Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

@ivanp, @fabio, @harea, @bocosb: aveti o bere de la mine la V-Stromania!

Asa de cumsecade ce sunteti! :P

vraji, as bea fericit berea cu tine la vstromania din pacate cineva a schimbat data intrunirii fara sa anunte asa ca unii si-au organizat concediile in acel wekkend. asta e. o bem noi alta data. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

vraji, as bea fericit berea cu tine la vstromania din pacate cineva a schimbat data intrunirii fara sa anunte asa ca unii si-au organizat concediile in acel wekkend. asta e. o bem noi alta data. :D

 

Si eu speram ca joi sa ajung in buc si vineri dimi sa imi faci reglaju' ala de mi-l promiti de cativa ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au bagat Vstroame in dotare la Politie? :)

HAHA. Nu clar. Ca vstromul se strica greu si nu ar fi bun un contract ca asta cu statul. SI nu vezi ca si atunci cand se strica si esti tocmai in Grecia tot se repara repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti.

Am o problema. Ieri la Constanta mi-a aparut FI pe display si cu ledul rosu nonstop aprins. Am ajuns acasa cu ea asa ,in self mode,am descoperit ca TO ( Tip over sensor ) cod 23 este eroarea. Nu am avut cu ce sa masor daca mai este bun sau nu,doar am curatat conectorii,plus ECU-ul curatat la fire. Dau sa pornesc ,acum apare FI-ul dar ledul palpaie deci clar nu porneste.

Imi puteti spune de unde pot cumpara un TO sau care e rezolvarea?

 

Multam'

Editat de mihaistancu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti.

Am o problema. Ieri la Constanta mi-a aparut FI pe display si cu ledul rosu nonstop aprins. Am ajuns acasa cu ea asa ,in self mode,am descoperit ca TO ( Tip over sensor ) cod 23 este eroarea. Nu am avut cu ce sa masor daca mai este bun sau nu,doar am curatat conectorii,plus ECU-ul curatat la fire. Dau sa pornesc ,acum apare FI-ul dar ledul palpaie deci clar nu porneste.

Imi puteti spune de unde pot cumpara un TO sau care e rezolvarea?

 

Multam'

cum ziceam ... se poate anula cu 2 rezistente de 150 de ohmi intre pinul central si fiecare dintre pinii laterali sau fixezi bila cu banda (solutia "a la grec").

sau desfacut si vazut ce e inuntru si ce se fiute la el daca poate fi remediat.

rolul TO senzorului e sa iti taie alimentarea cu benzina cand gradul de inclinatie al mobrei este peste 65 de grade - parca asa imi amintesc (gradele).

unul nou te costa 382 lei in Tm.

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma unde si cand are loc intrunirea v stromistilor?Ca eu tot nu am cont pe vstromania....Si tare cred ca vin si eu....

13-15 iunie.

Si daca nu ai cont poti sa vezi topicul si stii unde trimiti banii. si sa il contactezi pe tiberiu pe privat.

te asteptam!!!

 

promit sa vin la tine la sibiu sa ti-l fac :)

Te-am notat. Te astept cu berea pe masa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut recent de 60.000 KM asa ca m-am gandit sa fac o recenzie scurta.


Good:

- motorul trage fara vibratii de la 2000 la 10000 RPM

- faruri excelente, nu se simte nevoia becurilor xenon

- autonomie 400+ km

- pozitia la ghidon

- ciclistica, te poti da agresiv pe curbe dar e si stabila la drumuri lungi


Bad:

- suspensii ieftine, furca filtreaza prost in special denivelarile scurte

- frane mediocre

- unele finisaje

- consuma ca un miar la viteze de autostrada (150-160)


Probleme:

- dupa o sectiune off-road motorul a refuzat sa mai porneasca. S-a rezolvat cu cateva ciocane in electromotor, probabil carbunii erau deplasati de la socuri

- un rulment roata spate a cedat pe la 50.000 km, cred ca se poate trece la consumabile


Consum:

