Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Salut,

Verifica si surubul de reglaj de jos de la ambreiaj cel care actioneaza tija! Slabesti piulita strangi pana elimini tot jocul apoi dai inapoi aprox un sfert de tura fix cu surubelnita si strangi bine piulita sa nu se desfaca. S-ar putea sa ai mari surprize in ceea ce priveste schimbatul treptelor si va mai disparea din senzatia de agatat.

Bafta

 

Am verificat si surubul de care spui tu. M-am uitat si-n manualul de service si zice xact ce spui tu mai sus, doara ca...

Surubul nu se opreste din rotit. Am dat fro 3 ture, merge mai greu dar nu s-a oprit. In schimb, am ramas fara tractiune cu el in pozitia asta. Probabil discurile nu mai erau in contact.

Am dat la poz initiala si de-acolo m-am mai dus doar 1/2 ture. E mai bine dar tot nu e cum trebuie. AM sa mai rotesc doar ca insurubandul cred ca ajung iar la pozitia No Traction!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat si surubul de care spui tu. M-am uitat si-n manualul de service si zice xact ce spui tu mai sus, doara ca...

Surubul nu se opreste din rotit. Am dat fro 3 ture, merge mai greu dar nu s-a oprit. In schimb, am ramas fara tractiune cu el in pozitia asta. Probabil discurile nu mai erau in contact.

Am dat la poz initiala si de-acolo m-am mai dus doar 1/2 ture. E mai bine dar tot nu e cum trebuie. AM sa mai rotesc doar ca insurubandul cred ca ajung iar la pozitia No Traction!

 

Pai el initial se invarte in gol apoi simti cum incepe sa impinga in tija moment in care desfiletezi putin sa ii lasi foarte putin joc, un sfert de tura de cand incepe sa apese pe tija este suficient.

eu am gresit cant am spus pana la capat, mai corect era: pana incepe se mearga mai greu pana simti ca apasa pe tija.

ai grija sa nu il ti prea strans ca se uzeaza prematur ambreiajul

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai el initial se invarte in gol apoi simti cum incepe sa impinga in tija moment in care desfiletezi putin sa ii lasi foarte putin joc, un sfert de tura de cand incepe sa apese pe tija este suficient.

eu am gresit cant am spus pana la capat, mai corect era: pana incepe se mearga mai greu pana simti ca apasa pe tija.

ai grija sa nu il ti prea strans ca se uzeaza prematur ambreiajul

 

aha.. pai atunci e bine, ca asa am facut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat si surubul de care spui tu. M-am uitat si-n manualul de service si zice xact ce spui tu mai sus, doara ca...

Surubul nu se opreste din rotit. Am dat fro 3 ture, merge mai greu dar nu s-a oprit. In schimb, am ramas fara tractiune cu el in pozitia asta. Probabil discurile nu mai erau in contact.

Am dat la poz initiala si de-acolo m-am mai dus doar 1/2 ture. E mai bine dar tot nu e cum trebuie. AM sa mai rotesc doar ca insurubandul cred ca ajung iar la pozitia No Traction!

 

sefu, da o fuga p'acilea sa ti-o aranjez.

 

nu, domnu. suport de numar, adica plasticul ala de care spuneti, gratis, aveti? biggrin.gif dau o ciozvarta la intrunire , stopita cu bere beer.gif

 

reclama o fac gratuit, ca pentru prieteni.

 

pe aici n-am, da ma duc in targ. iau si iti trimit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!!!Sunt din BN si am o intrebare,de fapt doua.Unde pot sa fac o montare pentru PC5 cu dynotuning la o V Strom 1000 K8.Am pus filtru K&N,evacuare LeoVince SBK si din ce am inteles,fara Power Commander se saraceste si mai mult amestecul si e posibil sa se buleasca ceva la motor...Sa fie adevarat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!!!Sunt din BN si am o intrebare,de fapt doua.Unde pot sa fac o montare pentru PC5 cu dynotuning la o V Strom 1000 K8.Am pus filtru K&N,evacuare LeoVince SBK si din ce am inteles,fara Power Commander se saraceste si mai mult amestecul si e posibil sa se buleasca ceva la motor...Sa fie adevarat?

