Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Singurul lucru care nu l-am ineles pe forum e devotamentul pt un singur magazin/brand atunci cand se achizitioneaza doar un produs finit care nu vine la pachet cu alte beneficii. La fel fac si cu produsele IT. Am vreo 3 siteuri de pe care cumpar. Care la final e mai ieftin si ajunge cand am nevoie, ala e castigatorul.

:)

eu unul pun mai mult accent pe serviciile aluia de vinde produsul finit - daca vorbeste frumos la telefon/mail, daca ma informeaza despre starea comenzii, daca se poarta frumos in general.

si legat de alte produse - urmatorul criteriu sunt serviciile din garantie/post garantie.

apoi mai e un criteriu ca daca vinde vasile de la colt acelasi produs prefer sa iau prin vasile versus online.

apoi si pretul.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai auzit tu ? sau ai patit tu "recent" treaba asta ?

 

In Februarie se putea cumpara de pe site doar cu plata in avans. Eu a trebuit sa comand de la ei de pe okazii.ro ca sa pot plati ramburs, a trebuit sa imi fac cont & shit.

Anvelopele le-am luat si aveau dot cu >1 an in urma.

 

Patania:

 

/index.php?/topic/36157-honda-africatwin-xrv650750/page-487&do=findComment&comment=4001557

 

/index.php?/topic/36157-honda-africatwin-xrv650750/page-492&do=findComment&comment=4009068

 

/index.php?/topic/36157-honda-africatwin-xrv650750/page-493&do=findComment&comment=4010343

 

/index.php?/topic/36157-honda-africatwin-xrv650750/page-493&do=findComment&comment=4010401

 

Si cu asteptatul dupa produse pe stoc, am prieteni care au comandat, mai ales anvelope auto si au asteptat mult si bine. La mine nu era asta o problema ca eu am comandat in Februarie si aveam timp berechet pana incepea sezonul.

 

Eu am 3 moto si tre sa cumpar multe cauciucuri, de la anvelpopemoto am luat doar de 2 ori pentru V-strom ca era reducerea de 10%, si in final ieseam cel mai ieftin de la ei - nu am nici un devotament pentru ei.

 

Hai mai Caius, ca doar ne stim, chiar credeai ca vorbesc in punga????

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

eu unul pun mai mult accent pe serviciile aluia de vinde produsul finit - daca vorbeste frumos la telefon/mail, daca ma informeaza despre starea comenzii, daca se poarta frumos in general.

 

de asta ma duc eu la Victor :) . e baiat de treaba si nu umbla cu prostii. mi le si monteaza, imi face si echilibrarea. e importator direct deci daca m-as duce la altii din bucuresti cauciucurile ar trece mai intai tot prin comanda lui. iar legat de reducere eu ii spun direct : "bre aveai reducerea aia de 10% pentru vstromisti" iar el imi zice..."stii... nu mai e valabila dar pentru tine iti fac reducere ca le iei la set " . si in plus are si cocioaba in drumul meu spre casa si aproape de garajul meu. de regula schimb cauciucurile iarna deci ma duc cu rotile in portbagaj

cum sa zic eu...si la magazinele astea e ca la femei...daca ai una buna nu-ti mai trebuiesc altele la care mai ai parte de surprize :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu deschidem discutia femeilor, fiecare cu nevoile lui :)

 

Emi tocmai ca ne stim tam cerut detalii :) Informatiile pozitive si negatinve sunt binevenite. De aia avem forum sa disecam firu de par in 4 :) . Acu ce sa zic, patania cu pretu gresit e de anu trecut. Nu am nici un interes sa le fac vreo reclama, dar faptul ca ti-ai batut capu cu ocazii doar ca sa iei mai ieftin zice destul de multe despre concurenta si din pacate nu de bine. Iti dai seama ca si mie mi-ar placea sa mergem la magazin, sa fie pe stoc gumele de care avem nevoie, sa fie mai ieftine decat in online si sa aibe si montat/echilibrat inclus in pret : ) dar bine ca suntem cu capu pe umeri si intelegem ca este utopic asaceva, cel putin la noi in zona.

