Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Am vazut ceva de genul asta, fara strobs, la o masina. Cand frana stopurile mai intai "pulsau" de cateva ori. Stopurile era pe leduri, cred ca pe bec normal nu ar functiona. Poate e mai usor asa decat cu strobs si accelerometru...

 

Pe langa asta, o alta chestie interesanta, tot de la americani, un device electronic, montat pe faruri, cu senzor de zi/noapte, care inducea un efect pulsatoriu pe faruri. Semana cu ce au pe ambulante dar parca nu atat de extrem... doar pulsau, cat sa atraga atentia soferului in retrovizoare. Functionau doar pe timp de zi, senzorul inchidea circuitul la lasarea seri.

 

O alta chestie de mentionat era faptul ca device-ul era "road legal" dar la ei... la noi nu stiu cum stam!

 

Off topic: un voltmetru digital, ati putea face?

uite cum arata niste chestii simple. sunt bune ledurile de la sistemul asta iar restul se poate face destul de simplu.

ce vrei sa faci cu voltmetru ?

asta se poate cumpara ca sunt module de cumparat pe la magazinele alea de pe Maica Domnului (bucuresti)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce vrei sa faci cu voltmetru ?

asta se poate cumpara ca sunt module de cumparat pe la magazinele alea de pe Maica Domnului (bucuresti)

 

MA tot cautat pe Maica Domnului si nu am gasit.

Mi-ar fi placut un voltmetru cu care sa monitorizez bateria!

 

O sa apara pe louis.de de la KOSO instruments, un voltmetru si cu termometru, fro 50 de euro.

Ma gandeam ca poate scap mai ieftin.

Ar trebui ca Vm sa se alimenteze de la sursa pe care o masoara.

 

Ma rog, e un moft!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sunt de duminica fericitul posesor al unui V-Strom Dl650 din 2006 si vreau sa-mi montez un crashbar GIVI TN532, aveti idee de unde-l pot cumpara?

Mersi!

 

Salutare si bine ai venit in randul posesorilor de V-Strom. Vroiam sa-ti spun sa iei legatura cu Fabio (@bozoro) dar vad ca esti din Timisoara. Se mareseste gasca in Banat si asta e bine. Incearca sa iei legatura cu Emi (@ride2esc), Florin (@R600) sau @Johann. Poate ca o alternativa pentru tine ar fi sa te interesezi in Ungaria ca am inteles ca ar fi ceva mai ieftine.

Bafta si multi km fara incidente. Te astetam la intrunire sa ne cunoastem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MA tot cautat pe Maica Domnului si nu am gasit.

Mi-ar fi placut un voltmetru cu care sa monitorizez bateria!

 

O sa apara pe louis.de de la KOSO instruments, un voltmetru si cu termometru, fro 50 de euro.

Ma gandeam ca poate scap mai ieftin.

Ar trebui ca Vm sa se alimenteze de la sursa pe care o masoara.

 

Ma rog, e un moft!

 

cand am timp (peste vreo 2-3 saptamani cand ma intorc in tara) dau si eu o fuga pana pe maica domnului si daca vad ceva iti zic. aduca aia tot felul de chinezarii. cred ca gasesti si pe ebay :).

 

fii pe faza ca am si gasit

http://www.ebay.com/itm/DC-12V-24V-Digital-Red-LED-Auto-Car-TRUCK-SYSTEM-V-Voltmeter-Gauge-Voltage-Meter-/400279009865?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item5d327cfa49

5 dolari :)

 

sau la 99 de centi

http://www.ebay.com/itm/2V-50V-DC-Green-LCD-Digital-Volt-Car-Truck-Auto-Battery-Panel-Meter-Power-6-15V-/230752280664?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item35b9e86058

post-746-0-55205800-1330542934_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine ai venit in randul posesorilor de V-Strom. Vroiam sa-ti spun sa iei legatura cu Fabio (@bozoro) dar vad ca esti din Timisoara. Se mareseste gasca in Banat si asta e bine. Incearca sa iei legatura cu Emi (@ride2esc), Florin (@R600) sau @Johann. Poate ca o alternativa pentru tine ar fi sa te interesezi in Ungaria ca am inteles ca ar fi ceva mai ieftine.

