stefanfaida Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 Este cineva interesat de un set de pinioane 15/48 pentru XR 400? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rusu Sorin Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Nu stie careva daca placa presiune si suportul discuri merge pe crm 250? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladinsky Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Va salut domnilor, Sunt nou pe acest forum si doresc sa imi prezint si eu mobra mea: XR 250R din 1993, cumparata de aprox. 1 an, nu prea umblata (cauciucurile sunt din 98-fata, respectiv 99-spate), virgina la motor pana cand m-am decis sa ii schimb segmentii deoarece consuma mult ulei, fum nu mai zic...Suruburi neumblate, pistonul original, segmentii la fel, am decis sa iau tot OEM chiar daca pretul de achizitie este piperat. Ce ziceti, am facut o alegere buna cu motul 15W50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Ianuarie 11, 2017 Share Postat Ianuarie 11, 2017 Fain motor! Eu Motul nu mai bag ever. Pe vremuri parca era mai bun, acum e mizerie. (de 2ani incoace sa zic.). Incercat pe XL600, tot racire aer. Bel Ray mi-a placut, acum am Procycle (ala advertuit ca Made in Germany) luat prin Kronau si e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladinsky Postat Februarie 8, 2017 Share Postat Februarie 8, 2017 Seara buna, Va deranjez din nou cu o problema pe care o am la XR. Dupa ce i-am pus segmenti noi, OEM, motorul tot consuma ulei exagerat. Zic exagerat deoarece il scoate pe toba. Am desfacut galeria de evacuare si am dat la pedala asa. Cand coboara supapele de evacuare (pe cele de pe admisie nu le-am verificat), am observat ca sunt cu ulei, asta denota ca semeringurile de la supape sunt duse? Nici un an nu este de cand le-am schimbat. Am pus Athena, verzi, cu inel de sustinere doar in partea de jos. Cele originale de pe motor erau la fel, doar ca maro. Ce alte semeringuri se potrivesc cu ARC deasupra, pentru o etansare mai buna? Grosimea tijelor supapelor de admisie este de 4.97-4.99mm si 4.95-4.97 pentru evacuare conform manualului de reparatii pentru honda XR 250R. Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 9, 2017 Share Postat Februarie 9, 2017 (editat) Poate ai pus simeringuri de admisie la evacuare?Cilindrul l-ai masurat? Editat Februarie 9, 2017 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladinsky Postat Februarie 9, 2017 Share Postat Februarie 9, 2017 Andrei, te salut si iti multumesc pentru raspuns! Ce probabilitate exista ca din 4 bucati semeringuri sa le pun corect?? Astazi m-am documentat mai bine si am observat ca semeringurile difera cele de la admisie cu cele de la evacuare. Am vederea buna, dar detaliile acestea nu le-am observat cand le-am montat, pe langa faptul ca am crezut ca toate 4 sunt la fel... Cilindrul l-am masurat cu un subler, este ok, e oglinda. Pistonul la fel a fost masurat si este in parametrii. Segmenti am luat mai mari cu 0,5 si i-am facut cu pila la cotele din manual. Luasem initial STD OEM si cand am masurat fanta, intra lera de 0.33. La cei originali de pe mobra, intra lera de 0.5, iar cea de 0.63 nu intra. I-am inapoiat pe cei STD si am luat cu 0.5 mai mari (tot OEM), urmand apoi pila pana la cotele prescrise. Vineri o desfac sa vad ce e pe acolo, desi o sa iau si semeringuri noi. Ce semeringuri imi recomandati ? As lua tot originale dar sunt 150lei si trebuie sa astept 3 saptamani...Plus de asta, nici cele oem nu au arc deasupra. Eu as vrea totusi cu arc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Februarie 9, 2017 Share Postat Februarie 9, 2017 Nu mai lua produse Athena pentru Honda. Am pățit-o și de atunci merg doar pe OEM. Am doua Honda, un cb550k din 78 și o Honda xlr250 Baja si m-am ars cu produsele Athena, cel puțin nu folosi la simeringuri și chiulasa. Athena merge totusi la garnituri simple, care nu sunt supuse presiunii sau temperaturilor foarte ridicate, dacă ești mai strâns la punga. Apropo...stiti pe cineva care dezmembrează un xr250 sau are unul de vânzare, fără acte? Ma interesează un motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladinsky Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Multumesc pentru sfaturi baieti! Am sa comand OEM. Totusi, ce zicea Andrei cu punerea gresita a semeringurilor eu nu am vazut nicio diferenta intre cele 4 semeringuri pe care le-am dat jos de pe mobra si care erau OEM. Toate 4 arata la fel, nu difera cu absolut nimic. M-am uitat pe makinaparts.com pentru mobra mea si exista doar un singur semering care se poate cumpara, nu scrie ca e de admisie sau evacuare, avand codul 12208-413-003. » Post actualizat in 11 Feb 2017 06:36Aseara am desfacut la XR chiuloasa si am constatat ca tija