CASYTO Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Mersi băieți pt sfaturi. Azi mi-am comandat la Adal MOTORS un set de anvelope Anakee 2, din ce am căutat au cea mai buna oferta. Deocamdată mai aman cu crashbar-urile.Mobra oricum are crashpad-uri montate. Dacă toate-s bune si frumoase ne vedem la întâlnire cu siguranta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Salut, Sunt de duminica fericitul posesor al unui V-Strom Dl650 din 2006 si vreau sa-mi montez un crashbar GIVI TN532, aveti idee de unde-l pot cumpara? Mersi! sa o stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 (editat) Vlade, pe mine m-ai uitat ca si eu sunt din TM. Scuzeeee! Stiam eu ca am uitat pe cineva. Dar tu esti din Recas Glumesc! Fain Recasu', mai ales cramele. Am intrat pentru o degustare si am iesit dupa 2 zile sustinandu-ne unii pe altii. Asteptam toata gasca banateana la intrunire sa ne veselim. Poate il convingeti si pe Johann sa vina si sa ierte tineretea hormonala a prostovanilor bucuresteni. Imi cer eu scuze pentru miticii care l-au suparat. Editat Martie 1, 2012 de Vlad_N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Mersi băieți pt sfaturi. Azi mi-am comandat la Adal MOTORS un set de anvelope Anakee 2, din ce am căutat au cea mai buna oferta. Deocamdată mai aman cu crashbar-urile.Mobra oricum are crashpad-uri montate. Dacă toate-s bune si frumoase ne vedem la întâlnire cu siguranta! http://www.racingparts.ro/detaliiProdus.php?id=396 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R600 Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 (editat) Salut, Sunt de duminica fericitul posesor al unui V-Strom Dl650 din 2006 si vreau sa-mi montez un crashbar GIVI TN532, aveti idee de unde-l pot cumpara? Mersi! Salutare, In primul rand Felicitari pentru alegere! Asfalt uscat nu iti urez, pentru mobra asta nu iti trebuie nici asfalt, nici uscat! SW Motech a creat un nou tip de crash bar pentru stroama (diferit de cel OEM, tot de ei facut de altfel). Este aproape la fel cu cel de la GIVI ca si forma si il poti lua de pe louis, codul este: 10023960 Ai in link si poza, ca sa vezi cum arata. Eu de asta am montat pe stroama, dupa ce initial l-am avut pe cel OEM (care era de dimensiuni mai mici si nu proteja suficient). Avantajul acestuia, fata de cel GIVI, este ca poti prinde scutul OEM/SW-Motech fara nici un fel de adaptor. Poti sa il comanzi via kronaumoto.ro, eu personal cam tot ce am luat de pe louis am comandat prin ei. Sunt mult peste orice alt furnizor din RO ca si seriozitate, parerea mea. Daca ai in schimb un drum pana la budapesta, atunci treci pe la Suzuki Hollos Ujpest, distribuitor SW Motech. Sunt niste super tipi, am luat de la ei destule produse, si mi-au dat discount intre 10 - 20 procente din pretul de lista. Asa ai putea sa-l iei mai ieftin decat de pe louis. R600 Editat Martie 1, 2012 de R600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CASYTO Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 @ magarusulmarius : Doamne ajuta! @ emilian_rks: Ca idee am iesit cu 5 euro mai ieftin ca la RacingParts. @ R600: Mersi de ponturi. De la Kronau am comandat si eu pana acum. Pentru fostul Transalp crashbarurile mi le-au facut niste baieti din Cluj, dar nu mai stiu cum sa dau de ei. Foarte multumit am fost. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 @ magarusulmarius : Doamne ajuta! @ emilian_rks: Ca idee am iesit cu 5 euro mai ieftin ca la RacingParts. @ R600: Mersi de ponturi. De la Kronau am comandat si eu pana acum. Pentru fostul Transalp crashbarurile mi le-au facut niste baieti din Cluj, dar nu mai stiu cum sa dau de ei. Foarte multumit am fost. Toate bune! Asta e siteul baietilor din CLuj la care probabil faci referire http://www.heavyduties.