Bafta si multi km fara incidente. Te astetam la intrunire sa ne cunoastem

 

Vlade, pe mine m-ai uitat :( ca si eu sunt din TM.

Ok, sa lasam gluma la o parte,

@ CASYTO - eu am luat crash bar Givi TN532 de la romimoto.ro. In Mai 2009 a costat 120 oiro.

Trimite-i un mail si intreaba-l la ce pret il poate aduce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi băieți pt sfaturi. Azi mi-am comandat la Adal MOTORS un set de anvelope Anakee 2, din ce am căutat au cea mai buna oferta. Deocamdată mai aman cu crashbar-urile.Mobra oricum are crashpad-uri montate.

Dacă toate-s bune si frumoase ne vedem la întâlnire cu siguranta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlade, pe mine m-ai uitat :( ca si eu sunt din TM.

 

 

Scuzeeee! Stiam eu ca am uitat pe cineva. Dar tu esti din Recas :rolleyes: Glumesc! Fain Recasu', mai ales cramele. Am intrat pentru o degustare si am iesit dupa 2 zile sustinandu-ne unii pe altii. :friends:

Asteptam toata gasca banateana la intrunire sa ne veselim. Poate il convingeti si pe Johann sa vina si sa ierte tineretea hormonala a prostovanilor bucuresteni. Imi cer eu scuze pentru miticii care l-au suparat. :rose:

Editat de Vlad_N
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi băieți pt sfaturi. Azi mi-am comandat la Adal MOTORS un set de anvelope Anakee 2, din ce am căutat au cea mai buna oferta. Deocamdată mai aman cu crashbar-urile.Mobra oricum are crashpad-uri montate.

Dacă toate-s bune si frumoase ne vedem la întâlnire cu siguranta!

 

http://www.racingparts.ro/detaliiProdus.php?id=396

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sunt de duminica fericitul posesor al unui V-Strom Dl650 din 2006 si vreau sa-mi montez un crashbar GIVI TN532, aveti idee de unde-l pot cumpara?

Mersi!

 

Salutare,

 

In primul rand Felicitari pentru alegere!

Asfalt uscat nu iti urez, pentru mobra asta nu iti trebuie nici asfalt, nici uscat!

 

SW Motech a creat un nou tip de crash bar pentru stroama (diferit de cel OEM, tot de ei facut de altfel).

Este aproape la fel cu cel de la GIVI ca si forma si il poti lua de pe louis, codul este: 10023960

 

Ai in link si poza, ca sa vezi cum arata.

Eu de asta am montat pe stroama, dupa ce initial l-am avut pe cel OEM (care era de dimensiuni mai mici si nu proteja suficient).

Avantajul acestuia, fata de cel GIVI, este ca poti prinde scutul OEM/SW-Motech fara nici un fel de adaptor.

 

Poti sa il comanzi via kronaumoto.ro, eu personal cam tot ce am luat de pe louis am comandat prin ei.

Sunt mult peste orice alt furnizor din RO ca si seriozitate, parerea mea.

 

Daca ai in schimb un drum pana la budapesta, atunci treci pe la Suzuki Hollos Ujpest, distribuitor SW Motech.

Sunt niste super tipi, am luat de la ei destule produse, si mi-au dat discount intre 10 - 20 procente din pretul de lista.

Asa ai putea sa-l iei mai ieftin decat de pe louis.

 

R600

Editat de R600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ magarusulmarius : Doamne ajuta!

 

@ emilian_rks: Ca idee am iesit cu 5 euro mai ieftin ca la RacingParts.

 

@ R600: Mersi de ponturi. De la Kronau am comandat si eu pana acum. Pentru fostul Transalp crashbarurile mi le-au facut niste baieti din Cluj, dar nu mai stiu cum sa dau de ei. Foarte multumit am fost.