supapelor are diametrul de 5,5, nu 4,97 cat scrie in manual. Supapele de la evacuare au putin joc in ghiduri, iar cele de admisie foarte foarte putin, abia sesizabil. Daca introduc supapa de admisie in ghid de evacuare, are foarte putin joc. Sa fie oare tocite supapele de evacuare sau e normal sa aiba mai mult joc, pt dilatare?Va intreb, gasesc totuși semeringuri cu interiorul de 5,5 cu arc deasupra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motologistic Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 (editat) Va salut, detin XR400R, din model 2005, cu pornire doar la buton, iar intrebarea mea este daca pot sa ii montez kick starter. » Post actualizat in 23 Mar 2017 13:03Inteleg ca nu a facut nimeni modificarea asta ? Sa monteze kickstart pe XR ? Editat Martie 17, 2017 de Motologistic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladinsky Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Salut, Eu zic ca nu are rost sa te complici. Unii viseaza dupa pornire la buton si tu vrei la pedala... Revenind la mobra mea, XR250R din 93, vreau sa va impartasesc solutia pentru consumul exagerat de ulei. Dupa ce mi-am montat semeringuri la supape cu arc, rosii (150 lei toate 4), tot nu am scapat de consumul de ulei. Am ajuns la concluzia ca trebuie alt kit de piston, desi luasem segmentii noi, OEM de 73.5mm (200lei). Am optat astfel pentru kit piston Wiseco, de 74mm. Kitul a venit din America si am platit pe el + taxa vamala 572lei. Dupa montare, mobra a mai scos fum, banuiesc ca de la uleiul ramas pe toba si a mai consumat aprox. 200ml de ulei la o iesire. Cand am ajuns acas dupa aprox. 50km merg pe munte, fara forja, mobra nu a mai scos fum deloc. Am completat cu ulei la nivel si nu mai consuma. Nici fum nu mai scoate, normal... Ma declar multumit chiar daca "meseriasul" unde am dus cilindrul la rectificat mi-a luat cam mult...deoarece mi-a ramas fanta la segmenti mare, Spun mare, deoarece e la limita de schimbare, daca ma iau dupa manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 motologistic , mama doamne , ce racire mai are motorul ala , de mocirla fresh ?DDD stie careva un XR650 Supermoto (racit pe apa )de vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladinsky Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Salutare, Voi ce placute folositi pentru mobra? Eu o folosesc doar duminica, in toate mediile: praf, umezeala, noroi, drum uscat, etc Vreau ceva care sa nu scartaie si sa aiba durabilitate mare. Am o frana de motor de invidiat Iar pentru pinioane si lant, care ma lasa in curand, ce ma sfatuiti sa cumpar? Am combinatia 13 cu 50 si mi-as dori sa o pastrez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Octombrie 2, 2017 Share Postat Octombrie 2, 2017 Salutare. Recent mi-am luat si eu un XL400 din 89 si as vrea sa va intreb ce vascozitate trebuie la ulei sa fie pt. motor ,ma gindesc la un 15/50,motorul nu consuma ulei totul e original pe ea. Va trebui sa fac reglajul la supape,stie cineva care este cota minima si maxima la jocul supapelor? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladinsky Postat Octombrie 2, 2017 Share Postat Octombrie 2, 2017 Salutare. Foarte faina mobra. Sa o stapanesti sanatos. Daca imi aduc bine aminte, vazand la un prieten care are un XR400 din 96, jocul la supele de admisie ar trebui sa fie 0,10 +-0.02mm si la cele de evacuare 0,12 +-0.02mm. In ceea ce priveste uleiul, cred ca un 10W40 ar fi ok. Eu la XR-ul meu de 250, in manual scrie 10W40 si 20w50. Am mers pe 10W40, de la castrol. O sa revin si eu cu poze, dupa o revizie cam "scumpa". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Octombrie 2, 2017 Share Postat Octombrie 2, 2017 (editat) Eu am modelul XL nu xr dar ma gandesc ca e acelasi motor pe ambele,din cate am inteles difera doar cutia de viteze. Editat Octombrie 2, 2017 de yamaha yzf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladinsky Postat Octombrie 3, 2017 Share Postat Octombrie 3, 2017 Salut,Am revenit cu pozele dupa revizie:S-au investit in mobra 610 lei (kit lant DID 13+48, placute frana fata/spate TRW Lucas sinterizate).Cablul de ambreiaj l-am facut eu, dintr-un cablu la fel de gros.Senzatia...wow, e alta mobra acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 4, 2017 Share Postat Octombrie 4, 2017 Vezi ca ai pus invers siguranta lantului. Intoarce-o urgent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladinsky Postat Octombrie 4, 2017 Share Postat Octombrie 4, 2017 S-a rezolvat! Ma bucur ca sunteti atenti! Tot respectul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Octombrie 8, 2017 Share Postat Octombrie 8, 2017 Salut. M-am potmolit cu mobra si la propriu si la figurat ,recent am luat un XL400R din 89 cel putin asta mi-a spus