brake Postat Iunie 14, 2020 Share Postat Iunie 14, 2020 Bună seara domnilor!!!! Ce ulei recomanda pt furcă producătorul, sau voi ce puneți. Sa fie fiabila sa nu simt orice denivelare. Mulțumesc. Vstrom 2014,650cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joby_toss Postat Iunie 14, 2020 Share Postat Iunie 14, 2020 Eu nu stiu exact ce ulei am acum din fabrica in furca (7,5 sau 10W), dar pe caldura mare, parca e goala. Cand mergeam la 2-3 grade, furca se comporta exemplar. Asa ca la revizie o sa le spun oamenilor sa puna unul mai gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iunie 14, 2020 Share Postat Iunie 14, 2020 Conform manualului e vb de SS7 sau ceva de genu, cautand dupa vascozitate nu este deloc 7.5 sau 10. E mai degraba 15w. Iar pt cei mai grei se poate combina cu un 20w sa iasa un 17-18. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joby_toss Postat Iunie 14, 2020 Share Postat Iunie 14, 2020 (editat) SS7 nu e 5W? Parca alea mai vechi aveau SS8, adica 10W. Nu conteaza, oricum, eu il vreau mai gros. Ete c-am gasit si un ditamai tabelu', da' ma pierd prin el: http://mahonkin.com/~milktree/motorcycles/fork-oil.html Editat Iunie 14, 2020 de joby_toss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 15, 2020 Share Postat Iunie 15, 2020 Multumesc,mai cerem pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iunie 15, 2020 Share Postat Iunie 15, 2020 Ss8, asa i cand vb din amintiri. http://www.peterverdone.com/wiki/index.php?title=Suspension_Fluid Ideea e ca ai vascositate raportata si cea recalculata dupa niste teste. De regula uleiurile sintetice si mult mai scumpe sunt mai bune si isi degradeaza in timp mao putin proprietatile. Fiecare unde traieste are acces facil la niste tipuri de ulei. Ca idee cam orice inseamna 10w e prea moale ca sa ne exprimam plastic. Iar calculu e pt om de 80 de kg cu bagaj de 15. Cum depasiti aceasta valoare mai ales cei care merg cu pasager au nevoie de vascozitate mai mare. Conform manualului, la gen 2, 650, k8-L2, trebuiau pusi 524 ml, sau pe acolo. Deci clar trebuiau 3 bidoane de 500ml. Drept urmare se pot face tot felu de teste si combinatii de vascozitati. La mine cea mai reusita combinatie a fost ceva de grni castrol 15w 400 ml cu castrol 10w 125ml. Iar apoi a fost schimbat la 15w motul simplu nesintetic si rezultatul a fost cam acelasi. Diferenta mare de pret cu varianta castrol. Financiar nu se merita cand faci destui km incat sa schimbi minim o data pe seson semeringuri si ulei. Mai repet desi am tot zis. Pe cat de bun este belray la motor, pe atata de prost e 10w simplu in furca. Dupa cateva luni e cam apa si nu isi mai face treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 15, 2020 Share Postat Iunie 15, 2020 Am inteles.15w motul si cam 524 ml pe bucata.a mea este 2014,650cc.Eu merg 100/100 strada.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 16, 2020 Share Postat Iunie 16, 2020 Acum 19 ore, brake a spus: Am inteles.15w motul si cam 524 ml pe bucata.a mea este 2014,650cc.Eu merg 100/100 strada.Multumesc. Vezi sa ai si cuzineti la indemana. S-ar putea sa iti trebuiasca daca ai trecut de 20/25000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 16, 2020 Share Postat Iunie 16, 2020 Am inteles maestre.un cod ceva pt identificare mai usoara .repet, 2014 650cc Pt cuzineti,daca ai si pt semeringuri ar fi mai usor sa le gasesc.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 17, 2020 Share Postat Iunie 17, 2020 Nu mai stiu codurile, pe de alta parte la cat de des se schimba acum, decat sa dai banii pe originale mai bine pune aftermarket ca tot atat tin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 17, 2020 Share Postat Iunie 17, 2020 http://motodiscount.ro/Kit-cuzineti-furca-All-balls-38-6114 Astea ar fi. http://motodiscount.ro/Kit_Simeringuri_Furca_Ulei_All_Balls_55-119 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iunie 17, 2020 Share Postat Iunie 17, 2020 Eu am comandat de cateva ori de la motodiscount, dar o data