Cel mai sigur este sa-l intrebi pe user-ul tng cand vine vorba de chestii de genu e "taticu lor"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!!!Sunt din BN si am o intrebare,de fapt doua.Unde pot sa fac o montare pentru PC5 cu dynotuning la o V Strom 1000 K8.Am pus filtru K&N,evacuare LeoVince SBK si din ce am inteles,fara Power Commander se saraceste si mai mult amestecul si e posibil sa se buleasca ceva la motor...Sa fie adevarat?

din ce am verificat pentru K8 1000 nu merge PC5 ci doar PC III

http://www.powercommander.com/powercommander/powercommanders.aspx?mk=21&mdl=175&yr=2008&pc=311&mk-n=Suzuki&mdl-n=DL%201000%20%28V-Strom%29&pc-ver=411

deci daca ai apucat sa cumperi deja PC5...cam nasol!

 

mergeți azi pe undeva ?

eu cred ca o sa ies cu un prieten pe al 12 spre Giurgiu la "o icra" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Desi pare aproape redundant :P, am gasit de cuviinta sa iau in calcul instalarea a doua spoturi / proiectoare (pe un V-Strom 650), sens in care va rog, daca aveti idee, spuneti-mi si mie cam pe unde sa caut, care ar fi ofertele cele mai bune?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Desi pare aproape redundant :P, am gasit de cuviinta sa iau in calcul instalarea a doua spoturi / proiectoare (pe un V-Strom 650), sens in care va rog, daca aveti idee, spuneti-mi si mie cam pe unde sa caut, care ar fi ofertele cele mai bune?

Multumesc

Comanda si stator si releu de incarcare ca vin foarte greu din Japonia :D eu am facut o belea acum aproape 2 ani :D in oprice caz nu pune 2x55W ca cele de auto ca prajesti electrica degeaba. Maxim 2x35w tine incarcarea si numai afara din oras in ture. Eu am pus in proiectoarele H3 leduri smd pe acelasi soclu doar ca sa fiu mai bine vazut in trafic. Farurile originale daca sunt reglate bine lumineaza foarte foarte bine. Practic singura motocicleta cu lumini mai bune era un goldwing 1800 care avea pe toate cele 4 faruri xenon de 55w.

Eu dupa patania nu recomand nimanui proiectoare de 55W.

Bafta

 

Comanda si stator si releu de incarcare ca vin foarte greu din Japonia :D eu am facut o belea acum aproape 2 ani :D in orice caz nu pune 2x55W ca cele de auto ca prajesti electrica degeaba. Maxim 2x35w tine incarcarea si numai afara din oras in ture. Eu am pus in proiectoarele H3 leduri smd pe acelasi soclu doar ca sa fiu mai bine vazut in trafic. Farurile originale daca sunt reglate bine lumineaza foarte foarte bine. Practic singura motocicleta cu lumini mai bune era un goldwing 1800 care avea pe toate cele 4 faruri xenon de 55w (din ce am vazut cu ochii mei)

Eu dupa patania nu recomand nimanui proiectoare de 55W.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu DL 1000 cu Xenoane. Cand dadeam flashuri ziceai ca am dat cu jeturi de plasma, asa fugeau din fata mea :))

Proiectoarele puse pe DL sunt inutile... exceptand ca arata cool :)

Cum au spus si antevorbitorii mei, instalatia nu duce iar becurile cu led smd nu ilumineaza corect.

 

Daca vrei proiectoarele pentru lumina ai varianta proiectoarelor cu xenon [35w] sau proiectorele cu leduri X-vision dar care nu sunt road legal. Una peste alta acestea sunt solutii scumpe!

Editat de Vulturul Cu Dinti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima data, daca nu cumva vindeti vreo unu dintre voi mobra (exclus ATW

:grinbandit:

Vand V-Strom 650 din 2011 (in acte scrie 2008, dar e greseala), 12000km facuti numai pe asfalt (ma duc duminica pana la biserica si inapoi cu ea), necazuta, neturata peste 5000rpm, spalata de 2 ori pe saptamana, tinuta numai in sufragerie cu husa de catifea. Rog seriozitate. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima data, daca nu cumva vindeti vreo unu dintre voi mobra (exclus ATW, Vlad_N, ruler si exclus varianta albastra ca nu-i place prietenei), as fi interesat (data achizitiei, dupa 26 mai).

 

Cum probabil nu vindeti pt ca va sunt prea dragi, cine a luat mobra de la Catalin (tipul din Rm Valcea, care aduce Stromuri)? E serios baiatul? Ati avut probleme cu ele? Adica le aduce la niste preturi care atrag, si din poze zici ca acu a luat tipla de pe ele, dar roman fiind asta ma face sa fiu si mai temator! Stiti cumva daca scoate si numere rosii, ca sa o aduc pe roti?

 

Si o alta intrebare. Am studiat putin piata externa si am vazut ca in germania (mobile.de sunt mult mai scumpe...cam 500-600 de euro in plus fata de piata din italia (moto.it). Nu stiu eu unde sa ma uit, sau pur si simplu cer mai mult pe ele pt ca sunt mai ingrijite?

