ivanp Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 eu ziceam ca nu trebuie sa ai mai mult de 6k cand faci sincronizarea nu cand sa le schimbi. bujiile se schimba la 12k alea normale si 24k iridium. are si macanica asta niste reguli ale ei. )) scuza-ma dar nu inteleg (e adevarat ca trezit cu fatza la perna dupa trei ore de somn ) dar in ce sens "nu trebuie sa ai mai mult de 6k cand faci sincronizarea"? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 @paul: sincronizarea se face cu bujii noi sau aproape noi, nu la jumatatea vietii. la bujiile iridium poti face sincronizarea si cu bujii care au pana in 6k. da nu mai mult ca altfel nu iese ca la carte. @florin radu si sergiu: daca producatorul zice ca trei schimbate la 24k o fi un motiv. asa si alea normale merg 50k am vazut si eu bujii originale pe mobre din 2000 cu nspemii de km. da nu e ok. ele merg oricum atata timp cat dau scanteie. problema pe care nu vreti sa o intelegeti este alta: ceramica care inveleste electrodul se poate sparge peste un anumit grad de uzura. si nu stiu de ce da ceramica nu se impaca prea bine cu aluminiul pistonului. asta este problema principala nu faptul ca nu da scateie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 (editat) Sau poti sa le cureti cu peria de sarma, verifici distanta la electrod si le insurubezi inapoi. Editat August 21, 2013 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 @florin: eu nu ma iau niciodata dupa americani sau aproape niciodata, astia sunt genul care se zgarcesc la tarate. asa ca de la ei cel mult iau ca exemplu modificarile mecanice care nu implica riscuri prea mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 ceramica care inveleste electrodul se poate sparge peste un anumit grad de uzura. si nu stiu de ce da ceramica nu se impaca prea bine cu aluminiul pistonului. asta este problema principala nu faptul ca nu da scateie! Daca s-a spart ceramica (izolator), scanteia e la gara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 (editat) crede-ma ca in momentul ala ultima ta problema este unde se duce scanteia!!! deja faci socoteala cat te costa un piston, poate si cilindrul, supapele daca au apucat si ele sa agate o bucata de ceramica, posibil si chiuloasa.... Editat August 21, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 @paul: sincronizarea se face cu bujii noi sau aproape noi, nu la jumatatea vietii. la bujiile iridium poti face sincronizarea si cu bujii care au pana in 6k. da nu mai mult ca altfel nu iese ca la carte. aaa ... merci! nu stiam ca asa se sincrionizeaza corect. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 crede-ma ca in momentul ala ultima ta problema este unde se duce scanteia!!! deja faci socoteala cat te costa un piston, poate si cilindrul, supapele daca au apucat si ele sa agate o bucata de ceramica, posibil si chiuloasa.... pai statistic vorbind de cate cazuri dinastea ai auzit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 cateva motoare tot am facut la viata mea din aceasta cauza. o alta problema este si lipitul bujiei de chiuloasa. cu ruperea bujiei acolo ca si consecinta. sau nici de asta nu ai auzit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Salutare, dupa 4 ani m-am intors la V-strom. Am si eu doua intrebari: -de unde va comandati piese,accesorii originale ptr V-storm,hand-guard,semnalizatoare,colantul acela cu logo" V-strom"de pe lateral? Vechiul proprietar era mai mic de statura si-a mai scapat-o pe jos. -i-am facut toata revizia inclusiv bujiile,mai putin filtrul de aer( n-am gasit la magazin). Ma bate gandul sa-i pun unul sport,gen K&N,merita,se simte vreo diferenta?N-am avut niciodata. Ptr lichidul de frana si alte cele ce-or mai trebui am sa fac o progamare la dl Fabio,revin cu un tel. cand o sa am timp sa vin cu ea. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 (editat) Toate consumabilele si piese originale la Dan Dumitrescu Motor.... ,pe Bd Timisoara. Pot sa-ti dau si telefonul daca te ajuta.Filtru KN filtreaza mai bine decat originalul, dar nu am simtit diferente la motor.Singura diferenta in bine de la bujiile iridium. S-o stapanesti cu placere. Pune si o poza sa vedem achizitia. La semnale am sticlele galbene daca-ti sunt de folos. Editat August 21, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Salutare, dupa 4 ani m-am intors la V-strom. Am si eu doua intrebari: -de unde va comandati piese,accesorii originale ptr V-storm,hand-guard,semnalizatoare,colantul acela cu logo" V-strom"de pe lateral? Vechiul proprietar era mai mic de statura si-a mai scapat-o pe jos. -i-am facut toata revizia inclusiv bujiile,mai putin filtrul de aer( n-am gasit la magazin). Ma bate gandul sa-i pun unul sport,gen K&N,merita,se simte vreo diferenta?N-am avut niciodata. Ptr lichidul de frana si alte cele ce-or mai trebui am sa fac o progamare la dl Fabio,revin cu un tel. cand o sa am timp sa vin cu ea. Mersi. Mai rar se intampla asta! totusi cand ai timp poate ne spui si cum se simte sa ai v-strom dupa gs. piese oem de suzuki mai ieftine la la B&S sau elfworkshop am luat de la www.motofly.ro, romulus. fabio daca e sa gandesti cu drobul de sare nu mai iesi cu motocicleta afara ca te calca tirul, tot la fel producatorul vrea sa-ti inlocuiasca cat mai multe piese la o revizie. Daca e sa o luam asa cati dintre voi inlocuitiurmatoarele ca in manual: -busonul la baia de ulei sau macar garnitura dupa fiecare schimb (aici se poate desface curge ulei pe roata si te versi negresit) -furtunul de carburant la fiecare 4 ani (asta poate exploda si ia foc motocicleta) -furtunurile la radiator dupa 4 ani (pot exploda si daca iti ajunge antigel fierbinte in ochi orbesti) -conductele de frana (care dupa 4 ani cat spune producatorul pleznesc si ramai fara frane riscand sa lovesti 12 copi de 8 ani care traverseaza stada legal pe trecerea de pietoni) - catalizatorul tot la 4 ani (risti sa omori de cancer pulmonar localnicii de pe strazile pe care treci) etc Nu zic sa nu luam in considerare ce spune producatorul dar nu bubuie motorul ca tin eu o bujie 50000km sa fim seriosi. Tot pe la prostii aia de americani am vazut buji sparte si la 4-5000km dar alea aveau defect de fabricatie clar. La fel si cu jocul la supape s-a rugat mecanicul de mine sa nu desfacem ca daca porneste bine pe frig sunt inca ok si de ambitie si ca asa zice producatorul le-am verificat rezultatul: munca degeaba, bani pierduti, stat cu motorul pe bara intr-o zi numai buna de plimbat. supapele nu aveau absolut nimic erau in specificatii. Ce zici acum mai umblu la ele pana nu-mi pune probleme la pornire? Eu zic ca nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 (editat) bine donmu mecanic, nu te mai contrazic ca vad ca oricum ai replica la toate. nu e vorba de drobul de sare ci de cateva chestii de bun sens. schinbi cand trebuie nu ai probleme. schimbi dupa ureche, chitaim ca sunt naspa mobrele. nu eu si nici tu nu am inventat mecanica. noi putem doar sa o facem ca la carte sau dupa ureche(forumuri) Editat August 21, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 (editat) Esti ironic! Ce am scris mai sus sunt luate fix din manualul de service al motocicletei nu le-am inventat eu. Nu sunt mecanic nu scot bani din asta si daca mai strang un surub pe mobra mea sa pe a vreunui prieten o fac doar din placere si nici replica la toate nu am ce bine ar fi Nu o mai da ca facem totul ca la carte ca lucrul asta nu il face nimeni e imposibil sa faci tot ce scrie in manual in viata reala. Bypass-ul la filtrul de benzina nu este specificat in manual dar totusi mergi cu o motocicleta care are modificarea asta fara probleme desi era clar ca producatorul ti-a recomandat sa inlocuiesti ansamblul defect. Nu e asa ca iti sta bine cu 800 de euro in buzunar? Schimb uleiul si filtrul la 5-6000km (nu este nevoie sa completez intre schimburi), uleiul in furca anual (am aproape 100000 cu simeringurile originale), lichidul de frana de doua ori pe an, antigelul anual, alte piese/consumabile la cea mai mica uzura si cine a mers cu stroama mea s-a convins ca este in perfecta stare ba chiar cu upgradeurile facute este peste una noua dar daca aleg sa schimb o bujie la 50000 si sa o dau jos functionala nu se traduce ca-mi bat joc de motocicleta