Dogaru Florin George Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Un cric central gasesc sa cumpar la un pret rezonabil ? Am vazut ca unul nou e cam 150 euro. Imi convine si cel lateral pentru utilizarea zilnica, dar mi-ar fi de folos cel central pentru servisarea lantului. Un tratament de combustibil cum e cel de aici face bine la sistemul de injectie sau poate sa faca mai rau ? Preventiv, binenteles, ca motorul merge bine deocamdata, dar as vrea sa previn un eventual mers prost. Iar pentru depozitarea de iarna se poate folosi un stabilizator de benzina cum ar fi cel de aici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Salut Paul, Motoreta o am de o luna si am aproape 2000 de Km. OK, deci tine de clapete. Multam de raspuns! Sa nu ma intelegi gresit - tine de clapete dar e normal sa fie asa si motoreta e oki. Eventual mergi un pic pe alta si o sa vezi ca face la fel - probabbil ca daca simti alfel o sa fie doar o senzatie si dupa aia nu mai dormi sau da-o pt o tura la cineva cu dl sa mearga un pic cu ea. Daca inainte ai condus ceva vitezan probabil ca ti se pare lenesh. Uita-te pe graficul de putere de la DL ... la 5k ture ai 40hp, la 6k - 50hp, 7k - 60 hp - isi da drumul un pic mai sus dar e normal Nu cred ca e cineva care care a fost surprins de puterea motorului si s-a "trezit" pe-o roata. Lasa -o in pace ca e oki - da-i un pic de timp sa te obisnuiesti cu ea. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Salut Paul, Motoreta o am de o luna si am aproape 2000 de Km. OK, deci tine de clapete. Ma gandeam ca ar mai putea fi ceva cu maparea sau cu injectia.De tras, dupa cum spuneam mai sus, dupa 7000 de ture trage super, parca ma impinge satana de la spate insa, eu am mai mers pe V-uri(carburatie ce-i drept) iar cuplul era livrat mult mai de jos iar sus se plafonau. Scuze, cand vine vorba de mecanica eu sunt ,,Blonda de la Drept'' Multam de raspuns! Daca esti obisnuit cu choppere de 1000 si ceva, atunci da, alea zici ca-s diesel. V-Stromul se comporta altfel, cu cat o turezi mai mult cu atat trage mai bine, iar intre 7000 si 10000 e racheta. Dar ar trebui sa traga binisor si de la 4-5000 in sus, nu e chiar martoaga. Vino maine la arc si poti sa faci schimb cu altcineva, ca sa faci o comparatie, de obicei vin mai multi V-Stromisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 (editat) Un cric central gasesc sa cumpar la un pret rezonabil ? Am vazut ca unul nou e cam 150 euro. Imi convine si cel lateral pentru utilizarea zilnica, dar mi-ar fi de folos cel central pentru servisarea lantului. Un tratament de combustibil cum e cel de aici face bine la sistemul de injectie sau poate sa faca mai rau ? Preventiv, binenteles, ca motorul merge bine deocamdata, dar as vrea sa previn un eventual mers prost. Iar pentru depozitarea de iarna se poate folosi un stabilizator de benzina cum ar fi cel de aici ? Salut, Nu stiu sa se faca cricuri de dl prin ro la preturi "rezonabile". Dupa mine vezi un scottoiler - te scuteste si de necesitatea unui cric central, iti prelungeste viata lantului la greu (50%? ca idee), un mare plus - mersul cu un lantz tot timpul uns e de vis, salvezi banii de spray de curatzat si spray de uns - mie imi ajungea sa curat/ung lantul de 4 ori si imi venea sa ma dau jos cand il auzeam ca zornaie - se duce spraiul destul de repede de pe lant mai ales daca mergi pe orice fel de vreme - ploaie. Nu tre sa cari spray de curatit/uns cu tine in concediu - mai ales daca faci ture lungi. Scapi de operatia mizerabila de curatit.uns - pe marginea strazii nu e chiar o placere curatitul/unsul de lantz. 