- in general intre 5 si 5.5

- media 5.2 pe un traseu de 1700 km Bucuresti - Grecia si retur

- minim 4.3 mergand sub 100 km/h


Cauciucuri:

- Cauciucurile originale Bridgestone schimbate la 21700 km

- Heidenau K76 schimbate dupa 19.000 km: slabe pe ud, aderenta scazuta pe final. Nu recomand

- Metzeler Tourance schimbate dupa 19.000 km insa la limita mai mergeau; excelente, cu exceptia unui voblaj puternic intre 60-80 KM/h (problema cunoscuta la Tourance). Nu recomand datorita voblajului

- Michelin Pilot Road Trail 3: dupa 2000 KM pot spune ca e cauciucul perfect pentru o excursie la Nordkapp, exceptional pe ploaie


Imbunatatiri, in ordinea importantei:

- Loobman chain oiler: am scapat de spalat/uns lant

- Grip Puppies: ptr confort, in special la drumuri lungi

- Parbriz custom de la Bogdan Harea

- Forkbrace: a imbunatatit semnificativ comportamentul furcii, e mai "solida" si mai precisa pe denivelari si la viteze mari

- Arcuri furca SonicSprings: nu am simtit o imbunatatire semnificativa, poate si din cauza ca le-am instalat odata cu forkbrace

- Crash-bar Givi: nu reusesc sa scap de vibratii in crashbar intre 4500 - 5500 RPM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tourance-urile erau ceva dot mai vechi? Am auzit de prb asta dar cu mai multi ani in urma, posibil sa se fi remediat intre timp? Intreb ca vreau sa trec iar pe tourance classic dupa ce le termin pe astea ce le am acuma - am avut tourance pe motor cand l-am luat dar erau deja spre sfarsitul vietii si desi mi-au placut nu pot sa zic ca le-am fortat in toate conditiile sa vad ce pot.

 

Cat despre Givi, nici eu nu am scapat 100% de vibratii cu nici o metoda dar am ceva planuri marete luna asta.. revin cu amanunte daca functioneaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde se poate achizitiona forkbrace ..in ro....si la ce pret ?

 

Eu n-am gasit in ro anul trecut cand imi cautam.. mi-am luat de pe adventuretech.biz din usa, plata prin paypal, 85$ brace-ul si 27$ transport, la vama nu am mai platit nimic. A ajuns cam in 2 saptamani. Cel mai ok e sa te mai combini cu alte persoane ca sa reduci din costul transportului, gasesti pe site mai multe produse f ok pentru vstrom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Forkbraceul este la reducere pe adventuretech.biz e 53$ cu 27-40$ in functie de ce metoda de trimitere alegi. Repet e super buna.

 

Pentru michelin 3 optez si eu. Mi se par bune in toate conditiile. Nu perfecte dar le prefer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate reusiti sa il convingeti pe Bogdan sa se apuce de fabricat forkbrace ...

 

 

Tourance-urile erau ceva dot mai vechi? Am auzit de prb asta dar cu mai multi ani in urma, posibil sa se fi remediat intre timp?

 

Au fost montate in Septembrie 2012, erau DOT 2011 si 2012

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Profitand de vremea de afara ... curatenie in cutia cu "resturi":

 

1. Valve RICOR - 750lei

costa 180usd la ei pe site + 40 usd transport (RO) cu asigurare + 3.7% taxe vamale accesorii moto + 24% TVA = 886 lei

daca cineva doreste - caut si gasesc chitanta de la vama.

am comandat 2 ca sa am un pret de transport decent per bucata (20usd) avandu-i "in vedere" pe yamoco (intre timp si-a vandut mobra) si apoi pe bibix :D (ordinea nu este aleatoare).

Din punctul meu de vedere valvele sunt modificarea care aduc cea mai mare imbunatatire la DL650 (dispare deep dive-ul la franarea brusca si se absorb muuult mai oki denivelarile - in special alea mici si dese, dispare total clank-ul clasic).