sau ca fac intretinerea dupa ureche, pur si simplu nu vad rostul sa le schimb mai des si am o scarba deosebita sa schimb bujia din capul cilindrului fata Eu ma retrag din discutia despre amarata de bujie ca sa nu se interpreteze gresit, fiecare le schimba cand vrea Editat August 21, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Bypass-ul la filtrul de benzina ... ... lichidul de frana de doua ori pe an, ... si am o scarba deosebita sa schimb bujia din capul cilindrului fata aaa ... stai aci si nu pleca .. care e faza cu bypass la fitru de benzina? esti catolic rau cu lichid de frana de doua ori pe an ... aia cu scarba da - este principalul motiv pt care pun iridium. Salutare, dupa 4 ani m-am intors la V-strom. Am si eu doua intrebari: ce fu in astia 4 ani? gs cum se aude? care dintre ele? 1100?1150 sau 1200? zi-ne te rog cateva pareri personale de utilizator ca la un moment dat ma batea un gand. acum ma bate altul cu nt700v dar nah... se mai schimba omul! numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 (editat) aaa ... stai aci si nu pleca .. care e faza cu bypass la fitru de benzina? esti catolic rau cu lichid de frana de doua ori pe an ... aia cu scarba da - este principalul motiv pt care pun iridium. ce fu in astia 4 ani? gs cum se aude? care dintre ele? 1100?1150 sau 1200? zi-ne te rog cateva pareri personale de utilizator ca la un moment dat ma batea un gand. acum ma bate altul cu nt700v dar nah... se mai schimba omul! numai bine, paul -despre bypass vorbeste cu fabio ca a facut la cateva mobre pana acum -lichidul de frana il fierbeam destul de des pana sa modific radical franele din cauza asta trebuia schimbat mai des. -nt700 suna bine da puterea este ca a unui transalp iar un transalp cu mai putine valente enduro sigur este este un transalp mai plictisitor desi imi vine greu sa cred ca exista o motoreta mai plictisitoare ca transalpul s-ar putea ca honda sa fi creat una Editat August 21, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 (editat) Esti ironic! Ce am scris mai sus sunt luate fix din manualul de service al motocicletei nu le-am inventat eu. Nu sunt mecanic nu scot bani din asta si daca mai strang un surub pe mobra mea sa pe a vreunui prieten o fac doar din placere si nici replica la toate nu am ce bine ar fi Nu o mai da ca facem totul ca la carte ca lucrul asta nu il face nimeni e imposibil sa faci tot ce scrie in manual in viata reala. Bypass-ul la filtrul de benzina nu este specificat in manual dar totusi mergi cu o motocicleta care are modificarea asta fara probleme desi era clar ca producatorul ti-a recomandat sa inlocuiesti ansamblul defect. Nu e asa ca iti sta bine cu 800 de euro in buzunar? Schimb uleiul si filtrul la 5-6000km (nu este nevoie sa completez intre schimburi), uleiul in furca anual (am aproape 100000 cu simeringurile originale), lichidul de frana de doua ori pe an, antigelul anual, alte piese/consumabile la cea mai mica uzura si cine a mers cu stroama mea s-a convins ca este in perfecta stare ba chiar cu upgradeurile facute este peste una noua dar daca aleg sa schimb o bujie la 50000 si sa o dau jos functionala nu se traduce ca-mi bat joc de motocicleta sau ca fac intretinerea dupa ureche, pur si simplu nu vad rostul sa le schimb mai des si am o scarba deosebita sa schimb bujia din capul cilindrului fata Eu ma retrag din discutia despre amarata de bujie ca sa nu se interpreteze gresit, fiecare le schimba cand vrea confunzi intretinerea de rutina cu modificari care nu afecteaza cu nimic mecanica sau pot crea probleme mecanice. da ma rog..... @paul: cand se infunda filtrul de inalta presiune din pompa (se poate schimba dar costa 350e) se bypass-eaza si se pune filtru extern, fara nici un risc la motor sau alte probleme. iar bujia la cilindrul din fata daca desfaci 2 suruburi se schimba in 5 minute. Editat August 21, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 ... desi imi vine greu sa cred ca exista o motoreta mai plictisitoare ca transalpul s-ar putea ca honda sa fi creat una )) @paul: ... iar bujia la cilindrul din fata daca desfaci 2 suruburi se schimba in 5 minute. nush' bre - nu imi place. prefer sa slefuiesc cutia filtrului de aer pe interior decat sa schimb bujia de la cilindrul din fata. