Sari la conținut

ISLE OF MAN


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 228
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Stare: Conectare la 89.136.170.81:21...

Eroare: Conexiune expirată

Eroare: Nu mă pot conecta la server

Stare: Aștept să reîncerc...

Stare: Conectare la 89.136.170.81:21...

 

Nici eu nu am noroc

Mesaj completat

P.S. pot ajuta cu hosting pentru server-ul de FTP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie facuta diferenta intre sport ( care implica disciplina , regulamente , antrenament in cadru organizat ) si forja de strada ( totul e permis ) .

TT-ul este mult mai apropiat de a doua categorie .

Si pana la urma ne atrage mai mult senzationalul sau performanta ? Este exact motivul pentru care oamenii se uita la OTV in loc de Discovery .

Nu vreau sa reduc cu nimic meritele celor care alearga in TT - exista o latura sportiva a acestei intreceri ( fara antrenamente , upgrade-uri la mobra si nu in ultimul rand skill nu ajungi nicaieri ) , insa mi se pare mult prea nesigur cadru in care se desfasoara .

Normal ca majoritatea s-ar uita mai degraba la o bataie de strada vs un meci de box , insa de ce oare ? Pentru ca li se pare mult mai accesibila si mai usor de atins ca si obiectiv cafteala de strada unde o lovitura norocoasa si/sau nepermisa poate face diferenta in locul meciului de box unde avand anumite rigori iti trebuie al naibii de mult antrenament sa ajungi sa fii competitiv .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postul meu a fost un raspuns ( completare ) pentru discutia tt vs motogp , wsbk .

Insa poate sa fie si material pentru reply-uri fara substanta , asa cum ai demonstrat anterior .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie facuta diferenta intre sport ( care implica disciplina , regulamente , antrenament in cadru organizat ) si forja de strada ( totul e permis ) .

TT-ul este mult mai apropiat de a doua categorie .

Si pana la urma ne atrage mai mult senzationalul sau performanta ? Este exact motivul pentru care oamenii se uita la OTV in loc de Discovery .

Nu vreau sa reduc cu nimic meritele celor care alearga in TT - exista o latura sportiva a acestei intreceri ( fara antrenamente , upgrade-uri la mobra si nu in ultimul rand skill nu ajungi nicaieri ) , insa mi se pare mult prea nesigur cadru in care se desfasoara .

Normal ca majoritatea s-ar uita mai degraba la o bataie de strada vs un meci de box , insa de ce oare ? Pentru ca li se pare mult mai accesibila si mai usor de atins ca si obiectiv cafteala de strada unde o lovitura norocoasa si/sau nepermisa poate face diferenta in locul meciului de box unde avand anumite rigori iti trebuie al naibii de mult antrenament sa ajungi sa fii competitiv .

good point

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postul meu a fost un raspuns ( completare ) pentru discutia tt vs motogp , wsbk .

Insa poate sa fie si material pentru reply-uri fara substanta , asa cum ai demonstrat anterior .

 

 

Ai observat lipsa de substanta a postului meu... dar ceea ce incercam sa iti arat era lipsa de substanta a acelei diferente. Ideea ca o cursa e mai "jmechera" decit alta bazata pe niste criterii arbitrare (0.2+ la siguranta, 3 reguli in plus, antrenament cu orar fix, etc) este, pentru mine, goala de substanta.

 

De fapt denumirea TT-ului ca fiind mai aproape de "forja de strada", (termen peiorativ voit) si de aici... inferior MotoGP si SBK, vrea doar sa justifice alegerea ta personala. Intrebarea:

"Si pana la urma ne atrage mai mult senzationalul sau performanta ? Este exact motivul pentru care oamenii se uita la OTV in loc de Discovery ." clarifica optiunea ta si incearca sa o "bage pe git" celorlalti printru argument eronat... de tipul: "Daca iti place sa maninci piperat... esti gay ca iti place usturimea anala pe care o obtii". Si ce daca unuia ii place senzationalul in detrimentul performantei? Ca si cum ar trebui cineva sa aibe orgasme numai la depasirea de record la 100m plat, over and over again... pentru fiecare milionime de secunda cistigata. wtf?

