bozoro Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 am studiat pozele existente cu miarul, capacele motorului par diferite, si pozitia galeriilor de evacuere este alta. e clar ca o sa fie un motor modificat profund. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 pareri despre simeringurile All Balls pentru furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 monteaza-le cu incredere, eu asta folosesc de ceva vreme fara probleme., mai precis de cand cele de la Athena au inceput sa aibe din ce in ce mai multe pierderi. si mai sunt caitva colegi care se plang de aceesi problema la Athena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 (editat) aaa ... stai aci si nu pleca .. care e faza cu bypass la fitru de benzina? esti catolic rau cu lichid de frana de doua ori pe an ... aia cu scarba da - este principalul motiv pt care pun iridium. ce fu in astia 4 ani? gs cum se aude? care dintre ele? 1100?1150 sau 1200? zi-ne te rog cateva pareri personale de utilizator ca la un moment dat ma batea un gand. acum ma bate altul cu nt700v dar nah... se mai schimba omul! numai bine, paul Am avut GS 1200 modelul dohc 2010 de care am fost foarte multumit si in ciuda zvonurilor care circula pe aici,in aproape 40k km n-am avut nicio problema cu el. O super motocicleta dar care are ptr mine are un defect major! Pretul! Poate e justificat poate nu,ptr mine a fost daca am platit aproape 17000 euro ptr ea si de aici a venit si motivul ptr care am vandut-o. Prea multi bani( ptr mine!) investiti intr-o motocicleta,care apoi trebuie sa-i faci casco daca nu vrei sa platesti din buzunar eventualele consecinte ale unei cazaturi. Imi era mila sa merg cu ea pe vre-un traseu off road si frica in acelasi timp sa n-o scap pe jos. Am facut cu vechiul V-strom mai mult off road intr-un an decat am facut cu GS-ul in trei. O motocicleta care te va bucura in fiecare km facut dar care nu-ti va ierta nici o greseala. Acum ca nu mai merg cu sotia ( avem un bebe mic) chiar nu mai imi trebuie 1200 cmc,mai grea, cu mult mai multa grija la manevre,etc. Chiar nu-mi mai trebuie! Am vrut o motocicleta care sa ma duca peste tot unde vreau sa ajung,fara sa-mi fie frica de faptul ca o scap pe jos sa fie cat de cat comfortabila la drum,fiabila si de care sa uit de ea in garaj! La capitolul asta V-stromul este imbatabila,la cati bani dai pe ea merita fiecare leut. Am vrut neaparat cu ABS si asta a durat mai mult pana am gasit-o. Merge super bine chiar in comparatie cu GS-ul,se simte lipsa de cilindree dar e motocicleta super echilibrata. Ca sa-i raspund si lui Brake,am luat-o de la Oradea de la un tip. Cred ca ai sunat si tu ptr. ea ca mi-a zis ca a mai fost cineva interesat de la Pitesti. Eu n-am mai stat pe ganduri,m-am suit in masina si m-am dus s-o iau. Numai bine. Editat August 24, 2013 de ovideo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 Am avut GS 1200 modelul dohc 2010 de care am fost foarte multumit si in ciuda zvonurilor care circula pe aici,in aproape 40k km n-am avut nicio problema cu el. O super motocicleta dar care are ptr mine are un defect major! Pretul! Poate e justificat poate nu,ptr mine a fost daca am platit aproape 17000 euro ptr ea si de aici a venit si motivul ptr care am vandut-o. Prea multi bani( ptr mine!) investiti intr-o motocicleta,care apoi trebuie sa-i faci casco daca nu vrei sa platesti din buzunar eventualele consecinte ale unei cazaturi. Imi era mila sa merg cu ea pe vre-un traseu off road si frica in acelasi timp sa n-o scap pe jos. Am facut cu vechiul V-strom mai mult off road intr-un an decat am facut cu GS-ul in trei. O motocicleta care te va bucura in fiecare km facut dar care nu-ti va ierta nici o greseala. Acum ca nu mai merg cu sotia ( avem un bebe mic) chiar nu mai imi trebuie 1200 cmc,mai grea, cu mult mai multa grija la manevre,etc. Chiar nu-mi mai trebuie! Am vrut o motocicleta care sa ma duca peste tot unde vreau sa ajung,fara sa-mi fie frica de faptul ca o scap pe jos sa fie cat de cat comfortabila la drum,fiabila si de care sa uit de ea in garaj! La capitolul asta V-stromul este imbatabila,la cati bani dai pe ea merita fiecare leut. Am vrut neaparat cu ABS si asta a durat mai mult pana am gasit-o. Merge super bine chiar in comparatie cu GS-ul,se simte lipsa de cilindree dar e motocicleta super echilibrata. Ca sa-i raspund si lui Brake,am luat-o de la Oradea