Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

eu credeam ca e imposibil sa mergi pe curbe avand cauciucuri de masina puse pe motocicleta

este profilul patratzos si ai impresia ca acel cauciuc calca pe asfalt pe o suprafata f mica cand te inclini

m-am uitat si eu pe net si am vazut asta :

 

cred ca este un avantaj clar cand faci numai touring, moto este incarcata si nu pilotezi agresiv

 

totusi, parca n-as incerca asa ceva,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu credeam ca e imposibil sa mergi pe curbe avand cauciucuri de masina puse pe motocicleta

este profilul patratzos si ai impresia ca acel cauciuc calca pe asfalt pe o suprafata f mica cand te inclini

m-am uitat si eu pe net si am vazut asta : http://www.youtube.c...feature=relatedvvv

 

cred ca este un avantaj clar cand faci numai touring, moto este incarcata si nu pilotezi agresiv

 

totusi, parca n-as incerca asa ceva,,,

Pe curbe suprafata de contact se injumatateste, daca nu mai mult, si nu stiu cu RAR-ul sau un politist mai zelos care sa compare marimea cauciucurilor cu cele din talon. Cum s-o modifica ciclistica pe curbe cu atata suprafata plata in zona de contact?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ce offroad poate V-Stromu jentile spitate sunt overkill. Daca vrei sa te dai calumea pe coclauri, 21 pe fata, 18 pe spate, 150kg max etc.

Pentru drumuri cu gropi sau de tara marg fara greata jentile actuale, eu n-am reusit sa le indoi pana acum.

Sunt foarte rezistente rotile ce e drept, eu le-am indoit pe amandoua dar nu pe offroad. Cea de spate intr-o bucata rupta de asfalt eram cu pasager si plin de bagaj, am accelerat brusc sa scape macar roata de fata a scapat pana acum vreo 3 saptamani cand am sarit o cale ferata iar la aterizare am nimerit intr-un capat de sina iesit pe jumate :D "bafta" mea au mers "resetate" manual cu ciocanelul si o bucata de lemn. pe spate a iesit bine pe fata se mai vede daca te uiti atent insa cu prima ocazie ma bag iar la ciocanit. O sa urmeze o roluire in iarna cel mai probabil.

La motocicleta asta nu se merita o investitie de 2000 in roti cu banii aia cumperi o motocicleta dedicata pentru offroad si aia este alta mancare de peste. Eu am vrut sa iau un alt set de roti pentru gume cu crampoane dar nu se amortizau niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt foarte rezistente rotile ce e drept, eu le-am indoit pe amandoua dar nu pe offroad. Cea de spate intr-o bucata rupta de asfalt eram cu pasager si plin de bagaj, am accelerat brusc sa scape macar roata de fata a scapat pana acum vreo 3 saptamani cand am sarit o cale ferata iar la aterizare am nimerit intr-un capat de sina iesit pe jumate :D "bafta" mea au mers "resetate" manual cu ciocanelul si o bucata de lemn. pe spate a iesit bine pe fata se mai vede daca te uiti atent insa cu prima ocazie ma bag iar la ciocanit. O sa urmeze o roluire in iarna cel mai probabil.

La motocicleta asta nu se merita o investitie de 2000 in roti cu banii aia cumperi o motocicleta dedicata pentru offroad si aia este alta mancare de peste. Eu am vrut sa iau un alt set de roti pentru gume cu crampoane dar nu se amortizau niciodata.

 

Parca cei de la Touratech faceau roti pe spite si pentru DL, dar cu nush ce bucsaraie. Asta inseamna sa renunti la tubeless. Dar, daca pui spite inseamna ca vrei off road, endurache, caci sa le pui pentru asfaltache ce sens ar avea... si-atunci iti trebuiesc si niscai amortizoare mai shmechere, 1000 euroi pe spate si 4-500 emulatoare si arcuri noi pe fata. Plus manopera! La banii astia, mai bine vinzi vstromul si-ti iei KTM adv 950! Sa-i dam Cezarului ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Verifica si surubul de reglaj de jos de la ambreiaj cel care actioneaza tija! Slabesti piulita strangi pana elimini tot jocul apoi dai inapoi aprox un sfert de tura fix cu surubelnita si strangi bine piulita sa nu se desfaca. S-ar putea sa ai mari surprize in ceea ce priveste schimbatul treptelor si va mai disparea din senzatia de agatat.

Bafta

 

Am verificat si surubul de care spui tu. M-am uitat si-n manualul de service si zice xact ce spui tu mai sus, doara ca...

Surubul nu se opreste din rotit. Am dat fro 3 ture, merge mai greu dar nu s-a oprit. In schimb, am ramas fara tractiune cu el in pozitia asta. Probabil discurile nu mai erau in contact.

