Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Nah, Arrow nu merge cu cricul central ...:D, nici cu bricolare suport cric central la prima vedere...vedem, poate reusesc sa pun inapoi si cric.

Motofly - merci si ... numai de bine!

PS - felicitari pentru seriozitate!

 

Stima,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nah, Arrow nu merge cu cricul central ...:D, nici cu bricolare suport cric central la prima vedere...vedem, poate reusesc sa pun inapoi si cric.

Motofly - merci si ... numai de bine!

PS - felicitari pentru seriozitate!

 

Stima,

Paul

 

Sa o stamanesti sanatos! Am ratat-o la mustata :D da poate mai aduce ;)

Cred ca suna bestial mai ales in padure

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stamanesti sanatos! Am ratat-o la mustata :D da poate mai aduce ;)

Cred ca suna bestial mai ales in padure

 

:D Multumesc. ... am auzit ca nu merge pe modele cu ABS - deci nu ai ce sa regreti :blbl:

mie imi trebuia in principiu pt oras cand se speria lumea ca ma vede langa masina, din scurt.

Fara silencer suna mai gros si un pic spre monocilindru ca tonalitate.

Cu silencer imi place ca in ture inalte e mai silentioasa decat cea standard - deci pt ture lungi am solutie sa nu imi bubuie capul dupa 8 ore calare :D.

AAA - m-a spart cat de grea e toba veche - cred ca 15kg are. Asta cred ca undeva un pic peste 3kg - asa ca diferenta de greutate.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit surubelnita la Hornbach :) maine ma apuc de bijuterit.

 

Mai am o mie de km si tre sa ma ocup si eu de ulei si filtrul de aer. Ar fi pentru prima oara cand ma bag la filtru de aer.

Ai vre-un tutorial sau mergi pe mana manualului? Ideea e ca nu as vrea sa sparg ceva pe la carene, omitand suruburi sau mai stiu eu ce!

 

As mai vrea sa-mi fac si sincronizarea clapetelor. Are careva instrumentul [nu stiu cum se numeste], cel cu tubulete si alcool si-l poate imprumuta?

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am o mie de km si tre sa ma ocup si eu de ulei si filtrul de aer. Ar fi pentru prima oara cand ma bag la filtru de aer.

Ai vre-un tutorial sau mergi pe mana manualului? Ideea e ca nu as vrea sa sparg ceva pe la carene, omitand suruburi sau mai stiu eu ce!

 

As mai vrea sa-mi fac si sincronizarea clapetelor. Are careva instrumentul [nu stiu cum se numeste], cel cu tubulete si alcool si-l poate imprumuta?

 

Merci

Du-te la Fabio. Are tot ce-i trebuie si si stie ce si cum. Nu cred sa coste o avere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am o mie de km si tre sa ma ocup si eu de ulei si filtrul de aer. Ar fi pentru prima oara cand ma bag la filtru de aer.

Ai vre-un tutorial sau mergi pe mana manualului? Ideea e ca nu as vrea sa sparg ceva pe la carene, omitand suruburi sau mai stiu eu ce!

 

As mai vrea sa-mi fac si sincronizarea clapetelor. Are careva instrumentul [nu stiu cum se numeste], cel cu tubulete si alcool si-l poate imprumuta?

 

Merci

 

 

Gasesti aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te la Fabio. Are tot ce-i trebuie si si stie ce si cum. Nu cred sa coste o avere.

 

Merci de sugestie. Fabio era prima optiune. Din nefericire stau ingrozitor de prost cu banii si incerc ca cea ce pot sa fac singur sa nu mai "externalizez" :) Sincer, de-abia imi ajung firfireii pentru consumabile.

 

Vezi ca sunt mai multe episoade, urmareste-le pe toate. Bafta!

 

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de sugestie. Fabio era prima optiune. Din nefericire stau ingrozitor de prost cu banii si incerc ca cea ce pot sa fac singur sa nu mai "externalizez" :) Sincer, de-abia imi ajung firfireii pentru consumabile.

 

 

 

 

Merci!

 

Incearca un schimb in natura. S-a mutat de curand si-l vad muncind mereu pe langa casa. Trebui sa aiba ceva de facut pt tine, cat timp regleaza motorul.:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare:

 

- Toba Arrow cu db killer pentru Suzuki V-strom 650 - 200 euro

post-19969-0-82383800-1331463395_thumb.jpg

 

- Bugspoiler - 50 euro

 

- Crashbar - 50 euro

 

 

pentru detalii:

 

0726506365 - Romulus

 

Salut

Mai este de actualitate crashbar-ul si bugspoiler-ul ?

sa nu sun degeaba

Editat de denesu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Vstrom puneam oricum pt ca al dracu' nu consuma NIMIC. Acum pun pe maxim si ma rog la Cel de sus sa nu depaseasca minimum! :grinbandit:

 

Consuma si Stromul, Bogdane. Daca il conduci agresiv, incepe sa pape ulei. Al meu consuma din momentul in care am inceput sa schimb vitezele peste 6000 de ture, a lui ATW consuma (si stii cum o tureaza), a lui Fabio consuma. Cea mai tare faza a fost cand Victor si-a calat motorul ca a ramasa fara ulei, dar el o tinea mereu in 9000 de ture.