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 ca tot vorbeati de cauciucuri ... ce ati alege intre : -MICHELIN - Anakee 2 -METZELER - Tourance EXP -METZELER - Tourance in principal merg pe strada dar o sa mai ies si pe cate un forestier lejer, drumuri de tara, iarba poate acum am karoo si imi cam clănțăne dinții in gura pe strada cu ele si vreau sa le schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Eu am Tourance EXP. Super grip pe sosea si pe off merge bine. Pana acum nu am avut probleme. dar se pare ca au o problema la uzura: adica se termina mai repede decat unul normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 ca tot vorbeati de cauciucuri ... ce ati alege intre : -MICHELIN - Anakee 2 -METZELER - Tourance EXP -METZELER - Tourance in principal merg pe strada dar o sa mai ies si pe cate un forestier lejer, drumuri de tara, iarba poate acum am karoo si imi cam clănțăne dinții in gura pe strada cu ele si vreau sa le schimb eu am Tourance simplu si nu-mi place cum se comporta pe ud... de ce nu ai intre alegeri si CONTINENTAL Trail Attack? Ai avut si nu ti se par ok? si eu vreau sa-mi schimb caucicurile si as alege dintre Anakee 2 si Trail Attack...da nu stiu ce sa aleg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 eu am Tourance simplu si nu-mi place cum se comporta pe ud... de ce nu ai intre alegeri si CONTINENTAL Trail Attack? Ai avut si nu ti se par ok? si eu vreau sa-mi schimb caucicurile si as alege dintre Anakee 2 si Trail Attack...da nu stiu ce sa aleg... Eu pana acum am avut Bridgestone Trailwing (alea originale), Metzeler Tourance (luate second-hand, rulate cateva mii de km) si acum Continental Trail Attack, ca le lauda toata lumea. Sincer sa fiu, parca cel mai multumit am fost de Tourance, chiar si asa second-hand cum erau ele . Trail Attack mi se par ok, mai ok decat Bridgestone, pe uscat sunt perfecte, dar parca pe ud fug mai tare decat Tourance, trebuie sa am grija mare cand plec de pe loc Offroad "adevarat" am facut foarte putin, asa ca nu pot sa spun mare lucru. In rest - cate o poteca sau forestier pe care se descurcau de minune si prieteni cu GSXR, Hornet, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Salutare, Ma bate un gand sa desfac bascula pe spate la stroama sa curat rulmentii si sa ii ung motocicleta este 71000km si nu am umblat niciodata acolo. Acum recunosc ca operatiunea nu prea ma incanta. Nu are joc nu se aud zgomote suspecte din partile alea insa imi sta pe creier fiind singura articulatie pe care nu am gresat-o. Credeti ca este absolut necesar si cam la cati km se verifica/ung rulmentii de la bascula? Ce fel de vaselina se foloseste pentru asta? Cheia cel mai probabil mi-o confectionez eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 EXPurile sunt foarte bune pe ploaie. Am avut odata nevoie de o franare mai puternica pe asfalt ud si au prins foarte bine. nu au rupt aderenta deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 (editat) Salutare, Ma bate un gand sa desfac bascula pe spate la stroama sa curat rulmentii si sa ii ung motocicleta este 71000km si nu am umblat niciodata acolo. Acum recunosc ca operatiunea nu prea ma incanta. Nu are joc nu se aud zgomote suspecte din partile alea insa imi sta pe creier fiind singura articulatie pe care nu am gresat-o. Credeti ca este absolut necesar si cam la cati km se verifica/ung rulmentii de la bascula? Ce fel de vaselina se foloseste pentru asta? Cheia cel mai probabil mi-o confectionez eu. Cheia o faci simplu dintr-un cap de tubulara din Targ sau mai veche cu un flex. La kilometrajul tau se cam impune ungerea basculei. Foloseste o vaselina mai scumpa, cat de cat rezistenta la apa. Nu trebuie scoasa bascula complet si nici demontata toba. Exista o pozitie cu basculei, desfacuta din articulatii, dar la locul ei sub motor, unde ai acces la toti rulmentii sa-i unplii de vaselina. Nu fa economie. EXPurile sunt foarte bune pe ploaie. Am avut odata nevoie de o franare mai puternica pe asfalt ud si au prins foarte bine. nu au rupt aderenta deloc. Sunt la fel de bune ca si Tourace-ul clasic, pe ploaie, dar se duc ceva mai repede. Eu am renuntat la EXP din dotare si am trecut pe clasic. Editat Martie 2, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Cheia o faci simplu dintr-un cap de tubulara din Targ sau mai veche cu un flex. La kilometrajul tau se cam impune ungerea basculei. Foloseste o vaselina mai scumpa, cat de cat rezistenta la apa. Nu trebuie scoasa bascula complet si nici demontata toba. Exista o pozitie cu basculei, desfacuta din articulatii, dar la locul ei sub motor, unde ai acces la toti rulmentii sa-i unplii de vaselina. Nu fa economie. Multumesc de raspuns! Are loc mana ca sa indes vaselina acolo sau imi trebuie un gresor sau ceva vaselina la spray? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Salut, Sunt de duminica fericitul posesor al unui V-Strom Dl650 din 2006 si vreau sa-mi montez un crashbar GIVI TN532, aveti idee de unde-l pot cumpara? Mersi! motobistrita.ro: am platit 109 eur la cursul BNR, fix pretul de la Auner de pe site. Transportul pana in Bucuresti a fost gratuit, a venit in cateva zile de la comanda. Te sfatuiesc sa iei Givi, in felul asta poti pastra si crashpadurile ptr extra protectie, eu asa am facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Eu pana acum am avut Bridgestone Trailwing (alea originale), Metzeler Tourance (luate second-hand, rulate cateva mii de km) si acum Continental Trail Attack, ca le lauda toata lumea. Sincer sa fiu, parca cel mai multumit am fost de Tourance, chiar si asa second-hand cum erau ele . Trail Attack mi se par ok, mai ok decat Bridgestone, pe uscat sunt perfecte, dar parca pe ud fug mai tare decat Tourance, trebuie sa am grija mare cand plec de pe loc Offroad "adevarat" am facut foarte putin, asa ca nu pot sa spun mare lucru. In rest - cate o poteca sau forestier pe care se descurcau de minune si prieteni cu GSXR, Hornet, etc. Atunci eu as merge pe Anakee 2 daca zici ca Trail Attack nu.s ok pe ud... Tourance am si nu-mi place pe ud, iar Exp nu as incerca daca Bogdan zice ca seamana cu Tourance clasic/simplu... Off road la mine inseamna un forestier, un drum de munte sa zic asa, gen ce am facu anul trecut...Valea Iadului, Soveja-Lepsa...iar anul asta as incerca Valea Cernei...deci cred ca ma descurc cu Anakee 2... EXPurile sunt foarte bune pe ploaie. Am avut odata nevoie de o franare mai puternica pe asfalt ud si au prins foarte bine. nu au rupt aderenta deloc. ce ai mai avut in afara de Exp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 deci pana la urma Tourance simplu e ok pe ploaie ? huruie rau la 150hm/h ? (la drumuri lungi nu merg prea incet) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 deci pana la urma Tourance simplu e ok pe ploaie ? huruie rau la 150hm/h ? (la drumuri lungi nu merg prea incet) Oricum pe ploaie nu mergi prea des cu 150. Mie pe udatura nu mi-a alunecat si nu mi-a dat o senzatie de nesiguranta. Eu merg in continuare pe clasic, dar stii cum e cu parerile fiecaruia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 review pt Dunlop Trailmax TR 91 - pe ploaie sunt foarte bune, dreneaza apa foarte bine - pe uscat am senzatia ca au lipici la asfalt, cele mai aderente cauciucuri pe care le-am avut vreodata - in afara asfaltului n-am iesit, asa ca nu pot sa zic nimic - par destul de moi, asa ca nu cred ca vor rezista prea mult,,,le-am pus anul trecut ,in vara - inainte sa le montez aveam un usor voblaj cand mergeam fara maini pe la 50 km/h ( am descoperit intamplator asta, cand am vrut sa ma inchid mai bine la geaca), dar banuiesc ca scapam de problema asta cu orice alte cauciucuri noi,,, - am mai avut pe alt motor Dunlop D 607, am fost multumit si de alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Oricum pe ploaie nu mergi prea des cu 150. Mie pe udatura nu mi-a alunecat si nu mi-a dat o senzatie de nesiguranta. Eu merg in continuare pe clasic, dar stii cum e cu parerile fiecaruia. eiii...clar ca nu merg pe ploaie cu 150 (desi cu hornetul o ardeam destul de tare pe ploaie. nu prea ma sperie ploia in general ) dar ce vroiam sa intreb era daca vajaie rau la viteza mare (pe autostrada uscata ) acum karoo-urile mele ma termina la urechi si nu mai vreau asa review pt Dunlop Trailmax TR 91 - pe ploaie sunt foarte bune, dreneaza apa foarte bine - pe uscat am senzatia ca au lipici la asfalt, cele mai aderente cauciucuri pe care le-am avut vreodata - in afara asfaltului n-am iesit, asa ca nu pot sa zic nimic - par