ivanp Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Nah, Arrow nu merge cu cricul central ..., nici cu bricolare suport cric central la prima vedere...vedem, poate reusesc sa pun inapoi si cric. Motofly - merci si ... numai de bine! PS - felicitari pentru seriozitate! Stima, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Nah, Arrow nu merge cu cricul central ..., nici cu bricolare suport cric central la prima vedere...vedem, poate reusesc sa pun inapoi si cric. Motofly - merci si ... numai de bine! PS - felicitari pentru seriozitate! Stima, Paul Sa o stamanesti sanatos! Am ratat-o la mustata da poate mai aduce Cred ca suna bestial mai ales in padure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Care aveti un v strom 1000 la vanzare , in jur de 3000 euro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Sa o stamanesti sanatos! Am ratat-o la mustata da poate mai aduce Cred ca suna bestial mai ales in padure Multumesc. ... am auzit ca nu merge pe modele cu ABS - deci nu ai ce sa regreti mie imi trebuia in principiu pt oras cand se speria lumea ca ma vede langa masina, din scurt. Fara silencer suna mai gros si un pic spre monocilindru ca tonalitate. Cu silencer imi place ca in ture inalte e mai silentioasa decat cea standard - deci pt ture lungi am solutie sa nu imi bubuie capul dupa 8 ore calare . AAA - m-a spart cat de grea e toba veche - cred ca 15kg are. Asta cred ca undeva un pic peste 3kg - asa ca diferenta de greutate. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 am gasit surubelnita la Hornbach maine ma apuc de bijuterit. Mai am o mie de km si tre sa ma ocup si eu de ulei si filtrul de aer. Ar fi pentru prima oara cand ma bag la filtru de aer. Ai vre-un tutorial sau mergi pe mana manualului? Ideea e ca nu as vrea sa sparg ceva pe la carene, omitand suruburi sau mai stiu eu ce! As mai vrea sa-mi fac si sincronizarea clapetelor. Are careva instrumentul [nu stiu cum se numeste], cel cu tubulete si alcool si-l poate imprumuta? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Mai am o mie de km si tre sa ma ocup si eu de ulei si filtrul de aer. Ar fi pentru prima oara cand ma bag la filtru de aer. Ai vre-un tutorial sau mergi pe mana manualului? Ideea e ca nu as vrea sa sparg ceva pe la carene, omitand suruburi sau mai stiu eu ce! As mai vrea sa-mi fac si sincronizarea clapetelor. Are careva instrumentul [nu stiu cum se numeste], cel cu tubulete si alcool si-l poate imprumuta? Merci Du-te la Fabio. Are tot ce-i trebuie si si stie ce si cum. Nu cred sa coste o avere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi dr Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Mai am o mie de km si tre sa ma ocup si eu de ulei si filtrul de aer. Ar fi pentru prima oara cand ma bag la filtru de aer. Ai vre-un tutorial sau mergi pe mana manualului? Ideea e ca nu as vrea sa sparg ceva pe la carene, omitand suruburi sau mai stiu eu ce! As mai vrea sa-mi fac si sincronizarea clapetelor. Are careva instrumentul [nu stiu cum se numeste], cel cu tubulete si alcool si-l poate imprumuta? Merci Gasesti aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi dr Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Gasesti aici. Vezi ca sunt mai multe episoade, urmareste-le pe toate. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Du-te la Fabio. Are tot ce-i trebuie si si stie ce si cum. Nu cred sa coste o avere. Merci de sugestie. Fabio era prima optiune. Din nefericire stau ingrozitor de prost cu banii si incerc ca cea ce pot sa fac singur sa nu mai "externalizez" Sincer, de-abia imi ajung firfireii pentru consumabile. Vezi ca sunt mai multe episoade, urmareste-le pe toate. Bafta! Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi dr Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Cu placere! Si eu le-am schimbat singur tot din acelasi motiv . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Merci de sugestie. Fabio era prima optiune. Din nefericire stau ingrozitor de prost cu banii si incerc ca cea ce pot sa fac singur sa nu mai "externalizez" Sincer, de-abia imi ajung firfireii pentru consumabile. Merci! Incearca un schimb in natura. S-a mutat de curand si-l vad muncind mereu pe langa casa. Trebui sa aiba ceva de facut pt tine, cat timp regleaza motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 hahaha..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 hahaha..... Dupa cum vezi.... nu a zis nu!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
