Madalin Pribu Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 la taraboanta mea vad foarte rara 3 linii la temperatura. toate drumurile in afara orasului le fac cu doua liniute. doar in oras mi-a crescut de cateva ori la 3 liniute. daca mai punem la socoteala si zgarcenia producatorului ...atunci se justifica scoaterea lui. n-am mers cu GS-ul pe coclauri dar la test drive pe sosea mi s-a parut foarte fain GS-ul LC. are si ala bubele lui dar cred ca setarile alea de offroad nu-s chiar degeaba. eu cu DL-ul cam merg cu morcovul pe coclauri din cauza ca trage motorul prea de jos iar cutia nu este prea bine proportionata pentru offroad. suspensia e vai mama ei iar garda la sol de asemenea este in favoarea GS-ului. din punctul meu de vedere, V-stromul e ok pe forestiere usoare, fara sleauri , pietre mari sau gropi. un traseu de genul asta e destul e imputit pentru V-strom: pe balastru e iar aiurea : cum zicea si cu pietroaiele nu prea se impaca.ajungi unde trebuie dar risti sa ajungi cu comenzile rupte sau carenele sparte. problema e ca ajungi uneori in niste zone in care chiar nu vrei sa ai probleme. cine naiba m-ar fi recuperat le mine din pasul Curmatura cand nici semnal la telefon nu am si nici nu poti sa ajungi pana acolo fara 4x4 sau alt utilaj de teren. Da, foarte faine filmuletele si plimbarile, implicit. Nu stiu ce sa zic de LC, eu am doar GS-ul normal, din 2007. Cu el l-am comparat. Iar de suspensii, iar nu ma plang la V-Strom care are aceleasi setari pe spate, si preload si surubelul de pe amortizor, fix ca GS-ul. Un plus la Suzuki este reglarea suspensiei fata. BMW n-are la modelul meu. In ceea ce priveste drumurile cu noroaie, nici una nu sta pe traiectorie fara cauciucuri cramponate. Eu am pus acum pe amandoua, si pe BMW, si pe Suzuki, Continental TKC 70. Sunt geniale si le recomand cu incredere. Cand stiu ca ma duc pe coclauri, pun celelalte gume, Conti TKC 80. Am un baiat la o vulcanizare auto care le schimba cu 25 de lei. Merita pentru o excursie "la iarba verde". Sper sa ne vedem la un gratar! Sotia vine cu BMW-ul, asa ca se poate compara la fata locului. » Post actualizat in 07 Jul 2016 08:57 Pai ce cautati ma fratilor cu Vst pe acele drumuri?Ia de cross si gata,nu mai rupeti nimic. Pai iti raspund eu, din punctul meu de vedere: vreau sa fiu sigur ca japonezul s-a tinut de cuvant! Zice japonezul ca e sport-enduro-touring? Zice! Asa ca il folosesc si pe zona enduro. Ca pe zona sport este simplu. Orice cocalar cu slapi si pantaloni scurti, care a ciordit 500 de euro, isi ia o cazatura de vitezana, ii gaureste tobele si o tureaza pana ii scoate pistoanele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 Zice japonezul ca e sport-enduro-touring? Zice! Unde zice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 Unde zice? Pe Wiki! Class: Adventure/Dual-Sport. https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_V-Strom_1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 Pe Wiki! Class: Adventure/Dual-Sport. https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_V-Strom_1000 Aaaa... Credeam ca zice sport-enduro-touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Merita sa imi bat capul cu polishuri pt parbriz, a avut cineva succes? Sau sa imi caut altul.. Originalul e cam matuit si am si ceva zgarieturi/pete pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Merita sa imi bat capul cu polishuri pt parbriz, a avut cineva succes? Sau sa imi caut altul.. Originalul e cam matuit si am si ceva zgarieturi/pete pe el Incearca sa ii faci un polish.Va iesi matuiala,dar dupa o perioada se va matui iarasi.Ca sa il protejezi,dupa ploish,aplica-i o folie peste.Gasesti lucru asta la baietii care aplica folii pe geamuri/faruri auto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Merita sa imi bat capul cu polishuri pt parbriz, a avut cineva succes? Sau sa imi caut altul.. Originalul e cam matuit si am si ceva zgarieturi/pete pe el Salut, Eu zic ca merita sa iti cauti altul. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 smirglu de 1500 manuit cu apa, apoi smirglu de 2000 manuit cu apa si apoi teoria zice smirglu de 4000, dar io nu am gasit la hornbach/dedeman asa ca am folosit 2miiul mai mult. Apoi un aparat de polisat si polish si gata. In juma de ora nu ai ce face si vei vedea mult mai bine prin el. Sau meri la aia cu farurile le dai 50 de lei si il fac ei. Matuirea vine de la soare, chimicale la spalare si nu in ultimu rand conditiile de drum. Eu mi-am polisat 2 parblize, nu la vstrom, nu erau mate, aveau niste zgarieturi si ma enervau. Inclusiv am mai polisat viziere de casca, nu ies ca noi, dar sunt mai folosibile dupa operatiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 eu am incercat pe un parbriz si nu