 

Sint oameni care se uita la NASCAR si bufnesc in ris la ce ciudatenie de cursa e din punctul lor de vedere... pentru ca prefera F1 de exemplu. Altii se uita la F1 cu grimase pentru ca este artificiala spre deosebire de un raliu WRC... altul daca nu e offroad trial nu e nimic. La fel la moto.

 

Criteriul sigurantei intarit prin regulamente este arbitrar in a stabili "frumusetea" unei curse. Ceea ce tie ti se pare ca suna "plin" (reguli, siguranta, antrenamente riguroase) altuia suna a rutina elaborata dar plicticoasa si goala de continut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai reusit sa citesti doar ceea ce ai vrut din enuntul meu .

Ai observat lipsa de substanta a postului meu... dar ceea ce incercam sa iti arat era lipsa de substanta a acelei diferente. Ideea ca o cursa e mai "jmechera" decit alta bazata pe niste criterii arbitrare (0.2+ la siguranta, 3 reguli in plus, antrenament cu orar fix, etc) este, pentru mine, goala de substanta

 

 

De fapt denumirea TT-ului ca fiind mai aproape de "forja de strada", (termen peiorativ voit) si de aici... inferior MotoGP si SBK, vrea doar sa justifice alegerea ta personala. Intrebarea:

"Si pana la urma ne atrage mai mult senzationalul sau performanta ? Este exact motivul pentru care oamenii se uita la OTV in loc de Discovery ." clarifica optiunea ta si incearca sa o "bage pe git" celorlalti printru argument eronat... de tipul: "Daca iti place sa maninci piperat... esti gay ca iti place usturimea anala pe care o obtii". Si ce daca unuia ii place senzationalul in detrimentul performantei? Ca si cum ar trebui cineva sa aibe orgasme numai la depasirea de record la 100m plat, over and over again... pentru fiecare milionime de secunda cistigata. wtf?

 

NU am incercat sa bag pe gat o anumita perceptie propie si personala , doar sa o expun - erau unele contre anterior prin care se incerca sa se puna una langa alta cele doua tipuri de intreceri si sa se faca diferenta de " jmecherie" pe care o mentionezi .

 

DA , perceptia mea este ca nu trebuie sa vad pe unul cum merge cu mobra in voblaj 200 m si rupe un parapet , sau sa vad o lista lunga de accidente grave/decese ca sa spun - da dom'le oamenii se pricep - in schimb cand ii vad pe cei din intreceri gen wsbk , motogp ca dupa un highside se ridica si arunca casca de motoreta de ciuda ca nu mai poate continua , ma gandesc ca acolo e o limita a sigurantei care nu prea e bine sa o treci .

 

 

Sint oameni care se uita la NASCAR si bufnesc in ris la ce ciudatenie de cursa e din punctul lor de vedere... pentru ca prefera F1 de exemplu. Altii se uita la F1 cu grimase pentru ca este artificiala spre deosebire de un raliu WRC... altul daca nu e offroad trial nu e nimic. La fel la moto.

 

Criteriul sigurantei intarit prin regulamente este arbitrar in a stabili "frumusetea" unei curse. Ceea ce tie ti se pare ca suna "plin" (reguli, siguranta, antrenamente riguroase) altuia suna a rutina elaborata dar plicticoasa si goala de continut

 

Mergand la extrem , unii au orgasm doar cand se uita la fimele snuff - de ce sa nu fie ok si ceea ce se intampla acolo ?

 

De fapt e diferenta de ceea ce percepem fiecare la nivel individual - asta ne defineste .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai reusit sa citesti doar ceea ce ai vrut din enuntul meu .

 

 

NU am incercat sa bag pe gat o anumita perceptie propie si personala , doar sa o expun - erau unele contre anterior prin care se incerca sa se puna una langa alta cele doua tipuri de intreceri si sa se faca diferenta de " jmecherie" pe care o mentionezi .

