bogdan_harea Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Si daca ramai cu parbrizul original poti sa incerci sa ii pui sub prinderile de jos niste distantiere de 2-3cm ca sa creasca unghiul de inclinare, face minuni pentru atenuarea turbulentelor. Valabil pana la 165-170, dar din poze il vad mai "bine crescut". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Ar fi bine sa dai jos si macar o carena,deoarece daca le cracanezi prea mult risti sa auzi o onomatopee gen POC...si s-a dus la dracu o carena!Dar dece ai benzina in airbox?E normal sa apara o pelicula de ulei cu miros de benzina datorita vaporilor de la epuratoarele carterului...Dar umplut cu benzina...???? NUUUUUU.REZERVORUL E PLIN CU BENZINA NU AIR BOXUL. Obligatoriu rezervorul jos. E mai greu prima data. Scoti suruburile rezervorului si slabesti pe cele ale carenelor laterale. Daca te ajuta cineva rezervorul iese fara sa le demontezi. Furtunul de benzina are o cupla rap ida. Nu curge decat foarte putina, dar plin rezervorul este greu, si greu de manevrat. Scoate cat poti de multa intr-o canistra. DA .Multumesc de sfat.Vreau sa pun o toba after m dar am vazut k toba la modelul din 2010 vine de jos si are o alta forma si e cam dintr-o bucata .Sonda lamda vine mai spre toba finala si nu vreau sa o elimin sub nici o forma.A mai schimbat cineva ,cum si de unde se taie.Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 NUUUUUU.REZERVORUL E PLIN CU BENZINA NU AIR BOXUL. Salut maestre, e neagra? nu se taie nimic - toba aftermarket trebuie sa vina si cu galerii cap-coada (cu loc pt sonda). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 NUUUUUU.REZERVORUL E PLIN CU BENZINA NU AIR BOXUL. Eu i-am montat asta : http://www.ebay.de/itm/AUSPUFFANLAGE-TAKKONI-BLACK-MIT-KRUMMER-EG-ABE-SUZUKI-DL-650-V-STROM-BJ-04-12-/171191547009?pt=DE_Motorradteile&hash=item27dbcfb481 Totul a fost perfect, inclusive pozitia sondei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 @RobertAmbrozie: eu as mai pune pe lista aia si un pinlock ca vad ca iti plac sporturile de iarna Si daca ramai cu parbrizul original poti sa incerci sa ii pui sub prinderile de jos niste distantiere de 2-3cm ca sa creasca unghiul de inclinare, face minuni pentru atenuarea turbulentelor. Da , ai dreptate , cel mai mare chin a fost sa dezaburesc viziera . La viteza mica o ridicam si asteptam sa se dezabureasca , la viteza mare o coboram si se aburea la loc , cateodata nu aveam suficiente maini sa ma ocup si de viziera , de aceea fie inghetam, fie incercam sa ghicesc detaliile drumului prin viziera aburita... si tot asa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 pin-lock sefu!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 @RobertAmbrozie: scuze ca-ntreb,ce an e a ta exact? ceva 2007+ ? @Adrian , da, e 2007, inmatriculata in oct . 2007 de catre primul proprietar . Cauciucurile au DOT din 10. 2006 , de unde trag concluzia ca sunt cele originale . Motocicleta avea 26.900 km cand am cumparat-o . pin-lock sefu!!! Valabil pana la 165-170, dar din poze il vad mai "bine crescut". Am ridicat suportul parbrizului in pozitia superioara . N-am castigat mare lucru in atenuarea turbulenteleor ( cred ) dar nici nu am mers cu viteze mari avand in vedere conditiile . Deci chestiunea cu parbrizul ramane in studiu , deschisa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 @Adrian , da, e 2007, inmatriculata in oct . 2007 de catre primul proprietar . Cauciucurile au DOT din 10. 2006 , de unde trag concluzia ca sunt cele originale . Motocicleta avea 26.900 km cand am cumparat-o . Am ridicat suportul parbrizului in pozitia superioara . N-am castigat mare lucru in atenuarea turbulenteleor ( cred ) dar nici nu am mers cu viteze mari avand in vedere conditiile . Deci chestiunea cu parbrizul ramane in studiu , deschisa . http://www.madstad.com/s.nl/sc.7/category.750/.f http://www.madstad.com/s.nl/sc.7/category.750/.f http://www.louis.de/_50d4c0512f5d7ee1da46bbcbfbe6415270/index.php?topic=artnr&artnr=20012002 http://www.louis.de/_50d4c0512f5d7ee1da46bbcbfbe6415270/index.php?topic=artnr&artnr=20015244 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 pin-lock sefu!!! pin-lock sa fie . Desi nu sunt sigur ca voi pastra casca actuala . E un Nolan N43 Air care permite Pin-lock dar care cam vajaie.... E adevarat ca nu prea am experienta cu castile si asta e confortabila . Dar am vazut si Acerbis Active sau Caberg Konda / Trip care imi fac cu ochiul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 pin-lock sa fie . Desi nu sunt sigur ca voi pastra casca actuala . E un Nolan N43 Air care permite Pin-lock dar care cam vajaie.... E adevarat ca nu prea am experienta cu castile si asta e confortabila . Dar am vazut si Acerbis Active sau Caberg Konda / Trip care imi fac cu ochiul . Poate consideri si asta : http://www.louis.de/_1050f5ea028b23c45b3c850eb2aac633f9/index.php?partner=hurra&topic=artnr_gr&artnr_gr=204828&lang=en Sincer, numai experiente pozitive cu ea atat dpdv al "vajaitului" cat si antifog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 n 43 este una din cele mai reusite casti de vara. pe vremea asta nu e chiar cea mai cea. cand aduci mobra iti arat eu ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 pin-lock sa fie . Desi nu sunt sigur ca voi pastra casca actuala . E un Nolan N43 Air care permite Pin-lock dar care cam vajaie.... E adevarat ca nu prea am experienta cu castile si asta e confortabila . Dar am vazut si Acerbis Active sau Caberg Konda / Trip care imi fac cu ochiul . daca-ti pui un parbriz gandit bine n-o sa mai vajaie caberg sunt niste mizerii sinistre fa-i o revizie la etrierii fata, sunt veriga slaba la motocicleta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 16, 2013 Admin Share Postat Decembrie 16, 2013 (... ...) caberg sunt niste mizerii sinistre Confirm.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 n 43 este una din cele mai reusite casti de vara. pe vremea asta nu e chiar cea mai cea. cand aduci mobra iti arat eu ce si cum. De acord.. n43 air super faina si modulabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Am SHOEI HORNET DS pin lock...Recomand.Sau SCHUBERT.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 pin-lock sa fie . Desi nu sunt sigur ca voi pastra casca actuala . E un Nolan N43 Air care permite Pin-lock dar care cam vajaie.... E adevarat ca nu prea am experienta cu castile si asta e confortabila . Dar am vazut si Acerbis Active sau Caberg Konda / Trip care imi fac cu ochiul . iti recomand shoei qwest. e 279 euro pe louis, redusa de la 399. http://www.louis.de/_5011a868e9deb50c85489412131a90389e/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=215231 e o casca buna pt touring, aerisirea e buna, ai pinlock si chin curtain, nu vajaie, viziera se poate bloca. am una si sunt foarte multumit de ea. si pretul e f bun, eu am dat mult mai mult pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Eu i-am montat asta : http://www.ebay.de/itm/AUSPUFFANLAGE-TAKKONI-BLACK-MIT-KRUMMER-EG-ABE-SUZUKI-DL-650-V-STROM-BJ-04-12-/171191547009?pt=DE_Motorradteile&hash=item27dbcfb481 Totul a fost perfect, inclusive pozitia sondei. si citi bani imparate luminate.cit scrie acolo? Salut maestre, e neagra? nu se taie nimic - toba aftermarket trebuie sa vina si cu galerii cap-coada (cu loc pt sonda). stima, paul Alb sidefat maestre.vroiam ceva sec hand pt tobe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Da, cat scrie acolo + vreo 40 eur(nu mai stiu exact) transportul. Nu sustin ca am facut vreo afacere desteapta insa raportul pret / sound / posibilitate rapida sa schimb dB killerele mi-a convenit ,desi nu e un brand de top - mi-am asumat asta cu buna stiinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 http://www.scarichimoto.org/it/76-v-strom-650-04-06 si preturi ceva mai umane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 vroiam ceva sec hand pt tobe. chiar si second - iti trebuie galeriile cap-coada. daca iei doar toba si vrei sa folosesti galeriile existente - s-ar putea sa iasa tziganie. in plus - exista niste calculatii intre diametrul galeriilor si toba. nu ar fi de ignorat nici unghiurile coatelor facute de la cilindru spre toba. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Valabil pana la 165-170, dar din poze il vad mai "bine crescut". Eu am 1,82 si functioneaza treaba cu unghiul.. e drept ca am si un deflector montat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 (editat) @Adrian , da, e 2007, inmatriculata in oct . 2007 de catre primul proprietar . Cauciucurile au DOT din 10. 2006 , de unde trag concluzia ca sunt cele originale . Motocicleta avea 26.900 km cand am cumparat-o . Am ridicat suportul parbrizului in pozitia superioara . N-am castigat mare lucru in atenuarea turbulenteleor ( cred ) dar nici nu am mers cu viteze mari avand in vedere conditiile . Deci chestiunea cu parbrizul ramane in studiu , deschisa . Am Nolan N43, e super. Am si Schuberth...fara alt parbriz nu rezolvi zgomotul ! Solutia completa: http://www.youtube.com/watch?v=yWIj1odKcyY Editat Decembrie 16, 2013 de sorin 666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Sa moara Titicaca! Vroiam sa mai citesc si eu una alta fiind plecat in uichend, cand colo am gresit topicul, sunt la Bemve, ba nu la V strom 1000 ba nu la veuri de-o mie, ba nu uite-i si pe aia cu tinichele de 650, w.t.f.? Hai noroc! Stati, nu va catraniti dijeaba, tot asfaltul ala naspa il impartim. Sarbautori fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 si io am zis la fel: oricat ne certam noi, semintele acelasi gust are!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 io raman la parerea mea - alea negre se strica mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.