Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

salut Jhon Paul ,ce faci tu aici e reclama curata pentru v-strom si ar trebui pus articolul linga fisa tehnica a motocicletei in vitrina magazinului.

ma bucur cind vad ca si altii se felicita pentru alegerea facuta,motorul nu e facut totusi pentru viteze mari ,insa pentru drumurile din romania e cel mai bun si daca ii schimbi cauciucurile cu ceva mai enduro se descurca bine si pe coclauri in ciuda greutatii iar consumul sub 4,2 n-am scos fiind cu pasager si mers constant cu viteza de 120-150 pe distanta de 420km.ar mai fi trebuit sa lauzi si fiabilitatea la aceasta motocicleta,nu prea se strica

cumparati-va motocicleta suzuki v-strom....asfalt uscat tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut Jhon Paul ,ce faci tu aici e reclama curata pentru v-strom si ar trebui pus articolul linga fisa tehnica a motocicletei in vitrina magazinului.

ma bucur cind vad ca si altii se felicita pentru alegerea facuta,motorul nu e facut totusi pentru viteze mari ,insa pentru drumurile din romania e cel mai bun si daca ii schimbi cauciucurile cu ceva mai enduro se descurca bine si pe coclauri in ciuda greutatii iar consumul sub 4,2 n-am scos fiind cu pasager si mers constant cu viteza de 120-150 pe distanta de 420km.ar mai fi trebuit sa lauzi si fiabilitatea la aceasta motocicleta,nu prea se strica

cumparati-va motocicleta suzuki v-strom....asfalt uscat tuturor

 

Da, jhon-n ai dreptate la capitolul fiabilitate.. nu am facut decat reviziile la el (6000 & 12.000), dar avand in vedere ca totusi ca e din 2007 si are doar 15.000 km pe bord (din care 13.000 i-am facut eu de cand l-am cumparat vara asta) mi s-a parut oarecum firesc sa nu se strice nimic.. de aceea nu m-am pronuntat :bow:. Ah.. Stiu un V-Strom care are 70.000 km (e din 2004) si nici omul ala nu a avut decat o problema cu el.. decat una :bow: .. i s-a rupt lantul (in timp ce rula pe autostrada la viteza destul de mare.. din fericire.. nu a avut nici o urmare neplacuta intamplarea.

Faceam comparatia cu un Yamaha Diversion pentru ca acesta a fost motocicleta mea de dinainte, iar eu cand l-am cunoscut pe draku prin 2006 el calarea un Diversion :(

 

Iar anul viitor chiar asta vreau sa fac.. sa ii pun gume on-off.. si sa-i explorez putin latura enduro .Poate ne organizam sa iesim mai multi V-Stromeri odata (sau in cazul in care iesiti deja sa ma alatur si eu la cateva ture ;) )

 

Bafta & Asfalt Uscat!

Mesaj completat

si hai ca mai vin cu inca o poza :ok: IMG_7981.JPG

 

apropos.. de intrebare.. ati reusit vreunul sa ridicati motocicleta asta pe o roata (wheelie) doar din gaz ? Eu unul am incercat de vreo 2 ori.. credeam ca se poate caci am vazut motociclete cu roata de pe fata de 19 si cu motoare mult mai slabe facand whellie.. dar eu unul nu am reusit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dintre cei pe care ii cunosc n-a incercat nici unul,poate sintem noi mai cuminti, dar am vazut pe youtube ca se poate

cit despre intilnire cam greu ca majoritatea posesorilor sintem din bucuresti ,cam mare distanta pina in maramures sau invers,dealtfel in septembrie pe 19-20 am avut prima adunare a v-stromistilor din romania la cisnadioara linga sibiu,sa speram ca la anul repetam isprava

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici poze: http://picasaweb.google.com/vstrom.romania

asta ca sa iti dea idee de latura enduro

si pot zic ca am facut mult mai multe off road cu el decat se vede in pozele astea.

 

ca de exemplu

/index.php?...t&p=1933123

/index.php?...t&p=1890387

/index.php?...t&p=1859741

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta ca sa iti dea idee de latura enduro

si pot zic ca am facut mult mai multe off road cu el decat se vede in pozele astea.

;)

 

Deci acolo nu se vad pozele cele mai importante: cum e cu V-Storm-ul pe super-speciala Paltinisului, unde-s numa pietre cat pumnu si pe unde V-Stormu se plimba intr-o zi ploioasa, printre DRuri si SLRuri care se-opeeau in drum si dominatoare care faceau pana :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe o roata o ridic usor si reusesc sa schimb si a 2-a dar cu soc din ambreiaj. Doar din gaz mi se mai intampla cand plec mai in forta de la semafor. Foarte in forta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;)

 

Deci acolo nu se vad pozele cele mai importante: cum e cu V-Storm-ul pe super-speciala Paltinisului, unde-s numa pietre cat pumnu si pe unde V-Stormu se plimba intr-o zi ploioasa, printre DRuri si SLRuri care se-opeeau in drum si dominatoare care faceau pana :bow:

 

switch a zis adevarul!!! howgh!!!

Am facut atunci fata cu brio.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a curatat etrierii de frana pana acum?

Am etrierul flotant de pe spate care da semne ca nu s-ar misca liber si as vrea sa stiu ce se poate folosi pentru ungerea lagarelor in care acesta aluneca.

In manualul de service se recomanda vaselina siliconica cod 99000-25100 dar putin probabil sa se gaseasca asa ceva de cumparat pe la noi asa ca sunt in cautarea unui produs echivalent.

Atentie, nu este vorba de vaselina siliconica cu intrebuintari electrice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a curatat etrierii de frana pana acum?