 

DA , perceptia mea este ca nu trebuie sa vad pe unul cum merge cu mobra in voblaj 200 m si rupe un parapet , sau sa vad o lista lunga de accidente grave/decese ca sa spun - da dom'le oamenii se pricep - in schimb cand ii vad pe cei din intreceri gen wsbk , motogp ca dupa un highside se ridica si arunca casca de motoreta de ciuda ca nu mai poate continua , ma gandesc ca acolo e o limita a sigurantei care nu prea e bine sa o treci .

Au fost destule accidente în TT in care piloții au căzut apoi s-au ridicat, nu e asa road kill pe cum spui pe traseele alea.

Mesaj completat

http://www.motoflash.ro/stiri/sport/bmw_se..._of_man_tt.html

 

S-ar putea să dea jos 'onzile de pe primele locuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Mai sunt 2 zile pana incepe editia 2010 29 Mai - 11 iunie ;)

 

Anul trecut Rossi a vizitat insula, acum e randul lui Lorenzo si Capirossi sa faca un tur de parada.

Lorenzo: “It will be a great honour for me because this is one of the most famous and epic races, it still keeps all the meaning of real motorcycling and pilots who ride here deserve the biggest respect.”

Cameron Donald va face un tur pe motocicleta lui Capirossi, Rizla Suzuki GSV-R 2010, pt a sarbatori 50 de ani de racing pt Suzuki.

Keith Amor il inlocuieste pe Steve Plater(castigatorul Senior Superbike 2009), care si-a fracturat mana in antrenamentele pt North West 200.

 

Astea fiind spuse, sa incepem pariurile: cine va castiga anul acesta si cine va trece pe lumea cealalta? :lol: :wave:

 

Eu zic ca va castiga McGuinness sau Bruce Anstey.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Da, curios ca pana la urma Hutchy a castigat. McGuiness out.

 

" Fifteen time champion John McGuinness forged an early lead, the HM Plant Honda rider holding a slender 0.08second advantage over Cummins at Glen Helen with Hutchinson and Donald in third and fourth. However, McGuinness was reported touring along the Sulby Straight eventually given as a retirement in the same spot. "

 

1 4 Ian Hutchinson 1000cc Honda / Padgetts Motorcycles 01 46 31.82 127.502 Silver

2 7 Michael Dunlop 1000cc Honda / Street Sweep/Robinson Concrete 01 47 05.75 126.828 Silver

3 6 Cameron Donald 1000cc Suzuki / Relentless Suzuki by TAS Racing 01 47 15.40 126.638 Silver

4 8 Guy Martin 1000cc Honda / Wilson Craig Racing 01 47 18.05 126.586 Silver

5 9 Adrian Archibald 1000cc Suzuki / AMA Racing Team 01 47 21.72 126.514 Silver

6 5 Keith Amor 1000cc Honda / H M Plant Honda 01 47 24.11 126.467 Silver

7 3 Ian Lougher 1000cc Kawasaki / Blackhorse Kawasaki 01 48 45.20 124.895 Silver

8 16 Michael Rutter 1000cc Honda / Batham's Honda 01 49 32.47 123.997 Silver

9 13 Daniel Stewart 1000cc Honda / Wilcock Consulting 01 50 02.24 123.438 Silver

10 12 Ryan Farquhar 1000cc Kawasaki / MSS Colchester Kawasaki 01 50 02.81 123.428 Silver

 

Vine si linkul pentru download al cursei, stay tuned. :what:

 

There folks, enjoy! http://dl.transfer.ro/TT_2010_ITV4_05_06_2...n-874c3efea.avi

Editat de Alter Ego
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat de McGuiness. Pacat si de Cummins, a mers ca un ceas elvetian pana cand a aparut problema tehnica. Ar fi fost un duel interesant intre cei doi.

Dupa ce Cummins a iesit, Hutchinson se deplasa ca pe bulevard. :D

 

 

Merci de link-ul pt download.