Ca si paranteza eu nu am incredere nici macar la emag sa platesc in avans ceva pana nu e livrat. Am mai incercat acu cativa ani pt masina sa comand ceva gume, dar cand am vazut ca "aia" au callcenter care era prin bulgaria, am cautat un magazin prin oras. Experiente negative avem si am avut cu totii, asta nu inseamna ca nu exista si experiente pozitive. Sigur la toate magazinele online e ca la lotto. In functie de cum iti este norocu. Important e ca suma experientelor negative sa fie neglijabila fata de suma experientelor pozitive.

 

Avantaj Sergiu ca se stie cu Victor : ) noi, ceilalti, tot cu mousul si tastatura ramanem : )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avantaj cel care pune mana pe telefon si il suna si ii zice...."iau setul de la tine daca imi faci reducere" ! e simplu. eu am invatat asta in US. orice se negociaza :D. eu am negociat chiar si cu altex pentru hota din bucatarie :D . asta e valabila si pentru distribuitorul din bucuresti...si pentru ala din timisoara :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu deschidem discutia femeilor, fiecare cu nevoile lui :)

 

Emi tocmai ca ne stim tam cerut detalii :) Informatiile pozitive si negatinve sunt binevenite. De aia avem forum sa disecam firu de par in 4 :) . Acu ce sa zic, patania cu pretu gresit e de anu trecut. Nu am nici un interes sa le fac vreo reclama, dar faptul ca ti-ai batut capu cu ocazii doar ca sa iei mai ieftin zice destul de multe despre concurenta si din pacate nu de bine. Iti dai seama ca si mie mi-ar placea sa mergem la magazin, sa fie pe stoc gumele de care avem nevoie, sa fie mai ieftine decat in online si sa aibe si montat/echilibrat inclus in pret : ) dar bine ca suntem cu capu pe umeri si intelegem ca este utopic asaceva, cel putin la noi in zona.

Ca si paranteza eu nu am incredere nici macar la emag sa platesc in avans ceva pana nu e livrat. Am mai incercat acu cativa ani pt masina sa comand ceva gume, dar cand am vazut ca "aia" au callcenter care era prin bulgaria, am cautat un magazin prin oras. Experiente negative avem si am avut cu totii, asta nu inseamna ca nu exista si experiente pozitive. Sigur la toate magazinele online e ca la lotto. In functie de cum iti este norocu. Important e ca suma experientelor negative sa fie neglijabila fata de suma experientelor pozitive.

 

Avantaj Sergiu ca se stie cu Victor : ) noi, ceilalti, tot cu mousul si tastatura ramanem : )

 

Eu nu am cumparat de la ei ca era ieftin, am cumparat deoarece nu am gasit modelul acela de cauciuc la altii > Anlas -CAPRAX.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La sfatul unor prieteni, cred ca m-am hotarat la Metzeller:

Ar mai fi o varianta Anakee 2, dar mai toti sar pe Tourance. Repet, doar pentru asfalt, ca off-road nu o sa pupe prea des si va fi drum de tara sau vreun forestier light. Le iau mai spre iarna (sau chiar prin iarna-primavara), sa fiu sigur ca prind un DOT cat mai recent. Sezonul e pe duca, plimbari lungi nu mai am pe unde face.

Furca o fac la George (MK Moto) in Savinesti, sper sa vina consumabilele cat mai rapid.

Ieri am luat uleiul, filtrele si bujiile. Daca timp cat de cat frumos maine, fac revizia. Am uitat sa iau antigel, dar rezolv si asta cand merg la George, ca sa nu mai dau jos iarasi rezervorul. Vreo idee despre cum pot scoate/curata filtrul de benzina?

Am toba originala, va trebui sa ii fac un racord si sa o fixez inapoi, ca Yoshimura suna ca teava de irigatii si-mi crapa urechile dupa cativa km. Azi i-am curatat lantul, a iesit o gramada de jeg dupa aproape un litru de motorina consumat, kit-ul de spalare e mana cereasca. Il las sa se "usuce" pana maine si-l dau mai apoi cu ulei (o sa ii fac alt kit de ungere, voi folosi tot ulei de transmisie sau valvolina, daca gasesc). In carte scrie ca se foloseste ulei greu, nu spray, deci mie imi convinde de minune.