denesu Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 (editat) De vanzare: - Toba Arrow cu db killer pentru Suzuki V-strom 650 - 200 euro - Bugspoiler - 50 euro - Crashbar - 50 euro pentru detalii: 0726506365 - Romulus Salut Mai este de actualitate crashbar-ul si bugspoiler-ul ? sa nu sun degeaba Editat Martie 29, 2012 de denesu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 (editat) intrebare intrebatoare...cand faceti schimbul de ulei puneti pana la nivelul maxim...sau undeva intre min si max? Editat Martie 29, 2012 de vld_bc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 La Vstrom puneam oricum pt ca al dracu' nu consuma NIMIC. Acum pun pe maxim si ma rog la Cel de sus sa nu depaseasca minimum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) La Vstrom puneam oricum pt ca al dracu' nu consuma NIMIC. Acum pun pe maxim si ma rog la Cel de sus sa nu depaseasca minimum! Consuma si Stromul, Bogdane. Daca il conduci agresiv, incepe sa pape ulei. Al meu consuma din momentul in care am inceput sa schimb vitezele peste 6000 de ture, a lui ATW consuma (si stii cum o tureaza), a lui Fabio consuma. Cea mai tare faza a fost cand Victor si-a calat motorul ca a ramasa fara ulei, dar el o tinea mereu in 9000 de ture. Tu ti-a schimbat stilul de mers din momentul in care ti-ai luat noul motor. Inainte, pe Strom mergeai constant cu 90-100 pe DN-uri. N-avea cum sa-ti consume ulei la regimul asta. Acum ai urcat la 110-130 chiar si pe curbe. Se vede ca noua mobra iti da o alta siguranta. E adevarat ca 1200 cmc nu se compara cu 650. Nu inteleg de ce te seaca ideea asta cu consumul de ulei. Stii bine ca orice motor consuma ulei. Editat Martie 30, 2012 de Vlad_N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Consuma si Stromul, Bogdane. Daca il conduci agresiv, incepe sa pape ulei. Al meu consuma din momentul in care am inceput sa schimb vitezele peste 6000 de ture, a lui ATW consuma (si stii cum o tureaza), a lui Fabio consuma. Cea mai tare faza a fost cand Victor si-a calat motorul ca a ramasa fara ulei, dar el o tinea mereu in 9000 de ture. Tu ti-a schimbat stilul de mers din momentul in care ti-ai luat noul motor. Inainte, pe Strom mergeai constant cu 90-100 pe DN-uri. N-avea cum sa-ti consume ulei la regimul asta. Acum ai urcat la 110-130 chiar si pe curbe. Se vede ca noua mobra iti da o alta siguranta. E adevarat ca 1200 cmc nu se compara cu 650. Nu inteleg de ce te seaca ideea asta cu consumul de ulei. Stii bine ca orice motor consuma ulei. Corect. Asta am observat si eu, daca mergi cu motoru pana prin 5000-5500 ture nu consuma deloc ulei. Dupa 6000 de ture se schimba povestea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 a lui ATW consuma (si stii cum o tureaza) Bravo ma, am ajuns sa ma arate lumea cu degetul pe forum... ce-s io, turangiul sef? Motorul are 67 de cai la 8800rpm, si vreau sa-i folosesc pe toti (cati or mai fi), ca doar n-am dat banii degeaba... Cred ca merita juma' de kil de ulei intre schimburi, la cum merge la turatiile alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 intr-adevar eu schimb undeva pana in 6000 si nu mi-a consumat nimic...da ce va dati asa tare?!...eu cred ca sunt mai tanar ca toti de aici si se pare ca ma dau ca un pensionar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) Pentru cei care se plang de mancat ulei - ATW (te pun primul ca ai zis ca esti sef turangiu), ruler, Vlad N - Doar curios - cu ce ulei mergeti? mineral, semi sau sintetic? Se consuma uleiul indiferent de tipul de ulei? Eu schimb intre 6-7 in oras si intre 7-8 afara - nu scade uleiul - motul 7100 (10w60 vara si 10w40 iarna). Stima, Paul PS - si cu Honda XL650V mergeam la fel - in 50k km - ulei n-a fost completat niciodata - aste pentru Vlad N. care zice ca orice motor consuma. Stima, Paul Editat Martie 30, 2012 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 La inceput am pus Silkolene (sau ce puneau aia la Suzuki, cat a fost in garantie), dupa care Motul 5100 (15W40 si 10W40). Mi-e greu sa fac o legatura intre tipul de ulei si consum, pare sa depinda mai mult de stilul de mers, distanta, temperatura de afara, etc. Nu mi-a consumat niciodata atat de mult incat sa raman fara ulei in cateva mii de km, uneori mai completez un pic, alteori mai mult, alteori deloc intre schimburi, e greu de spus. Motul 7100 n-am incercat pana acum, dar o sa incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Pentru cei care se plang de mancat ulei - ATW (te pun primul ca ai zis ca esti sef turangiu), ruler, Vlad N - Doar curios - cu ce ulei mergeti? mineral, semi sau sintetic? Se consuma uleiul indiferent de tipul de ulei? Eu schimb intre 6-7 in oras si intre 7-8 afara - nu scade uleiul - motul 7100 (10w60 vara si 10w40 iarna). Stima, Paul PS - si cu Honda XL650V mergeam la fel - in 50k km - ulei n-a fost completat niciodata - aste pentru Vlad N. care zice ca orice motor consuma. Stima, Paul La mine e relativ proaspata mobra, prima tura de ulei schimbat de mine a fost Motorex 10w40 7100. Cu ala a consumat aprox 200 ml ulei intre schimburi . Acum am pus Motul 5100 10w40 cum pun majoritatea stromerilor. Urmeaza sa vad rezultatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 am pus odata sintetic si papa cam mult ulei,cu motul5100 doar completez,intradevar am obsevat ca atunci cind fac plimbari mai lungi si sint singur, ma mai joc cu mobra si-o tin in turatii mai mari stroama devine un pic mai hrapareata. am pus in ea si motorex si castrol si mobra avea acelasi comportament...acum fabio stie ce dracu de ulei mai pune in ea,dar mobra merge ca inainte,adica brici ps.nenea fabio vezi ca trebuie sa trec pe la tine pentru schimbul de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.