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.jpg

Last year it was Valentino Rossi and Giacomo Agostini, and this year Dainese ambassadors for TT Races Safety Partner Dainese, race were Jorge Lorenzo and Angel Nieto. Lorenzo, who currently leads the Moto GP championship, did a lap on a special liveried Yamaha R1 of the famed Mountain Course together with Nieto and Marc Potter of MCN, before watching the watching the Dainese Senior TT from a private garden on Bray Hill.

 

What an amazing experience. Now i understand why people enjoy the experience of riding at the TT. I only did one lap and I would definitely like some more practice.. I was able to make a few wheelies and wave a lot to the crowd - there seem to be so many people here. It was a very very good experience," said Lorenzo. “I have read all about the TT in magazine and have seen TV programmes - but nothing can prepare you for the real experience.”

 

Thirteen time World Champion Angel Nieto, who competed in the TT in 1968 (it was part of the GP calendar) but did not complete a lap, commented: “It was a great honour to come back to such a great and historic place as a guest of Dainese. I have gh speed strong memories from my time here a long time ago and it is great to come back and see the TT so healthy."

 

loris_capirossi_tt_1.jpg

 

Jorge Lorenzo wasn’t the only MotoGP rider at the Isle of Man Tourist Trophy, Rizla Suzuki rider Loris Capirossi was also present to lead the Suzuki parade that was part of the Japanese manufacturer celebrations of 50 years of international racing at this year’s TT before taking his first ever lap of the famous 37.73 mile course on a Rizla Suzuki GSX-R1000.

 

Capirossi said: “This place is incredible. I’ve seen the TV footage before, but nothing prepares you for the TT course. The surface is much bumpier than I imagined and when you see the speeds that these guys run at, it is simply amazing. It’s a fantastic event that you could never replicate anywhere else in the world.”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

A fost extraordinar, si anul acesta.Am vazut toate filmarile si a fost fenomenal.Bineinteles, cu abandonurile respective , dar ca rezultat si spectacol...excelent.

Intreb si eu , poate cineva avizat poate sa ne spuna:

-Cat ar costa deplasarea si restul de taxe ca sa vad IOMTT-ul?Ori avion, ori moto.Multumiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

http://www.motorcycle-usa.com/709/7949/Mot...en-Younger.aspx

 

cine stie, poate chiar iese un film bun. filmele cu si despre motociclete sunt foarte putine... unul despre TT care sa fie si cat de cat tehnic mi se pare o idee foarte faina. intrebarea e cine va fi actorul acela mare. sper sa nu il puna pe ewan mcgregor ca iese boring de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motorcycle-usa.com/709/7949/Mot...en-Younger.aspx

 

cine stie, poate chiar iese un film bun. filmele cu si despre motociclete sunt foarte putine... unul despre TT care sa fie si cat de cat tehnic mi se pare o idee foarte faina. intrebarea e cine va fi actorul acela mare. sper sa nu il puna pe ewan mcgregor ca iese boring de tot.

 

 

ewan mcgregor chair joaca foarte bine... parearea mea.

Mesaj completat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut...abia acum am vazut ca cineva intreba cat costa Isle of Man...

biletu costa 170 de lire...asta daca mergi cu motoru din uk...in pret intra inclus vaporu (bacu) pentru o persoana si motor, intrare (accesu la competite etc) si locu de campare. cel mai scump e vaporu...e o sigura companie care detine monopolul si au preturi exagerate...ca si la trenuri...

multi isi iau bilete cu un an inainte. Am o gramada de cunostinte care vor merge si in 2011, ei au deja biletele.

Eram interesat sa merg, dar deja biletele is pe terminate si nu imi permit momentan pentru 2 persoane...ar costa taota distractia cam 500-600 de lire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Pana la urma dorinta lui Gixxxer de anul trecut s-a implinit pentru ca a aparut urmatorul film documentar: TT3D - Closer to the edge.

 

Trailer aici:

http://youtu.be/QldZiR9eQ_0

 

Sa speram ca ajunge si la noi in cinema.

 

Si e si 3d... ar trebui sa fie interesant daca le-a iesit 3d-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...