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ magarusulmarius : Doamne ajuta!

 

@ emilian_rks: Ca idee am iesit cu 5 euro mai ieftin ca la RacingParts.

 

@ R600: Mersi de ponturi. De la Kronau am comandat si eu pana acum. Pentru fostul Transalp crashbarurile mi le-au facut niste baieti din Cluj, dar nu mai stiu cum sa dau de ei. Foarte multumit am fost.

 

Toate bune!

Asta e siteul baietilor din CLuj la care probabil faci referire ;)

 

http://www.heavyduties.ro/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot vorbeati de cauciucuri ...

ce ati alege intre :

-MICHELIN - Anakee 2

-METZELER - Tourance EXP

-METZELER - Tourance

 

in principal merg pe strada dar o sa mai ies si pe cate un forestier lejer, drumuri de tara, iarba poate :)

acum am karoo si imi cam clănțăne dinții in gura pe strada cu ele si vreau sa le schimb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Tourance EXP.

Super grip pe sosea si pe off merge bine. Pana acum nu am avut probleme.

dar se pare ca au o problema la uzura: adica se termina mai repede decat unul normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot vorbeati de cauciucuri ...

ce ati alege intre :

-MICHELIN - Anakee 2

-METZELER - Tourance EXP

-METZELER - Tourance

 

in principal merg pe strada dar o sa mai ies si pe cate un forestier lejer, drumuri de tara, iarba poate :)

acum am karoo si imi cam clănțăne dinții in gura pe strada cu ele si vreau sa le schimb

 

eu am Tourance simplu si nu-mi place cum se comporta pe ud...

 

de ce nu ai intre alegeri si CONTINENTAL Trail Attack? Ai avut si nu ti se par ok?

 

si eu vreau sa-mi schimb caucicurile si as alege dintre Anakee 2 si Trail Attack...da nu stiu ce sa aleg...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am Tourance simplu si nu-mi place cum se comporta pe ud...

 

de ce nu ai intre alegeri si CONTINENTAL Trail Attack? Ai avut si nu ti se par ok?

 

si eu vreau sa-mi schimb caucicurile si as alege dintre Anakee 2 si Trail Attack...da nu stiu ce sa aleg...

Eu pana acum am avut Bridgestone Trailwing (alea originale), Metzeler Tourance (luate second-hand, rulate cateva mii de km) si acum Continental Trail Attack, ca le lauda toata lumea.

Sincer sa fiu, parca cel mai multumit am fost de Tourance, chiar si asa second-hand cum erau ele :).

Trail Attack mi se par ok, mai ok decat Bridgestone, pe uscat sunt perfecte, dar parca pe ud fug mai tare decat Tourance, trebuie sa am grija mare cand plec de pe loc :D

Offroad "adevarat" am facut foarte putin, asa ca nu pot sa spun mare lucru.

In rest - cate o poteca sau forestier pe care se descurcau de minune si prieteni cu GSXR, Hornet, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Ma bate un gand sa desfac bascula pe spate la stroama sa curat rulmentii si sa ii ung motocicleta este 71000km si nu am umblat niciodata acolo. Acum recunosc ca operatiunea nu prea ma incanta. Nu are joc nu se aud zgomote suspecte din partile alea insa imi sta pe creier fiind singura articulatie pe care nu am gresat-o. Credeti ca este absolut necesar si cam la cati km se verifica/ung rulmentii de la bascula? Ce fel de vaselina se foloseste pentru asta? Cheia cel mai probabil mi-o confectionez eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Ma bate un gand sa desfac bascula pe spate la stroama sa curat rulmentii si sa ii ung motocicleta este 71000km si nu am umblat niciodata acolo. Acum recunosc ca operatiunea nu prea ma incanta. Nu are joc nu se aud zgomote suspecte din partile alea insa imi sta pe creier fiind singura articulatie pe care nu am gresat-o. Credeti ca este absolut necesar si cam la cati km se verifica/ung rulmentii de la bascula? Ce fel de vaselina se foloseste pentru asta? Cheia cel mai probabil mi-o confectionez eu.

