Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Si cat costa un arc mai rigid?

eu am 105kg.... si cand merg cu bagaje mai urc inca 80kg pe ea

Pt fata am dat pe Sonicsprings cca 100 $, plus ceva la transport, simbolic, ca a venit prin posta. La ei comanzi ce caracteristica vrei pt arc, evident functie de greutatea proprie. La 85 kg ale mele dupa scara lor se potriveau 0,95 kg/mm. Sunt arcuri proportionale nu progresive sau cu doua caracteristici ca cele originale. Pasagerul sau bagajele nu influenteaza fata pt ca, la greutate adaugata, se descarca. Greutatea care se ia in calcul este,calaretul echipat cu sau fara tankbag, dupa cum are sau nu.

Pe spate se poate face o bucsa de 8 mm din aluminiu, sectionata la jumate, cu buza de retinere, care se introduce sub arc, dupa ce acesta a fost comprimat cu o presa. Mareste taria arcului cu cca 20%.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, exact Sonicsprings mi-am comandat si montat eu ( 110 kg din pacate).

Sunt foarte multumit de ele. Au venit cam in 3 saptamani.

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pasagera e considerata bagaj ;)

fiecare e liber sa isi aleaga bagajul cum stie; plus ca un bagaj cum trebuie contribuie la satisfactia totala

 

bun armorol-ul asta, face magie cu plasticele, toate siliconatele ar trebui sa-l foloseasca; nu-i pb ca le arat eu cum se aplica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt fata am dat pe Sonicsprings cca 100 $, plus ceva la transport, simbolic, ca a venit prin posta. La ei comanzi ce caracteristica vrei pt arc, evident functie de greutatea proprie. La 85 kg ale mele dupa scara lor se potriveau 0,95 kg/mm. Sunt arcuri proportionale nu progresive sau cu doua caracteristici ca cele originale. Pasagerul sau bagajele nu influenteaza fata pt ca, la greutate adaugata, se descarca. Greutatea care se ia in calcul este,calaretul echipat cu sau fara tankbag, dupa cum are sau nu.

Pe spate se poate face o bucsa de 8 mm din aluminiu, sectionata la jumate, cu buza de retinere, care se introduce sub arc, dupa ce acesta a fost comprimat cu o presa. Mareste taria arcului cu cca 20%.

distantierul creste preload-ul (pretensionarea arcului sau inaltimea la care sta motocicleta) rata de compresie este mica si aceea trebuie modificata daca mergi des cu greutate.

Nu exista maxim sau minim la arcul pe spate din moment ce el este liniar, (pre 2007 are 0,82kg/mm si post 2007 are 0,87 kg/mm, probabil 2012 are peste 0,95 ca se simtea foarte bine la drivetest)

Hyperpro este de la 0,84 pana la 1,20 (cele de fata 0,69 - 1,4) adica primii mm sunt mai soft decat cele oem dar apoi devin din ce in ce mai tari

Recomandarea mea este sa puneti arcuri liniare mai tari calculate la greutatea incarcarii si stil de mers daca mergeti cu aceeasi greutate tot timpul sau sa puneti progresive daca greutatea variaza foarte mult de la o plimbare la alta, odata singur, odata pasager de 50kg odata pasager de 100kg etc (asta am ales eu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam! Am precepit, mi se pare mai bine pentru buzunar varianta cu bucsa, 100 de euro e destul pentru un arc.

Totusi mi se pare ciudat sa fie gandit pentru 80 de kg, cand minim, cu pasager sunt pe motor 130 kg si nu vreau

sa cred ca Stromul este gandit doar pentru mers solo, atunci de ce nu au si capac monopost pentru motocicleta asta :D

Va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt un calaret de 80 kg cu pretensionarea la jumatate, cu un pasager de 60 kg cu pretensionarea la max, arcul original spate este OK. Daca amandoi sunt mai grei semnificativ, incep sa fie necesare modificari pt a nu ajunge prea des la capatul cursei, sau sa dai cu scutul de pamant la denivelari relativ usoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este gandit pentru 80 kg cu preloadul la 3. fiecare clic de la reglaj inseamna alte 7 kg in plus. asa ca socotiti cat aveti peste 80kg pe mobra si invartiti de rotita atatea clicuri cate aveti nevoie.

Fabio, rata de compresie a arcului nu se modifica indiferent de cat de mult il pretensionezi adica reglajul SAG-ului. Indiferent de greutate SAG-ul pe fata si pe spate trebuie sa fie intre 20-25% din totalul cursei suspensiei (30-35mm) si trebuie scazut daca mergi foarte agresiv. Se masoara foarte simplu cu ruleta. Dar repet chiar daca ai SAG-ul corect tot se va comprima foarte mult cea mai mica denivelare si se va dezechilibra motocicleta.

