Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

@ivanp mecanismul de actionare al ambreaiajului este identic cu cel de pe suzuki srad 600 (aici este pozitionat pe capac) si e plin netul de ele la dezmembrari.

Salut,

Multumesc de info - tot as fi preferet unul nou la 2 mil versus unul second la 1 milion (nu ca m-ar scoate banii din casa!).

 

Stima,

paul

 

Da, un labagiu.nu a avut curajul sa recunoasca k a vb cu tine despre vinzarea ei si k ti-a vinduto tie.baga tot felul de texte k ce si cum.un terminat, un distrus sa-l fuck.daca as da ochii cu el las agatza in cui ,mama lui de ........... javre de oameni sunt unii.

:)))

vad ca a fost interesanta interactiunea ta cu el.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Eu de multi ani merg pe Ariete cand vine vorba de produse fabricate din cauciuc (simeringuri, burdufe telescop, etc).

M-am chinuit ceva pana am gasit simeringuri de furca fiindca nu stiam ca le vand sub brandul ARI. Dupa lamurirea problemei mi-am dat seama ca sunt la vanzare cam peste tot.

Si despre All Balls am auzit pareri numai bune, insa nu am folosit.

Erau ceva mai scumpe decat Ari-urile cand am facut eu cumparaturi anul trecut (si ele, la randul lor, mai scumpe decat Athena, Saito, etc), asa ca am mers pe mana italienilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Multumesc de info - tot as fi preferet unul nou la 2 mil versus unul second la 1 milion (nu ca m-ar scoate banii din casa!).

 

Stima,

paul

 

:)))

vad ca a fost interesanta interactiunea ta cu el.

 

stima,

paul

da ,Paul a fost ,k ma tot ducea cu vorba si in final a zis k nu-l mai lasa femeia so vinda .am vrut sa-i trimit 100 e avans si mi-a trimis contul si cind sa-i pun k nu mai e nevoie .k una si alta.plus ca nu a lasat nici un cent din pretul afisat.3950 e.si expira si ITP-ul in citeva zile.eu am avut un bmw m-am inteles cu un om de la CT sa-l tin pina la jumatea lui septembrie k omul a lasat avans si gata era a lui.nu m-am mai urcat pe ea nici un metru si el ma vrajit cu ale lui.BULANGIU.cu din astia sa nu ai deaface.noapte buna d-nul paul.mai vb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti cu placere si pe asta, si sa va traiasca bebele!

Mersi mult Bogdane,am vrut sa vin sa va salut la Vama Veche dar nu stiam cum sa trec de gardul ala!

 

Da, un labagiu.nu a avut curajul sa recunoasca k a vb cu tine despre vinzarea ei si k ti-a vinduto tie.baga tot felul de texte k ce si cum.un terminat, un distrus sa-l fuck.daca as da ochii cu el las agatza in cui ,mama lui de ........... javre de oameni sunt unii.

Imi pare rau ptr tine! Chiar nu stiu ce ai vorbit tu cu el,eu l-am sunat duminica iar luni m-am dus si am luat-o,mi-a mai lasat si la pret si mi-a dat si o gramada de accesorii.

 

Oricum nu trebuie sa-ti para rau,vor mai aparea mobre,poate chiar mai bune!

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana trecuta mi-am luat si o Dragstar 1100 in loc de scuter...Consum de vreo 3,6% in oras.La iarna urmeaza bobber-izarea.E din 2000 si are abia 11700km.Se asorteaza cu tatuajele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-am dat o fuga in Vama in acest w-end.

 

ce am descoperit:

atentie cand mai pun benzina in drum spre Vama, in Mangalia la Rompetrol, nu e bine pt ulei

am zis sa mai apas odata pe butonelul de la ungatorul de lant; l-a uns bine, tot lantul si bonus inca jumatate de mobra (a ramas apasat butonelul, de acum o sa fiu atent dupa ce il apas, fiti si voi atenti sa se ridice la loc)

bine ca nu sunt curbe pe acel traseu, aveam jumatatea stanga de roata spate uleioasa toata

asa ca acum trebuie sa pun din nou ulei, si era asa bun cel pus de Fabio... deci unde mai gasesc ulei de drujba?

 

partea buna (am martori):

am facut plinul vineri seara in Mangalia, am mers dupa pana in Vama si m-am fatatit putin pe acolo

duminica am plecat spre Buc

cand am ajuns in Buc acasa (drumul Taberii), aveam stinsa doar o liniuta din cele 5 de la benzina (numar de sus in jos da? :D)

 

(partenera de drum, calare pe mobra ei, Yamaha MT din 2008, a facut plinul de 3 ori in acest timp)

 

 

insa parca tot aud un zgomot in mers, ca si cand s-ar freca niste metale, in partea stanga a Stromului (nu cred ca e lantul)

si am auzit acest zgomot destul de des cand am trecut pe langa alte DL650

nu se aude tot timpul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate intari arcul pe spate si alfel decat din robinet? S-a urcat un prieten de vre-o 100 kg

si mi s-a parut ca se lasa cam mult, eu il tin la maxim de tare, rebound-ul ala are vre-o treaba?