Niste oglinzi or sa-mi trebuiasca, cu astea nu se poate merge, parca-s legat la ochi.

A, si inca ceva: la cric se pune vreo saiba, ceva, ca are un joc atunci cand e extins de vreo 1,5 cm. La ER5 parca statea mai teapan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus forestier in ecuatie ca POATE oi intra si pe acolo, cu toate ca eu prefer asfaltul. Deci zici ca NEXT ar fi mai bune decat ce am pus eu mai sus? Diferenta de 100 lei, nu e chiar mare, intrebarea e daca merita. Repet, doar pentru asfalt. Am fost foarte multumit de Michelin Pilot Street pe ER5, ce e drept, nu am termen de comparatie, dar sunt cu mult peste ce am deocamdata pe motor (DOT 09 si 11, adica-s lemn).

Ma intereseaza sa aiba aderenta buna pe uscat si ud, daca or avea si ceva longevitate, m-as bucura si mai mult, ca parca n-as da cate 9-10 mil pe sezon pentru gume.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ud zici ca au aracet la asfalt spun unii de pe aici :) . Sau cum le place celor de la metzeler marketing sa spuna, au un compound de silicati, care face o priza chimica cu asfaltul ud. Eu stiu sigur ca la 150-170 fie si pe ploaie torentiala cu strat de apa pe autostrada nu am nici un sentiment de nesiguranta. Asta iarna am prins si un pic de polei si am ajuns cumva intreg acasa, bacancii derapau mai mult decat gumele.

Ca si paranteza m-a prins ploaia cu Mitasurile e07 si efectiv imi era frica pe la 120 sa trec pe autostrada de pe o banda pe alta, pe ploaie mitasurile iti dau senzatia ca faci un surf mai totimpu.

 

Nu stiu la ce ii zici tu forestier, dar eu cu nexturile am facut o parte din strategica(trasnalpina) cu pasager si bagaje si nu ma pot plange. Pe unde merge o masina mica, sigur vor merge si nexturile, daca nu a plouat de ceva vreme. Daca e noroi, mai bine stai acasa :) sau iei niste mitasuri sau haidenauri.

Am avut si touranceurile normale, dar spatele l-am facut trapez, iar fatzei ii placea sa mai derapeze la mers normal. La Nexturi nu am reusit nici sai fug fata pe curba la viteze normale, nici sa patratesc spatele. Ca si longevitate, e in functie de mana dreapta, cat dai gaz si cat de tare franezi. Daca nu mergi prin norvegia, un 18-20 mii de km ar trebui sa te tina fara probleme. Eu am facut 17 mii cu fata, si aproape 15 mii cu spatele, care mai mergea un picut. Marea majoritate a km au fost cu pasager, cam 90%, vreo 60% au fost si cu bagaje si vreo 5 mii au fost facuti in norvegia, unde asfaltu iti mananca gumele in fiecare zi fazand cu ochii. Sunt convins ca daca nu era norvegia in ecuatie rezistau 18-20 de mii.

 

Desi am vrut sa mai imi protejez nexturile actuale peste iarna sa nu stea la minus grade, categoric nu voi folosi mitasurile iarna aceasta, iar in wend la rasnov merg cu nexturile.

As incerca la anu sau peste 2, poate, dupa ce dau o tura cu ele si dupa ce aflam exact cati km duc niste scorpion 2 uri de alea de le lauda toata lumea, Nu am auzit pe nimeni care sa fie nemultumit de nexturi. 985 de lei sunt pe anvelopemoto : P

 

Deci ce iti comanzi pana la urma ? :)

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, si inca ceva: la cric se pune vreo saiba, ceva, ca are un joc atunci cand e extins de vreo 1,5 cm. La ER5 parca statea mai teapan.

nu prea poti sa ii pui saiba. adica poti dar nu o sa rezolve problema.

eu am schimbat boltul/surubul de acolo ca se toceste in timp si de aceea apare acel joc lateral.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare voua,

 

m-am hotarat sa-mi vand motorul (DL 650) , ce cu mare drag l-am intretinut si cu care din pacate m-am dat prea putin din lipsa acuta de timp...

am zis sa scriu aici, sperand ca va ramane la un entuziast cel putin asa cum sunt eu pentru acest model...desigur pentru forumisti voi avea grija si la pret...

