Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

sincer ... 20k km este un nimic pt categoria asta daca este intretinuta corect motoreta.

daca ar fi sa aleg - as alege ABS - probabil nu vei folosi prea mult acel abs - dar cand va fi nevoie - vei intelege de ce a meritat diferanta.

 

Stima,

Paul

 

Salut

Fost proprietar de F650, adica eu, cauta alta mobra, adica un V-Strom de 650. Bani de unul K7+ cu ABS sub 20000 de km nu am. Si de aici si dilema: sa renunt la ABS pentru mai putini km pe ceas sau sa iau o mobra cu ABS si 40000 km in c-am in aceiasi bani? La F se cunosteau cateva probleme clasice - releul de incarcare, firul verde din contact, senzorul de presiune ulei, codita spate care se rupe. Sunt asemenea probleme cunoscute si la V-Strom si sunt aceste probleme legate de nr de km?

 

o sha de dl1000 in stare buna nu are nimeni de vanzare?

sau la schimb cu una de dl650?

sau la schimb cu una joasa si comoda de transalp 650? :D

 

Merci,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer ... 20k km este un nimic pt categoria asta daca este intretinuta corect motoreta.

daca ar fi sa aleg - as alege ABS - probabil nu vei folosi prea mult acel abs - dar cand va fi nevoie - vei intelege de ce a meritat diferanta.

 

Stima,

Paul

 

 

 

o sha de dl1000 in stare buna nu are nimeni de vanzare?

sau la schimb cu una de dl650?

sau la schimb cu una joasa si comoda de transalp 650? :D

 

Merci,

Paul

Refa-o pe a ta la Darian.

A mea, cel putin, a iesit mai lata si mai moale. La prima tura de sezon am mers 2 ore jumate fara sa ma opresc si fara nici o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Refa-o pe a ta la Darian.

A mea, cel putin, a iesit mai lata si mai moale. La prima tura de sezon am mers 2 ore jumate fara sa ma opresc si fara nici o problema.

 

Salut,

Eh - n'as pedala 2 luni fara sha.

Poate totusi gasesc sa de 1000.

 

merci,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiti cumva unde gasesc de cumparat o surubelnita lunga cu care sa ajung sa dau jos colierul ce prinde cutia fitrului de aer de injectie ?

...sau voi cum dati jos cutia filtrului de aer ? scioateti furtunul de cauciuc din gaura cutiei si il lasati prins de injectie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiti cumva unde gasesc de cumparat o surubelnita lunga cu care sa ajung sa dau jos colierul ce prinde cutia fitrului de aer de injectie ?

...sau voi cum dati jos cutia filtrului de aer ? scioateti furtunul de cauciuc din gaura cutiei si il lasati prins de injectie ?

Eu mi-am confetionat una pe loc dintr-un electrod de sudura pe care l-am polizat cu grija. Nush cum este la 1000 dar la 650 cutia filtrului se prinde pe un corp metalic cel care contine clapetele de accelerarie, cate doua la numar pentru fiecare cilindru.

 

Intrebare:

A schimbat cineva pompa de frana cu una radiala? Ma intereseaza ce model a folosit. La modelele dupa 2007 tine putin mai jos frana si cum am mainile mari nu prea imi este comod

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nah, Arrow nu merge cu cricul central ...:D, nici cu bricolare suport cric central la prima vedere...vedem, poate reusesc sa pun inapoi si cric.

Motofly - merci si ... numai de bine!

PS - felicitari pentru seriozitate!

 

Stima,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nah, Arrow nu merge cu cricul central ...:D, nici cu bricolare suport cric central la prima vedere...vedem, poate reusesc sa pun inapoi si cric.

Motofly - merci si ... numai de bine!

PS - felicitari pentru seriozitate!

 

Stima,

Paul

 

Sa o stamanesti sanatos! Am ratat-o la mustata :D da poate mai aduce ;)

Cred ca suna bestial mai ales in padure

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stamanesti sanatos! Am ratat-o la mustata :D da poate mai aduce ;)

Cred ca suna bestial mai ales in padure

 

:D Multumesc. ... am auzit ca nu merge pe modele cu ABS - deci nu ai ce sa regreti :blbl:

mie imi trebuia in principiu pt oras cand se speria lumea ca ma vede langa masina, din scurt.

Fara silencer suna mai gros si un pic spre monocilindru ca tonalitate.

Cu silencer imi place ca in ture inalte e mai silentioasa decat cea standard - deci pt ture lungi am solutie sa nu imi bubuie capul dupa 8 ore calare :D.

AAA - m-a spart cat de grea e toba veche - cred ca 15kg are. Asta cred ca undeva un pic peste 3kg - asa ca diferenta de greutate.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit surubelnita la Hornbach :) maine ma apuc de bijuterit.

 

Mai am o mie de km si tre sa ma ocup si eu de ulei si filtrul de aer. Ar fi pentru prima oara cand ma bag la filtru de aer.

Ai vre-un tutorial sau mergi pe mana manualului? Ideea e ca nu as vrea sa sparg ceva pe la carene, omitand suruburi sau mai stiu eu ce!