Comentarii si ghid instalare aici: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=461908.

Ultima "versiune" de valve are 5x0.012 inele pt rebound si ce este cel mai important - au marit diametrul de la cele 4 gauri de sub valva inertiala si acum sunt alungite acele gauri.

 

post-18136-0-21764600-1399225649_thumb.jpgpost-18136-0-16773800-1399225643_thumb.jpg

post-18136-0-33666000-1399225626_thumb.jpgpost-18136-0-09855600-1399225633_thumb.jpg

 

2. 2 Semnalizari fata OEM - 120 de lei + o semnalizare spate stanga - 50 lei

becuri incluse

 

post-18136-0-98693600-1399225721_thumb.jpgpost-18136-0-09798700-1399225728_thumb.jpg

post-18136-0-53330300-1399225832_thumb.jpgpost-18136-0-15608500-1399225844_thumb.jpg

post-18136-0-08277900-1399225852_thumb.jpg

 

!pentru cine cumpara la pachet toate trei - se primeste bonus "sticla" pt o semnalizare (stanga fata sau dreapta fata - dupa cum stiti au o fantam pt scurgere apa)

 

3. Casca Uvex Enduro - 200lei

Marime M (57-58), nu ii mai gasesc cozorocul, a fost foarte putin folosita (mi-a fost "a doua" casca) si arata chiar mai oki decat in poze

post-18136-0-70957700-1399226890_thumb.jpgpost-18136-0-02986500-1399226905_thumb.jpgpost-18136-0-62648200-1399226920_thumb.jpg

post-18136-0-66307200-1399226913_thumb.jpgpost-18136-0-41930000-1399226897_thumb.jpg

 

Stima,

Paul

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate reusiti sa il convingeti pe Bogdan sa se apuce de fabricat forkbrace ...

 

Cele facute de mine si montate pe DL acum ceva ani sunt diferite de ce vad disponibile pe net. Eu am facut, dupa capul meu, separat stanga dreapta, prinse intre ele cu doua suruburi M8 in butoniere , deci reglabile. Problema pleaca de la suprafetele jambelor pe care se prind, care nu sunt prelucrate ci rezultate direct din turnare, deci posibil neconcentrice cu piesele mobile ale suspensiei fata. Varianta mea este mai complicata, dar respecta alinierea constructiva a jambelor. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am tot cautat cu google dar nu am gasit un raspuns satisfacator, poate ma puteti ajutati cu o informatie. Ce protectii de maini, handguarduri, ati reusit sa montati pe 650 in afara de cele originale care costa vreo 70-80 de euro si cele de la touratech care sunt 140 de euro si sw-motech la 130? intreb in speranta ca voi gasi o varianta mai "normala" de pret. Nu ma intereseaza sa fie o firma consacrata ci oarecum ma intereseaza un chinezism care sa ma ajute sa nu mai ma traga curentu de aer printre degete :)

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am tot cautat cu google dar nu am gasit un raspuns satisfacator, poate ma puteti ajutati cu o informatie. Ce protectii de maini, handguarduri, ati reusit sa montati pe 650 in afara de cele originale ...

din auzite merg si cele de 1000 (care-s mai eftine)

impotriva vantului sunt cele mai oki cele OEM - as face un efort si mi-as lua de 650 (60eu era pretul minim parca)... eventual da-i un mail la userul mexykanu ca avea preturi bune la suzuki.

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa recunosc ca sistemu de prindere de la cele originale din poze nu imi plac. Mana dreapta o sprijin 1/4 pe balansiere, capete de ghidon, si restu pe maneta de acceleratie, si cred ca m-ar incurca sistemu de prindere de la cele origniale care este intre maneta si balansier. Tot din poze cele de la touratech par cele mai ok ca si sistem de prindere, dar 140 de euro ... trebuie sa recunosc ca m-am gandit sa imi decupez niste PETuri si sa le pun acolo, dar m-am gandit ca poate o sa strige v-stomisti dupa mine "blasfemie" :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...