 

 

doua vorbe despre el:

- 15700 km

- parbriz MRA fumuriu, reglabil in inaltime

- crash bar profesional SW-MOTECH

- engine guard SW-MOTECH

- quick lock evo side carrier SW-MOTECH

- cutii laterale aluminiu Trax SW-MOTECH 37+45 L

- top case Shad 37L

- tankbag Held

- proiectoare led

- mansoane incalzite Saito

- indicator treapta de viteza

- priza 12v

- cric central

- suport GPS

- revizile au fost facute cu rigurozitate, practic anuale, dat fiind nr de km!

 

4900eur, numarul meu: 0722325883, motorul se afla la Cluj

Editat de douaroti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa par carcotas, dar ai trecut bine pretul?

Dupa culoarea cadrului pare un 2004-2006.


» Post actualizat in 21 Sep 2016 17:07

Am baut cam mult, un pahar de visinata si nu mi-am dat seama ca e vb de alta mobra,

Am vazut cadrul din postul anterior si am crezut ca e vb de acelasi user.

Iertare! :)

Editat de TrekOut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am speriat, credeam ca e vorba de mine :D.

 

Dici, cum spuneam, ergonomia la V-strom e muci, varza, pericol. Ca sa ai acces la bujia nr. 1, trebuie sa te lupti cu radiatorul. L-am dovedit si pe ala. Chinul naibii, ca nu am primit de la Cosmin si cheia de bujii din trusa, m-am chinuit cu o imporovizatie ciordita din garajul tatei cand lucram la ER5. Bujia nr. 2 nu era fixa, poate de aia imi mai dadea uneori intreruperi si imi mai oprea motorul. Suflat cu aer comprimat locasul, extras bujia, montat ce trebuie inapoi, curatat luleaua cu spray-contact si aer comprimat, strans "ad labam". Uleiul s-a scurs vreo ora, pus busonul, montat filtru nou HiFlo HF138, turnat 2,5 litri de ulei Motul 10w40 5100, lasat motorul la relanti cateva minute, oprit, dupa cateva minute am mai adaugat 0,1 litri. O sa verific zilele urmatoare daca mai trebuie, cert este ca uleiul e aproape de marcajul de sus. Filtrul de aer era bacsit pe o parte, relativ ok pe cealalta. Air-box-ul fiind cam mazac, l-am curatat (dupa ce am infundat gurile cu servetel indesat bine), microfibra si-a facut datoria si interiorul arata bine acum. A pornit rapid, dupa vreo 3 secunde s-a stins si becul de la ulei. Merge frumos, rotund, fara intreruperi. Relantiul sta a cald la cca 1250 rpm, asa l-am reglat. S-au gresat si cateva cabluri, s-a pus inapoi si furtunul de la supraplin, care era abandonat pe sub sa. S-a gresat cu ulei de transmisie si lantul, insa nu am mai apucat sa-l si intind, poate maine. Chinul naibii iarasi pana am montat carenele. Montat si toba originala, prin intermediul unui colier improvizat, care scapa gaze (voi remedia problema cat de curand). Cam ce etansant sa folosesc pentru imbinare?

Una peste alta, e mai dificil de umblat la V-strom decat la ER5, dar sper sa merite.

Vineri cred ca merg la George pentru servisarea furcii, sper sa ajunga pana atunci piesele.