2 dezavantaje - unul ca se face un pic de jeg pe aparatoare lantz de la ungator (cui ii pasa?) si al doilea - cand dai roata jos sau intins lant - tre' un stander roata spate sau sa agatzi moto de ceva cu chinga. Si la scottoiler e foarte simplu - pui ulei in rezervor si ai uitat de el 3-4mii de km. PS - postul nu are legatura cu scotoilerul meu care la un moment data a fost la vanzare (la 50 euro - contravaloarea a 3 spray-uri de uns si 2 de curatat) ca nu mai e de vanzare. Ramane pe moto si in concediul ce urmeaza si la urmatorul proprietar de dl. numai bine, paul Editat Iulie 9, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Daca esti obisnuit cu choppere de 1000 si ceva, atunci da, alea zici ca-s diesel. V-Stromul se comporta altfel, cu cat o turezi mai mult cu atat trage mai bine, iar intre 7000 si 10000 e racheta. Dar ar trebui sa traga binisor si de la 4-5000 in sus, nu e chiar martoaga. Vino maine la arc si poti sa faci schimb cu altcineva, ca sa faci o comparatie, de obicei vin mai multi V-Stromisti. Multam de raspuns , o sa incerc sa ajung si eu maine la Arc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Un tratament de combustibil cum e cel de aici face bine la sistemul de injectie sau poate sa faca mai rau ? Preventiv, binenteles, ca motorul merge bine deocamdata, dar as vrea sa previn un eventual mers prost. Iar pentru depozitarea de iarna se poate folosi un stabilizator de benzina cum ar fi cel de aici ? Stabilizatorul ala sigur nu e facut de procycle si e rebrand de la altii. Daca chiar insisti - peste iarna se poate pune stabilizator - se gaseste la benzinarii. O alta varianta este sa nu o lasi la iernat. Cat avem noi zapada pe strazi - 1 luna pe an nu cred ca e suficient timp pt depuneri in combustibil. Din citite - curatitoarele iti curata si garniturile intalnite in cale deci ar fi de evitat. Eu personal am incercat sa folosesc benzina de la benzinarii mai spalate in general - rompetrol/petromV. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Da, mi-a sugerat si Fabio sa-mi iau un scottoiler sau ceva asemanator. Totusi, nu vad de ce as scapa de mentenanta lantului. Ok, se unge incontinuu, dar daca e uns, inseamna ca se lipeste si praful de el, deci la un moment dat trebuie curatat. Sau fiind incontinuu uns, praful care se lipeste va fi aruncat de pe lant cu uleiul vechi ? Iar uleiul cu praf aruncat de pe lant nu se lipeste de aparatoarea de lant si de zona aia unde e melcul de ambreiaj ? Ok, astea se pot spala din cand in cand. Se spala mai usor mizeria produsa de uleiul respectiv ? Se poate spala la spalatorie cu spume conventionale ? Vad ca scottoiler are vreo doua variante cu actionare prin vacuum-ul produs de motor si mai are si variante actionate electronic, prin unitati alimentate de la baterie. As merge pe varianta cu vacuum, sa nu ma mai leg la instalatia electrica. Pe V-strom se poate monta usor conducta de vacuum ? Se modifica ceva in tubulatura originala a motorului sau se poate atasa la o conducta lasata cumva special pentru asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Salut, Se unge usor in continuu si nu se aduna praf - mai ales daca folosesti ulei de drujba in ungator . sau sintetic. smacul rezultat prin aruncare se aduna pe interiorul aparatorii de lant si pe interiorul plasticului de la pinionul mic - de obicei acolo se aduna si smacul de la spray-ul de lant. Oricum - smacul de la ulei e mult mai usor de curatat decat smacul adunat de la spray de lant. Cele doua plastice de mai sus trebuie curatate din cand in cand - eu cam o data pe an - max 2 - dar curatat grosolan cu surubelnita. scottoilerul electronic e un moft si e scump. scottoilerul cu vacuum e perfect pt ce trebuie - si se monteaza foarte usor - la unul dintre cele doua corpuri injectoare ai doua tzevushti din alea unde se face sincronizarea - unde ai doua - la una dintre ele conectezi vacuumul de comanda. ca pozitionare - eu l-am pus pe cadru, lateral stanga - pe net mai gasesti poze cu idei de