adi_b Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Salutare,am o mica mare nedumerire,detin o bijuterie (tehnica nu cum arata in acest moment) de HONDA XR 250 cu ELECTRO STARTER,ce ma framanta e ca nu stiu din ce an e!!Trebuie sa o bag in revizie si anume: segentat,schimbat simeringuri supape ,garnituri etc. Nu stiu anul si e nevoie cand comand piese.Actele is in padure....la urs Unde sa ma uit?Si inca una: de unde recomandati sa iau piesele la pret bun? Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Cel mai bine, ca un bun crestin, returneaza mobra ursului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 am luat-o cu factura dar nu o mai gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 am luat-o cu factura dar nu o mai gasesc Si marmota invelea ciocolata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 si probabil ai luat-o de mult timp intrucat nu mai stii din ce an e ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Cumparand motoare (sau orice alt produs) fara acte nu faceti altceva decat sa incurajati hotia. Maine-poimaine o sa v-o fure poate chiar ala care v-a vandut-o. Si sincer, asa ati merita. Scuze de off topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 mai puneam poze cu ea daca era furata?o am de ceva vreme si o folosesc exclusiv in padure la ce sa imi trebuiasca sa port dupa mine actele?eu retin ca am vazut pe factura anul 2000,dar daca vb pe langa subiect is ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 oioi de cand nu s'a mai scris pe aici,poate se mai gaseste cineva sa se mai uite si pe aici,caut o honda xr 250 1997-2004 din dezmembrari pt mai multe piese,daca dezmembreaza cineva sau cunoaste pe cineva va rog sa lase un P.M. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 ...singurul om cu xr din ro ....am o problema la a mea mobra,intra perfect in viteza l-N-ll si in treapta lll intra ca naiba,daca numai ating o idee schimbatorul in jos intra bine,in rest in celelate merg ok. Tin minte ca am cazut o data,probabil a sarit ceva sincroane,se poate rez fara demontat motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chirilavasy Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 salut, am si eu o honda xr 600, nu stiti un carburator de vanzare? am tare mare nevoie de unul, mai mult am nevoie de mecanismul de choke, mai exact de clapeta care inchide aerul si de axul pe care este atasata, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al82 Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 Cumpar roata spate pt xr400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boro tm Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 Buna. Cumpar maneta ambreiaj Honda XR 600 , an 1994. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Salut! am o rugaminte la posesor de xr. Puteti face o poza la scarita si sa masurati distanta intre urechile de prindere ale scaritei pe cadru? Vreau sa pun pe XL600 si nu stiu daca au aceiasi prindere. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanfaida Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 Este cineva interesat de un set de pinioane 15/48 pentru XR 400? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rusu Sorin Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Nu stie careva daca placa presiune si suportul discuri merge pe crm 250? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladinsky Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Va salut domnilor, Sunt nou pe acest forum si doresc sa imi prezint si eu mobra mea: XR 250R din 1993, cumparata de aprox. 1 an, nu prea umblata (cauciucurile sunt din 98-fata, respectiv 99-spate), virgina la motor pana cand m-am decis sa ii schimb segmentii deoarece consuma mult ulei, fum nu mai zic...Suruburi neumblate, pistonul original, segmentii la fel, am decis sa iau tot OEM chiar daca pretul de achizitie este piperat. Ce ziceti, am facut o alegere buna cu motul 15W50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Ianuarie 11, 2017 Share Postat Ianuarie 11, 2017 Fain motor! Eu Motul nu mai bag ever. Pe vremuri parca era mai bun, acum e mizerie. (de 2ani incoace sa zic.). Incercat pe XL600, tot racire aer. Bel Ray mi-a placut, acum am Procycle (ala advertuit ca Made in Germany) luat prin Kronau si e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladinsky Postat Februarie 8, 2017 Share Postat Februarie 8, 2017 Seara buna, Va deranjez din nou cu o problema pe care o am la XR. Dupa ce i-am pus segmenti noi, OEM, motorul tot consuma ulei exagerat. Zic exagerat deoarece il scoate pe toba. Am desfacut galeria de evacuare si am dat la pedala asa. Cand coboara supapele de evacuare (pe cele de pe admisie nu le-am verificat), am observat ca sunt cu ulei, asta denota ca semeringurile de la supape sunt duse? Nici un an nu este de cand le-am schimbat. Am pus Athena, verzi, cu inel de sustinere doar in partea de jos. Cele originale de pe motor erau la fel, doar ca maro. Ce alte semeringuri se potrivesc cu ARC deasupra, pentru o etansare mai buna? Grosimea tijelor supapelor de admisie este de 4.97-4.99mm si 4.95-4.97 pentru evacuare conform manualului de reparatii pentru honda XR 250R. Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 9, 2017 Share Postat Februarie 9, 2017 (editat) Poate ai pus simeringuri de admisie la evacuare?Cilindrul l-ai masurat? Editat Februarie 9, 2017 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladinsky Postat Februarie 9, 2017 Share Postat Februarie 9, 2017 Andrei, te salut si iti multumesc pentru raspuns! Ce probabilitate exista ca din 4 bucati semeringuri sa le pun corect?? Astazi m-am documentat mai bine si am observat ca semeringurile difera cele de la admisie cu cele de la evacuare. Am vederea buna, dar detaliile acestea nu le-am observat cand le-am montat, pe langa faptul ca am crezut ca toate 4 sunt la fel... Cilindrul l-am masurat cu un subler, este ok, e oglinda. Pistonul la fel a fost masurat si este in parametrii. Segmenti am luat mai mari cu 0,5 si i-am facut cu pila la cotele din manual. Luasem initial STD OEM si cand am masurat fanta, intra lera de 0.33. La cei originali de pe mobra, intra lera de 0.5, iar cea de 0.63 nu intra. I-am inapoiat pe cei STD si am luat cu 0.5 mai mari (tot OEM), urmand apoi pila pana la cotele prescrise. Vineri o desfac sa vad ce e pe acolo, desi o sa iau si semeringuri noi. Ce semeringuri imi recomandati ? As lua tot originale dar sunt 150lei si trebuie sa astept 3 saptamani...Plus de asta, nici cele oem nu au arc deasupra. Eu as vrea totusi cu arc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Februarie 9, 2017 Share Postat Februarie 9, 2017 Nu mai lua produse Athena pentru Honda. Am pățit-o și de atunci merg doar pe OEM. Am doua Honda, un cb550k din 78 și o Honda xlr250 Baja si m-am ars cu produsele Athena, cel puțin nu folosi la simeringuri și chiulasa. Athena merge totusi la garnituri simple, care nu sunt supuse presiunii sau temperaturilor foarte ridicate, dacă ești mai strâns la punga. Apropo...stiti pe cineva care dezmembrează un xr250 sau are unul de vânzare, fără acte? Ma interesează un motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladinsky Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Multumesc pentru sfaturi baieti! Am sa comand OEM. Totusi, ce zicea Andrei cu punerea gresita a semeringurilor eu nu am vazut nicio diferenta intre cele 4 semeringuri pe care le-am dat jos de pe mobra si care erau OEM. Toate 4 arata la fel, nu difera cu absolut nimic. M-am uitat pe makinaparts.com pentru mobra mea si exista doar un singur semering care se poate cumpara, nu scrie ca e de admisie sau evacuare, avand codul 12208-413-003. » Post actualizat in 11 Feb 2017 06:36Aseara am desfacut la XR chiuloasa si am constatat ca tija supapelor are diametrul de 5,5, nu 4,97 cat scrie in manual. Supapele de la evacuare au putin joc in ghiduri, iar cele de admisie foarte foarte putin, abia sesizabil. Daca introduc supapa de admisie in ghid de evacuare, are foarte putin joc. Sa fie oare tocite supapele de evacuare sau e normal sa aiba mai mult joc, pt dilatare?Va intreb, gasesc totuși semeringuri cu interiorul de 5,5 cu arc deasupra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motologistic Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 (editat) Va salut, detin XR400R, din model 2005, cu pornire doar la buton, iar intrebarea mea este daca pot sa ii montez kick starter. » Post actualizat in 23 Mar 2017 13:03Inteleg ca nu a facut nimeni modificarea asta ? Sa monteze kickstart pe XR ? Editat Martie 17, 2017 de Motologistic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladinsky Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Salut, Eu zic ca nu are rost sa te complici. Unii viseaza dupa pornire la buton si tu vrei la pedala... Revenind la mobra mea, XR250R din 93, vreau sa va impartasesc solutia pentru consumul exagerat de ulei. Dupa ce mi-am montat semeringuri la supape cu arc, rosii (150 lei toate 4), tot nu am scapat de consumul de ulei. Am ajuns la concluzia ca trebuie alt kit de piston, desi luasem segmentii noi, OEM de 73.5mm (200lei). Am optat astfel pentru kit piston Wiseco, de 74mm. Kitul a venit din America si am platit pe el + taxa vamala 572lei. Dupa montare, mobra a mai scos fum, banuiesc ca de la uleiul ramas pe toba si a mai consumat aprox. 200ml de ulei la o iesire. Cand am ajuns acas dupa aprox. 50km merg pe munte, fara forja, mobra nu a mai scos fum deloc. Am completat cu ulei la nivel si nu mai consuma. Nici fum nu mai scoate, normal... Ma declar multumit chiar daca "meseriasul" unde am dus cilindrul la rectificat mi-a luat cam mult...deoarece mi-a ramas fanta la segmenti mare, Spun mare, deoarece e la limita de schimbare, daca ma iau dupa manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.