Face ceva?

 

Multumiri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... si cand merg cu bagaje mai urc inca 80kg pe ea

80 kg de bagaje?!?.. aparat de sudura, menghina si o roata de tractor just in case? :P

 

Cam aiurea gandit arcul ala.. hai sa zicem ca greutatea aia de 75-80 e medie(desi eu zic minima), dar pentru bagaje si pasager nimic in plus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cat costa un arc mai rigid?

eu am 105kg.... si cand merg cu bagaje mai urc inca 80kg pe ea

Pt fata am dat pe Sonicsprings cca 100 $, plus ceva la transport, simbolic, ca a venit prin posta. La ei comanzi ce caracteristica vrei pt arc, evident functie de greutatea proprie. La 85 kg ale mele dupa scara lor se potriveau 0,95 kg/mm. Sunt arcuri proportionale nu progresive sau cu doua caracteristici ca cele originale. Pasagerul sau bagajele nu influenteaza fata pt ca, la greutate adaugata, se descarca. Greutatea care se ia in calcul este,calaretul echipat cu sau fara tankbag, dupa cum are sau nu.

Pe spate se poate face o bucsa de 8 mm din aluminiu, sectionata la jumate, cu buza de retinere, care se introduce sub arc, dupa ce acesta a fost comprimat cu o presa. Mareste taria arcului cu cca 20%.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, exact Sonicsprings mi-am comandat si montat eu ( 110 kg din pacate).

Sunt foarte multumit de ele. Au venit cam in 3 saptamani.

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pasagera e considerata bagaj ;)

fiecare e liber sa isi aleaga bagajul cum stie; plus ca un bagaj cum trebuie contribuie la satisfactia totala

 

bun armorol-ul asta, face magie cu plasticele, toate siliconatele ar trebui sa-l foloseasca; nu-i pb ca le arat eu cum se aplica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt fata am dat pe Sonicsprings cca 100 $, plus ceva la transport, simbolic, ca a venit prin posta. La ei comanzi ce caracteristica vrei pt arc, evident functie de greutatea proprie. La 85 kg ale mele dupa scara lor se potriveau 0,95 kg/mm. Sunt arcuri proportionale nu progresive sau cu doua caracteristici ca cele originale. Pasagerul sau bagajele nu influenteaza fata pt ca, la greutate adaugata, se descarca. Greutatea care se ia in calcul este,calaretul echipat cu sau fara tankbag, dupa cum are sau nu.

Pe spate se poate face o bucsa de 8 mm din aluminiu, sectionata la jumate, cu buza de retinere, care se introduce sub arc, dupa ce acesta a fost comprimat cu o presa. Mareste taria arcului cu cca 20%.

distantierul creste preload-ul (pretensionarea arcului sau inaltimea la care sta motocicleta) rata de compresie este mica si aceea trebuie modificata daca mergi des cu greutate.

Nu exista maxim sau minim la arcul pe spate din moment ce el este liniar, (pre 2007 are 0,82kg/mm si post 2007 are 0,87 kg/mm, probabil 2012 are peste 0,95 ca se simtea foarte bine la drivetest)

Hyperpro este de la 0,84 pana la 1,20 (cele de fata 0,69 - 1,4) adica primii mm sunt mai soft decat cele oem dar apoi devin din ce in ce mai tari

Recomandarea mea este sa puneti arcuri liniare mai tari calculate la greutatea incarcarii si stil de mers daca mergeti cu aceeasi greutate tot timpul sau sa puneti progresive daca greutatea variaza foarte mult de la o plimbare la alta, odata singur, odata pasager de 50kg odata pasager de 100kg etc (asta am ales eu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam! Am precepit, mi se pare mai bine pentru buzunar varianta cu bucsa, 100 de euro e destul pentru un arc.

Totusi mi se pare ciudat sa fie gandit pentru 80 de kg, cand minim, cu pasager sunt pe motor 130 kg si nu vreau

sa cred ca Stromul este gandit doar pentru mers solo, atunci de ce nu au si capac monopost pentru motocicleta asta :D

Va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt un calaret de 80 kg cu pretensionarea la jumatate, cu un pasager de 60 kg cu pretensionarea la max, arcul original spate este OK. Daca amandoi sunt mai grei semnificativ, incep sa fie necesare modificari pt a nu ajunge prea des la capatul cursei, sau sa dai cu scutul de pamant la denivelari relativ usoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...