de la un tip. Cred ca ai sunat si tu ptr. ea ca mi-a zis ca a mai fost cineva interesat de la Pitesti. Eu n-am mai stat pe ganduri,m-am suit in masina si m-am dus s-o iau. Numai bine. Da, un labagiu.nu a avut curajul sa recunoasca k a vb cu tine despre vinzarea ei si k ti-a vinduto tie.baga tot felul de texte k ce si cum.un terminat, un distrus sa-l fuck.daca as da ochii cu el las agatza in cui ,mama lui de ........... javre de oameni sunt unii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 Am avut GS 1200 modelul dohc 2010 de care am fost foarte multumit si in ciuda zvonurilor care circula pe aici,in aproape 40k km n-am avut nicio problema cu el. O super motocicleta dar care are ptr mine are un defect major! Pretul! Poate e justificat poate nu,ptr mine a fost daca am platit aproape 17000 euro ptr ea si de aici a venit si motivul ptr care am vandut-o. Prea multi bani( ptr mine!) investiti intr-o motocicleta,care apoi trebuie sa-i faci casco daca nu vrei sa platesti din buzunar eventualele consecinte ale unei cazaturi. Imi era mila sa merg cu ea pe vre-un traseu off road si frica in acelasi timp sa n-o scap pe jos. Am facut cu vechiul V-strom mai mult off road intr-un an decat am facut cu GS-ul in trei. O motocicleta care te va bucura in fiecare km facut dar care nu-ti va ierta nici o greseala. Acum ca nu mai merg cu sotia ( avem un bebe mic) chiar nu mai imi trebuie 1200 cmc,mai grea, cu mult mai multa grija la manevre,etc. Chiar nu-mi mai trebuie! Am vrut o motocicleta care sa ma duca peste tot unde vreau sa ajung,fara sa-mi fie frica de faptul ca o scap pe jos sa fie cat de cat comfortabila la drum,fiabila si de care sa uit de ea in garaj! La capitolul asta V-stromul este imbatabila,la cati bani dai pe ea merita fiecare leut. Am vrut neaparat cu ABS si asta a durat mai mult pana am gasit-o. Merge super bine chiar in comparatie cu GS-ul,se simte lipsa de cilindree dar e motocicleta super echilibrata. Ca sa-i raspund si lui Brake,am luat-o de la Oradea de la un tip. Cred ca ai sunat si tu ptr. ea ca mi-a zis ca a mai fost cineva interesat de la Pitesti. Eu n-am mai stat pe ganduri,m-am suit in masina si m-am dus s-o iau. Numai bine. S-o stapanesti cu placere si pe asta, si sa va traiasca bebele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 Un mic deliciu: http://www.touratech-usa.com/Adventure/Blog/LfDiMe/Touratech-Suzuki-DL-650-V-Strom-Urban-X-Over Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 @ivanp mecanismul de actionare al ambreaiajului este identic cu cel de pe suzuki srad 600 (aici este pozitionat pe capac) si e plin netul de ele la dezmembrari. Salut, Multumesc de info - tot as fi preferet unul nou la 2 mil versus unul second la 1 milion (nu ca m-ar scoate banii din casa!). Stima, paul Da, un labagiu.nu a avut curajul sa recunoasca k a vb cu tine despre vinzarea ei si k ti-a vinduto tie.baga tot felul de texte k ce si cum.un terminat, un distrus sa-l fuck.daca as da ochii cu el las agatza in cui ,mama lui de ........... javre de oameni sunt unii. )) vad ca a fost interesanta interactiunea ta cu el. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 pareri despre simeringurile All Balls pentru furca? set-simeringuri-furca-ulei-si-praf-pentru-motociclete-aprlia-kawasaki-suzuki-cagiva-yamaha-5738466.jpg Eu de multi ani merg pe Ariete cand vine vorba de produse fabricate din cauciuc (simeringuri, burdufe telescop, etc). M-am chinuit ceva pana am gasit simeringuri de furca fiindca nu stiam ca le vand sub brandul ARI. Dupa lamurirea problemei mi-am dat seama ca sunt la vanzare cam peste tot. Si despre All Balls am auzit pareri numai bune, insa nu am folosit. Erau ceva mai scumpe decat Ari-urile cand am facut eu cumparaturi anul trecut (si ele, la randul lor, mai scumpe decat Athena, Saito, etc), asa ca am mers pe mana italienilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 Salut, Multumesc de info - tot as fi preferet unul nou la 2 mil versus unul second la 1 milion (nu ca m-ar scoate banii din casa!). Stima, paul )) vad ca a fost interesanta interactiunea ta cu el. stima, paul da ,Paul a fost ,k ma tot ducea cu vorba si in final a zis k nu-l mai lasa femeia so vinda .am vrut sa-i trimit 100 e avans si mi-a trimis contul si cind sa-i pun k nu mai e nevoie .k una si alta.plus ca nu a lasat nici un cent din pretul afisat.3950 e.si expira si ITP-ul in citeva zile.eu am avut un bmw m-am inteles cu un om de la CT sa-l tin pina la jumatea lui septembrie k omul a lasat avans si gata era a lui.nu m-am mai urcat pe ea nici un metru si el ma vrajit cu ale lui.BULANGIU.cu din astia sa nu ai deaface.noapte buna d-nul paul.mai vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 uite-o pasta: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-v-strom-din-2007-535121.