Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Scarite de genul highway peg vreau si eu, dar tot ce am gasit sunt din alea de chopper care sunt nichelate si care dau ca nuca-n perete cu un tourer.

Daca gaseste cineva negre sau gri sa imi zica si mie unde.

Ca zica ca numai chopperistii merg cu picioarele sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In iarna asta am montat eu pe mobra un gen de scarite pe crash-bar. A iesit asa ceva:

post-3876-0-71998100-1365077956_thumb.jpg post-3876-0-34421500-1365077964_thumb.jpg

 

Am plecat de la asa http://www.motomike.eu/autonet/search/710.54.22+/article/271505

 

Scaritele in sine (cumparate la un pret de nimic) nu sunt de o calitate foarte buna, dar rezultatul final e multumitor.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu aveam de gand la ST sa fac un crach bar din teava si undeva in interiorul tevii, sau din teava, sa se detaseze un segment, care sa se constitue in scarita pt atarnat picioarele. In orice caz "ceva-ul", sa nu se vada deloc, atunci cand este pliat. Mi se pare naspa dpdv design scaritele avansate pe un enduro-turing. La Vstrom era oarecum imperios la drum lung pt ca datorita pozitiei relativ adunate ale picioarelor dupa 2-300 km amorteam si incepeam gimnastica cunoscuta. Din fericire la ST pozitia este un pic mai relaxata, nu mult, dar suficient cat circulatia sangelui sa fie OK si sa nu-mi mai amorteasca picioarele. Cum si lenea-i mare am abandonat deocamdata ideea, dar nu se stie pt la iarna ce va mai fi.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am noroc ca sunt mic de statura si nu amortesc asa repede...dar dupa 6-700km as mai intinde picioarele.

scaritele din poza nu ma tenteaza in schimb mi-au dat o idee cum sa prind acele crash paduri la care ma gandeam . faptul ca sunt prinse cu niste coliere sunt ok pentru o eventuala cazatura intrucat s-ar buli primele :)

nu am pretentia sa stau cu piciorul perfect pe el ci macar atat cat sa mai schimb pozitia . o sa mai investighez problema cand mi-oi mai face timp :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am prins ceva discount de Pastele catolic la Louis, si mi-am comandat crash-uri sw-motech, cu tot cu expediere in Romania m-a costat vreo 133 de euro. Sper sa fie ok, ca despre crash-uri givi citisem fel si fel de probleme - suduri rupte, si vibratii la anumite turatii ale motorului.

 

Tot la Louis este si scut sw-motech care pare sa fie aproape ok, dar unii spun despre el ca se slabesc niturile :( si mai e si ffff scump, deci o sa ma mai gandesc daca-l iau pe ala sau caut alta varianta.

Editat de bibix2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna bine M.A.N.-ul ala.. am urmarit si in iarna un pic discutiile, ma bucur ca s-a concretizat ceva, si pare promitator mai ales ca organizatorii imi inspira incredere(din cat ii stiu dp forum)

 

In privinta amortelii la drum lung, eu ma mai mut pe scaunul din spate cand sunt singur si ma mai dezmortesc asa, sau ma ridic in picioare.. Cand nu sunt singur oricum opresc mai des :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M.A.N.-ul vrea sa inaugureze o traditie pt motociclisti. Un upgrade de ultim moment al obiectivelor MAN este Ziua Motociclistului. In fiecare an, in primul weekend din iulie, odata cu MAN va fi si Ziua Motociclistului, un prilej de bucurie si sarbatoare pt toti bikerii. Marea mucificare :) glumesc, bineinteles. Va astept pe toti deopotriva sa ne fiti alaturi la ceea ce se doreste a fi cea mai mare mobilizare moto organizata vreodata in tara noastra. Cu stima, Gospo ;)

 

P.S. Planul e cam asa: 28-30 iunie Vstromania, duminica 30 plecam spre Dubrovnik, unde ne lefaim vreo trei zile si apoi fuguta la MAN, ce spuneti?

zicem ca daca vrei si vstromisti pe acolo sa mutam vstromania. sau ne cazezi gratis. cum vrei. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari din Cta Bogdan. Uite cum arata sistemul glisant, montat pe parbrizul original de vStrom. Numai bine.