 

Cam atat pe azi, is rupt.

post-92464-0-26120500-1474480937_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In continuare crezi ca motorul are 28 de mii de km ? :)

 

Sunt curios de cum arata discu de pe spate sau alea de pe fata, jocu la bascula si tripod, rulmentii de la roata de la jug... Ca idee, eu am luat motorul la 30 de mii, discurile erau ca noi, iar in airbox nu am avut niciodata monstrii, inclusiv dupa 20 de mii de km filtru era ca nou, iar bujiile nu au aratat niciodata asa. De cand am trecut pe iridium habar nu am ce o mai fi pe acolo.

La 48 de mii cand trebuie sa faci conform manualului jocu la supape sa vezi distractie cu radiatorul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Bravo!

 

Nu ie chiar asa complicat. Data viitoare o sa mearga mult mai rapid.

Pentru bujia nr 1 trebuie desfacut doar surubul de jos si tras de radiator in fata - dar intr-adevar de preferat iti trebuie o cheie care sa prinda bujia in acel guler de cauciuc si nu foarte lunga. Foarte fain ca ai suflat acel canal de scurgere al apei de langa bujie. De preferat bujii iridium - le schimbi mult mai rar si ar fi fain de pus pasta cu cupru la montaj.

De preferat sa pui ulei in filtru si sa ungi garnitura cand montezi - probabil ai facut. Ulei de preferat sintetic - isi pastreaza mai bine proprietatile de ungere spre finalul vietii 5k-6k.

Ulei ar trebui sa intre 2.7l dupa manual, eu puneam 2.8l si era pana in partea de sus.

Se mai intampla sa nu calce bine garnitura in partea din fata a cutiei filtrului de aer - eu de obicei ii dadeam cu vaselina (siliconica) de jur imprejur si strangeam intai suruburile din fata apoi in stea.

Daca tot ai ajuns la cutia filtrului de aer era fain daca o dadeai jos si verificai mufa verde de sub cutia filtrului de aer prinsa pe plasticul din spatele radiatorului - pe acolo trec cei 10A de la far si cateodata se oxideaza. Mai merita unsa si mufa mare imediat in stanga farului cum stai pe moto.

Poti verifica/sufla cu aer si canalul acela de supraplin - daca se infunda o sa iti ajunga apa in rezervor.

Lantul poti sa il lasi si mai larg decat in manual - eu verificam astfel incat ridicat de la jumatate in partea de jos (neaparat sa nu atinga bascula) si sa stea paralel cu linia basculei de la pinion la punctul de ridicare. Verificarea o faceam macar pe cricul lateral, de preferat cu cineva pe mobra (lantul sa stea in pozitia cea mai intinsa).

La toba eu stiu ca exista o garnitura grafitata acolo la imbinare intre cele 2 tevi - colierul are rol de strangere usoara sa nu vibreze.

Probabil mai incolo dupa ce apuci sa te bucuri de mobra o sa mai trebuiasca un reglaj de relanti la rece (cold idle) si sincronizarea de admisie dar macar scapi de interventii pentru urmatorii multi kilometri.

 

Numai bine si bafta,

Paul

 

 