destul de moi, asa ca nu cred ca vor rezista prea mult,,,le-am pus anul trecut ,in vara - inainte sa le montez aveam un usor voblaj cand mergeam fara maini pe la 50 km/h ( am descoperit intamplator asta, cand am vrut sa ma inchid mai bine la geaca), dar banuiesc ca scapam de problema asta cu orice alte cauciucuri noi,,, - am mai avut pe alt motor Dunlop D 607, am fost multumit si de alea arata bine si cred ca pe asfalt sunt minunate , dar nu stiu cum m-as descurca pe un drum de tara cu asa cauciucuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 (editat) eiii...clar ca nu merg pe ploaie cu 150 (desi cu hornetul o ardeam destul de tare pe ploaie. nu prea ma sperie ploia in general ) dar ce vroiam sa intreb era daca vajaie rau la viteza mare (pe autostrada uscata ) acum karoo-urile mele ma termina la urechi si nu mai vreau asa arata bine si cred ca pe asfalt sunt minunate , dar nu stiu cum m-as descurca pe un drum de tara cu asa cauciucuri karoo si tkc80 sunt cel mai bun compromis pt on/off insa se duc repede eu merg de obicei de toamna tarziu pana in vara cand incep drumurile lungi, mi se par mai aderente pe frig. Inafara de bridgestone-urile originale (cauciuc doar de sosea) am mai folosit 2 seturi de heidenau k76 de care am fost extrem de multumit. sunt destul de potrivite pt stilul meu de mers si foarte durabile 25000 primul set 23000 al doilea (pana au ajuns la semnul de uzura) sunt niste cauciucuri foarte tari si nu atat de confortabile precum unele radiale si cer destul de multi plumbi la echilibrare. Probabil o sa revin la ele ca mi-au lasat o impresie placuta si inafara asfaltului. Dupa asta am pus un set de tourance-uri clasice de care am fost extrem de multumit pe asfalt uscat destul de silentioase si confortabile. Insa cum s-a racit afara sau cum ma prindea ploaie se schimbau total si parca derapau mult mai repede decat K76. Le-am dat jos la sfarsitul lui octombrie ca devenise destul de periculos mersul cu ele. Alt lucru observat la tourance a fost ca motocicleta raspundea mult mai rapid la schimbarea de directie si tinea mai bine trasa in curbe foarte stabile inclinate la maxim, de departe cele mai bune pe curbe din ce am incercat mi-ar fi placut sa aiba un profil mai rotund pentru ca inchideam suprafata de rulare destul de rapid, chiar si in sensul giratoriu. Cu k76 si cu trail wing trebuia sa ma inclin muult mai mult ca sa nu ramana "pussy stripes" pe guma spate. Oricum un cauciuc foarte bun dar ma asteptam sa fie mult peste Heidenau dat fiind pretul mai mare. Inafara asfaltului destul de slabe. Urmeaza sa montez un set de anakee2 cumparate la indemnul lui Mugur si al altor prieteni cu GS-uri. Revin cu o parere dupa cateva mii de km facuti cu ele Oricum gume perfecte nu exista doar compromisuri Editat Martie 3, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 eiii...clar ca nu merg pe ploaie cu 150 (desi cu hornetul o ardeam destul de tare pe ploaie. nu prea ma sperie ploia in general ) dar ce vroiam sa intreb era daca vajaie rau la viteza mare (pe autostrada uscata ) acum karoo-urile mele ma termina la urechi si nu mai vreau asa Nu mi se par a faca zgomot pe autostrada. Nu am simtit nimic aiurea sau deranjant. Max am mers 195, dar scurt, in rest 145-160 la drum lung unde am prins portiuni mai lungi de autostrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 ce ai mai avut in afara de Exp? Pirelli Scorpion care rupeau aderenta pe ud foarte repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
senzed Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Salutare Ati incercat careva, ma refer la un V-Strom 650, sa inlocuiti configuratia standard la pinioane, ati pus numar diferit de dinti pe fata sau spate, fata de setarea de fabrica? Sunt foarte tentat de un mic plus de voiciune in comportament, ca atare as incerca un dinte in minus pe fata sau poate doi in plus pe spate. Aveti idee cum modifica asta comportamentul in ansamblu al motorului, respectiv la viteza mare? (teoretic stiu si eu, dar sunt curios daca a incercat cineva) Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.