PS Azi I-am facut si proba ( 100-120 km/h odata cu pozitia cea mai de jos, dupa care cea mai de sus si e considerabil mai bine ).

post-55813-0-95390600-1365267577_thumb.jpg

post-55813-0-14854600-1365267598_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As-ule si eu sper sa fim cat mai multi vestromisti :) de plecarea din Ploiesti ma ocup eu

 

Felicitari si la cit mai multe zile insorite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari din Cta Bogdan. Uite cum arata sistemul glisant, montat pe parbrizul original de vStrom. Numai bine.

PS Azi I-am facut si proba ( 100-120 km/h odata cu pozitia cea mai de jos, dupa care cea mai de sus si e considerabil mai bine ).

Mai trebuie 10-15 cm de parbriz in sus si va fi si mai bine. Saua ai facut-o la flacaul dinTimisoara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am prins ceva discount de Pastele catolic la Louis, si mi-am comandat crash-uri sw-motech, cu tot cu expediere in Romania m-a costat vreo 133 de euro. Sper sa fie ok, ca despre crash-uri givi citisem fel si fel de probleme - suduri rupte, si vibratii la anumite turatii ale motorului.

 

Tot la Louis este si scut sw-motech care pare sa fie aproape ok, dar unii spun despre el ca se slabesc niturile :( si mai e si ffff scump, deci o sa ma mai gandesc daca-l iau pe ala sau caut alta varianta.

 

Bine ai venit.

Am Givi cumparat de la si montat la Fabio, in Aprilie 2012. Am cazut cu el la o viteza la care ar fi cedat daca era sa aiba probleme de fabricatie. Mai sunt si altii care au "testat" asta.

De vibratii nu mi-am dat seama (sau poate nu ma deranjeaza), si casca mea e destul de proasta in ale izolarii fonice.

Dau vot de incredere pt Givi.

 

La inceput si eu cautam preturi mai mici. Nu am gasit. Accesoriile sunt scumpe pt cineva cu venit mediu. Sincer, anul asta nu mi le-as fi permis.

 

Nu ii fac reclama lui Fabio, dar pana acum a gasit cea mai buna varianta calitate/pret pt tot ce am avut nevoie. Si crede-ma ca am stat de fiecare data pe net sa caut si eu, pe site-urile din RO, DE, si IT.

(o sau dau forward la post-ul asta tuturor noilor veniti)

 

 

In alta ordine de idei, am iesit ieri la o plimbarica prin oras, e geniala mobra :) Zici ca ne-am nascut siamezi :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cei care vor sa scape de problema ambreiajului la DL1000 se pare ac acest domn a gasit solutia . daca incearca careva sa faca chestia asta as fi tare curios sa vad cum merge :). mai ca ma bate gandul sa caut o oala de ambreiaj SH sa incerc treaba asta

(l-am pus si pe facebook dar se pare ca acolo n-a interesat pe nimeni)

Editat de Sergiu_Q
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit.

Am Givi cumparat de la si montat la Fabio, in Aprilie 2012. Am cazut cu el la o viteza la care ar fi cedat daca era sa aiba probleme de fabricatie. Mai sunt si altii care au "testat" asta.

De vibratii nu mi-am dat seama (sau poate nu ma deranjeaza), si casca mea e destul de proasta in ale izolarii fonice.

Dau vot de incredere pt Givi.

 

La inceput si eu cautam preturi mai mici. Nu am gasit. Accesoriile sunt scumpe pt cineva cu venit mediu. Sincer, anul asta nu mi le-as fi permis.