Dici, cum spuneam, ergonomia la V-strom e muci, varza, pericol. Ca sa ai acces la bujia nr. 1, trebuie sa te lupti cu radiatorul. L-am dovedit si pe ala. Chinul naibii, ca nu am primit de la Cosmin si cheia de bujii din trusa, m-am chinuit cu o imporovizatie ciordita din garajul tatei cand lucram la ER5. Bujia nr. 2 nu era fixa, poate de aia imi mai dadea uneori intreruperi si imi mai oprea motorul. Suflat cu aer comprimat locasul, extras bujia, montat ce trebuie inapoi, curatat luleaua cu spray-contact si aer comprimat, strans "ad labam". Uleiul s-a scurs vreo ora, pus busonul, montat filtru nou HiFlo HF138, turnat 2,5 litri de ulei Motul 10w40 5100, lasat motorul la relanti cateva minute, oprit, dupa cateva minute am mai adaugat 0,1 litri. O sa verific zilele urmatoare daca mai trebuie, cert este ca uleiul e aproape de marcajul de sus. Filtrul de aer era bacsit pe o parte, relativ ok pe cealalta. Air-box-ul fiind cam mazac, l-am curatat (dupa ce am infundat gurile cu servetel indesat bine), microfibra si-a facut datoria si interiorul arata bine acum. A pornit rapid, dupa vreo 3 secunde s-a stins si becul de la ulei. Merge frumos, rotund, fara intreruperi. Relantiul sta a cald la cca 1250 rpm, asa l-am reglat. S-au gresat si cateva cabluri, s-a pus inapoi si furtunul de la supraplin, care era abandonat pe sub sa. S-a gresat cu ulei de transmisie si lantul, insa nu am mai apucat sa-l si intind, poate maine. Chinul naibii iarasi pana am montat carenele. Montat si toba originala, prin intermediul unui colier improvizat, care scapa gaze (voi remedia problema cat de curand). Cam ce etansant sa folosesc pentru imbinare?
Una peste alta, e mai dificil de umblat la V-strom decat la ER5, dar sper sa merite.
Vineri cred ca merg la George pentru servisarea furcii, sper sa ajunga pana atunci piesele.

Cam atat pe azi, is rupt.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cum arata grupul propulsor, inclin sa cred ca da, are km reali. Sper sa nu ma insel.

Discul de pe spate arata foarte bine. Multe piese nu au urme de chei pe ele. Discurile fata nu arata fantastic, au mici denivelari, sa dau jos etrierii si-mi pot face o idee mai buna despre cum arata placutele (cele din dreapta is unse de ulei de furca), frana fata nu e fantastica, dar pe spate ingheata rapid (nu e prea placut, trebuie reglata). De rulmenti nu ma pronunt, va verifica George, ma las pe mana lui. In air-box erau muste in partea superioara, albine, jeg. Fostul proprietar nu o fi verificat filtrul de ceva vreme. As incerca sa pun o plasa ca de tantari sau un ciorap de dama pe admisie, sa stopez o parte din vietuitoare. Mai conteaza si pe ce drumuri umbli, sa stii. Una e sa ai un mediu lipsit de praf, alta e sa stai intr-o zona ""jegoasa".

 

Pentru bujii cam asa am procedat, insa fiind cheia mai lunga, a trebuit coborat radiatorul (care arata ca nou, daca il spal de vietuitoare). Am oaresce experienta cu bujiile, am servisat cu manutele mele masinile din familie ani de-a randul, stiu ca trebuie suflat canalul inainte de a desface bujia. Nu am folosit bujii iridium, ci alea recomandate in manual, clasice, de la NGK (35 lei bucata). Nu stiu daca or fi scumpe sau ieftine, insa alea de ER5 erau 13 lei, tot NGK.

Filtrul (garnitura lui, de fapt) a fost uns cu ulei proaspat, turnat in el cca 100 ml de ulei, apoi montat (dupa ce am pus busonul jos). E a treia oara cand schimb uleiul la motor (la masini am uitat de cate ori :D ). Nu am folosit Motul 7100, insa poate data viitoare (la primavara) o sa vada ulei fain, ca e posibil sa vada si Italia, tara de bastina :D (de acolo a fost adus).

La mufele alea nu m-am gandit, insa nu e totul pierdut, George va verifica si injectia, poate o sa am atunci timp sa fac aceste mici manevre.

Canalul de supraplin nu l-am suflat, dar am pus gura pe furtun, nu a intampinat rezistenta (ce e drept, nu am tras sa vad daca si in rezervor e treaba in regula, insa voi verifica).

Lantul va fi si el intins un pic, il mai las anul asta, poate prind prin iarna o reducere si pun atunci laba pe un kit nou. Pe viitor ii fac si kit de uns, tot cu pompita, ca la ER5.

Vreau sa il ingrijesc cat pot de bine si cat imi ajung banii, oricum sar de 400 euro investitie la prima strigare (chiar nu-i lucru minor pentru mine). Pe de alta parte, daca luam unul mint-condition, tot nu prea scapam de aceste "mici" investitii, furca tot trebuia servisata, niste gume si un lant tot ma "loveau" la un moment dat.