Tu ti-a schimbat stilul de mers din momentul in care ti-ai luat noul motor. Inainte, pe Strom mergeai constant cu 90-100 pe DN-uri. N-avea cum sa-ti consume ulei la regimul asta. Acum ai urcat la 110-130 chiar si pe curbe. Se vede ca noua mobra iti da o alta siguranta. E adevarat ca 1200 cmc nu se compara cu 650. Nu inteleg de ce te seaca ideea asta cu consumul de ulei. Stii bine ca orice motor consuma ulei.

Editat de Vlad_N
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consuma si Stromul, Bogdane. Daca il conduci agresiv, incepe sa pape ulei. Al meu consuma din momentul in care am inceput sa schimb vitezele peste 6000 de ture, a lui ATW consuma (si stii cum o tureaza), a lui Fabio consuma. Cea mai tare faza a fost cand Victor si-a calat motorul ca a ramasa fara ulei, dar el o tinea mereu in 9000 de ture.

Tu ti-a schimbat stilul de mers din momentul in care ti-ai luat noul motor. Inainte, pe Strom mergeai constant cu 90-100 pe DN-uri. N-avea cum sa-ti consume ulei la regimul asta. Acum ai urcat la 110-130 chiar si pe curbe. Se vede ca noua mobra iti da o alta siguranta. E adevarat ca 1200 cmc nu se compara cu 650. Nu inteleg de ce te seaca ideea asta cu consumul de ulei. Stii bine ca orice motor consuma ulei.

 

Corect. Asta am observat si eu, daca mergi cu motoru pana prin 5000-5500 ture nu consuma deloc ulei. Dupa 6000 de ture se schimba povestea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a lui ATW consuma (si stii cum o tureaza)

Bravo ma, am ajuns sa ma arate lumea cu degetul pe forum... ce-s io, turangiul sef?

Motorul are 67 de cai la 8800rpm, si vreau sa-i folosesc pe toti (cati or mai fi), ca doar n-am dat banii degeaba... :moto:

Cred ca merita juma' de kil de ulei intre schimburi, la cum merge la turatiile alea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care se plang de mancat ulei - ATW (te pun primul ca ai zis ca esti sef turangiu), ruler, Vlad N -

Doar curios - cu ce ulei mergeti? mineral, semi sau sintetic? Se consuma uleiul indiferent de tipul de ulei?

 

Eu schimb intre 6-7 in oras si intre 7-8 afara - nu scade uleiul - motul 7100 (10w60 vara si 10w40 iarna).

 

Stima,

Paul

 

PS - si cu Honda XL650V mergeam la fel - in 50k km - ulei n-a fost completat niciodata - aste pentru Vlad N. care zice ca orice motor consuma. :cheers:

 

Stima,

Paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La inceput am pus Silkolene (sau ce puneau aia la Suzuki, cat a fost in garantie), dupa care Motul 5100 (15W40 si 10W40). Mi-e greu sa fac o legatura intre tipul de ulei si consum, pare sa depinda mai mult de stilul de mers, distanta, temperatura de afara, etc. Nu mi-a consumat niciodata atat de mult incat sa raman fara ulei in cateva mii de km, uneori mai completez un pic, alteori mai mult, alteori deloc intre schimburi, e greu de spus.

Motul 7100 n-am incercat pana acum, dar o sa incerc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care se plang de mancat ulei - ATW (te pun primul ca ai zis ca esti sef turangiu), ruler, Vlad N -

Doar curios - cu ce ulei mergeti? mineral, semi sau sintetic? Se consuma uleiul indiferent de tipul de ulei?

 

Eu schimb intre 6-7 in oras si intre 7-8 afara - nu scade uleiul - motul 7100 (10w60 vara si 10w40 iarna).

 

Stima,

Paul

 

PS - si cu Honda XL650V mergeam la fel - in 50k km - ulei n-a fost completat niciodata - aste pentru Vlad N. care zice ca orice motor consuma. :cheers:

 

Stima,

Paul

 

La mine e relativ proaspata mobra, prima tura de ulei schimbat de mine a fost Motorex 10w40 7100. Cu ala a consumat aprox 200 ml ulei intre schimburi . Acum am pus Motul 5100 10w40 cum pun majoritatea stromerilor. Urmeaza sa vad rezultatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus odata sintetic si papa cam mult ulei,cu motul5100 doar completez,intradevar am obsevat ca atunci cind fac plimbari mai lungi si sint singur, ma mai joc cu mobra si-o tin in turatii mai mari stroama devine un pic mai hrapareata.

am pus in ea si motorex si castrol si mobra avea acelasi comportament...acum fabio stie ce dracu de ulei mai pune in ea,dar mobra merge ca inainte,adica brici :cheers:

ps.nenea fabio vezi ca trebuie sa trec pe la tine pentru schimbul de ulei :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...