Cheia o faci simplu dintr-un cap de tubulara din Targ sau mai veche cu un flex. La kilometrajul tau se cam impune ungerea basculei. Foloseste o vaselina mai scumpa, cat de cat rezistenta la apa. Nu trebuie scoasa bascula complet si nici demontata toba. Exista o pozitie cu basculei, desfacuta din articulatii, dar la locul ei sub motor, unde ai acces la toti rulmentii sa-i unplii de vaselina. Nu fa economie.

 

EXPurile sunt foarte bune pe ploaie.

Am avut odata nevoie de o franare mai puternica pe asfalt ud si au prins foarte bine. nu au rupt aderenta deloc.

Sunt la fel de bune ca si Tourace-ul clasic, pe ploaie, dar se duc ceva mai repede. Eu am renuntat la EXP din dotare si am trecut pe clasic.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cheia o faci simplu dintr-un cap de tubulara din Targ sau mai veche cu un flex. La kilometrajul tau se cam impune ungerea basculei. Foloseste o vaselina mai scumpa, cat de cat rezistenta la apa. Nu trebuie scoasa bascula complet si nici demontata toba. Exista o pozitie cu basculei, desfacuta din articulatii, dar la locul ei sub motor, unde ai acces la toti rulmentii sa-i unplii de vaselina. Nu fa economie.

 

Multumesc de raspuns!

Are loc mana ca sa indes vaselina acolo sau imi trebuie un gresor sau ceva vaselina la spray?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sunt de duminica fericitul posesor al unui V-Strom Dl650 din 2006 si vreau sa-mi montez un crashbar GIVI TN532, aveti idee de unde-l pot cumpara?

Mersi!

 

 

motobistrita.ro: am platit 109 eur la cursul BNR, fix pretul de la Auner de pe site. Transportul pana in Bucuresti a fost gratuit, a venit in cateva zile de la comanda.

Te sfatuiesc sa iei Givi, in felul asta poti pastra si crashpadurile ptr extra protectie, eu asa am facut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pana acum am avut Bridgestone Trailwing (alea originale), Metzeler Tourance (luate second-hand, rulate cateva mii de km) si acum Continental Trail Attack, ca le lauda toata lumea.

Sincer sa fiu, parca cel mai multumit am fost de Tourance, chiar si asa second-hand cum erau ele :).

Trail Attack mi se par ok, mai ok decat Bridgestone, pe uscat sunt perfecte, dar parca pe ud fug mai tare decat Tourance, trebuie sa am grija mare cand plec de pe loc :D

Offroad "adevarat" am facut foarte putin, asa ca nu pot sa spun mare lucru.

In rest - cate o poteca sau forestier pe care se descurcau de minune si prieteni cu GSXR, Hornet, etc.

 

Atunci eu as merge pe Anakee 2 daca zici ca Trail Attack nu.s ok pe ud...

Tourance am si nu-mi place pe ud, iar Exp nu as incerca daca Bogdan zice ca seamana cu Tourance clasic/simplu...

 

Off road la mine inseamna un forestier, un drum de munte sa zic asa, gen ce am facu anul trecut...Valea Iadului, Soveja-Lepsa...iar anul asta as incerca Valea Cernei...deci cred ca ma descurc cu Anakee 2...

 

EXPurile sunt foarte bune pe ploaie.

Am avut odata nevoie de o franare mai puternica pe asfalt ud si au prins foarte bine. nu au rupt aderenta deloc.

 

ce ai mai avut in afara de Exp?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci pana la urma Tourance simplu e ok pe ploaie ?

huruie rau la 150hm/h ?

(la drumuri lungi nu merg prea incet)

Oricum pe ploaie nu mergi prea des cu 150. Mie pe udatura nu mi-a alunecat si nu mi-a dat o senzatie de nesiguranta. Eu merg in continuare pe clasic, dar stii cum e cu parerile fiecaruia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...