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 S-o stapanesti cu placere si pe asta, si sa va traiasca bebele! Mersi mult Bogdane,am vrut sa vin sa va salut la Vama Veche dar nu stiam cum sa trec de gardul ala! Da, un labagiu.nu a avut curajul sa recunoasca k a vb cu tine despre vinzarea ei si k ti-a vinduto tie.baga tot felul de texte k ce si cum.un terminat, un distrus sa-l fuck.daca as da ochii cu el las agatza in cui ,mama lui de ........... javre de oameni sunt unii. Imi pare rau ptr tine! Chiar nu stiu ce ai vorbit tu cu el,eu l-am sunat duminica iar luni m-am dus si am luat-o,mi-a mai lasat si la pret si mi-a dat si o gramada de accesorii. Oricum nu trebuie sa-ti para rau,vor mai aparea mobre,poate chiar mai bune! Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 Ultima realizare marca ATW@. Parfum!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 @florin.radu: O sa imi schimb tot ce trebuie la motocicleta sa functioneze bine. Bafta cu motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Saptamana trecuta mi-am luat si o Dragstar 1100 in loc de scuter...Consum de vreo 3,6% in oras.La iarna urmeaza bobber-izarea.E din 2000 si are abia 11700km.Se asorteaza cu tatuajele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 sa-l stapanesti sanatos. pleata, cerceii si geaca de piele scrie pe tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Si-am dat o fuga in Vama in acest w-end. ce am descoperit: atentie cand mai pun benzina in drum spre Vama, in Mangalia la Rompetrol, nu e bine pt ulei am zis sa mai apas odata pe butonelul de la ungatorul de lant; l-a uns bine, tot lantul si bonus inca jumatate de mobra (a ramas apasat butonelul, de acum o sa fiu atent dupa ce il apas, fiti si voi atenti sa se ridice la loc) bine ca nu sunt curbe pe acel traseu, aveam jumatatea stanga de roata spate uleioasa toata asa ca acum trebuie sa pun din nou ulei, si era asa bun cel pus de Fabio... deci unde mai gasesc ulei de drujba? partea buna (am martori): am facut plinul vineri seara in Mangalia, am mers dupa pana in Vama si m-am fatatit putin pe acolo duminica am plecat spre Buc cand am ajuns in Buc acasa (drumul Taberii), aveam stinsa doar o liniuta din cele 5 de la benzina (numar de sus in jos da? ) (partenera de drum, calare pe mobra ei, Yamaha MT din 2008, a facut plinul de 3 ori in acest timp) insa parca tot aud un zgomot in mers, ca si cand s-ar freca niste metale, in partea stanga a Stromului (nu cred ca e lantul) si am auzit acest zgomot destul de des cand am trecut pe langa alte DL650 nu se aude tot timpul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 s-o fi strricat plutitorul??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 insa parca tot aud un zgomot in mers, ca si cand s-ar freca niste metale that is the sound of inevitability, :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Se poate intari arcul pe spate si alfel decat din robinet? S-a urcat un prieten de vre-o 100 kg si mi s-a parut ca se lasa cam mult, eu il tin la maxim de tare, rebound-ul ala are vre-o treaba? Face ceva? Multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 nu face nimic la greutate, doar arcul trebuie schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Si cat costa un arc mai rigid? eu am 105kg.... si cand merg cu bagaje mai urc inca 80kg pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 (editat) 90-100 de euro hyperpro/wilbers/ohlins/eibach arcurile de stroama sunt gandite pentru 75-80kg Editat August 27, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 .... si cand merg cu bagaje mai urc inca 80kg pe ea 80 kg de bagaje?!?.. aparat de sudura, menghina si o roata de tractor just in case? Cam aiurea gandit arcul ala.. hai sa zicem ca greutatea aia de 75-80 e medie(desi eu zic minima), dar pentru bagaje si pasager nimic in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 il mai intaresti pentru bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.