pozitionare. Reglajul debitului se face simplu - daca pata de pe aparatoarea de lant in zona din spate e prea lunga - mai inchizi din scottoiler. Glumesc - lantul trebuie sa aiba o pelicula in zona oringurilor - se vede cand te uiti din lateral in lumina. bafta, paul Da, mi-a sugerat si Fabio sa-mi iau un scottoiler sau ceva asemanator. Totusi, nu vad de ce as scapa de mentenanta lantului. Ok, se unge incontinuu, dar daca e uns, inseamna ca se lipeste si praful de el, deci la un moment dat trebuie curatat. Sau fiind incontinuu uns, praful care se lipeste va fi aruncat de pe lant cu uleiul vechi ? Iar uleiul cu praf aruncat de pe lant nu se lipeste de aparatoarea de lant si de zona aia unde e melcul de ambreiaj ? Ok, astea se pot spala din cand in cand. Se spala mai usor mizeria produsa de uleiul respectiv ? Se poate spala la spalatorie cu spume conventionale ? Vad ca scottoiler are vreo doua variante cu actionare prin vacuum-ul produs de motor si mai are si variante actionate electronic, prin unitati alimentate de la baterie. As merge pe varianta cu vacuum, sa nu ma mai leg la instalatia electrica. Pe V-strom se poate monta usor conducta de vacuum ? Se modifica ceva in tubulatura originala a motorului sau se poate atasa la o conducta lasata cumva special pentru asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Mersi de informatii, cred ca am sa iau unul, dar cred ca sezonul viitor. Eu nu merg iarna, si din Noiembrie pana in Aprilie nu o pornesc deloc, asa ca am sa ma interesez si de un stabilizator. La DR am pus un flacon de la louis iarna trecuta, dar asta era pe carburator, de asta intrebam ce stabilizator folositi la DL. http://heavyduties.ro/suzuki/Vstrom650.html Poti intreba de cric central, eu de la ei am luat pentru Transplant. Vad ca nu fac pentru Dl650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Sunat, vorbit, nu fac pentru V-strom. Am sa mai caut cric central totusi, ca si cu scottoiler, tot e bun un cric central pentru diverse mentenante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 (editat) Scottoiler la un moment dat era redus pe louis - gen de la 120 la 80 (EU). stima, paul Sunat, vorbit, nu fac pentru V-strom. Am sa mai caut cric central totusi, ca si cu scottoiler, tot e bun un cric central pentru diverse mentenante. Editat Iulie 10, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Salutare, Intentionez sa cumpar un V-Strom (an de fabricatie minim 2007 cu abs ). Spuneti-mi si mie va rog ce consum are V-Stromul de 1000 fata de cel de 650. Eu am 1,97 m si nu am reusit sa imprumut vreunul sa vad cum ma simt pe el. De asemenea ma gandesc si la Varadero 1000 daca puteti sa imi ziceti ceva de el.. Multumesc in avans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Sunat, vorbit, nu fac pentru V-strom. Am sa mai caut cric central totusi, ca si cu scottoiler, tot e bun un cric central pentru diverse mentenante. Parca facea Bogdan Harea cric central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Salutare, Intentionez sa cumpar un V-Strom (an de fabricatie minim 2007 cu abs ). Spuneti-mi si mie va rog ce consum are V-Stromul de 1000 fata de cel de 650. Eu am 1,97 m si nu am reusit sa imprumut vreunul sa vad cum ma simt pe el. De asemenea ma gandesc si la Varadero 1000 daca puteti sa imi ziceti ceva de el.. Multumesc in avans. intre 650 si 1000 diferenta de consum tine mult de stilul de mers. la 100-130 e posibil sa scoti si 2 litrii % diferenta in favoarea 650-ului in oras chiar mai mult insa daca o arzi cu viteza mare peste 160-170km/h 1000-le s-ar putea sa consume fix cat 650-ul sau mai putin. Sfatul meu daca vrei abs si ai de gand sa mergi mai mult inafara asfaltului mergi pe 650 daca nu ia 1000-le Varadero este foarte reusit de asemenea, frane mai bune, seam mai confortabila, protectie la vant mai buna insa este ceva mai greu si consuma mai mult. Da te-ai saturat de italience? Nu ai luat ca varianta si caponordul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 1. http://www.jackphelps.com/vstrom/comparison.htm Citeste asta neaparat. 