Vulturul Cu Dinti Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Salut, Verifica si surubul de reglaj de jos de la ambreiaj cel care actioneaza tija! Slabesti piulita strangi pana elimini tot jocul apoi dai inapoi aprox un sfert de tura fix cu surubelnita si strangi bine piulita sa nu se desfaca. S-ar putea sa ai mari surprize in ceea ce priveste schimbatul treptelor si va mai disparea din senzatia de agatat. Bafta Am verificat si surubul de care spui tu. M-am uitat si-n manualul de service si zice xact ce spui tu mai sus, doara ca... Surubul nu se opreste din rotit. Am dat fro 3 ture, merge mai greu dar nu s-a oprit. In schimb, am ramas fara tractiune cu el in pozitia asta. Probabil discurile nu mai erau in contact. Am dat la poz initiala si de-acolo m-am mai dus doar 1/2 ture. E mai bine dar tot nu e cum trebuie. AM sa mai rotesc doar ca insurubandul cred ca ajung iar la pozitia No Traction! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) Am verificat si surubul de care spui tu. M-am uitat si-n manualul de service si zice xact ce spui tu mai sus, doara ca... Surubul nu se opreste din rotit. Am dat fro 3 ture, merge mai greu dar nu s-a oprit. In schimb, am ramas fara tractiune cu el in pozitia asta. Probabil discurile nu mai erau in contact. Am dat la poz initiala si de-acolo m-am mai dus doar 1/2 ture. E mai bine dar tot nu e cum trebuie. AM sa mai rotesc doar ca insurubandul cred ca ajung iar la pozitia No Traction! Pai el initial se invarte in gol apoi simti cum incepe sa impinga in tija moment in care desfiletezi putin sa ii lasi foarte putin joc, un sfert de tura de cand incepe sa apese pe tija este suficient. eu am gresit cant am spus pana la capat, mai corect era: pana incepe se mearga mai greu pana simti ca apasa pe tija. ai grija sa nu il ti prea strans ca se uzeaza prematur ambreiajul Editat Aprilie 10, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Pai el initial se invarte in gol apoi simti cum incepe sa impinga in tija moment in care desfiletezi putin sa ii lasi foarte putin joc, un sfert de tura de cand incepe sa apese pe tija este suficient. eu am gresit cant am spus pana la capat, mai corect era: pana incepe se mearga mai greu pana simti ca apasa pe tija. ai grija sa nu il ti prea strans ca se uzeaza prematur ambreiajul aha.. pai atunci e bine, ca asa am facut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Am verificat si surubul de care spui tu. M-am uitat si-n manualul de service si zice xact ce spui tu mai sus, doara ca... Surubul nu se opreste din rotit. Am dat fro 3 ture, merge mai greu dar nu s-a oprit. In schimb, am ramas fara tractiune cu el in pozitia asta. Probabil discurile nu mai erau in contact. Am dat la poz initiala si de-acolo m-am mai dus doar 1/2 ture. E mai bine dar tot nu e cum trebuie. AM sa mai rotesc doar ca insurubandul cred ca ajung iar la pozitia No Traction! sefu, da o fuga p'acilea sa ti-o aranjez. nu, domnu. suport de numar, adica plasticul ala de care spuneti, gratis, aveti? dau o ciozvarta la intrunire , stopita cu bere reclama o fac gratuit, ca pentru prieteni. pe aici n-am, da ma duc in targ. iau si iti trimit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Salutare tuturor!!!Sunt din BN si am o intrebare,de fapt doua.Unde pot sa fac o montare pentru PC5 cu dynotuning la o V Strom 1000 K8.Am pus filtru K&N,evacuare LeoVince SBK si din ce am inteles,fara Power Commander se saraceste si mai mult amestecul si e posibil sa se buleasca ceva la motor...Sa fie adevarat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Salutare tuturor!!!Sunt din BN si am o intrebare,de fapt doua.Unde pot sa fac o montare pentru PC5 cu dynotuning la o V Strom 1000 K8.Am pus filtru K&N,evacuare LeoVince SBK si din ce am inteles,fara Power Commander se saraceste si mai mult amestecul si e posibil sa se buleasca ceva la motor...Sa fie adevarat? Cel mai sigur este sa-l intrebi pe user-ul tng cand vine vorba de chestii de genu e "taticu lor" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 I-am trimis PM.Acu ramane de vazut ce si cum...Multam fain,oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Vreo plimbare zilele astea? Se anunta ploaie dar si azi ziceau ca o sa fie inorat si si-au luat teapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 au zis dupa amiaza..