Am etrierul flotant de pe spate care da semne ca nu s-ar misca liber si as vrea sa stiu ce se poate folosi pentru ungerea lagarelor in care acesta aluneca.

In manualul de service se recomanda vaselina siliconica cod 99000-25100 dar putin probabil sa se gaseasca asa ceva de cumparat pe la noi asa ca sunt in cautarea unui produs echivalent.

Atentie, nu este vorba de vaselina siliconica cu intrebuintari electrice.

Ti s-a tocit una din placute mai mult ca cealalta, sau de ce zici ca nu se misca liber?

Cred ca gasesti la orice magazin de piese auto vaselina pt etrier. Aia de la Suzuki banuiesc ca nu are nimic deosebit, in afara de pret.

Mesaj completat

Pe o roata o ridic usor si reusesc sa schimb si a 2-a dar cu soc din ambreiaj. Doar din gaz mi se mai intampla cand plec mai in forta de la semafor. Foarte in forta :P

Eu am ridicat-o de cateva ori pe o roata din greseala, tot asa, la plecari mai "in forta".

Totusi, de cele mai multe ori ma trezesc ca fac burnout-uri din greseala, chiar si cu cauciucul curat si incalzit, pe asfalt uscat. :kiss:

Nu vreau sa stiu cum e una de 1000, cred ca nu reusesc sa plec de pe loc cu ea. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am un dl650 k7 cu 14500 km la bord. Dupa ultima iesire de aprox 150 km am observat ca nivelul de ulei a scazut de la jumatate sticlei de nivel pana la nivelul de minim aproape. Ar fi a 2-a oara cand trebuie sa completez cu ulei de la revizia de 12000 km(folosesc ulei motul 10w40/4T). Regimul de turatii la ultima iesire a fost in general de la 7500 rot in sus. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Am citit pe vstrom info dar parca nu m-au convins cu parerile lor B).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am un dl650 k7 cu 14500 km la bord. Dupa ultima iesire de aprox 150 km am observat ca nivelul de ulei a scazut de la jumatate sticlei de nivel pana la nivelul de minim aproape. Ar fi a 2-a oara cand trebuie sa completez cu ulei de la revizia de 12000 km(folosesc ulei motul 10w40/4T). Regimul de turatii la ultima iesire a fost in general de la 7500 rot in sus. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Am citit pe vstrom info dar parca nu m-au convins cu parerile lor B).

Mda, si a mea face la fel - daca merg pe autostrada cu 180, sau daca ma dau ca disperatul cu ea pe curbe, ajungand frecvent la 8000-10000rpm, papa ulei.

Altfel, in regim "normal" de utilizare, adica max 160 pe autostrada si in general sub 7500-8000rpm nu mananca.

Chiar asa, tie cat iti consuma (benzina, nu ulei :friends: ) la regimul ala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am un dl650 k7 cu 14500 km la bord. Dupa ultima iesire de aprox 150 km am observat ca nivelul de ulei a scazut de la jumatate sticlei de nivel pana la nivelul de minim aproape. Ar fi a 2-a oara cand trebuie sa completez cu ulei de la revizia de 12000 km(folosesc ulei motul 10w40/4T). Regimul de turatii la ultima iesire a fost in general de la 7500 rot in sus. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Am citit pe vstrom info dar parca nu m-au convins cu parerile lor :friends:.

 

Da mai are cineva problema asta, dar totusi 7500 rpm in sus nu este cam fortat? B)

 

Cine are problema cred ca se simte cu musca pe casca :hug: , ca si el o cam alearga.

 

Mesaj completat

Mda, si a mea face la fel - daca merg pe autostrada cu 180, sau daca ma dau ca disperatul cu ea pe curbe, ajungand frecvent la 8000-10000rpm, papa ulei.

Altfel, in regim "normal" de utilizare, adica max 160 pe autostrada si in general sub 7500-8000rpm nu mananca.

Chiar asa, tie cat iti consuma (benzina, nu ulei :friends: ) la regimul ala?

 

 

E uite ca s-a simtit. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc ptr raspuns. In legatura cu consumul de benzina sincer, in ultimul timp nu l-am mai calculat dar nu am avut niciodata sub 5 litri/100 din cate imi amintesc. Pe aici ma invart cand merg in regim de plimbare 5-5,5l /100

Mesaj completat

pai nu asa e la motoarele cu 2 cilindri ? papa ulei asa de control..........

da acum mai am o intrebare - la 10000 de ture nu iti taie gazul?

 

Chiar la 10000 rpm n-am dus-o... dar o idee mai jos si n-am simtit ca am ramas fara gaz

Mesaj completat

pai nu asa e la motoarele cu 2 cilindri ? papa ulei asa de control..........

da acum mai am o intrebare - la 10000 de ture nu iti taie gazul?

 

Chiar la 10000 rpm n-am dus-o... dar o idee mai jos si n-am simtit ca am ramas fara gaz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai... dl-ul de 650 are 49kW la 8800 ture si 60Nm la 6400... deci daca o duci mai sus de 9000 nu faci decat s-o omori fara rost si sa-i cresti consumul.

cat despre ulei... pe ala sintetic (motul 7100) il mananca in cantitati duble (cel putin la mine) fata de cel semisintetic (motul 5100).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai... dl-ul de 650 are 49kW la 8800 ture si 60Nm la 6400... deci daca o duci mai sus de 9000 nu faci decat s-o omori fara rost si sa-i cresti consumul.

cat despre ulei... pe ala sintetic (motul 7100) il mananca in cantitati duble (cel putin la mine) fata de cel semisintetic (motul 5100).

 

Eu stiu ca pentru DL se recomanda ulei semisintetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...