Noi sa fim sanatosi!

 

Asfalt curat!

 

LE: Cosmin mi-a confirmat ca doar in Italia s-a umblat la bujii, el nu s-a atins de ele.


» Post actualizat in 21 Sep 2016 22:39

Intrebare: or fi bune de ceva aceste oglinzi? https://www.okazii.ro/set-oglinzi-romb-negre-m10-cod-produs-mbs180226-a183715667

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cum arata grupul propulsor, inclin sa cred ca da, are km reali. Sper sa nu ma insel.

Discul de pe spate arata foarte bine. Multe piese nu au urme de chei pe ele. Discurile fata nu arata fantastic, au mici denivelari, sa dau jos etrierii si-mi pot face o idee mai buna despre cum arata placutele (cele din dreapta is unse de ulei de furca), frana fata nu e fantastica, dar pe spate ingheata rapid (nu e prea placut, trebuie reglata). De rulmenti nu ma pronunt, va verifica George, ma las pe mana lui. In air-box erau muste in partea superioara, albine, jeg. Fostul proprietar nu o fi verificat filtrul de ceva vreme. As incerca sa pun o plasa ca de tantari sau un ciorap de dama pe admisie, sa stopez o parte din vietuitoare. Mai conteaza si pe ce drumuri umbli, sa stii. Una e sa ai un mediu lipsit de praf, alta e sa stai intr-o zona ""jegoasa".

 

Pentru bujii cam asa am procedat, insa fiind cheia mai lunga, a trebuit coborat radiatorul (care arata ca nou, daca il spal de vietuitoare). Am oaresce experienta cu bujiile, am servisat cu manutele mele masinile din familie ani de-a randul, stiu ca trebuie suflat canalul inainte de a desface bujia. Nu am folosit bujii iridium, ci alea recomandate in manual, clasice, de la NGK (35 lei bucata). Nu stiu daca or fi scumpe sau ieftine, insa alea de ER5 erau 13 lei, tot NGK.

Filtrul (garnitura lui, de fapt) a fost uns cu ulei proaspat, turnat in el cca 100 ml de ulei, apoi montat (dupa ce am pus busonul jos). E a treia oara cand schimb uleiul la motor (la masini am uitat de cate ori :D ). Nu am folosit Motul 7100, insa poate data viitoare (la primavara) o sa vada ulei fain, ca e posibil sa vada si Italia, tara de bastina :D (de acolo a fost adus).

La mufele alea nu m-am gandit, insa nu e totul pierdut, George va verifica si injectia, poate o sa am atunci timp sa fac aceste mici manevre.

Canalul de supraplin nu l-am suflat, dar am pus gura pe furtun, nu a intampinat rezistenta (ce e drept, nu am tras sa vad daca si in rezervor e treaba in regula, insa voi verifica).

Lantul va fi si el intins un pic, il mai las anul asta, poate prind prin iarna o reducere si pun atunci laba pe un kit nou. Pe viitor ii fac si kit de uns, tot cu pompita, ca la ER5.

Vreau sa il ingrijesc cat pot de bine si cat imi ajung banii, oricum sar de 400 euro investitie la prima strigare (chiar nu-i lucru minor pentru mine). Pe de alta parte, daca luam unul mint-condition, tot nu prea scapam de aceste "mici" investitii, furca tot trebuia servisata, niste gume si un lant tot ma "loveau" la un moment dat.

Noi sa fim sanatosi!

 

Asfalt curat!

 

LE: Cosmin mi-a confirmat ca doar in Italia s-a umblat la bujii, el nu s-a atins de ele.

» Post actualizat in 21 Sep 2016 22:39

Intrebare: or fi bune de ceva aceste oglinzi? https://www.okazii.ro/set-oglinzi-romb-negre-m10-cod-produs-mbs180226-a183715667

Nu e vorba de gaura pe unde scoti si pui bujia ci de gaurica aia mica care pleaca de la baza bujiei si duce apa afara din chiuloasa. E o gaurica de circa 2 mm care trebuie suflata ca altfel de la condens se umple cu apa si da probleme de aprindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de la ABS!!!! Schimba.l!!!!