Cu arcuri bune modifici doar una din cele 4 variabile ale suspensiei. Mai raman de schimbat reboundul, low si high speed damping-ul care pe v-strom sunt aproape imposibil de setat corect indiferent de uleiuri, valve, etc.

Pentru v-stromul de 650 cel mai ieftin upgrade al amortizorului spate o reprezinta amortizorul complet de pe dl1000 care este ceva mai destept in sensul ca are camere separate pentru azot si ulei (fata de 650 care le are amestecate si odata ce se incalzeste are un comportament cuidat) si are un arc mai tare, plus ca mai creste si cursa suspensiei pentur ca este ceva mai lung. Singurul dezavantaj este ca mai inalta motocicleta aproape 3cm fiind ceva mai lung.

La arcurile de fata fiind dual rate (jumate moi jumate mai tari) se rezolva ceva mai simplu si anume tai din partea moale a arcului (partea cu spirele mai stranse) si pui un distantier ceva mai lung astfel se vor comprima putin mai greu si nu se mai scufunda pe franare.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Florin: eu le spuneam ce sa faca cu motocicleta stoc fara sa modifice nimic. asa cum scrie la carte sa faci cand pui ceva greu pe ea. toate chestiile alelalte despre suspensia de DL le stim toti. e economica si face ce poate, daca vrei mai mult bagi mana adanc in buzunar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le gasesti pe toate ca piese de schimb in orice reprezentanta. Cu ani in urma acelasi model si pe aceeasi parte am luat de la Motorteam, bd Timisoara. Au cod dupa culoare si forma,specifice fiecarui an de fabricatie, stanga/ dreapta si sunt multe. Nu sunt ieftine deloc, cca 20 euro/buc, daca nu mai bine. Similare si destul de bune calitativ se pot face la comanda. Sunt cativa useri chiar pe forum care se ocupa.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se gasesc si pe ebay sau aliexpres.

http://www.aliexpress.com/item/DL650-V-strom-2004-Decals-or-Stickers-whole-motorcycle-parts-for-suzuki/729772091.html

http://www.ebay.com/itm/Suzuki-V-Strom-Vstrom-2000-2004-DL-650-custom-Set-decal-stickers-kit-HQ-/170977637074?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item27cf0fb2d2&vxp=mtr

intreaba de modelul tau si cu siguranta le gasesti la un pret mai bun decat in romania.in romania eu am dat parca vreo 180ron anul trecut pe doua stickere simple. am crezut ca mi le aduce repede si sa nu mai astept de pe ebay dar pana la urma a durat vreo 4 saptamani pana mi le-au adus la elfworkshop (nu-i recomand la nimeni. pentru orice surubel poate sa dureze si o luna sa ti-l aduca :). daca vrei neaparat de la suzuki te duci la Motorteam si in cateva zile ti le aduc ...dar nu elfworkshop )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca in curand va fi disponibil un kit cu adevarat offroad pt v-strom cu suspensii zdravene si o cura de slabire semnificativa :)acum sa vedem pretul ...

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=913007

post-37264-0-99182500-1377770905_thumb.jpg

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ii sta tare bine cu alta furca pe fata si cu roata spitata. ar fi o treaba sa puna si pe spate. masca pt "slim" este urata cu spume.

Face mult la aspectul total furca noua si lipsa carenajului, plus elementele de decor bine alese (scut si crashbar).

Sunt curios cu cate kg au usurat-o (zic ca max.10 ) ca de subtiat au resusit (cel putin estetic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic urmeaza sa adauge kit-ului si o roata spitata pe spate de 17 sau de 18

eu masca as pastra-o pentru protectie la vant si mai ales pentru lumina excelenta. In schimb suspensia cu cursa de 255mm fata/spate mi se pare geniala.

Cel mai probabil in iarna va intra si a mea la modificat dar pentru inceput pastrez furca originala cu abs-ul dar sper sa obtin o cursa de 195-200mm, as lua in schimb kit-ul de amortizor pentru spate de la tipii astia daca nu or sa aiba preturi SF

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic urmeaza sa adauge kit-ului si o roata spitata pe spate de 17 sau de 18

eu masca as pastra-o pentru protectie la vant si mai ales pentru lumina excelenta. In schimb suspensia cu cursa de 255mm fata/spate mi se pare geniala.

