vrajitoru Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Scarite de genul highway peg vreau si eu, dar tot ce am gasit sunt din alea de chopper care sunt nichelate si care dau ca nuca-n perete cu un tourer. Daca gaseste cineva negre sau gri sa imi zica si mie unde. Ca zica ca numai chopperistii merg cu picioarele sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 In iarna asta am montat eu pe mobra un gen de scarite pe crash-bar. A iesit asa ceva: Am plecat de la asa http://www.motomike.eu/autonet/search/710.54.22+/article/271505 Scaritele in sine (cumparate la un pret de nimic) nu sunt de o calitate foarte buna, dar rezultatul final e multumitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Eu aveam de gand la ST sa fac un crach bar din teava si undeva in interiorul tevii, sau din teava, sa se detaseze un segment, care sa se constitue in scarita pt atarnat picioarele. In orice caz "ceva-ul", sa nu se vada deloc, atunci cand este pliat. Mi se pare naspa dpdv design scaritele avansate pe un enduro-turing. La Vstrom era oarecum imperios la drum lung pt ca datorita pozitiei relativ adunate ale picioarelor dupa 2-300 km amorteam si incepeam gimnastica cunoscuta. Din fericire la ST pozitia este un pic mai relaxata, nu mult, dar suficient cat circulatia sangelui sa fie OK si sa nu-mi mai amorteasca picioarele. Cum si lenea-i mare am abandonat deocamdata ideea, dar nu se stie pt la iarna ce va mai fi. Editat Aprilie 4, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 eu am noroc ca sunt mic de statura si nu amortesc asa repede...dar dupa 6-700km as mai intinde picioarele. scaritele din poza nu ma tenteaza in schimb mi-au dat o idee cum sa prind acele crash paduri la care ma gandeam . faptul ca sunt prinse cu niste coliere sunt ok pentru o eventuala cazatura intrucat s-ar buli primele nu am pretentia sa stau cu piciorul perfect pe el ci macar atat cat sa mai schimb pozitia . o sa mai investighez problema cand mi-oi mai face timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 (editat) Eu am prins ceva discount de Pastele catolic la Louis, si mi-am comandat crash-uri sw-motech, cu tot cu expediere in Romania m-a costat vreo 133 de euro. Sper sa fie ok, ca despre crash-uri givi citisem fel si fel de probleme - suduri rupte, si vibratii la anumite turatii ale motorului. Tot la Louis este si scut sw-motech care pare sa fie aproape ok, dar unii spun despre el ca se slabesc niturile si mai e si ffff scump, deci o sa ma mai gandesc daca-l iau pe ala sau caut alta varianta. Editat Aprilie 5, 2013 de bibix2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Aprilie 5, 2013 Autor Share Postat Aprilie 5, 2013 Intrati pe linkul din semnatura mea. Haideti sa organizam ceva de neuitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 As-ule si eu sper sa fim cat mai multi vestromisti de plecarea din Ploiesti ma ocup eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Suna bine M.A.N.-ul ala.. am urmarit si in iarna un pic discutiile, ma bucur ca s-a concretizat ceva, si pare promitator mai ales ca organizatorii imi inspira incredere(din cat ii stiu dp forum) In privinta amortelii la drum lung, eu ma mai mut pe scaunul din spate cand sunt singur si ma mai dezmortesc asa, sau ma ridic in picioare.. Cand nu sunt singur oricum opresc mai des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 suna bine,dar cine are atata timp liber? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 M.A.N.