Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

 

Si daca ramai cu parbrizul original poti sa incerci sa ii pui sub prinderile de jos niste distantiere de 2-3cm ca sa creasca unghiul de inclinare, face minuni pentru atenuarea turbulentelor.

Valabil pana la 165-170, dar din poze il vad mai "bine crescut".
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:peace:

 

Ar fi bine sa dai jos si macar o carena,deoarece daca le cracanezi prea mult risti sa auzi o onomatopee gen POC...si s-a dus la dracu o carena!Dar dece ai benzina in airbox?E normal sa apara o pelicula de ulei cu miros de benzina datorita vaporilor de la epuratoarele carterului...Dar umplut cu benzina...????

 

NUUUUUU.REZERVORUL E PLIN CU BENZINA NU AIR BOXUL.

 

Obligatoriu rezervorul jos. E mai greu prima data. Scoti suruburile rezervorului si slabesti pe cele ale carenelor laterale. Daca te ajuta cineva rezervorul iese fara sa le demontezi. Furtunul de benzina are o cupla rap

ida. Nu curge decat foarte putina, dar plin rezervorul este greu, si greu de manevrat. Scoate cat poti de multa intr-o canistra.

DA .Multumesc de sfat.Vreau sa pun o toba after m dar am vazut k toba la modelul din 2010 vine de jos si are o alta forma si e cam dintr-o bucata .Sonda lamda vine mai spre toba finala si nu vreau sa o elimin sub nici o forma.A mai schimbat cineva ,cum si de unde se taie.Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NUUUUUU.REZERVORUL E PLIN CU BENZINA NU AIR BOXUL.

:D

Salut maestre,

e neagra?

nu se taie nimic - toba aftermarket trebuie sa vina si cu galerii cap-coada (cu loc pt sonda).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NUUUUUU.REZERVORUL E PLIN CU BENZINA NU AIR BOXUL.

 

Eu i-am montat asta :

 

http://www.ebay.de/itm/AUSPUFFANLAGE-TAKKONI-BLACK-MIT-KRUMMER-EG-ABE-SUZUKI-DL-650-V-STROM-BJ-04-12-/171191547009?pt=DE_Motorradteile&hash=item27dbcfb481

 

Totul a fost perfect, inclusive pozitia sondei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@RobertAmbrozie: eu as mai pune pe lista aia si un pinlock ca vad ca iti plac sporturile de iarna :)

 

Si daca ramai cu parbrizul original poti sa incerci sa ii pui sub prinderile de jos niste distantiere de 2-3cm ca sa creasca unghiul de inclinare, face minuni pentru atenuarea turbulentelor.

 

Da , ai dreptate , cel mai mare chin a fost sa dezaburesc viziera . La viteza mica o ridicam si asteptam sa se dezabureasca , la viteza mare o coboram si se aburea la loc , cateodata nu aveam suficiente maini sa ma ocup si de viziera , de aceea fie inghetam, fie incercam sa ghicesc detaliile drumului prin viziera aburita... si tot asa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@RobertAmbrozie: scuze ca-ntreb,ce an e a ta exact? ceva 2007+ ?

@Adrian , da, e 2007, inmatriculata in oct . 2007 de catre primul proprietar . Cauciucurile au DOT din 10. 2006 , de unde trag concluzia ca sunt cele originale . Motocicleta avea 26.900 km cand am cumparat-o .

 

pin-lock sefu!!! :)

 

Valabil pana la 165-170, dar din poze il vad mai "bine crescut".

Am ridicat suportul parbrizului in pozitia superioara . N-am castigat mare lucru in atenuarea turbulenteleor ( cred ) dar nici nu am mers cu viteze mari avand in vedere conditiile . Deci chestiunea cu parbrizul ramane in studiu , deschisa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian , da, e 2007, inmatriculata in oct . 2007 de catre primul proprietar . Cauciucurile au DOT din 10. 2006 , de unde trag concluzia ca sunt cele originale . Motocicleta avea 26.900 km cand am cumparat-o .

