bogdan_harea Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 (editat) Si cat costa un arc mai rigid? eu am 105kg.... si cand merg cu bagaje mai urc inca 80kg pe ea Pt fata am dat pe Sonicsprings cca 100 $, plus ceva la transport, simbolic, ca a venit prin posta. La ei comanzi ce caracteristica vrei pt arc, evident functie de greutatea proprie. La 85 kg ale mele dupa scara lor se potriveau 0,95 kg/mm. Sunt arcuri proportionale nu progresive sau cu doua caracteristici ca cele originale. Pasagerul sau bagajele nu influenteaza fata pt ca, la greutate adaugata, se descarca. Greutatea care se ia in calcul este,calaretul echipat cu sau fara tankbag, dupa cum are sau nu. Pe spate se poate face o bucsa de 8 mm din aluminiu, sectionata la jumate, cu buza de retinere, care se introduce sub arc, dupa ce acesta a fost comprimat cu o presa. Mareste taria arcului cu cca 20%. Editat August 27, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Salut, exact Sonicsprings mi-am comandat si montat eu ( 110 kg din pacate). Sunt foarte multumit de ele. Au venit cam in 3 saptamani. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 pasagera e considerata bagaj fiecare e liber sa isi aleaga bagajul cum stie; plus ca un bagaj cum trebuie contribuie la satisfactia totala bun armorol-ul asta, face magie cu plasticele, toate siliconatele ar trebui sa-l foloseasca; nu-i pb ca le arat eu cum se aplica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Pt fata am dat pe Sonicsprings cca 100 $, plus ceva la transport, simbolic, ca a venit prin posta. La ei comanzi ce caracteristica vrei pt arc, evident functie de greutatea proprie. La 85 kg ale mele dupa scara lor se potriveau 0,95 kg/mm. Sunt arcuri proportionale nu progresive sau cu doua caracteristici ca cele originale. Pasagerul sau bagajele nu influenteaza fata pt ca, la greutate adaugata, se descarca. Greutatea care se ia in calcul este,calaretul echipat cu sau fara tankbag, dupa cum are sau nu. Pe spate se poate face o bucsa de 8 mm din aluminiu, sectionata la jumate, cu buza de retinere, care se introduce sub arc, dupa ce acesta a fost comprimat cu o presa. Mareste taria arcului cu cca 20%. distantierul creste preload-ul (pretensionarea arcului sau inaltimea la care sta motocicleta) rata de compresie este mica si aceea trebuie modificata daca mergi des cu greutate. Nu exista maxim sau minim la arcul pe spate din moment ce el este liniar, (pre 2007 are 0,82kg/mm si post 2007 are 0,87 kg/mm, probabil 2012 are peste 0,95 ca se simtea foarte bine la drivetest) Hyperpro este de la 0,84 pana la 1,20 (cele de fata 0,69 - 1,4) adica primii mm sunt mai soft decat cele oem dar apoi devin din ce in ce mai tari Recomandarea mea este sa puneti arcuri liniare mai tari calculate la greutatea incarcarii si stil de mers daca mergeti cu aceeasi greutate tot timpul sau sa puneti progresive daca greutatea variaza foarte mult de la o plimbare la alta, odata singur, odata pasager de 50kg odata pasager de 100kg etc (asta am ales eu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Multam! Am precepit, mi se pare mai bine pentru buzunar varianta cu bucsa, 100 de euro e destul pentru un arc. Totusi mi se pare ciudat sa fie gandit pentru 80 de kg, cand minim, cu pasager sunt pe motor 130 kg si nu vreau sa cred ca Stromul este gandit doar pentru mers solo, atunci de ce nu au si capac monopost pentru motocicleta asta Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Pt un calaret de 80 kg cu pretensionarea la jumatate, cu un pasager de 60 kg cu pretensionarea la max, arcul original spate este OK. Daca amandoi sunt mai grei semnificativ, incep sa fie necesare modificari pt a nu ajunge prea des la capatul cursei, sau sa dai cu scutul de pamant la denivelari relativ usoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 sa-l stapanesti sanatos. pleata, cerceii si geaca de piele scrie pe tine. Merci...Cu pletele e mai nasol.Restul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 este gandit pentru 80 kg cu preloadul la 3. fiecare clic de la reglaj inseamna alte 7 kg in plus. asa ca socotiti cat aveti peste 80kg pe mobra si invartiti de rotita atatea clicuri cate aveti nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 (editat) este gandit pentru 80 kg cu preloadul la 3. fiecare clic de la reglaj inseamna alte 7 kg in plus. asa ca socotiti cat aveti peste 80kg pe mobra si invartiti de rotita atatea clicuri cate aveti nevoie. Fabio, rata de compresie a arcului nu se modifica indiferent de cat de mult il pretensionezi adica reglajul SAG-ului. Indiferent de greutate SAG-ul pe fata si pe spate trebuie sa fie intre 20-25% din totalul