Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Nici mie nu mi-e foarte clar de ce husa cu topcase ar fi cauza. Am si eu una cu topcase, sau mai bine zis am avut. A protejat bine motorul, dar furtuna a rupt conexiunea dintre cureaua de prindere de jos si husa (noaptea ca hotii). De dimineata am gasit-o pe Vivi aproape goala pusca. Acum am o husa cu o marime mai mica; nu acopera chiar tot motorul, dar ar trebui sa reactioneze mai putin violent la vant, cel putin in teorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar barci cu vele ati vazut vreodata? Cu cat e suprafata care opune rezistenta mai mare, cu atat vantul are mai mult "spor" sa impinga agregatul. Husa functioneaza ca o vela, iar daca e pus si topcase-ul, vantul are mai mult spor. Am constatat faza asta cand am mers ultima data singur pe mobra, la viteze mai marisoare, vant puternic din lateral, mai mult de 140 nu am putut, ca fugea spatele grav. Fara topcase merge bine chiar si pe vant puternic. Sau combinatii, incarcata full nu zice nis pas. Normal, la 450 de kile, nu e asa usor de mutat de pe o banda pe alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar acelasi lucru. Vela este o suprafata libera si se orienteaza in general astfel incat sa aiba contact cu vantul pe o suprafata cat mai mare. Husa inconjoara motorul. Ca sa se miste trebuie ca aerul sa aiba pe unde sa intre intre ea si motor. Nu am testat, dar banuiesc ca o husa care e infasurata strans in jurul motorului (astfel incat aerul sa nu aiba multe puncte de acces) nu e prea impresionata de vant. De asta nu am inteles de ce e atat de important faptul ca husa are loc pentru topcase. Poate apar spatii suplimentare pe unde sa poata intra aerul din cauza suprafetei suplimentare, dar tot nu inteleg prea bine de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de aia folosesc eu un banal cearsaf, de la kaufland, 30 de lei sau cat e, de ala de 90 pe 200. E perfect contra matzelor si porumbeilor si a prafului si a te miri ce mizarii aruncate de pe la balcoane, cand ploua se uda usor ca doar sta mobra sub balcoane dar se usuca repede. Cu husele alea impermeabile am impresia ca tot timpu ramane umezeala inuntru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane, câte explicații SF... Jură-te că de fiecare dată când parchezi motorul te orientezi să aibă vântul din față sau din spate. Aia cu umflatul e vrajă. Tu ai văzut vreodată remorcă de TIR luată de vânt? Pe unde intră aerul, dacă ușile sunt închise? De ce există huse cu spațiu pentru topcase? Că poate unii nu iau în casă cutia, o lasă pe motor. Și o husă normală nu merge.

Think about it!

 

 

Cooldeep, cu husa ai dreptate, ce stă sub nailon musai prinde umezeală.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fix aia cu umflatul e problema. Daca pui si topcase se face un fel de balon care sa umfla ca dracu pe dedesubt ca inca nu am vazut husa cu fermoar care se inchide complet. daca nu ai topcase sta mai lipita de mobra si nu se produce efectul ala de vele. Datii doua elastice din alea de bagaje de jur imprejur si nu se mai intampla nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am urmatoare problema:

De azi au inceput farurile sa palpaie la tot felul de turatii ca si cum ar scadea tensiunea.

De asemenea, priza USB nu mai incarca si palpaie si led-ul ei.

 

Alte probleme inca nu are (porneste imediat, merge ok, etc)

 

Partea mai trista e ca tocmai m-am pornit spre Romania, din Belgia.

Pana acum, am incercat sa gasesc un voltmetru in supermarketuri / benzinarii, fara noroc.

 

Care ar putea fi problema? Ar trebui sa ma ingrijorez pana ajung acasa? In seara asta iau trenul pana in Innsbruck, dar de-acolo o sa mai am cam 1500 - 1800 de km (in functie de traseu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fix aia cu umflatul e problema. Daca pui si topcase se face un fel de balon care sa umfla ca dracu pe dedesubt ca inca nu am vazut husa cu fermoar care se inchide complet. daca nu ai topcase sta mai lipita de mobra si nu se produce efectul ala de vele. Datii doua elastice din alea de bagaje de jur imprejur si nu se mai intampla nimic.

 

post-47069-0-58717600-1509834076_thumb.jpg

 

Este si cu fermoar ,gasita pe la fostul magazin PLUS , mai bine luam doua :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna,

 

DL650 din dotare (AK8, 34k km) a inceput sa scoata un vajait/suierat ciudat.

 

Acum 700 km am verificat jocul la supape, totul ok...si IN si EX sunt in parametrii. Am pus capacele la cilindrii la loc, am strans frumos tot cu dinamometrica. Am dat o tura de 100 km, totul ok. Am mai iesit dupa la o tura de aprox. 200 km si dupa 180 km am facut o pauza de 15-20 min. Cand am repornit mobra a inceput si sunetul respectiv. In cei 20 km pana acasa ba a sunat ba nu a sunat, dar sunetul apare doar la peste 70-80 km/h.