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Salutare tuturor!!!Sunt din BN si am o intrebare,de fapt doua.Unde pot sa fac o montare pentru PC5 cu dynotuning la o V Strom 1000 K8.Am pus filtru K&N,evacuare LeoVince SBK si din ce am inteles,fara Power Commander se saraceste si mai mult amestecul si e posibil sa se buleasca ceva la motor...Sa fie adevarat? din ce am verificat pentru K8 1000 nu merge PC5 ci doar PC III http://www.powercommander.com/powercommander/powercommanders.aspx?mk=21&mdl=175&yr=2008&pc=311&mk-n=Suzuki&mdl-n=DL%201000%20%28V-Strom%29&pc-ver=411 deci daca ai apucat sa cumperi deja PC5...cam nasol! mergeți azi pe undeva ? eu cred ca o sa ies cu un prieten pe al 12 spre Giurgiu la "o icra" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Paste Fericit tuturor si multe plimbari frumoase pe anul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 dap, saua de dl1000 e mai lata si mai moale in consistenta ... cel putin dupa cei cativa km facuti pe aci prin oras. la ture mai lungi vom vedea. stima. paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
senzed Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Salutare Desi pare aproape redundant , am gasit de cuviinta sa iau in calcul instalarea a doua spoturi / proiectoare (pe un V-Strom 650), sens in care va rog, daca aveti idee, spuneti-mi si mie cam pe unde sa caut, care ar fi ofertele cele mai bune? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Iaca aci-Âşa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Salutare Desi pare aproape redundant , am gasit de cuviinta sa iau in calcul instalarea a doua spoturi / proiectoare (pe un V-Strom 650), sens in care va rog, daca aveti idee, spuneti-mi si mie cam pe unde sa caut, care ar fi ofertele cele mai bune? Multumesc Comanda si stator si releu de incarcare ca vin foarte greu din Japonia eu am facut o belea acum aproape 2 ani in oprice caz nu pune 2x55W ca cele de auto ca prajesti electrica degeaba. Maxim 2x35w tine incarcarea si numai afara din oras in ture. Eu am pus in proiectoarele H3 leduri smd pe acelasi soclu doar ca sa fiu mai bine vazut in trafic. Farurile originale daca sunt reglate bine lumineaza foarte foarte bine. Practic singura motocicleta cu lumini mai bune era un goldwing 1800 care avea pe toate cele 4 faruri xenon de 55w. Eu dupa patania nu recomand nimanui proiectoare de 55W. Bafta Comanda si stator si releu de incarcare ca vin foarte greu din Japonia eu am facut o belea acum aproape 2 ani in orice caz nu pune 2x55W ca cele de auto ca prajesti electrica degeaba. Maxim 2x35w tine incarcarea si numai afara din oras in ture. Eu am pus in proiectoarele H3 leduri smd pe acelasi soclu doar ca sa fiu mai bine vazut in trafic. Farurile originale daca sunt reglate bine lumineaza foarte foarte bine. Practic singura motocicleta cu lumini mai bune era un goldwing 1800 care avea pe toate cele 4 faruri xenon de 55w (din ce am vazut cu ochii mei) Eu dupa patania nu recomand nimanui proiectoare de 55W. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Farurile de V-Strom la care s-au montat xenoane sunt maxim. Nu-ti mai trebuie proiectoare si nici nu suprasoliciti instalatia electica inutil. Consuma 2x35 W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) Am mers cu DL 1000 cu Xenoane. Cand dadeam flashuri ziceai ca am dat cu jeturi de plasma, asa fugeau din fata mea ) Proiectoarele puse pe DL sunt inutile... exceptand ca arata cool Cum au spus si antevorbitorii mei, instalatia nu duce iar becurile cu led smd nu ilumineaza corect. Daca vrei proiectoarele pentru lumina ai varianta proiectoarelor cu xenon [35w] sau proiectorele cu leduri X-vision dar care nu sunt road legal. Una peste alta acestea sunt solutii scumpe! Editat Aprilie 17, 2012 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Prima data, daca nu cumva vindeti vreo unu dintre voi mobra (exclus ATW Vand V-Strom 650 din 2011 (in acte scrie 2008, dar e greseala), 12000km facuti numai pe asfalt (ma duc duminica pana la biserica si inapoi cu ea), necazuta, neturata peste 5000rpm, spalata de 2 ori pe saptamana, tinuta numai in sufragerie cu husa de catifea. Rog seriozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Prima data, daca nu cumva vindeti vreo unu dintre voi mobra (exclus ATW, Vlad_N, ruler si exclus varianta albastra ca nu-i place prietenei), as fi interesat (data achizitiei, dupa 26 mai). Cum probabil nu vindeti pt ca va sunt prea dragi, cine a luat mobra de la Catalin (tipul din Rm Valcea, care aduce Stromuri)? E serios baiatul? Ati avut probleme cu ele? Adica le aduce la niste preturi care atrag, si din poze zici ca acu a luat tipla de pe ele, dar