este foarte ocupat. Nu imi este teama sa o fac si singur dar nu pot in curte , nu am garaj. 

Mai e in garantie?

Sa nu fie nevoie sa o faci la un dealer autorizat ca sa nu pierzi garantia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, george13 a spus:

Chiar va rog, deoarece nu toate sunt disponibile cand ai nevoie. Stiu doar de Fabio dar am vazut ca este foarte ocupat. Nu imi este teama sa o fac si singur dar nu pot in curte , nu am garaj. 

Se face nu e o problema, nu trebuie oricum sa disperi ca pana pe la 50k nu prea am gasit iesite din tolerante. Doar ca e pacat sa opresti mobra acum cat e vreme buna cand putem sa o facem cand se strica vremea. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...