 

 

Am ridicat suportul parbrizului in pozitia superioara . N-am castigat mare lucru in atenuarea turbulenteleor ( cred ) dar nici nu am mers cu viteze mari avand in vedere conditiile . Deci chestiunea cu parbrizul ramane in studiu , deschisa .

http://www.madstad.com/s.nl/sc.7/category.750/.f

 

 

http://www.louis.de/_50d4c0512f5d7ee1da46bbcbfbe6415270/index.php?topic=artnr&artnr=20012002

 

http://www.louis.de/_50d4c0512f5d7ee1da46bbcbfbe6415270/index.php?topic=artnr&artnr=20015244

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pin-lock sefu!!! :)

pin-lock sa fie . Desi nu sunt sigur ca voi pastra casca actuala . E un Nolan N43 Air care permite Pin-lock dar care cam vajaie.... E adevarat ca nu prea am experienta cu castile si asta e confortabila . Dar am vazut si Acerbis Active sau Caberg Konda / Trip care imi fac cu ochiul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pin-lock sa fie . Desi nu sunt sigur ca voi pastra casca actuala . E un Nolan N43 Air care permite Pin-lock dar care cam vajaie.... E adevarat ca nu prea am experienta cu castile si asta e confortabila . Dar am vazut si Acerbis Active sau Caberg Konda / Trip care imi fac cu ochiul .

 

 

Poate consideri si asta :

 

http://www.louis.de/_1050f5ea028b23c45b3c850eb2aac633f9/index.php?partner=hurra&topic=artnr_gr&artnr_gr=204828&lang=en

 

Sincer, numai experiente pozitive cu ea atat dpdv al "vajaitului" cat si antifog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pin-lock sa fie . Desi nu sunt sigur ca voi pastra casca actuala . E un Nolan N43 Air care permite Pin-lock dar care cam vajaie.... E adevarat ca nu prea am experienta cu castile si asta e confortabila . Dar am vazut si Acerbis Active sau Caberg Konda / Trip care imi fac cu ochiul .

daca-ti pui un parbriz gandit bine n-o sa mai vajaie

 

caberg sunt niste mizerii sinistre

 

fa-i o revizie la etrierii fata, sunt veriga slaba la motocicleta asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n 43 este una din cele mai reusite casti de vara. pe vremea asta nu e chiar cea mai cea. cand aduci mobra iti arat eu ce si cum. :)

De acord.. n43 air super faina si modulabila

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pin-lock sa fie . Desi nu sunt sigur ca voi pastra casca actuala . E un Nolan N43 Air care permite Pin-lock dar care cam vajaie.... E adevarat ca nu prea am experienta cu castile si asta e confortabila . Dar am vazut si Acerbis Active sau Caberg Konda / Trip care imi fac cu ochiul .

iti recomand shoei qwest. e 279 euro pe louis, redusa de la 399.

http://www.louis.de/_5011a868e9deb50c85489412131a90389e/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=215231

e o casca buna pt touring, aerisirea e buna, ai pinlock si chin curtain, nu vajaie, viziera se poate bloca.

am una si sunt foarte multumit de ea. si pretul e f bun, eu am dat mult mai mult pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si citi bani imparate luminate.cit scrie acolo?

 

:D

Salut maestre,

e neagra?

nu se taie nimic - toba aftermarket trebuie sa vina si cu galerii cap-coada (cu loc pt sonda).

 

stima,

paul

Alb sidefat maestre.vroiam ceva sec hand pt tobe.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cat scrie acolo + vreo 40 eur(nu mai stiu exact) transportul. Nu sustin ca am facut vreo afacere desteapta insa raportul pret / sound / posibilitate rapida sa schimb dB killerele mi-a convenit ,desi nu e un brand de top - mi-am asumat asta cu buna stiinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vroiam ceva sec hand pt tobe.

chiar si second - iti trebuie galeriile cap-coada.

daca iei doar toba si vrei sa folosesti galeriile existente - s-ar putea sa iasa tziganie.

in plus - exista niste calculatii intre diametrul galeriilor si toba. nu ar fi de ignorat nici unghiurile coatelor facute de la cilindru spre toba.

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian , da, e 2007, inmatriculata in oct . 2007 de catre primul proprietar . Cauciucurile au DOT din 10. 2006 , de unde trag concluzia ca sunt cele originale . Motocicleta avea 26.900 km cand am cumparat-o .

 

 

Am ridicat suportul parbrizului in pozitia superioara . N-am castigat mare lucru in atenuarea turbulenteleor ( cred ) dar nici nu am mers cu viteze mari avand in vedere conditiile . Deci chestiunea cu parbrizul ramane in studiu , deschisa .

Am Nolan N43, e super. Am si Schuberth...fara alt parbriz nu rezolvi zgomotul !

 

Solutia completa:

http://www.youtube.com/watch?v=yWIj1odKcyY

Editat de sorin 666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa moara Titicaca! Vroiam sa mai citesc si eu una alta fiind plecat in uichend, cand colo am gresit topicul, sunt la Bemve, ba nu la V strom 1000

ba nu la veuri de-o mie, ba nu uite-i si pe aia cu tinichele de 650, w.t.f.?

 

Hai noroc! Stati, nu va catraniti dijeaba, tot asfaltul ala naspa il impartim.

Sarbautori fericite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...