2. V Strom 1000 nu are ABS deocamdata, din cate cunosc. Sper sa nu gresesc........ 3. Varadero, foarte reusit intradevar, e "ceva" mai greu decat V Strom 1000 dar "simtitor" mai greu decat V Strom 650. 4. La Dan in Timisoara , cu 270 lei - 350 lei transformi orice sea de V Strom intr-un vis. GARANTAT !!! 5. V Strom - ul meu , 650 , 2009 , ABS , ia 4% calculat la 1700 km , Transalpina + Transfagarasan + 2 autostrazi + urban + drumuri nationale,judetene,comunale, ..... macadam. Sper sa-ti fie de folos. 1. http://www.jackphelp.../comparison.htm Citeste asta neaparat.2. V Strom 1000 nu are ABS deocamdata, din cate cunosc. Sper sa nu gresesc........3. Varadero, foarte reusit intradevar, e "ceva" mai greu decat V Strom 1000 dar "simtitor" mai greu decat V Strom 650.4. La Dan in Timisoara , cu 270 lei - 350 lei transformi orice sea de V Strom intr-un vis. GARANTAT !!!5. V Strom - ul meu , 650 , 2009 , ABS , ia 4% calculat la 1700 km , Transalpina + Transfagarasan + 2 autostrazi + urban + drumuri nationale,judetene,comunale, ..... macadam.6. Eu am 1,90 si am efectuat urmatoarele :- kit inaltare ghidon 2cm- seaua inaltata 5 cm la Dan la Timisoara.- kit coborare pedale frana si schimbator.Sper sa-ti fie de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Multumesc pentru raspunsurile prompte. 1. F bun articolul! Multumesc. 2. Nu am verificat cei drept... 3. Nu ma sperie greutatea la Varadero(sunt suficient de mare sa il manevrez fara stress) 4. Indiferent de ce motor aleg voi imbunatatii saua! (it's a must!) 5. Bestial consumul! Din ce am citit pana acum si am mai vbit cu unu altu... nu prea merita V-Strom-ul de 1000 fata de cel de 650. Despre Varadero (injectie) am auzit numai de bine... inclusiv consumul decent de 6... 6.5% in oras... 4... 4.5% la drum lung (fata de cel pe carburatie: 10% in oras si 6 in afara) La Varadero stiu ca are CBS... la V-Strom 650 are ABS sau CBS? De asemenea cand ma duc sa cumpar... ce ar trebuii sa verific la V-Strom? Are ceva bube specifice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Da' mai yamoco, da' zi si tu ca ai fost cu o gasca de chopperisti si ai mers in ritmul lor. Nu stiu cum naiba scoateti consumurile astea. Eu pe tura de V-Stromania am facut aproape 1100 km si cu un consum de 4.25. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Multumesc pentru raspunsurile prompte. 1. F bun articolul! Multumesc. 2. Nu am verificat cei drept... 3. Nu ma sperie greutatea la Varadero(sunt suficient de mare sa il manevrez fara stress) Eu zic sa fii precaut dpdv al greutatii mobrei in cazul in care agreezi un strop de offroad/forestiere, indiferent de inaltimea pe care de altfel o avem. 4. Indiferent de ce motor aleg voi imbunatatii saua! (it's a must!) 5. Bestial consumul! Din ce am citit pana acum si am mai vbit cu unu altu... nu prea merita V-Strom-ul de 1000 fata de cel de 650. Despre Varadero (injectie) am auzit numai de bine... inclusiv consumul decent de 6... 6.5% in oras... 4... 4.5% la drum lung (fata de cel pe carburatie: 10% in oras si 6 in afara) La Varadero stiu ca are CBS... la V-Strom 650 are ABS sau CBS? Are ABS, nu CBS. Franele m-au satisfacut in orice situatie dar pretentiosii si le-au imbunatatit si pe astea. Nu am incercat CBS dar presupun ca sunt si mai bune. De asemenea cand ma duc sa cumpar... ce ar trebuii sa verific la V-Strom? Are ceva bube specifice? Bube specifice nu cunosc, sunt extrem de fiabile insa recomandarea e sa mergi insotit de un V Stromist cu "state de plata" vechi in domeniu. Da' mai yamoco, da' zi si tu ca