 

Nu ii fac reclama lui Fabio, dar pana acum a gasit cea mai buna varianta calitate/pret pt tot ce am avut nevoie. Si crede-ma ca am stat de fiecare data pe net sa caut si eu, pe site-urile din RO, DE, si IT.

(o sau dau forward la post-ul asta tuturor noilor veniti)

 

 

In alta ordine de idei, am iesit ieri la o plimbarica prin oras, e geniala mobra :) Zici ca ne-am nascut siamezi :moto:

Se pare ca ai prins modelul OK de la givi, si a fost montat cum trebe - cat te-a costat? Imi pare rau ca le-ai si "testat", sa speram ca nu se mai repeta.

Din pacate n-avem Fabio la Timisoara, dar vreau sa intreb colegii v-stromisti timisoreni la ce doctor isi duc stroamele?

Intr-adevar e un super motor, eu mai am cateva detalii de rezolvat la el pana sa devenim siamezi :), tre sa-mi vina crashbar-ul, sa mai pun ceva accesorii pe motor, si de-abia astept sa-mi refac saua ca momentan stau cam ghemuit pe el. In rest vreme buna si bani de benzina sa fie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care-i hiba ambreajului, zdrăngăne la ralantii ?

 

La XRV750 ( şi al meu ) zdrăngănea la ralantii, dacă trăgeam levierul de ambreaj ( decuplam ) se oprea zgomotul. Între timp am avut alte probleme cu oala şi a trebuit înlocuită, am cumpărat una SH care, odată ajunsă, m-a pus un pic pe gânduri când am scos-o din ambalaj deoarece zdrăngănea ( zdruncinată cu mâna ) mult mai tare decât vechea oală. Dar odată montată se pare că este pe cât se poate de silenţioasă, nu se aude.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oala zdrangane cand se uzeaza foarte rau pe santurile unde culiseaza discurile. de fapt discurile zornaie nu oala proriu zisa. asta in general. la dl1000 erau arcurile alea prea mici se pare si se rezolva schimbandu-le sau punand niste bucsi ceva. ma rog singura problema in cazul dl1000 e doar zgomotul se pare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andry, nu e vorba de o oala care huruie cand debraiezi. toate motoretele au un mic zgomot de genul asta dar nu despre asta e vorba

la DL1000 intre 3000si 4000rpm, zici ca se rupe ceva in motor. e un sunet scary rau!

daca e pe liber poti sa-i dai 9000rpm ca nu o sa vezi sau sa auzi nimic. pusa pe cricul central , bagata in viteza tras de gaz, pana la 3000rpm nimic anormal, dupa aia incepe sa se auda si lantul incepe sa aiba ruperi de ritm. zici ca se agata de ceva. sunetul e de asemenea ciuadat, zici ca se agata ceva in motor, tranacane ciudat. dupa 4000rpm revine la normal, totul merge cursiv de zici ca nu s-a intamplat nimic. eu anul trecut dadeam vina pe lant ca era cam uzat. anul asta am schimbat si lantul si era sa fac infarct cand am auzit cum face. mergeam prin garaj fara casca si se auzea destul de tare. cu casca in cap nu o auzi asa de bine asa ca nu-ti prea faci griji.

toata lumea zice ca asa fac toate si ca "stai linistit ca nu se strica"....dar dupa ce o vezi si o auzi mai dormi linistit ?!?

n rest e o motoreta super pentru banii dati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca ai prins modelul OK de la givi, si a fost montat cum trebe - cat te-a costat?

Nu mai stiu cat a costat crash-ul, pt ca la operatiunea aia am luat si cob-uri spate de la givi, priza de 12v (+montarile lor). Dar daca il intrebi pe Fabio poate stie.

Din cate stiu, "modelul OK" este cel produs dupa nu stiu ce an, asa ca daca iti iei nou nu ai pb.

 

Nu stiu cum e Timisoara, dar probabil singurul lucru bun in Buc pt motociclism este ca avem la cine sa service-am

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...