fostul proprietar,motorul a avut carte de identitate/talon dar am radiat-o,pe talon era scris XL400R. Problema e ca trebuie sa schimb kitul de lant si cauciucurile dar cand dau sa aleg modelul meu de motor pe site nu este XL400r doar Xr400r,din ce am vazut exista xl de la 50cc pana la 1000cc dar 400cc nu,sunt de 400 dar numai XR. Am si seriile sasiu/motor. Motor ND01E-1001578///// Sasiu ND01-1001553 dar nici cu astea nu am reusit sa aflu daca e XL sau XR Intrebarile mele sunt,se potriveste kit de lant de la XR la un XL aceeasi capacitate 400cc? Stie cineva sa-mi spuna exact ce model e motorul acesta din imagini ca eu nu reusesc sa-i dau de capat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladinsky Postat Octombrie 8, 2017 Share Postat Octombrie 8, 2017 Nu trb neaparat sa stii modelul exact. Daca vrei kit de lant, numeri dintii de la pinion si foaie, dupa care numeri zalele. Pe XR250R din 1993, al meu, original s-a pus pinion de 13, foaie de 48 si lant cu 108 zale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 Tu ai o Honda XL. https://www.google.ro/search?q=1989+honda+xl600r&rlz=1C1AOHY_enRO715RO715&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj_44G47-LWAhXHPxoKHQ71CZwQ_AUICigB&biw=1680&bih=959 nu un XR https://www.google.ro/search?q=honda+xr600r+1989&rlz=1C1AOHY_enRO715RO715&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwizn97F7-LWAhWCoRoKHTF7DKEQ_AUICigB&biw=1680&bih=959 Probabil ai vreun model exotic. La fel am eu, un Transalp 400, specific Japoniei (numai ei sunt cu cilindreea asta ciudata). Se potriveste pe al meu orice de pe Trabnsalp 600 din acelasi an, cu exceptia pistonului si cilindrului. Deci si tu va trebui sa te uiti dupa piese de XL600R, nu de XR400. La obiect, tie iti trebuie lant cu pasul de 520. Ar fi bine sa numeri zalele, si cele interioare si cele exterioare, sa vezi cate sunt. Apoi treci la pinion fata. E la fel cu asta? http://romimoto-piese.ro/ro2/category/10108030000/vehicle/honda-xl-600:17814/article/580319/ E pe un ax cu 6 caneluri, cu dimensiunea interioara de 22 si cea exterioara de 25, iar distanta dintre gauri este de 42? Atunci asta e pinionul pe care-l cauti. Foaia spate e asta? http://romimoto-piese.ro/ro2/category/10108040000/vehicle/honda-xl-600:17814/article/90369/ Ai diametrul interior de 130 iar distanta intre 2 prinderi opuse este de 150? Atunci aia e foaia. Apropos, de ce sa radiezi un motor care e facut mai mult de strada decat de poteci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 (editat) Mersi fain pentru raspuns,chiar am asteptat un raspuns,pinioane si lant am sa iau ce este momentan pe motor,numar zalele si masor pinioanele la asta m-am gandit si eu. Din ce am vazut eu mai exista si XL500r si XL350 asta inseamna ca se potrivesc la al meu si de pe XL500r sau poate vorbesc aiurea. Am schimbat bujia cu un NGK DR8ES-L si uleiul dar nu am gasit locatia filtrului de ulei pe urma am gasit pe net cum ca modelul meu nu are filtru de ulei ci o "sita" care trebuie doar curatata,ceea ce e destul de nasol ca va trebui sa desfac capacul. Motorul nu a mai fost folosit de aproximativ 8 ani,a stat in garaj,e din '89 si arata ca unul din 2000 zic eu,l-am luat de la un nene in varsta de aprox. 60 ani si e ingrijit motorul merge foarte bine. Motivul pt care l-am radiat este pt ca am sa-l folosesc doar in weekend la iesiri padure/dealuri,cu greu am gasit un motor in mintile lui pe net,e plin de motoare "nu scoate gram de fum...trage de rupe",mai am un Ducati750ss asta e de drum. Din ce am inteles eu diferenta dintre un XL si XR e doar cutia de viteze,la XL vitezele sunt mai lungi decat la XR,poate gresesc. Am gasit un manual de intretinere si e pentru modelul meu de xl400 dar e si pt xl500,am sa incerc sa-l atasez aici daca se poate daca nu atunci un link. http://www.hondaxl.it/manuali.htm Apropo,fiind un motor mai mult pt strada ce numar de dinti recomanzi la pinioane pt mers pe dealuri/pasuni/paduri etc? Editat Octombrie 9, 2017 de yamaha yzf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihalacheM Postat Aprilie 9, 2018 Share Postat Aprilie 9, 2018 Va salut. Zic sa stergem praful de aici si sa va prezint jucaria mea. Este vorba de modelul xr650r din 2000. Destul de intretinuta, foarte brutala, eu tocmai ce m-am dat jos de pe un bmw f650 gs. Alta mancare de peste cu honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Aprilie 9, 2018 Share Postat Aprilie 9, 2018 Va salut. Zic sa stergem praful de aici si sa va prezint jucaria mea. Este vorba de modelul xr650r din 2000. Destul de intretinuta, foarte brutala, eu tocmai ce m-am dat jos de pe un bmw f650 gs. Alta mancare de peste cu honda s-o stapanesti sanatos . pune si-o poza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.