 

Cel mai tare se aude intre partea din fata la rezervor si ghidon (m-am aplecat in fata sa aud de unde vine). Nu e zgomot de vibratii sau alte chestii gen suruburi desfacute si e intermiment, suna din cand in cand si tind sa cred ca e de la ceva chestii in miscare/rotatie. Pe loc nu suna nimic nici daca o turez. Doar in mers si din ce am observat la peste 80 km/h cum am mai zis.

 

Am iesit si ieri si azi si iar a sunat cam primii 8 km de cand am pornit dupa care pauza - nu a mai sunat deloc. A reinceput sa sune aleator cam dupa 40 km.

 

A mai patit cineva asa ceva? Aveti idee ce sa verific? Am zis de verificat jocul la supape doar ca idee, nu cred sa aiba legatura cu suieratul, dar asta e singura chestie la care am mesterit in ultima vreme.

 

Multumesc,

Mihai

Editat de mihai.ch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna,

 

DL650 din dotare (AK8, 34k km) a inceput sa scoata un vajait/suierat ciudat.

 

Acum 700 km am verificat jocul la supape, totul ok...si IN si EX sunt in parametrii. Am pus capacele la cilindrii la loc, am strans frumos tot cu dinamometrica. Am dat o tura de 100 km, totul ok. Am mai iesit dupa la o tura de aprox. 200 km si dupa 180 km am facut o pauza de 15-20 min. Cand am repornit mobra a inceput si sunetul respectiv. In cei 20 km pana acasa ba a sunat ba nu a sunat, dar sunetul apare doar la peste 70-80 km/h.

 

Cel mai tare se aude intre partea din fata la rezervor si ghidon (m-am aplecat in fata sa aud de unde vine). Nu e zgomot de vibratii sau alte chestii gen suruburi desfacute si e intermiment, suna din cand in cand si tind sa cred ca e de la ceva chestii in miscare/rotatie. Pe loc nu suna nimic nici daca o turez. Doar in mers si din ce am observat la peste 80 km/h cum am mai zis.

 

Am iesit si ieri si azi si iar a sunat cam primii 8 km de cand am pornit dupa care pauza - nu a mai sunat deloc. A reinceput sa sune aleator cam dupa 40 km.

 

A mai patit cineva asa ceva? Aveti idee ce sa verific? Am zis de verificat jocul la supape doar ca idee, nu cred sa aiba legatura cu suieratul, dar asta e singura chestie la care am mesterit in ultima vreme.

 

Multumesc,

Mihai

 

Nimeni nimic? Sau doar mobra mea are sunete ciudate? :)

 

Poate sa sune ceva de la transmisie avand in vedere ca suna doar in mers si nu pe loc cand accelerez si al 6-7k turatii?

 

La rece, cu motorul oprit, bagata in viteza si tras ambreajul, de abia pot sa o misc de pe loc. Adica trebuie sa ma intrebuintez bine sa o misc de pe loc.

 

Ce am mai observat dupa ce am auzit sunetul prima data e ca lantul era foarte largit...aveam 5-6 cm de manevra. Ok, l-am intins si acum am 2-3 cm in majoritatea locurilor, dar intr-un loc anume e intins aproape de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La rece parca si la mine se misca greu. Probabil o fi de la ulei care e mai vascos cand e rece.

Dar daca lantul e intins pe bucati trebuie schimbat ca o sa inceapa sa tacane. S-ar putea sa fie de la lant zgomotul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La rece parca si la mine se misca greu. Probabil o fi de la ulei care e mai vascos cand e rece.

Dar daca lantul e intins pe bucati trebuie schimbat ca o sa inceapa sa tacane. S-ar putea sa fie de la lant zgomotul.

 

La rece cred ca e din cauza uleiului mai vascos avand in vedere ca am 10w50.

Legat de lant...da, trebuie sa il schimb, dar nu cred ca sunetul e de la lant. Adica daca ar fi de la lant banuiesc ca ar suna tot timpul la aceeasi viteza si nu doar cand si cand. Plus ca sunetul se aude cel mai tare intre partea din fata la rezervor si ghidon...sa zic asa pe acolo vine sunetul. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am reusit sa cad pentru prima oara de cand am motor intr-o parcare subterana (beton lucios + apa + curba) si ca urmare a cazaturii s-a spart handguardul si s-a julit contragreutatea pe stanga (+ o carena zgariata, varful la aripa fata julit si engine guard-ul destul de polizat).

Asa ca .... are cineva de vanzare niste handguarduri OEM si contragreutati de ghidon fara zgarieturi sau urme de buna purtare :D ?

 

Mersi anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...