mi-a iesit. daca zici ca fac unii cu 50 lei, nici nu se merita efortul sa incerci acasa. eu am dat 20lei numai pe pasta de polish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 cam astai pretu la doua faruri 50 de lei. Daca dai jos parblizu si meri cu el in brate la un atelier de asta nu vad de ce tear taxa mai mult ca pe faruri. In principiu suprafata e mai mare dar are mai putin de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Husqvy Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Eu l-am polishat pe al meu de la MT si a iesit mai bine decat a fost cand era nou A fost 50 ron cu tot cu protectia ceramica aplicata dupa polish. La Strom am polishat superficial cu ce aveam prin casa (pasta de polish de la masina) si a iesit bine, desi nu am insistat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Unde ai polisat parbrizul? As vrea sa-l fac si eu ca s-a cam zgariat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massive818 Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 Salutare, unde se poate cumpara Kerosen, pt spalat lantul? Am spalat lantul cu ulei lampant si nu stiu daca e acelasi cu kerosenul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 Salutare, unde se poate cumpara Kerosen, pt spalat lantul? Am spalat lantul cu ulei lampant si nu stiu daca e acelasi cu kerosenul. Stiu ca nu iti raspund la intrebare dar eu totusi iti zic - poti folosi linistit motorina ca si lichid pentru spalat lantul fara sa iti mai bati capul cu kerosenuri/lampanturi. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 Inca o intrebare legata de parbriz.. daca imi iau unul original nou si vreau sa dau gauri pt deflector merge cu orice bormasina? parca am citit pe undeva de crapaturi la gaurire/taiare dar e posibil sa fie vorba de alt material.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 Salutare. Nu-s stromist, am condus cateva de 650, is faine, dar nu planuiesc sa-mi iau. Totusi, ma framanta o chestie: care-i faza cu DL1000 si Kawasaki KLV1000? Par identice, ceva de genul Renault Duster/ Dacia Duster. Citeam pe undeva ca motorul de pe KLV e acelasi de pe Suzuki TL1000, dar domolit la caii putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 (editat) Salutt. Kawasaki nu avea nimic in zona 1000cc. Au apelat la Suzuki, care le-au furnizat un Dl 1000,sub denumirea de KLV, destul de scumpe. Editat Iulie 9, 2016 de kalator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 (editat) Corect este Suzuki nu avea intrare in piata din State si a apelat la ajutorul fratesc al colegului Kawasaki care avea mai multe relatii la "RAR-ul" de acolo. Dupa omologarea lui KLV a fost mai usor si pt DL.. Editat Iulie 10, 2016 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 Salutare! Vreau sa schimb bujiile la un DL 1000 K3. Sa pun normale sau irdum? Vad ca la pret sunt sensbil egale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 Salutare! Vreau sa schimb bujiile la un DL 1000 K3. Sa pun normale sau irdum? Vad ca la pret sunt sensbil egale. Eu as pune iridium. Nu ca ar fi diferente majore de performante dar nu iti mai bati capul cu verificatul lor (tinand cont ca la cilindrul din fata se ajunge mai greu la bujie). Ar fi de preferat sa folosesti pasta cu cupru la montare - tinand cont ca or sa stea acolo foarte multe vreme nemiscate. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massive818 Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 Stiu ca nu iti raspund la intrebare dar eu totusi iti zic - poti folosi linistit motorina ca si lichid pentru spalat lantul fara sa iti mai bati capul cu kerosenuri/lampanturi. stima, paul Multumesc Paul, dar in cartea service scrie ca e posibil sa stric oringurile cu motorina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 Eu il curat cu WD40, si ramane lacrima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massive818 Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 Eu il curat cu WD40, si ramane lacrima WD 40-u cred ca acopera murdaria si o face mai lucioasa dar nu cred spala. Pt uns e ok daca nu o arunca. Eu totusi tind sa urmez recomandarile din cartea service. Multumesc de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 Multumesc Paul, dar in cartea service scrie ca e posibil sa stric oringurile cu motorina. Di unde anume scrie sa nu folosesti motorina? Tu stii engleza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 (editat) Multumesc Paul, dar in cartea service scrie ca e posibil sa stric oringurile cu motorina. Wow. Da, crapa toate in 30 de minute de cand ai curatat lantul cu motorina, nu il asculta pe Dl. Belcic. E invidios ca el are PECO si nu cumpara lumea motorina pt. curatat lantul la drujba. Editat Iulie 10, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.