remu1 Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 salut, Traseul nostru de anul trecut a fost cam asa: Ploiesti - Timisoara - Szeged - Pecs Mi-a placut partea sudica a Ungariei, nu e trafic, drumurile sunt bune, peisajul nu e spactaculos dar e placut. Pecs e un oras frumos, asezat pe un mic munte si cumva deasupra lui e o statiune (orfu) foarte frumoasa, unde am dormit prima noapte. Ieftin, bun si frumos. Eu recomand si mai mult : Szeged -Baja- Pecs -Kaposvar- Nagykanisza , Ungaria autentica , dupa cum a spus si @ DanielDRG : drumuri bune , linistite peisaje pitoresti si altfel vezi lucrurile fata de goana pe autostrada in traversarea Ungariei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Se intampla sa aveti careva de vanzare suportul la senzorul de abs pe fata? Este pe duca filetul si vreau sa-l inlocuiesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 (editat) Salutari, As vrea sa-mi montez un suport de accesorii asemanator cu cel din link: http://www.twistedthrottle.com/sw-motech-vibration-damped-gps-holder-suzuki-dl1000-dl650-v-strom-04-11, stiti cumva vreo solutie mai ieftina? Multam fain, Editat Iunie 10, 2013 de bibix2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Eu il am de vanzare pe asta, nou nout la 40 EUR : http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=13708693249196&ls=en&nc=1370869384-10644&rubnum=brands.suzuki.dl650&artnum=GPS.00.646.10100/B&id=64&gesamt_zeilen=50Tshowrub--brands.suzuki.dl650&typid=101337769 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Si pe asta ,SH, bineinteles fara Dock-ul Tom Tom, dar e universal,pentru ghidon : 30 EUR http://www.louis.de/_10483dc6db8ad9af146083691b869e10b5/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10001524 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Salut, domnilor si bine v-am gasit! Sunt proaspat posesor de Vstrom. Este un model de 650 2005 si am trei intrebari pentru inceput. De unde imi pot achizitiona urgent(pana vineri) un crash-bar pentru dansa? Are niste zgarieturi pe carena, respectiv rezervor. Credeti ca se pot masca cu un creion special sau acele produse sunt pur marketing? Are mansoane incalzite iar dreptul imi aluneca pe suport in monetul cand e folosita des acceleratia in oras. Ce ma sfatuiti? Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 salut, cu crash incerc sa te ajut eu. suna-ma. creioanele alea sunt o mare teapa. si cu mansonul te ajut tot eu. suna-ma. 0733546951. numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Salutare la toata lumea! Poate a incercat cineva kit-ul de inaltare TRW/LUCAS rear jack-up kit (http://www.louis.de/_30a4a894e5662aa9870af0bf41f47a3561/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10026300) si ma ajuta si pe mine cu ceva informatii. Am 1.85 m inaltime si cred ca ar fi mai ok pentru picioare daca ar fi putin mai sus spatele V-Stroamei mele (DL650 2006). Stiti cumva cati centimetri se ridica spatele cu acest kit si care sunt schimbarile de comportament al mobrei atat pe sosea cat si off-road? Multumesc, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Raportul este 1/3, adica la 8 mm scurtate sau lungite osasele, se ridica respectiv coboara 24 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Salut, domnilor si bine v-am gasit! Sunt proaspat posesor de Vstrom. Este un model de 650 2005 si am trei intrebari pentru inceput. De unde imi pot achizitiona urgent(pana vineri) un crash-bar pentru dansa? Are niste zgarieturi pe carena, respectiv rezervor. Credeti ca se pot masca cu un creion special sau acele produse sunt pur marketing? Are mansoane incalzite iar dreptul imi aluneca pe suport in monetul cand e folosita des acceleratia in oras. Ce ma sfatuiti? Multam fain! Salut, ... si bine ai venit. pt mansonul care aluneca de la caldura - scoate-l si pune un strat de banda izolatoare din aia neagra eventual usor treci si cu al doilea strat dar mai rar - apoi bagi mansonul la loc - nu o sa mai miste. vezi la mine in semnatura este un crashbar givi de vanzare - poze cu el sunt tot la mine in semnatura pe topiocul de vanzare moto - e in stare ok. pt posesorii de 650 cu dureri de dos in ture lungi - shaua de 650 nu se compara la comoditate cu saua de dl1000. azi am dat-o jos pe aia de 1000 si am repus-o pe aia de 650. parca stau pe o scandura de lemn ingusta in comparatie cu aia de 1000. daca aveti ocazia sa incercati - faceti-o si o sa va placa. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Salutari, As vrea sa-mi montez un suport de accesorii asemanator cu cel din link: http://www.twistedthrottle.com/sw-motech-vibration-damped-gps-holder-suzuki-dl1000-dl650-v-strom-04-11, stiti cumva vreo solutie mai ieftina? Multam fain, Eu il am de vanzare pe asta, nou nout la 40 EUR : http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=13708693249196&ls=en&nc=1370869384-10644&rubnum=brands.suzuki.dl650&artnum=GPS.00.646.10100/B&id=64&gesamt_zeilen=50Tshowrub--brands.suzuki.dl650&typid=101337769 Multam de recomandare, din pacate ghidonul e ocupat deja, si m-as folosi de suportul de parbriz daca gasesc o metoda sa mai atarn si acolo cate ceva. Sanatate, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Salutare la toata lumea! Poate a incercat cineva kit-ul de inaltare TRW/LUCAS rear jack-up kit (http://www.louis.de/_30a4a894e5662aa9870af0bf41f47a3561/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10026300) si ma ajuta si pe mine cu ceva informatii. Am 1.85 m inaltime si cred ca ar fi mai ok pentru picioare daca ar fi putin mai sus spatele V-Stroamei mele (DL650 2006). Stiti cumva cati centimetri se ridica spatele cu acest kit si care sunt schimbarile de comportament al mobrei atat pe sosea cat si off-road? Multumesc, Mihai iar 80 de euro pentru doua bucati de tabla chiar nu merita. le poate face oricine cu ceva indemanare mult mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Salut, ... si bine ai venit. pt mansonul care aluneca de la caldura - scoate-l si pune un strat de banda izolatoare din aia neagra eventual usor treci si cu al doilea strat dar mai rar - apoi bagi mansonul la loc - nu o sa mai miste. vezi la mine in semnatura este un crashbar givi de vanzare - poze cu el sunt tot la mine in semnatura pe topiocul de vanzare moto - e in stare ok. pt posesorii de 650 cu dureri de dos in ture lungi - shaua de 650 nu se compara la comoditate cu saua de dl1000. azi am dat-o jos pe aia de 1000 si am repus-o pe aia de 650. parca stau pe o scandura de lemn ingusta in comparatie cu aia de 1000. daca aveti ocazia sa incercati - faceti-o si o sa va placa. numai bine, paul De abia astept ziua de sambata cand trebuie sa primesc "shaua" de DL 1000 modificata de Dan ! Luci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Oasele au stock distanta intre gauri de 140mm. Conform cu ce scriu baietii de pe forumurile V_Strom la fiecare 1mm din oase - rezulta 2.8mm la roata: http://www.stromtrooper.com/922609-post2.html Atentie, ca sa ridici spatele, trebuie sa micsorezi distanta intre gauri. Si eu mi-am facut niste oase din platbanda de 5mm (oasele originale sunt din aliaj de Al si au 6mm grosime). Am avut nevoie de ele ca mi-am pus pe spate cauciuc de 140/80/17 si freca in aripa interioara la denivelari mari cu pasager. Eu le-am facut cu 3mm mai scurte (137mm). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Salut, ... si bine ai venit. pt mansonul care aluneca de la caldura - scoate-l si pune un strat de banda izolatoare din aia neagra eventual usor treci si cu al doilea strat dar mai rar - apoi bagi mansonul la loc - nu o sa mai miste. vezi la mine in semnatura este un crashbar givi de vanzare - poze cu el sunt tot la mine in semnatura pe topiocul de vanzare moto - e in stare ok. pt posesorii de 650 cu dureri de dos in ture lungi - shaua de 650 nu se compara la comoditate cu saua de dl1000. azi am dat-o jos pe aia de 1000 si am repus-o pe aia de 650. parca stau pe o scandura de lemn ingusta in comparatie cu aia de 1000. daca aveti ocazia sa incercati - faceti-o si o sa va placa. numai bine, paul De abia astept ziua de sambata cand trebuie sa primesc "shaua" de DL 1000 modificata de Dan ! Luci PS : combinatia aleasa de mine : - Sa DL 1000 (are din nascare + 2cm fata de DL 650) + 2cm - 3cm de la Dan. rider - http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=137093522725334&ls=en&nc=1370935295-26506&rubnum=brands.suzuki.dl650&artnum=FRS.05.011.10000/S&id=79&gesamt_zeilen=50Tshowrub--brands.suzuki.dl650&typid=101429086 rider - http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,13195.0.html rider - http://www.happy-trail.com/Happy-Trails-Universal-Highway-Peg.aspx rider - http://community-2.webtv.net/CHERDAN/MyVStromAccessories/page2.html pentru pasager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) Salutare la toata lumea! Poate a incercat cineva kit-ul de inaltare TRW/LUCAS rear jack-up kit (http://www.louis.de/_30a4a894e5662aa9870af0bf41f47a3561/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10026300) si ma ajuta si pe mine cu ceva informatii. Am 1.85 m inaltime si cred ca ar fi mai ok pentru picioare daca ar fi putin mai sus spatele V-Stroamei mele (DL650 2006). Stiti cumva cati centimetri se ridica spatele cu acest kit si care sunt schimbarile de comportament al mobrei atat pe sosea cat si off-road? Multumesc, Mihai Salutari, Mie mi se pare ca acel kit ridica spatele cu tot cu scarite, prin urmare nu vad nici o modificare a pozitiei picioarelor. Intr-adevar avantajul real va fi garda la sol marita => mai putine probleme la borduri inalte/teren accidentat/inclinari in viraje. Dar pt offroad serios, eu zic ca mai trebe umblat la suspensii, jenti, masa proprie , etc... Numai bine, Editat Iunie 11, 2013 de bibix2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 ============================= PS : combinatia aleasa de mine : - Sa DL 1000 (are din nascare + 2cm fata de DL 650) + 2cm - 3cm de la Dan. rider ============================= Hmmmm ... Luci - nush de ce zici tu ca shaua de dl1000 e mai inalta cu 2 cm fata de shaua de dl650. mie mi se pare ca e mai inalta shaua de dl650 - cel putin dupa cum stau acum pe sa de dl650 fata de aia de ieri - dl1000. nu neg ca s-ar putea sa ma insel eu dupa ce am mers ieri 5 km fara sha deloc la motoreta . ai gasit ceva documentatie scris clar ca e mai inalta shaua de dl1000? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 da, saua de miar e cu 2 cm mai inalta. le am pe amandoua si scrie si pe undeva prin descrierile motoretei cand a aparut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 ============================= PS : combinatia aleasa de mine : - Sa DL 1000 (are din nascare + 2cm fata de DL 650) + 2cm - 3cm de la Dan. rider ============================= Hmmmm ... Luci - nush de ce zici tu ca shaua de dl1000 e mai inalta cu 2 cm fata de shaua de dl650. mie mi se pare ca e mai inalta shaua de dl650 - cel putin dupa cum stau acum pe sa de dl650 fata de aia de ieri - dl1000. nu neg ca s-ar putea sa ma insel eu dupa ce am mers ieri 5 km fara sha deloc la motoreta . ai gasit ceva documentatie scris clar ca e mai inalta shaua de dl1000? stima, paul Da, e full de documentatie in care scrie asta. Acum sa fiu sincer, nu am avut ocazia sa folosesc sa de DL 1000 deci ma bazez doar pe ... citite. Caut si postez ce gasesc in domeniu. O zi buna,Luci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 da, saua de miar e cu 2 cm mai inalta. le am pe amandoua si scrie si pe undeva prin descrierile motoretei cand a aparut. pai in descrierea motoretei cand a aparut nu cred ca au scris ca shaua luata individual aia de 1000 e mai inalta decat shaua de dl650 luata separat. poti sa faci te rog o poza din lateral la cele 2 shei - de 1000 si de 650 asezate pe o suprafata plana unde sa fie evidentiata diferenta de inaltime? e pacat sa ii iasa la om shaua altfel decat isi doreste ca inaltime. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) ... sau ma afund eu mai tare in shaua de dl1000? din cauza materiaului de absorbtie? oricum - atunci cand eram cu sa de 1000 ajungeam mai bine pe sol cu talpile fata de acum (sa dl650). Vad aici niste poze: http://www.stromtrooper.com/general-v-strom-discussion/5913-dl650-1000-seat-photos.html unde se vede parca ca aia de 1000 e mai inalta dar eu zic ca consistenta materialului de absorbtie de la dl1000 e mult mai prietenos fata de la aia de 650 si poate de aici senzatia mea ca ajung mai bine cu talpa pe sol. numai bine, paul Editat Iunie 11, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=318110 http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=361705 http://www.v-strom.co.uk/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=10974 = 45100-06G10-H1N Stock DL1000 Seat +20mm or 3/4" Taller than Regular DL650 Seat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 asa-i - din toate descrierile si chiar din pozele de pe stromtroopers shaua de 1000 e mai inalta fata de shaua de dl650. in acelasi timp eu zic ca materialul de absorbtie e mai gros stratul si mai pufos la dl1000 versus dl650 si atunci cand stai calare pe mobra - te afunzi mai mult in shaua de dl1000 si ajungi mai lejer jos cu tocurile. nush - neimportant oricum pentru ca tu o sa o modifici. ne zici si noua parerile dupa ce o primesti. sau ma duc la dan pana nu ti-o trimite si fac si eu o tura cu ea . numai bine, paul http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=318110 http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=361705 http://www.v-strom.co.uk/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=10974 = 45100-06G10-H1N Stock DL1000 Seat +20mm or 3/4" Taller than Regular DL650 Seat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) Kitul de inaltare merita fiecare banut daca ai inaltimea necesara.Cea mai mare imbunatatire o simt pe curbe ca nu mai ating cu scaritele (la aprox 30mm inaltare) decat foarte rar, si mai ales ca se inclina mult mai rapid, raspunde mai bine la schimbarile de directie lucru care ii enerveaza la culme pe prietenii cu vitezane . Pe offrod e o idee mai bine ca o dau pe burta mai rar dar tot Nu va ganditi ca se face KTM cu doua platbande. Cricul central trebuie lungit la fel si cel lateral. Alta observatie este mai ceva stabila pe vant lateral si la viteza mare, posibil din cauza centrului de greutate care este adus spre fata motocicletei. 80 de euro este un pret mare pt niste oase nereglabile. maxim 150 de lei merita bucatile alea de otel. Editat Iunie 11, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) Kitul de inaltare merita fiecare banut daca ai inaltimea necesara.Cea mai mare imbunatatire o simt pe curbe ca nu mai ating cu scaritele (la aprox 30mm inaltare) decat foarte rar, si mai ales ca se inclina mult mai rapid, raspunde mai bine la schimbarile de directie lucru care ii enerveaza la culme pe prietenii cu vitezane . Pe offrod e o idee mai bine ca o dau pe burta mai rar dar tot Nu va ganditi ca se face KTM cu doua platbande. Cricul central trebuie lungit la fel si cel lateral. Alta observatie este mai ceva stabila pe vant lateral si la viteza mare, posibil din cauza centrului de greutate care este adus spre fata motocicletei. 80 de euro este un pret mare pt niste oase nereglabile. maxim 150 de lei merita bucatile alea de otel. Buna remarca cu modificatul cricurilor. Cum ai facut modificarile? Adica din sistemul de prindere, sau ai insurubat/sudat ceva in partea de jos al cricului? Editat Iunie 11, 2013 de bibix2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.