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 ce fu in astia 4 ani? gs cum se aude? care dintre ele? 1100?1150 sau 1200? zi-ne te rog cateva pareri personale de utilizator ca la un moment dat ma batea un gand. acum ma bate altul cu nt700v dar nah... se mai schimba omul! Ca si posibil upgrade de la v-strom ma gandesc la honda crosstourer - desi nu l-am vazut la treaba, nu m-am dat cu el, dar pare promitator. Alta varianta ar fi CBF1000, dar asta parca nu e genul meu, doar ca un amic care face mecanica moto mi-l recomanda foarte tare, zicand ca o desfacut o groaza de motoare de CBF pt verificari de supape doar ca sa constate ca totul e ok si sa le monteze la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Ca si posibil upgrade de la v-strom ma gandesc la honda crosstourer ... crosstourer pot sa visez eu mult si bine - nu o sa pup nici in vis din diverse motive. imi trebuie sa fie foarte comod la drumuri lungi (prin oras ma intereseaza doar sa poata fi folosit) ca batranetzea (si comoditatea) isi spun cuvantul dar mai e timp. Intrebare - care zice pe scurt cum se regleaza actuatorul/clutch assembly/ melcul de la tija impingatoare de la ambreiaj? eu fac asa - cu axul ala de la melc neconectat - strang surub reglaj pana este aliniat cu tija impingatoare (push rod) - este exact punctul in care surubul de reglaj incepe sa actioneze activ pe push rod sau este punctul in care jocul la tija impingatoare este 0 - si din acest punct 1/4 tura desfacut surub reglaj si apoi blocat. Dupa logica mea asa se face corect. Unii zice ca strangi surubul de reglaj pana atinge push rod-ul dar cum axul de la clutch assembly are ceva joc - faza asta cu atinsul e relativa si interpretabila. stima, paul PS - m-am pus sa ung pe ici pe colo - si am observat ca cateva bile din sistemul ala pica libere am comandat un clutch assembly - 220 de lei livrabil intr-o saptamana in tm. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 la mine lipsesc 4 bilute de vreo 3 ani, nici o problama. si e corect cum faci: strangi pana sinti contactul cu tija dupa care dai inapoi 1/4 tura. e interpretabil dar ai incredere in mana ta si o sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 la mine lipsesc 4 bilute de vreo 3 ani, nici o problama. si e corect cum faci: strangi pana sinti contactul cu tija dupa care dai inapoi 1/4 tura. e interpretabil dar ai incredere in mana ta si o sa fie ok. merci de confirmare. PS - bilutzele au 3.175mm diametru (1/8 inch) si se gasesc la furnizorii de rulmenti (Rolling pt TM) - 1.5 lei bucata si sunt 11 bilutze. nici pe mine nu ma deranjau ca pica bilutzele atata timp cat sunt toate - dar vreau sa fie ok pt viitorul propritar. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 (editat) merci de confirmare. PS - bilutzele au 3.175mm diametru (1/8 inch) si se gasesc la furnizorii de rulmenti (Rolling pt TM) - 1.5 lei bucata si sunt 11 bilutze. nici pe mine nu ma deranjau ca pica bilutzele atata timp cat sunt toate - dar vreau sa fie ok pt viitorul propritar. numai bine, paul Mai paulica mare tipicar esti.asa imi place si vad ca de-ti ceva cunostinte despre vstrom.o sa va cer parerea tie si multora de aici cind voi fi posesor de vstrom.bravo voua. Editat August 22, 2013 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Mai paulica mare tipicar esti. )) e grea viata dar ma descurc. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgem Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Ca si posibil upgrade de la v-strom ma gandesc la honda crosstourer - desi nu l-am vazut la treaba, nu m-am dat cu el, dar pare promitator. Alta varianta ar fi CBF1000, dar asta parca nu e genul meu, doar ca un amic care face mecanica moto mi-l recomanda foarte tare, zicand ca o desfacut o groaza de motoare de CBF pt verificari de supape doar ca sa constate ca totul e ok si sa le monteze la loc. Daca vrei sa ramai numai pe sosea, probabil ca e o varianta buna CBF1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.