-ul vrea sa inaugureze o traditie pt motociclisti. Un upgrade de ultim moment al obiectivelor MAN este Ziua Motociclistului. In fiecare an, in primul weekend din iulie, odata cu MAN va fi si Ziua Motociclistului, un prilej de bucurie si sarbatoare pt toti bikerii. Marea mucificare glumesc, bineinteles. Va astept pe toti deopotriva sa ne fiti alaturi la ceea ce se doreste a fi cea mai mare mobilizare moto organizata vreodata in tara noastra. Cu stima, Gospo P.S. Planul e cam asa: 28-30 iunie Vstromania, duminica 30 plecam spre Dubrovnik, unde ne lefaim vreo trei zile si apoi fuguta la MAN, ce spuneti? zicem ca daca vrei si vstromisti pe acolo sa mutam vstromania. sau ne cazezi gratis. cum vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 in ziua de azi problema nu e atat timpul, ci "timpul" sa mergi la o intrunire in fiecare sfarsit de saptamana nu e chia la indemana tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 e, aici e treaba, nu toti aduna zilnic monetaria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samuraimache Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Salutari din Cta Bogdan. Uite cum arata sistemul glisant, montat pe parbrizul original de vStrom. Numai bine. PS Azi I-am facut si proba ( 100-120 km/h odata cu pozitia cea mai de jos, dupa care cea mai de sus si e considerabil mai bine ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Aprilie 6, 2013 Autor Share Postat Aprilie 6, 2013 As-ule si eu sper sa fim cat mai multi vestromisti de plecarea din Ploiesti ma ocup eu Felicitari si la cit mai multe zile insorite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Salutari din Cta Bogdan. Uite cum arata sistemul glisant, montat pe parbrizul original de vStrom. Numai bine. PS Azi I-am facut si proba ( 100-120 km/h odata cu pozitia cea mai de jos, dupa care cea mai de sus si e considerabil mai bine ). Mai trebuie 10-15 cm de parbriz in sus si va fi si mai bine. Saua ai facut-o la flacaul dinTimisoara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samuraimache Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Saua ai facut-o la flacaul dinTimisoara? Salut. Nope. Asa am cumparat mobra din Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Eu am prins ceva discount de Pastele catolic la Louis, si mi-am comandat crash-uri sw-motech, cu tot cu expediere in Romania m-a costat vreo 133 de euro. Sper sa fie ok, ca despre crash-uri givi citisem fel si fel de probleme - suduri rupte, si vibratii la anumite turatii ale motorului. Tot la Louis este si scut sw-motech care pare sa fie aproape ok, dar unii spun despre el ca se slabesc niturile si mai e si ffff scump, deci o sa ma mai gandesc daca-l iau pe ala sau caut alta varianta. Bine ai venit. Am Givi cumparat de la si montat la Fabio, in Aprilie 2012. Am cazut cu el la o viteza la care ar fi cedat daca era sa aiba probleme de fabricatie. Mai sunt si altii care au "testat" asta. De vibratii nu mi-am dat seama (sau poate nu ma deranjeaza), si casca mea e destul de proasta in ale izolarii fonice. Dau vot de incredere pt Givi. La inceput si eu cautam preturi mai mici. Nu am gasit. Accesoriile sunt scumpe pt cineva cu venit mediu. Sincer, anul asta nu mi le-as fi permis. Nu ii fac reclama lui Fabio, dar pana acum a gasit cea mai buna varianta calitate/pret pt tot ce am avut nevoie. Si crede-ma ca am stat de fiecare data pe net sa caut si eu, pe site-urile din RO, DE, si IT. (o sau dau forward la post-ul asta tuturor noilor veniti) In alta ordine de idei, am iesit ieri la o plimbarica prin oras, e geniala mobra Zici ca ne-am nascut siamezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) pentru cei care vor sa scape de problema ambreiajului la DL1000 se pare ac acest domn a gasit solutia . daca incearca careva sa faca chestia asta as fi tare curios sa vad cum merge . mai ca ma bate gandul sa caut o oala de ambreiaj SH sa incerc treaba asta (l-am pus si pe facebook dar se pare ca acolo n-a interesat pe nimeni) Editat Aprilie 7, 2013 de Sergiu_Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Intrebati-l pe Raul. El a facut asa ceva la ambreiajul lui la o firma in Anglia, cu bucsat si inlocuire arcuri si zdanganele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Bine ai venit. Am Givi cumparat de la si montat la Fabio, in Aprilie 2012. Am cazut cu el la o viteza la care ar fi cedat daca era sa aiba probleme de fabricatie. Mai