cursei suspensiei (30-35mm) si trebuie scazut daca mergi foarte agresiv. Se masoara foarte simplu cu ruleta. Dar repet chiar daca ai SAG-ul corect tot se va comprima foarte mult cea mai mica denivelare si se va dezechilibra motocicleta. Cu arcuri bune modifici doar una din cele 4 variabile ale suspensiei. Mai raman de schimbat reboundul, low si high speed damping-ul care pe v-strom sunt aproape imposibil de setat corect indiferent de uleiuri, valve, etc. Pentru v-stromul de 650 cel mai ieftin upgrade al amortizorului spate o reprezinta amortizorul complet de pe dl1000 care este ceva mai destept in sensul ca are camere separate pentru azot si ulei (fata de 650 care le are amestecate si odata ce se incalzeste are un comportament cuidat) si are un arc mai tare, plus ca mai creste si cursa suspensiei pentur ca este ceva mai lung. Singurul dezavantaj este ca mai inalta motocicleta aproape 3cm fiind ceva mai lung. La arcurile de fata fiind dual rate (jumate moi jumate mai tari) se rezolva ceva mai simplu si anume tai din partea moale a arcului (partea cu spirele mai stranse) si pui un distantier ceva mai lung astfel se vor comprima putin mai greu si nu se mai scufunda pe franare. Editat August 28, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Multumesc frumos de info. O sa umblu la ele in iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 @Florin: eu le spuneam ce sa faca cu motocicleta stoc fara sa modifice nimic. asa cum scrie la carte sa faci cand pui ceva greu pe ea. toate chestiile alelalte despre suspensia de DL le stim toti. e economica si face ce poate, daca vrei mai mult bagi mana adanc in buzunar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 foarte adanc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Salutare stromisti, Stiti cumva unde gasesc un sticker exact la fel ca cel marcat in poza atasata? Multumesc, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 (editat) Le gasesti pe toate ca piese de schimb in orice reprezentanta. Cu ani in urma acelasi model si pe aceeasi parte am luat de la Motorteam, bd Timisoara. Au cod dupa culoare si forma,specifice fiecarui an de fabricatie, stanga/ dreapta si sunt multe. Nu sunt ieftine deloc, cca 20 euro/buc, daca nu mai bine. Similare si destul de bune calitativ se pot face la comanda. Sunt cativa useri chiar pe forum care se ocupa. Editat August 28, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 se gasesc si pe ebay sau aliexpres. http://www.aliexpress.com/item/DL650-V-strom-2004-Decals-or-Stickers-whole-motorcycle-parts-for-suzuki/729772091.html http://www.ebay.com/itm/Suzuki-V-Strom-Vstrom-2000-2004-DL-650-custom-Set-decal-stickers-kit-HQ-/170977637074?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item27cf0fb2d2&vxp=mtr intreaba de modelul tau si cu siguranta le gasesti la un pret mai bun decat in romania.in romania eu am dat parca vreo 180ron anul trecut pe doua stickere simple. am crezut ca mi le aduce repede si sa nu mai astept de pe ebay dar pana la urma a durat vreo 4 saptamani pana mi le-au adus la elfworkshop (nu-i recomand la nimeni. pentru orice surubel poate sa dureze si o luna sa ti-l aduca . daca vrei neaparat de la suzuki te duci la Motorteam si in cateva zile ti le aduc ...dar nu elfworkshop ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Multumesc bogdan_harea! Multumesc Sergiu_Q! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Salutare, Cu ce pot curata janta de praf imbibat in ulei? Am exagerat cu sprayul si.... am janta plina de mazga... (din fericire... pe cauciuc nu am nimic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Cu benzina ,dar sterg imediat cu alta cirpa curata si uscata sau cu solutie de curatat filtru de aer la crosuri.eu astea folosesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 (editat) Se pare ca in curand va fi disponibil un kit cu adevarat offroad pt v-strom cu suspensii zdravene si o cura de slabire semnificativa :)acum sa vedem pretul ... http://advrider.com/forums/showthread.php?t=913007 Editat August 29, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 ii sta tare bine cu alta furca pe fata si cu roata spitata. ar fi o treaba sa puna si pe spate. masca pt "slim" este urata cu spume. Face mult la aspectul total furca noua si lipsa carenajului, plus elementele de decor bine alese (scut si crashbar). Sunt curios cu cate kg au usurat-o (zic ca max.10 ) ca de subtiat au resusit (cel putin estetic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 (editat) teoretic urmeaza sa adauge kit-ului si o roata spitata pe spate de 17 sau de 18 eu masca as pastra-o pentru protectie la vant si mai ales pentru lumina