Cel mai probabil in iarna va intra si a mea la modificat dar pentru inceput pastrez furca originala cu abs-ul dar sper sa obtin o cursa de 195-200mm, as lua in schimb kit-ul de amortizor pentru spate de la tipii astia daca nu or sa aiba preturi SF

Lamureste-ma si pe mine si nu o lua in nume de rau.

De ce sa transformi un V-strom intr-un KTM,cand poti foarte bine sa-l vinzi si sa-ti iei un 990?

Am vazut ca ti-ai facut o gramada de up-grade-uri la motor,frane,suspensii,etc si cred ca ai bagat si o gasca de bani in el. Nu era mai simplu sa-l fi vandut si sa-ti iei altul asa cum ti-ai fi dorit,sau n-ai gasit si atunci ai preferat sa-l faci p-asta asa cum vrei tu?

V-strom-ul e o motocicleta super OK dar are si ea limitele ei,cu mici imbunatatiri pe ici pe colo,o poti face mai buna,dar sa bagi mii de euro in ea,nu stiu daca merita!

In plus daca vrei s-o mai vinzi,viitorului proprietar trebuie sa-i placa ceea ce ai facut tu la motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Uitandu-ma si la pozele de pe Adv, parerea mea este ca electrica ramasa fara protectia carenelor este mult prea expusa daca o scoti pe off-road serios cu mult namol si apa.

Nu stiu ce filtru are Vee-ul dar daca este de hartie, asa cum cred... hmm -_- .

Imi place mult ideea, dar i-as fi lasat carena fata si bordul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lamureste-ma si pe mine si nu o lua in nume de rau.

De ce sa transformi un V-strom intr-un KTM,cand poti foarte bine sa-l vinzi si sa-ti iei un 990?

Am vazut ca ti-ai facut o gramada de up-grade-uri la motor,frane,suspensii,etc si cred ca ai bagat si o gasca de bani in el. Nu era mai simplu sa-l fi vandut si sa-ti iei altul asa cum ti-ai fi dorit,sau n-ai gasit si atunci ai preferat sa-l faci p-asta asa cum vrei tu?

V-strom-ul e o motocicleta super OK dar are si ea limitele ei,cu mici imbunatatiri pe ici pe colo,o poti face mai buna,dar sa bagi mii de euro in ea,nu stiu daca merita!

In plus daca vrei s-o mai vinzi,viitorului proprietar trebuie sa-i placa ceea ce ai facut tu la motor.

Am luat in calcul si iau in calcul in continuare varianta KTM 990 adventure sau mai degraba KTM 950SE. Cu 950/990 adventure am mers si mi-a placut foarte mult insa are anumite neajunsuri care nu le pot remedia decat foarte greu si cu multi bani. Nu ma intelege gresit este o motocicleta extraordinara dar de exemplu la KTM ar trebui sa corectez:

-rotile (am oroare de camere)

-luminile, (nu stiu o varianta ieftina si aspectoasa, xenonul nu rezolva mare lucru)

-vibratiile mult mai pronuntate

-hibele mecanice

-consumul mare de benzina si de ulei

-mentenanta mult mai dificila (aproape doua ore un schimb de ulei :))

Mobrele portocali sunt ready to race, chiar daca au un pret de achizitie decent cer bani constant, perfect justificati daca iei in calcul zambetul de sub casca dar trebuie sa ii ai mereu si sa fi disponibil sa ii dai. Ma rog... ramane la stadiul de dreambike.

 

Eu nu incerc sa fac din V-strom un KTM, vreau doar sa o fac mai potrivita pentru mine.

Chitibusurile astea la suspensii si frane sunt totusi ieftine.

 

Uitandu-ma si la pozele de pe Adv, parerea mea este ca electrica ramasa fara protectia carenelor este mult prea expusa daca o scoti pe off-road serios cu mult namol si apa.

Nu stiu ce filtru are Vee-ul dar daca este de hartie, asa cum cred... hmm -_- .

Imi place mult ideea, dar i-as fi lasat carena fata si bordul.

filtrul nu este de hartie si oricum este foarte sus, m-au prins acum vreo cativa ani niste ploi si am trecut raul prahova de bolborosea toba in apa iar motorul nu s-a oprit. tine destul de bine la apa

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, Cu ce pot curata janta de praf imbibat in ulei? Am exagerat cu sprayul si.... am janta plina de mazga... :( (din fericire... pe cauciuc nu am nimic)

sal, pt chestii de acest gen am o carpa stropita cu motorina.

curata f bine chestiile grasoase, dupa e bine sa dai cu o carpa uscata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...