jhon-n Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 dintre cei pe care ii cunosc n-a incercat nici unul,poate sintem noi mai cuminti, dar am vazut pe youtube ca se poate cit despre intilnire cam greu ca majoritatea posesorilor sintem din bucuresti ,cam mare distanta pina in maramures sau invers,dealtfel in septembrie pe 19-20 am avut prima adunare a v-stromistilor din romania la cisnadioara linga sibiu,sa speram ca la anul repetam isprava Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 (editat) uite aici poze: http://picasaweb.google.com/vstrom.romania asta ca sa iti dea idee de latura enduro si pot zic ca am facut mult mai multe off road cu el decat se vede in pozele astea. ca de exemplu /index.php?...t&p=1933123 /index.php?...t&p=1890387 /index.php?...t&p=1859741 Editat Octombrie 29, 2009 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 asta ca sa iti dea idee de latura endurosi pot zic ca am facut mult mai multe off road cu el decat se vede in pozele astea. Deci acolo nu se vad pozele cele mai importante: cum e cu V-Storm-ul pe super-speciala Paltinisului, unde-s numa pietre cat pumnu si pe unde V-Stormu se plimba intr-o zi ploioasa, printre DRuri si SLRuri care se-opeeau in drum si dominatoare care faceau pana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Pe o roata o ridic usor si reusesc sa schimb si a 2-a dar cu soc din ambreiaj. Doar din gaz mi se mai intampla cand plec mai in forta de la semafor. Foarte in forta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Deci acolo nu se vad pozele cele mai importante: cum e cu V-Storm-ul pe super-speciala Paltinisului, unde-s numa pietre cat pumnu si pe unde V-Stormu se plimba intr-o zi ploioasa, printre DRuri si SLRuri care se-opeeau in drum si dominatoare care faceau pana switch a zis adevarul!!! howgh!!! Am facut atunci fata cu brio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mki79r Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Poze din Bulgaria 24.10.2009 aici: /index.php?...p;#entry2168865 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Cine a curatat etrierii de frana pana acum? Am etrierul flotant de pe spate care da semne ca nu s-ar misca liber si as vrea sa stiu ce se poate folosi pentru ungerea lagarelor in care acesta aluneca. In manualul de service se recomanda vaselina siliconica cod 99000-25100 dar putin probabil sa se gaseasca asa ceva de cumparat pe la noi asa ca sunt in cautarea unui produs echivalent. Atentie, nu este vorba de vaselina siliconica cu intrebuintari electrice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Cine a curatat etrierii de frana pana acum?Am etrierul flotant de pe spate care da semne ca nu s-ar misca liber si as vrea sa stiu ce se poate folosi pentru ungerea lagarelor in care acesta aluneca. In manualul de service se recomanda vaselina siliconica cod 99000-25100 dar putin probabil sa se gaseasca asa ceva de cumparat pe la noi asa ca sunt in cautarea unui produs echivalent. Atentie, nu este vorba de vaselina siliconica cu intrebuintari electrice. Ti s-a tocit una din placute mai mult ca cealalta, sau de ce zici ca nu se misca liber? Cred ca gasesti la orice magazin de piese auto vaselina pt etrier. Aia de la Suzuki banuiesc ca nu are nimic deosebit, in afara de pret. Mesaj completat Pe o roata o ridic usor si reusesc sa schimb si a 2-a dar cu soc din ambreiaj. Doar din gaz mi se mai intampla cand plec mai in forta de la semafor. Foarte in forta Eu am ridicat-o de cateva ori pe o roata din greseala, tot asa, la plecari mai "in forta". Totusi, de cele mai multe ori ma trezesc ca fac burnout-uri din greseala, chiar si cu cauciucul curat si incalzit, pe asfalt uscat. Nu vreau sa stiu cum e una de 1000, cred ca nu reusesc sa plec de pe loc cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Maine pe la pranz sau duminica ceva, cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 miine ploua,asa se aude,dar duminica ma bate un gind de duca ,chiar daca va fi frig afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 daca e frumos afara dau o fuga pana la Brasov pe Cheia. am si putina treaba pe acolo asa ca imbin placutul cu utilul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 In dimineata asta nu pot pleca nicaieri, poate ceva scurt dupa 12. Maine merg oriunde mai ales daca se anunta vreme frumoasa, adica fara ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 duminica pe la ora 10 ( sa se mai dezmorteasca vremea )o tai spre ceia ,brasov,cimpulung,tirgoviste,bucuresti...in jur de 380km Mesaj completat scuze.. cheia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 joane e nu e cine stie ce drumul de la campulung la bucuresti............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Urmatoarea motocicleta dupa DL apare la orizont http://www.autoblog.com/2009/10/22/tokyo-2...ays-knows-wher/. Avem la ce visa la iarna!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90RIK Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Salut. Am un dl650 k7 cu 14500 km la bord. Dupa ultima iesire de aprox 150 km am observat ca nivelul de ulei a scazut de la jumatate sticlei de nivel pana la nivelul de minim aproape. Ar fi a 2-a oara cand trebuie sa completez cu ulei de la revizia de 12000 km(folosesc ulei motul 10w40/4T). Regimul de turatii la ultima iesire a fost in general de la 7500 rot in sus. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Am citit pe vstrom info dar parca nu m-au convins cu parerile lor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Salut. Am un dl650 k7 cu 14500 km la bord. Dupa ultima iesire de aprox 150 km am observat ca nivelul de ulei a scazut de la jumatate sticlei de nivel pana la nivelul de minim aproape. Ar fi a 2-a oara cand trebuie sa completez cu ulei de la revizia de 12000 km(folosesc ulei motul 10w40/4T). Regimul de turatii la ultima iesire a fost in general de la 7500 rot in sus. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Am citit pe vstrom info dar parca nu m-au convins cu parerile lor . Mda, si a mea face la fel - daca merg pe autostrada cu 180, sau daca ma dau ca disperatul cu ea pe curbe, ajungand frecvent la 8000-10000rpm, papa ulei. Altfel, in regim "normal" de utilizare, adica max 160 pe autostrada si in general sub 7500-8000rpm nu mananca. Chiar asa, tie cat iti consuma (benzina, nu ulei ) la regimul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mki79r Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Salut. Am un dl650 k7 cu 14500 km la bord. Dupa ultima iesire de aprox 150 km am observat ca nivelul de ulei a scazut de la jumatate sticlei de nivel pana la nivelul de minim aproape. Ar fi a 2-a oara cand trebuie sa completez cu ulei de la revizia de 12000 km(folosesc ulei motul 10w40/4T). Regimul de turatii la ultima iesire a fost in general de la 7500 rot in sus. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Am citit pe vstrom info dar parca nu m-au convins cu parerile lor . Da mai are cineva problema asta, dar totusi 7500 rpm in sus nu este cam fortat? Cine are problema cred ca se simte cu musca pe casca , ca si el o cam alearga. Mesaj completat Mda, si a mea face la fel - daca merg pe autostrada cu 180, sau daca ma dau ca disperatul cu ea pe curbe, ajungand frecvent la 8000-10000rpm, papa ulei. Altfel, in regim "normal" de utilizare, adica max 160 pe autostrada si in general sub 7500-8000rpm nu mananca. Chiar asa, tie cat iti consuma (benzina, nu ulei ) la regimul ala? E uite ca s-a simtit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornet Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 pai nu asa e la motoarele cu 2 cilindri ? papa ulei asa de control.......... da acum mai am o intrebare - la 10000 de ture nu iti taie gazul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90RIK Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Multumesc ptr raspuns. In legatura cu consumul de benzina sincer, in ultimul timp nu l-am mai calculat dar nu am avut niciodata sub 5 litri/100 din cate imi amintesc. Pe aici ma invart cand merg in regim de plimbare 5-5,5l /100 Mesaj completat pai nu asa e la motoarele cu 2 cilindri ? papa ulei asa de control..........da acum mai am o intrebare - la 10000 de ture nu iti taie gazul? Chiar la 10000 rpm n-am dus-o... dar o idee mai jos si n-am simtit ca am ramas fara gaz Mesaj completat pai nu asa e la motoarele cu 2 cilindri ? papa ulei asa de control..........da acum mai am o intrebare - la 10000 de ture nu iti taie gazul? Chiar la 10000 rpm n-am dus-o... dar o idee mai jos si n-am simtit ca am ramas fara gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 pai... dl-ul de 650 are 49kW la 8800 ture si 60Nm la 6400... deci daca o duci mai sus de 9000 nu faci decat s-o omori fara rost si sa-i cresti consumul. cat despre ulei... pe ala sintetic (motul 7100) il mananca in cantitati duble (cel putin la mine) fata de cel semisintetic (motul 5100). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mki79r Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 pai... dl-ul de 650 are 49kW la 8800 ture si 60Nm la 6400... deci daca o duci mai sus de 9000 nu faci decat s-o omori fara rost si sa-i cresti consumul.cat despre ulei... pe ala sintetic (motul 7100) il mananca in cantitati duble (cel putin la mine) fata de cel semisintetic (motul 5100). Eu stiu ca pentru DL se recomanda ulei semisintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Ce mai face Stromistii? Nu mai are ei chef de scris? S-au ascuns toti? AAAAAAAAAAAAAAA......gata stiu!!!! Ei e motociclisti adevarati si e singurii care motocicleteaza pe vremea asta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licuriciul Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Salutare, ceva wk acesta ? eu m-as baga la o cursa ????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 (editat) Ce mai face Stromistii? Nu mai are ei chef de scris? S-au ascuns toti?AAAAAAAAAAAAAAA......gata stiu!!!! Ei e motociclisti adevarati si e singurii care motocicleteaza pe vremea asta!!! la mine ploua de 3 zile..frig,timp de lucru stat home sau ....si sa ma laud cu noul numar,care de prea lene cu vremea asta nici macar nu l-am pus ... Editat Noiembrie 5, 2009 de akruno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.