 

As mai vrea sa-mi fac si sincronizarea clapetelor. Are careva instrumentul [nu stiu cum se numeste], cel cu tubulete si alcool si-l poate imprumuta?

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am o mie de km si tre sa ma ocup si eu de ulei si filtrul de aer. Ar fi pentru prima oara cand ma bag la filtru de aer.

Ai vre-un tutorial sau mergi pe mana manualului? Ideea e ca nu as vrea sa sparg ceva pe la carene, omitand suruburi sau mai stiu eu ce!

 

As mai vrea sa-mi fac si sincronizarea clapetelor. Are careva instrumentul [nu stiu cum se numeste], cel cu tubulete si alcool si-l poate imprumuta?

 

Merci

Du-te la Fabio. Are tot ce-i trebuie si si stie ce si cum. Nu cred sa coste o avere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am o mie de km si tre sa ma ocup si eu de ulei si filtrul de aer. Ar fi pentru prima oara cand ma bag la filtru de aer.

Ai vre-un tutorial sau mergi pe mana manualului? Ideea e ca nu as vrea sa sparg ceva pe la carene, omitand suruburi sau mai stiu eu ce!

 

As mai vrea sa-mi fac si sincronizarea clapetelor. Are careva instrumentul [nu stiu cum se numeste], cel cu tubulete si alcool si-l poate imprumuta?

 

Merci

 

 

Gasesti aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te la Fabio. Are tot ce-i trebuie si si stie ce si cum. Nu cred sa coste o avere.

 

Merci de sugestie. Fabio era prima optiune. Din nefericire stau ingrozitor de prost cu banii si incerc ca cea ce pot sa fac singur sa nu mai "externalizez" :) Sincer, de-abia imi ajung firfireii pentru consumabile.

 

Vezi ca sunt mai multe episoade, urmareste-le pe toate. Bafta!

 

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de sugestie. Fabio era prima optiune. Din nefericire stau ingrozitor de prost cu banii si incerc ca cea ce pot sa fac singur sa nu mai "externalizez" :) Sincer, de-abia imi ajung firfireii pentru consumabile.

 

 

 

 

Merci!

 

Incearca un schimb in natura. S-a mutat de curand si-l vad muncind mereu pe langa casa. Trebui sa aiba ceva de facut pt tine, cat timp regleaza motorul.:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare:

 

- Toba Arrow cu db killer pentru Suzuki V-strom 650 - 200 euro

post-19969-0-82383800-1331463395_thumb.jpg

 

- Bugspoiler - 50 euro

 

- Crashbar - 50 euro

 

 

pentru detalii:

 

0726506365 - Romulus

 

Salut

Mai este de actualitate crashbar-ul si bugspoiler-ul ?

sa nu sun degeaba

Editat de denesu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Vstrom puneam oricum pt ca al dracu' nu consuma NIMIC. Acum pun pe maxim si ma rog la Cel de sus sa nu depaseasca minimum! :grinbandit:

 

Consuma si Stromul, Bogdane. Daca il conduci agresiv, incepe sa pape ulei. Al meu consuma din momentul in care am inceput sa schimb vitezele peste 6000 de ture, a lui ATW consuma (si stii cum o tureaza), a lui Fabio consuma. Cea mai tare faza a fost cand Victor si-a calat motorul ca a ramasa fara ulei, dar el o tinea mereu in 9000 de ture.

Tu ti-a schimbat stilul de mers din momentul in care ti-ai luat noul motor. Inainte, pe Strom mergeai constant cu 90-100 pe DN-uri. N-avea cum sa-ti consume ulei la regimul asta. Acum ai urcat la 110-130 chiar si pe curbe. Se vede ca noua mobra iti da o alta siguranta. E adevarat ca 1200 cmc nu se compara cu 650. Nu inteleg de ce te seaca ideea asta cu consumul de ulei. Stii bine ca orice motor consuma ulei.

Editat de Vlad_N
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consuma si Stromul, Bogdane. Daca il conduci agresiv, incepe sa pape ulei. Al meu consuma din momentul in care am inceput sa schimb vitezele peste 6000 de ture, a lui ATW consuma (si stii cum o tureaza), a lui Fabio consuma. Cea mai tare faza a fost cand Victor si-a calat motorul ca a ramasa fara ulei, dar el o tinea mereu in 9000 de ture.

Tu ti-a schimbat stilul de mers din momentul in care ti-ai luat noul motor. Inainte, pe Strom mergeai constant cu 90-100 pe DN-uri. N-avea cum sa-ti consume ulei la regimul asta. Acum ai urcat la 110-130 chiar si pe curbe. Se vede ca noua mobra iti da o alta siguranta. E adevarat ca 1200 cmc nu se compara cu 650. Nu inteleg de ce te seaca ideea asta cu consumul de ulei. Stii bine ca orice motor consuma ulei.

 

Corect. Asta am observat si eu, daca mergi cu motoru pana prin 5000-5500 ture nu consuma deloc ulei. Dupa 6000 de ture se schimba povestea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...