excelenta. In schimb suspensia cu cursa de 255mm fata/spate mi se pare geniala. Cel mai probabil in iarna va intra si a mea la modificat dar pentru inceput pastrez furca originala cu abs-ul dar sper sa obtin o cursa de 195-200mm, as lua in schimb kit-ul de amortizor pentru spate de la tipii astia daca nu or sa aiba preturi SF Editat August 29, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 teoretic urmeaza sa adauge kit-ului si o roata spitata pe spate de 17 sau de 18 eu masca as pastra-o pentru protectie la vant si mai ales pentru lumina excelenta. In schimb suspensia cu cursa de 255mm fata/spate mi se pare geniala. Cel mai probabil in iarna va intra si a mea la modificat dar pentru inceput pastrez furca originala cu abs-ul dar sper sa obtin o cursa de 195-200mm, as lua in schimb kit-ul de amortizor pentru spate de la tipii astia daca nu or sa aiba preturi SF Lamureste-ma si pe mine si nu o lua in nume de rau. De ce sa transformi un V-strom intr-un KTM,cand poti foarte bine sa-l vinzi si sa-ti iei un 990? Am vazut ca ti-ai facut o gramada de up-grade-uri la motor,frane,suspensii,etc si cred ca ai bagat si o gasca de bani in el. Nu era mai simplu sa-l fi vandut si sa-ti iei altul asa cum ti-ai fi dorit,sau n-ai gasit si atunci ai preferat sa-l faci p-asta asa cum vrei tu? V-strom-ul e o motocicleta super OK dar are si ea limitele ei,cu mici imbunatatiri pe ici pe colo,o poti face mai buna,dar sa bagi mii de euro in ea,nu stiu daca merita! In plus daca vrei s-o mai vinzi,viitorului proprietar trebuie sa-i placa ceea ce ai facut tu la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Uitandu-ma si la pozele de pe Adv, parerea mea este ca electrica ramasa fara protectia carenelor este mult prea expusa daca o scoti pe off-road serios cu mult namol si apa. Nu stiu ce filtru are Vee-ul dar daca este de hartie, asa cum cred... hmm . Imi place mult ideea, dar i-as fi lasat carena fata si bordul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 (editat) Lamureste-ma si pe mine si nu o lua in nume de rau. De ce sa transformi un V-strom intr-un KTM,cand poti foarte bine sa-l vinzi si sa-ti iei un 990? Am vazut ca ti-ai facut o gramada de up-grade-uri la motor,frane,suspensii,etc si cred ca ai bagat si o gasca de bani in el. Nu era mai simplu sa-l fi vandut si sa-ti iei altul asa cum ti-ai fi dorit,sau n-ai gasit si atunci ai preferat sa-l faci p-asta asa cum vrei tu? V-strom-ul e o motocicleta super OK dar are si ea limitele ei,cu mici imbunatatiri pe ici pe colo,o poti face mai buna,dar sa bagi mii de euro in ea,nu stiu daca merita! In plus daca vrei s-o mai vinzi,viitorului proprietar trebuie sa-i placa ceea ce ai facut tu la motor. Am luat in calcul si iau in calcul in continuare varianta KTM 990 adventure sau mai degraba KTM 950SE. Cu 950/990 adventure am mers si mi-a placut foarte mult insa are anumite neajunsuri care nu le pot remedia decat foarte greu si cu multi bani. Nu ma intelege gresit este o motocicleta extraordinara dar de exemplu la KTM ar trebui sa corectez: -rotile (am oroare de camere) -luminile, (nu stiu o varianta ieftina si aspectoasa, xenonul nu rezolva mare lucru) -vibratiile mult mai pronuntate -hibele mecanice -consumul mare de benzina si de ulei -mentenanta mult mai dificila (aproape doua ore un schimb de ulei ) Mobrele portocali sunt ready to race, chiar daca au un pret de achizitie decent cer bani constant, perfect justificati daca iei in calcul zambetul de sub casca dar trebuie sa ii ai mereu si sa fi disponibil sa ii dai. Ma rog... ramane la stadiul de dreambike. Eu nu incerc sa fac din V-strom un KTM, vreau doar sa o fac mai potrivita pentru mine. Chitibusurile astea la suspensii si frane sunt totusi ieftine. Uitandu-ma si la pozele de pe Adv, parerea mea este ca electrica ramasa fara protectia carenelor este mult prea expusa daca o scoti pe off-road serios cu mult namol si apa. Nu stiu ce filtru are Vee-ul dar daca este de hartie, asa cum cred... hmm . Imi place mult ideea, dar i-as fi lasat carena fata si bordul. filtrul nu este de hartie si oricum este foarte sus, m-au prins acum vreo cativa ani niste ploi si am trecut raul prahova de bolborosea toba in apa iar motorul nu s-a oprit. tine destul de bine la apa Editat August 29, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Salutare, Cu ce pot curata janta de praf imbibat in ulei? Am exagerat cu sprayul si.... am janta plina de mazga... (din fericire... pe cauciuc nu am nimic) sal, pt chestii de acest gen am o carpa stropita cu motorina. curata f bine chestiile grasoase, dupa e bine sa dai cu o carpa uscata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.