Am dat la poz initiala si de-acolo m-am mai dus doar 1/2 ture. E mai bine dar tot nu e cum trebuie. AM sa mai rotesc doar ca insurubandul cred ca ajung iar la pozitia No Traction!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat si surubul de care spui tu. M-am uitat si-n manualul de service si zice xact ce spui tu mai sus, doara ca...

Surubul nu se opreste din rotit. Am dat fro 3 ture, merge mai greu dar nu s-a oprit. In schimb, am ramas fara tractiune cu el in pozitia asta. Probabil discurile nu mai erau in contact.

Am dat la poz initiala si de-acolo m-am mai dus doar 1/2 ture. E mai bine dar tot nu e cum trebuie. AM sa mai rotesc doar ca insurubandul cred ca ajung iar la pozitia No Traction!

 

Pai el initial se invarte in gol apoi simti cum incepe sa impinga in tija moment in care desfiletezi putin sa ii lasi foarte putin joc, un sfert de tura de cand incepe sa apese pe tija este suficient.

eu am gresit cant am spus pana la capat, mai corect era: pana incepe se mearga mai greu pana simti ca apasa pe tija.

ai grija sa nu il ti prea strans ca se uzeaza prematur ambreiajul

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai el initial se invarte in gol apoi simti cum incepe sa impinga in tija moment in care desfiletezi putin sa ii lasi foarte putin joc, un sfert de tura de cand incepe sa apese pe tija este suficient.

eu am gresit cant am spus pana la capat, mai corect era: pana incepe se mearga mai greu pana simti ca apasa pe tija.

ai grija sa nu il ti prea strans ca se uzeaza prematur ambreiajul

 

aha.. pai atunci e bine, ca asa am facut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat si surubul de care spui tu. M-am uitat si-n manualul de service si zice xact ce spui tu mai sus, doara ca...

Surubul nu se opreste din rotit. Am dat fro 3 ture, merge mai greu dar nu s-a oprit. In schimb, am ramas fara tractiune cu el in pozitia asta. Probabil discurile nu mai erau in contact.

Am dat la poz initiala si de-acolo m-am mai dus doar 1/2 ture. E mai bine dar tot nu e cum trebuie. AM sa mai rotesc doar ca insurubandul cred ca ajung iar la pozitia No Traction!

 

sefu, da o fuga p'acilea sa ti-o aranjez.

 

nu, domnu. suport de numar, adica plasticul ala de care spuneti, gratis, aveti? biggrin.gif dau o ciozvarta la intrunire , stopita cu bere beer.gif

 

reclama o fac gratuit, ca pentru prieteni.

 

pe aici n-am, da ma duc in targ. iau si iti trimit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!!!Sunt din BN si am o intrebare,de fapt doua.Unde pot sa fac o montare pentru PC5 cu dynotuning la o V Strom 1000 K8.Am pus filtru K&N,evacuare LeoVince SBK si din ce am inteles,fara Power Commander se saraceste si mai mult amestecul si e posibil sa se buleasca ceva la motor...Sa fie adevarat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!!!Sunt din BN si am o intrebare,de fapt doua.Unde pot sa fac o montare pentru PC5 cu dynotuning la o V Strom 1000 K8.Am pus filtru K&N,evacuare LeoVince SBK si din ce am inteles,fara Power Commander se saraceste si mai mult amestecul si e posibil sa se buleasca ceva la motor...Sa fie adevarat?

Cel mai sigur este sa-l intrebi pe user-ul tng cand vine vorba de chestii de genu e "taticu lor"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!!!Sunt din BN si am o intrebare,de fapt doua.Unde pot sa fac o montare pentru PC5 cu dynotuning la o V Strom 1000 K8.Am pus filtru K&N,evacuare LeoVince SBK si din ce am inteles,fara Power Commander se saraceste si mai mult amestecul si e posibil sa se buleasca ceva la motor...Sa fie adevarat?

din ce am verificat pentru K8 1000 nu merge PC5 ci doar PC III

http://www.powercommander.com/powercommander/powercommanders.aspx?mk=21&mdl=175&yr=2008&pc=311&mk-n=Suzuki&mdl-n=DL%201000%20%28V-Strom%29&pc-ver=411

deci daca ai apucat sa cumperi deja PC5...cam nasol!

 

mergeți azi pe undeva ?

eu cred ca o sa ies cu un prieten pe al 12 spre Giurgiu la "o icra" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Desi pare aproape redundant :P, am gasit de cuviinta sa iau in calcul instalarea a doua spoturi / proiectoare (pe un V-Strom 650), sens in care va rog, daca aveti idee, spuneti-mi si mie cam pe unde sa caut, care ar fi ofertele cele mai bune?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Desi pare aproape redundant :P, am gasit de cuviinta sa iau in calcul instalarea a doua spoturi / proiectoare (pe un V-Strom 650), sens in care va rog, daca aveti idee, spuneti-mi si mie cam pe unde sa caut, care ar fi ofertele cele mai bune?