 

Ce are bre, ATW-ule cu noi de ne-a exclus? Ma simt discriminat. :lol:

 

... si exclus varianta albastra ca nu-i place prietenei...

Schimba prietena :pow: N-ai vazut ca cele albastra consuma mai putin, n-au nevoie de ulei si ai mai multi cai-putere?

 

Acu' serios, Catalin e ok. Si eu mi-am luat mobra de la el. Actele aratau ca provine din Napoli si am verificat-o sa nu fie cumva furata. Dupa cum se stie, in Napoli este bine sa stai cu mana pe bracinari, altfel risti sa ramani in fundul gol.

Dpmdv toate mobrele au kilometrajul dat inapoi. Nu pot sa cred ca o mobra din 2004 sau 2006 poate avea in jur de 20k. Acum cum iti este norocul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost determinat si am citit aproape toate cele 633 pagini :kick: Asa ca fara suparare dar stiu cine e turangiul sef :moto:

Nu prea pricep de ce exclus ruler ? Care ii mecanismu ce te-ar determina sa nu cumperi mobra mea in cazul in care as vinde-o (nu ca as vindeo) ? M-ai facut tare curios :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea pricep de ce exclus ruler ? Care ii mecanismu ce te-ar determina sa nu cumperi mobra mea in cazul in care as vinde-o (nu ca as vindeo) ? M-ai facut tare curios :)

 

Nea Geloo vezi in ce belea ne-ai bagat pe toti cei trei nominalizati? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum va spuneam acu ceva timp, intentionez sa achizitionez un V-Strom 650. A mai ramas aproximativ o luna pana la achizitie, si am inceput sa-mi intensific cautarile. Asa ca as vrea sa va mai cer niste sfaturi. Prima data, daca nu cumva vindeti vreo unu dintre voi mobra (exclus ATW, Vlad_N, ruler si exclus varianta albastra ca nu-i place prietenei), as fi interesat (data achizitiei, dupa 26 mai).

 

Nu lua mobra din Italia ca aia le tureaza tare si strica scaritele, nemtii le spala prea des si se duce luciul la vopsea... :blink:

Din ce am citit in manual se spune sa nu o turezi peste 10500rpm adica peste zona rosie. De ce ar fi vreo problema ca userul atw merge cu ea mai turata? In treapta a 6-a nu sare de 9000rpm nici sa o f@@ti si acolo indica 200km/h

Daca se strica la viteza aia fi sigur ca o limita japonezul.

Daca te apuci sa cauti motociclete tinute in puf nu mai cauta v-strom astea sunt facute sa mearga pe orice drum full de bagaj si cu pasager: prin gropi, pe drumuri de tara, pe forestiere, pe autostrada la viteza mare si pe drumuri foarte virajate suficient de tare cat enerveze ducatistii ca nu te pot pierde din retrovizoare.

Personal nu am auzit pe nimeni sa strice v-stromul ca il tureaza. Mai repede te uiti pe un istoric de service sa vezi daca i s-au schimbat uleiul si filtrele nu viteza cu care s-a mers. Mai ales ca iti poti crea un user nou iti lauzi motocicleta vreo 2 sapt la rand cu km dati inapoi vreo 100k si cumperi motocicleta in rodaj (max 5000rpm :D) la super pret

Multa bafta la alegere

btw alea albastre sunt cele mai rapide si cele mai puternice si consuma cel mai putin ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vorbit eu cu catalin zilele trecute si nu mai avea nimic dar ca se pregatea sa aduca una, da avea deja musterii la ea. oricum nu se mai gasesc neam.

 

vand dl 650 90000km an 2006 nealergata si fara probleme mecanice. sau 26000km, depinde cati vrei..... :grinbandit:

 

ba vlade, sunteti niste distrugatori de mobre bre, s-a dus vestea ce sa mai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vorbit eu cu catalin zilele trecute si nu mai avea nimic dar ca se pregatea sa aduca una, da avea deja musterii la ea. oricum nu se mai gasesc neam.

 

vand dl 650 90000km an 2006 nealergata si fara probleme mecanice. sau 26000km, depinde cati vrei..... :grinbandit:

 

ba vlade, sunteti niste distrugatori de mobre bre, s-a dus vestea ce sa mai.

 

e mult 26000 :D iti fac concurenta am una 2008 cu in 7300 km n-am timp sa ma dau cu ea este motocicleta de rezerva eu ma dau cu alt v-strom pe ala il alerg pe asta de il am la vanzare il tin "de bun" :D

negociabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...