ai fost cu o gasca de chopperisti si ai mers in ritmul lor. Nu stiu cum naiba scoateti consumurile astea. Eu pe tura de V-Stromania am facut aproape 1100 km si cu un consum de 4.25. Ai dreptate partial,dar pe Transalpina , Transfagarasan si autostrazi i-am cam dat bice si apoi asteptam la 1-3 tigari. Una peste alta si 4% si 4,25% sunt consumuri boboc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Varadero ala cu 4 % e ala de 125 . Un miar nu viseaza de astea. exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 De la Balea Lac la Cartisoara sau de la Ranca la Novaci, poate scoate chiar mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 (editat) Salut, cand citesc despre acel consum de 4% - incep sa nu inteleg cum reusiti. Eu cand imi fac bugetul - imi pun 5% drum intins (pasager, bagaje, 100-120-130-140) si 6% trafic de oras sau drum intins singur(120-140). O avea al meu gaura la injector mai groasa. tot norocul ca nu ne-am luat motoreta pt consum (mic). stima, paul Editat Iulie 10, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 (editat) Salut, cand citesc despre acel consum de 4% - incep sa nu inteleg cum reusiti. Eu cand imi fac bugetul - imi pun 5% drum intins (pasager, bagaje, 100-120-130-140) si 6% trafic de oras sau drum intins singur(120-140). O avea al meu gaura la injector mai groasa. tot norocul ca nu ne-am luat motoreta pt consum (mic). stima, paul Nu mai pune benzina de la Petrom Am un prieten se jura ca are rezervor de 42l pe gs1200 adventure (33l in carte) si are drept dovada un bon de la o statie Petrom din Ploiesti Tot la un Petrom (din Sovata) m-am gandit eu sa fac plinul desi aveam 3 linii pe bord .... dupa ce au intrat 19,5 litrii am pus pistolul inapoi in pompa ca nu vedeam benzina in rezervor. In timp ce ma certam eu cu nesimtitii vine un tip cu logan de 1,4 mpi cu 67 litrii pe bon Mai fura omu da astia sunt prea de tot Cand puneam benzina din pet in iarna numa sub 4% aveam consum Editat Iulie 10, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Parca facea Bogdan Harea cric central. Face, da, dar cred ca pune suflet cand le face, ca cere 550 ron pe unul. la banii astia, ma descurc si fara. Daca ar fi un produs indispensabil, as fi dat banii, desi sunt niste tevi sudate si vopsite. Mai caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Salut, cand citesc despre acel consum de 4% - incep sa nu inteleg cum reusiti. Eu cand imi fac bugetul - imi pun 5% drum intins (pasager, bagaje, 100-120-130-140) si 6% trafic de oras sau drum intins singur(120-140). O avea al meu gaura la injector mai groasa. tot norocul ca nu ne-am luat motoreta pt consum (mic). stima, paul Nu am nici un motiv sa ascund ceva. Atat a fost consumul in tura precizata. Vorba Vrajitorului, m-oi fi dus mai molcom fiind cu fratii chopperisti din Mad Dogs. Totusi intr-o tura de acum 3 saptamani, SB - Transfagarasan - Curtea de Arges - Rm.Valcea - Brezoi - Obarsia Lotrului - Sugag - Jina - SB, la care a participat si Vrajitorul, am consumat 4,2%. Asta e .............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 (editat) Face, da, dar cred ca pune suflet cand le face, ca cere 550 ron pe unul. la banii astia, ma descurc si fara. Daca ar fi un produs indispensabil, as fi dat banii, desi sunt niste tevi sudate si vopsite. Mai caut. Asa gandeam si eu pana sa ma apuc de cricuri. Cand le-am luat la mana si am vazut cate componente au si cata manopera consuma s-a schimbat optica. Chiar la 550 roni montat pe motocicleta, tot sunt doar 60 % din pretul unuia nou, fara sa fie cu nimic mai prejos. Imi cer scuze ca inca nu am castigat la Loto pt a lucra doar din plictiseala. Eu inca sper. Propunerea mea pt urmatoarea extragere 9 22 34 48 15 2. Doamne Ajuta! Editat Iulie 10, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.