roman fiind asta ma face sa fiu si mai temator! Stiti cumva daca scoate si numere rosii, ca sa o aduc pe roti? Si o alta intrebare. Am studiat putin piata externa si am vazut ca in germania (mobile.de sunt mult mai scumpe...cam 500-600 de euro in plus fata de piata din italia (moto.it). Nu stiu eu unde sa ma uit, sau pur si simplu cer mai mult pe ele pt ca sunt mai ingrijite? Ce are bre, ATW-ule cu noi de ne-a exclus? Ma simt discriminat. ... si exclus varianta albastra ca nu-i place prietenei... Schimba prietena N-ai vazut ca cele albastra consuma mai putin, n-au nevoie de ulei si ai mai multi cai-putere? Acu' serios, Catalin e ok. Si eu mi-am luat mobra de la el. Actele aratau ca provine din Napoli si am verificat-o sa nu fie cumva furata. Dupa cum se stie, in Napoli este bine sa stai cu mana pe bracinari, altfel risti sa ramani in fundul gol. Dpmdv toate mobrele au kilometrajul dat inapoi. Nu pot sa cred ca o mobra din 2004 sau 2006 poate avea in jur de 20k. Acum cum iti este norocul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Am fost determinat si am citit aproape toate cele 633 pagini Asa ca fara suparare dar stiu cine e turangiul sef Nu prea pricep de ce exclus ruler ? Care ii mecanismu ce te-ar determina sa nu cumperi mobra mea in cazul in care as vinde-o (nu ca as vindeo) ? M-ai facut tare curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Nu prea pricep de ce exclus ruler ? Care ii mecanismu ce te-ar determina sa nu cumperi mobra mea in cazul in care as vinde-o (nu ca as vindeo) ? M-ai facut tare curios Nea Geloo vezi in ce belea ne-ai bagat pe toti cei trei nominalizati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Nea Geloo vezi in ce belea ne-ai bagat pe toti cei trei nominalizati? Acu nu mai putem sa ne schimbam mobrele decat intre noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Asa cum va spuneam acu ceva timp, intentionez sa achizitionez un V-Strom 650. A mai ramas aproximativ o luna pana la achizitie, si am inceput sa-mi intensific cautarile. Asa ca as vrea sa va mai cer niste sfaturi. Prima data, daca nu cumva vindeti vreo unu dintre voi mobra (exclus ATW, Vlad_N, ruler si exclus varianta albastra ca nu-i place prietenei), as fi interesat (data achizitiei, dupa 26 mai). Nu lua mobra din Italia ca aia le tureaza tare si strica scaritele, nemtii le spala prea des si se duce luciul la vopsea... Din ce am citit in manual se spune sa nu o turezi peste 10500rpm adica peste zona rosie. De ce ar fi vreo problema ca userul atw merge cu ea mai turata? In treapta a 6-a nu sare de 9000rpm nici sa o f@@ti si acolo indica 200km/h Daca se strica la viteza aia fi sigur ca o limita japonezul. Daca te apuci sa cauti motociclete tinute in puf nu mai cauta v-strom astea sunt facute sa mearga pe orice drum full de bagaj si cu pasager: prin gropi, pe drumuri de tara, pe forestiere, pe autostrada la viteza mare si pe drumuri foarte virajate suficient de tare cat enerveze ducatistii ca nu te pot pierde din retrovizoare. Personal nu am auzit pe nimeni sa strice v-stromul ca il tureaza. Mai repede te uiti pe un istoric de service sa vezi daca i s-au schimbat uleiul si filtrele nu viteza cu care s-a mers. Mai ales ca iti poti crea un user nou iti lauzi motocicleta vreo 2 sapt la rand cu km dati inapoi vreo 100k si cumperi motocicleta in rodaj (max 5000rpm ) la super pret Multa bafta la alegere btw alea albastre sunt cele mai rapide si cele mai puternice si consuma cel mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 am vorbit eu cu catalin zilele trecute si nu mai avea nimic dar ca se pregatea sa aduca una, da avea deja musterii la ea. oricum nu se mai gasesc neam. vand dl 650 90000km an 2006 nealergata si fara probleme mecanice. sau 26000km, depinde cati vrei..... ba vlade, sunteti niste distrugatori de mobre bre, s-a dus vestea ce sa mai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 am vorbit eu cu catalin zilele trecute si nu mai avea nimic dar ca se pregatea sa aduca una, da avea deja musterii la ea. oricum nu se mai gasesc neam. vand dl 650 90000km an 2006 nealergata si fara probleme mecanice. sau 26000km, depinde cati vrei..... ba vlade, sunteti niste distrugatori de mobre bre, s-a dus vestea ce sa mai. e mult 26000 iti fac concurenta am una 2008 cu in 7300 km n-am timp sa ma dau cu ea este motocicleta de rezerva eu ma dau cu alt v-strom pe ala il alerg pe asta de il am la vanzare il tin "de bun" negociabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.