:)

 

 

 

 

 

Daca ai ulei gen x w50 sau 60 iti porneste ventilatorul doar cand e foarte cald la semafor. Nivelul mai scade dupa ce se auto-aeriseste...trebuie supravegheat daca chiar curge sau ti s.a prelins acolo.

 

Cu acel zvac cred ca trebuie o echilibrare de admisie sau macar reglat corect TPS - sa treaca liniuta sus la 1800rpm/1900rpm. La tine cred ca trece intre 4000/5000 unde simti acel zvac...

 

Vb,

paul

 

 

Am pus mobra in Dealer Mode si liniuta trecea sus intre 4-5 mii ture. Am reglat TPSul si acum liniuta trece sus la 1600 ture. Am dat o tura si nu mai simt acel agatat intre 4-5 mii ture.

Mersi Paul de asistenta! :)

 

In continuare picura antigel si am reusit sa identific pe unde. Se vede in poza atasata pata roz pe colierul unde indica sageata roz. Furtunul nu pare sa fie crapat, dar se poate sa fie o fisura mica acolo pe care o vad doar daca dau jos furtunul.

Poate sa fie vorba despre altceva in afara de o fisura la furtun? Sa dau jos furtunul acela trebuie sa golesc antigelul?

 

 

 

Multumesc,

Mihai

post-40775-0-87628600-1474620504_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In continuare picura antigel si am reusit sa identific pe unde. Se vede in poza atasata pata roz pe colierul unde indica sageata roz. Furtunul nu pare sa fie crapat, dar se poate sa fie o fisura mica acolo pe care o vad doar daca dau jos furtunul.

Poate sa fie vorba despre altceva in afara de o fisura la furtun? Sa dau jos furtunul acela trebuie sa golesc antigelul?

Multumesc,

Mihai

 

Salut,

Va curge antigel - tot ce este deasupra acelui nivel.

Nu cred ca e fisura - rezolvi daca scoti acel furtun, cureti locul si ungi un pic cu vaselina siliconica.

Bafta,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrucat la reprezentata Suzuki din Bucuresti am fost tratat cu sictir, ma dresez voua cu o intrebare: se pot pune jante cu spite pe V-Strom 1000 K3? Vreau sa fac schimbarea deoarece atac destul de mult off-road-ul si stiu diferenta dintre jantele turnate si cele cu spite pe aceasta sectiune.

Am fost la reprezentata dupa o discutie cu unul dintre colegii de forum care mi-a povestit ca exista varianta spitata pentru 650, dupa 2014. Am intrebat, regulamentar, daca s-ar potrivi, avand in vedere ca dimensiunile exterioare ale jantelor pastreaza aceeasi dimensiune, diferentele putand exista la rulmenti, prinderi discuri etc.

Nu m-am asteptat nicidecum la un raspuns ferm "Nu stiu".

Am insistat si am incercat sa aflu cine trebuie sa stie, daca reprezenta nu. Acelasi raspuns invariabil, "Nu stiu".

Bun, daca celor de la Suzuki Romania le e lene sa caute in cataloage diferentele, care poate nu sunt, sau sa trimita un mail in Japonia sa intrebe acolo cum s-ar putea rezolva problema unui posesor de Suzuki, care vrea sa le dea niste bani pe jante noi, incerc acum sa inteleg la ce foloseste cuvantul "Reprezenta" pus in fata magazinului care vinde tricouri cu sigla japoneza si costume moto Revit.

Lasand reprezentatele din Romania la o parte, ca vad ca toate sunt aceeasi apa si-un pamant (BMW e la fel), poate exista cineva pe aici care sa fi facut trecerea la jante cu spite si ma lamureste. Raman dator!


» Post actualizat in 26 Sep 2016 07:18

am eu. 300 euro setul. au 5000km. OEM

Inseamna ca ar trebui sa aiba 5 mm grosime, masurate cu sublerul. Daca au, poate discutam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...