sunt si altii care au "testat" asta. De vibratii nu mi-am dat seama (sau poate nu ma deranjeaza), si casca mea e destul de proasta in ale izolarii fonice. Dau vot de incredere pt Givi. La inceput si eu cautam preturi mai mici. Nu am gasit. Accesoriile sunt scumpe pt cineva cu venit mediu. Sincer, anul asta nu mi le-as fi permis. Nu ii fac reclama lui Fabio, dar pana acum a gasit cea mai buna varianta calitate/pret pt tot ce am avut nevoie. Si crede-ma ca am stat de fiecare data pe net sa caut si eu, pe site-urile din RO, DE, si IT. (o sau dau forward la post-ul asta tuturor noilor veniti) In alta ordine de idei, am iesit ieri la o plimbarica prin oras, e geniala mobra Zici ca ne-am nascut siamezi Se pare ca ai prins modelul OK de la givi, si a fost montat cum trebe - cat te-a costat? Imi pare rau ca le-ai si "testat", sa speram ca nu se mai repeta. Din pacate n-avem Fabio la Timisoara, dar vreau sa intreb colegii v-stromisti timisoreni la ce doctor isi duc stroamele? Intr-adevar e un super motor, eu mai am cateva detalii de rezolvat la el pana sa devenim siamezi , tre sa-mi vina crashbar-ul, sa mai pun ceva accesorii pe motor, si de-abia astept sa-mi refac saua ca momentan stau cam ghemuit pe el. In rest vreme buna si bani de benzina sa fie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Care-i hiba ambreajului, zdrăngăne la ralantii ? La XRV750 ( şi al meu ) zdrăngănea la ralantii, dacă trăgeam levierul de ambreaj ( decuplam ) se oprea zgomotul. Între timp am avut alte probleme cu oala şi a trebuit înlocuită, am cumpărat una SH care, odată ajunsă, m-a pus un pic pe gânduri când am scos-o din ambalaj deoarece zdrăngănea ( zdruncinată cu mâna ) mult mai tare decât vechea oală. Dar odată montată se pare că este pe cât se poate de silenţioasă, nu se aude. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 oala zdrangane cand se uzeaza foarte rau pe santurile unde culiseaza discurile. de fapt discurile zornaie nu oala proriu zisa. asta in general. la dl1000 erau arcurile alea prea mici se pare si se rezolva schimbandu-le sau punand niste bucsi ceva. ma rog singura problema in cazul dl1000 e doar zgomotul se pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Andry, nu e vorba de o oala care huruie cand debraiezi. toate motoretele au un mic zgomot de genul asta dar nu despre asta e vorba la DL1000 intre 3000si 4000rpm, zici ca se rupe ceva in motor. e un sunet scary rau! daca e pe liber poti sa-i dai 9000rpm ca nu o sa vezi sau sa auzi nimic. pusa pe cricul central , bagata in viteza tras de gaz, pana la 3000rpm nimic anormal, dupa aia incepe sa se auda si lantul incepe sa aiba ruperi de ritm. zici ca se agata de ceva. sunetul e de asemenea ciuadat, zici ca se agata ceva in motor, tranacane ciudat. dupa 4000rpm revine la normal, totul merge cursiv de zici ca nu s-a intamplat nimic. eu anul trecut dadeam vina pe lant ca era cam uzat. anul asta am schimbat si lantul si era sa fac infarct cand am auzit cum face. mergeam prin garaj fara casca si se auzea destul de tare. cu casca in cap nu o auzi asa de bine asa ca nu-ti prea faci griji. toata lumea zice ca asa fac toate si ca "stai linistit ca nu se strica"....dar dupa ce o vezi si o auzi mai dormi linistit ?!? n rest e o motoreta super pentru banii dati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Se pare ca ai prins modelul OK de la givi, si a fost montat cum trebe - cat te-a costat? Nu mai stiu cat a costat crash-ul, pt ca la operatiunea aia am luat si cob-uri spate de la givi, priza de 12v (+montarile lor). Dar daca il intrebi pe Fabio poate stie. Din cate stiu, "modelul OK" este cel produs dupa nu stiu ce an, asa ca daca iti iei nou nu ai pb. Nu stiu cum e Timisoara, dar probabil singurul lucru bun in Buc pt motociclism este ca avem la cine sa service-am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 eu il ofer la110 euro cu tot cu montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.