Multumesc

Comanda si stator si releu de incarcare ca vin foarte greu din Japonia :D eu am facut o belea acum aproape 2 ani :D in oprice caz nu pune 2x55W ca cele de auto ca prajesti electrica degeaba. Maxim 2x35w tine incarcarea si numai afara din oras in ture. Eu am pus in proiectoarele H3 leduri smd pe acelasi soclu doar ca sa fiu mai bine vazut in trafic. Farurile originale daca sunt reglate bine lumineaza foarte foarte bine. Practic singura motocicleta cu lumini mai bune era un goldwing 1800 care avea pe toate cele 4 faruri xenon de 55w.

Eu dupa patania nu recomand nimanui proiectoare de 55W.

Bafta

 

Comanda si stator si releu de incarcare ca vin foarte greu din Japonia :D eu am facut o belea acum aproape 2 ani :D in orice caz nu pune 2x55W ca cele de auto ca prajesti electrica degeaba. Maxim 2x35w tine incarcarea si numai afara din oras in ture. Eu am pus in proiectoarele H3 leduri smd pe acelasi soclu doar ca sa fiu mai bine vazut in trafic. Farurile originale daca sunt reglate bine lumineaza foarte foarte bine. Practic singura motocicleta cu lumini mai bune era un goldwing 1800 care avea pe toate cele 4 faruri xenon de 55w (din ce am vazut cu ochii mei)

Eu dupa patania nu recomand nimanui proiectoare de 55W.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu DL 1000 cu Xenoane. Cand dadeam flashuri ziceai ca am dat cu jeturi de plasma, asa fugeau din fata mea :))

Proiectoarele puse pe DL sunt inutile... exceptand ca arata cool :)

Cum au spus si antevorbitorii mei, instalatia nu duce iar becurile cu led smd nu ilumineaza corect.

 

Daca vrei proiectoarele pentru lumina ai varianta proiectoarelor cu xenon [35w] sau proiectorele cu leduri X-vision dar care nu sunt road legal. Una peste alta acestea sunt solutii scumpe!

Editat de Vulturul Cu Dinti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima data, daca nu cumva vindeti vreo unu dintre voi mobra (exclus ATW

:grinbandit:

Vand V-Strom 650 din 2011 (in acte scrie 2008, dar e greseala), 12000km facuti numai pe asfalt (ma duc duminica pana la biserica si inapoi cu ea), necazuta, neturata peste 5000rpm, spalata de 2 ori pe saptamana, tinuta numai in sufragerie cu husa de catifea. Rog seriozitate. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima data, daca nu cumva vindeti vreo unu dintre voi mobra (exclus ATW, Vlad_N, ruler si exclus varianta albastra ca nu-i place prietenei), as fi interesat (data achizitiei, dupa 26 mai).

 

Cum probabil nu vindeti pt ca va sunt prea dragi, cine a luat mobra de la Catalin (tipul din Rm Valcea, care aduce Stromuri)? E serios baiatul? Ati avut probleme cu ele? Adica le aduce la niste preturi care atrag, si din poze zici ca acu a luat tipla de pe ele, dar roman fiind asta ma face sa fiu si mai temator! Stiti cumva daca scoate si numere rosii, ca sa o aduc pe roti?

 

Si o alta intrebare. Am studiat putin piata externa si am vazut ca in germania (mobile.de sunt mult mai scumpe...cam 500-600 de euro in plus fata de piata din italia (moto.it). Nu stiu eu unde sa ma uit, sau pur si simplu cer mai mult pe ele pt ca sunt mai ingrijite?

 

Ce are bre, ATW-ule cu noi de ne-a exclus? Ma simt discriminat. :lol:

 

... si exclus varianta albastra ca nu-i place prietenei...

Schimba prietena :pow: N-ai vazut ca cele albastra consuma mai putin, n-au nevoie de ulei si ai mai multi cai-putere?

 

Acu' serios, Catalin e ok. Si eu mi-am luat mobra de la el. Actele aratau ca provine din Napoli si am verificat-o sa nu fie cumva furata. Dupa cum se stie, in Napoli este bine sa stai cu mana pe bracinari, altfel risti sa ramani in fundul gol.

Dpmdv toate mobrele au kilometrajul dat inapoi. Nu pot sa cred ca o mobra din 2004 sau 2006 poate avea in jur de 20k. Acum cum iti este norocul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...