semeringuri allballs comandate in pachet au venit alta firma. Le am montat si au tinut o iarna si vreo 7 luni si max 5 mii de km, doar, apoi au inceput sa curga. Am vandut moto, a trecut o iarna si mai bine de un an, a facut noul propietar, cu semeringuri all balls luate din magazin, deja bine peste 5 k km. Drept urmare a fost cam ultima comanda de la motodiscount. Prefer sa iau din magazin unde daca am vreo problema de genu stiu sigur ca se rezolva pe garantie. Unii veti zice ca de ce nu am trimis napoi ce a venit. Pai ăia vand piese. Nu sunt farmacie. Daca pun alta marca in pachet ma astept sa fie de ce aceasi calitate sau mai buna, la fel cum e la magazin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 17, 2020 Share Postat Iunie 17, 2020 Culmea, motodiscount e magazin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 20, 2020 Share Postat Iunie 20, 2020 Idee de bord custom. Curentul vine de la o cutie de siguranțe, care e alimentată prin releu de 20A. De pe poziție, că mi-a fost mai la îndemână. Acum nu mai risc să uit nimic activ pe mobra după ce scot cheia. Nu a ieșit perfect, dar nici chiar rău. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Iunie 20, 2020 Share Postat Iunie 20, 2020 Felicitari! Ai reusit sa faci sa nu vibreze suportul de telefon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 20, 2020 Share Postat Iunie 20, 2020 (editat) Mulțumesc! Nu vibra nici înainte, acum prinderea e și mai solidă. Editat Iunie 20, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailboat Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Vă salut. Am o problemă și, dacă m-ar putea ajuta cineva cu un sfat pertinent, i-aș fi recunoscător. Cazul este: DL1000 modelul vechi (2003); se oprește motorul cu întreruperea curentului. Se întâmplă doar uneori, când sunt pe punctul de a opri și trag ambreiajul. Atunci se aude clic și se oprește stingându-se bordul complet. Câteodată își revine într-o secundă sau chiar mai puțin, dar de câteva ori au trecut minute, timp în care contactul parcă nici nu e. Subliniez că se stinge și ceasul ca și când ar fi decuplată bateria. Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 1 borne baterie destranse 2 mufa magica din carena stanga Dupa ce verifici astea poti sapama mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailboat Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 În borne am dat de m-am plictisit. Oricum, deși nu sunt electrician, nu cred că simptomele ar fi cele descrise, adică oprire și revenire la modul respectiv. La 2, despre ce mufă magică vorbești? Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 In carena stanga e o mufa mare cu acoperire de cauciuc. Acolo e un minus pentru toate alea din bord. Ala se topeste. Desfa mufa aia si vezi unde e negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 N-ar fi rău de făcut un bypass la firul ăla, cu două mufe simple. Lipit un fir, prinse mufele, izolat și ar trebui să țină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailboat Postat Iunie 30, 2020 Share Postat Iunie 30, 2020 Vă mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 1, 2020 Share Postat Iulie 1, 2020 Neata.Ce credeti?Ieri ma apuc de schimbat ulei,semeringuri,cuzineti cum a zis si Fabio sa i am la indemana,ca bine a zis pt ca aveau uzura si aveam o trosnitura usoara la jug.Daca tot desfac atata sa schimb si rulmenti,dar cand desfac gasesc coroane in loc de rulmenti.M am speriat am crezut k nu pot pune rulmenti dar sa stiti k merge perfect. A iesit o treaba super.Astept niste motul din Franta 10w50 5100 si gata ,e tun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 1, 2020 Share Postat Iulie 1, 2020 Ce înseamnă "coroane"? Mi-e să nu fi pus rulmenți normali cu bile în loc de cei cu "ace"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 1, 2020 Share Postat Iulie 1, 2020 Probabil a gasit cu bile, asa cum vin originali si nu cu role cum punem in mod normal noi after market. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.