BQGDDAN Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 R6 are 2 bujii recomandate ... CR9EK SI CR10EK. CR10EK sunt mai reci ... Ia CR9EK si e perfect ... Ambele au 2 electrozi .. Ulei ... iti recomand Motul 300V 10w40 ... sau daca mergi mult vara prin oras ... 10w50 sau pe aici. Apoi .. lichid de frana .. DOT4. Filtrul de ulei ... e KN 303. Benzina .. fara plumb 95. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 R6 are 2 bujii recomandate ... CR9EK SI CR10EK. CR10EK sunt mai reci ... Ia CR9EK si e perfect ... Ambele au 2 electrozi .. Ulei ... iti recomand Motul 300V 10w40 ... sau daca mergi mult vara prin oras ... 10w50 sau pe aici. Apoi .. lichid de frana .. DOT4. Filtrul de ulei ... e KN 303. Benzina .. fara plumb 95. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Eu pe Yamaha r6 2006 am pus NGK CR10-EK si sunt multumit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Dupa cum stim motocicletele de viteza au mai multe moduri de exploatare. 1.Daca alegi modul de strada si vrei sa parcurgi multi km eventual sa te folosesti de ea zi de zi e bine sa utilizezi strict consumabilele recomandate de producator. 2. Daca o utilizezi in modul race si o folosesti pe pista se schimba treaba: adica de la anvelope ,ulei ,filtre ,bujii si terminand cu setari furca si alte softuri si uneori chiar incalzitoare pt anvelope si alte cele trebuie totul modificat si adaptat conform cerintelor . In consecinta tine strict de tine ce vrei sa faci cu motocicleta: Iar modul in care stii sa-ti alegi echipamentul de protectie, sa-ti servisezi motocicleta si mai apoi sa te pregatesti de drum tine strict de tine si doar intr-o mica masura de parerile altora. Cu simpla intrebare ce bujii imi recomandati? e ca si cum te-ai opri intr-o benzinarie sa intrebi lucratorul de acolo daca mai e mult pana departe ?! Cu siguranta raspunsurile primite te vor ajuta minim aproape spre deloc ! Si ca un mic exemplu pot sa-ti spun ca o placuta de frana utilizata pe circuit care incepe sa dezvolte o franare eficienta dupa ce este bine incalzita se va conporta execrabil in momentul in care dupa o noapte friguroasa de luna Mai pleci de acasa dimineata in tromba din fata blocului si la prima intersectie nu intelegi de ce nu se opreste eficient motocicleta caci doar vorba ceea: tu ai cele mai performante placute race! Din cauza asta e bine sa nu confundam strada cu pista ! si daca vrem performanta chiar si pe strada sa nu uitam de modul in care pregatim motocicleta de drum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valerossi46 Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Ai foflosit vreodata modelul asta de bujii CR10EIX Iridium ?? Se poate pune si modelul acesta CR10EIX de bujii Iridium pe R6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 (editat) Iridium ul .. e pentru folosirea de CR10EK ... Daca mergi doar cu 16-18k .. pune irridium. Oricum la injectie nu e prea Recomandat ... Astea iridium sunt mai mult ptr carburatie. Editat Ianuarie 27, 2014 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 (editat) dimensiunea caracterelor si "underline" e OK dar trebuia scris cu albastru.... Editat Ianuarie 28, 2014 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxis Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Astea iridium sunt mai mult ptr carburatie. Nu este cumva invers ......IRidium pentru injectie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 Cam asta e vrajeala cu iridium ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 Ma ajuta cineva:CE MODEL DE BUJII SE PUN LA YAMAHA R6 2007.Multumesc Salut! Ai aici raspunsul: http://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/MOTORRAEDER/ZUENDKERZEN/YAMAHA/YZF-R6/CR10EK/9808/ Stimati colegi, scuzati-mi curiozitatea dar, pe ce va bazati cand spuneti ca X bujie este buna la motorul cu injectie si nu este buna la carburatie iar bujia Y este invers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 Salut am si eu o intrebare ... pentru detinatorii cu R6 .Aveti cuma la etrierii pe fatza , pe interior unde vin suruburile saibe una sus si una jos ? pe ambii etrieri sau la mine sunt in plus . Care stiti va rog spunetimi si mie .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 Salut am si eu o intrebare ... pentru detinatorii cu R6 .Aveti cuma la etrierii pe fatza , pe interior unde vin suruburile saibe una sus si una jos ? pe ambii etrieri sau la mine sunt in plus . Care stiti va rog spunetimi si mie .. Ai suspensiile stambe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 fff .. am pus azi placutzele + lichid nou .. aerist dar merge roata mult prea greu chiar daca sunt placutzele noi si am saibele alea in spate la suruburi .. Deci ii dau fok!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 (editat) Pune saibele in asa fel in cat sa centrezi discul de frana pe centrul etrierului! Tu ai prinderile etrierului sau chiar jambele strambe ,de aceea ai acele saibe acolo! Editat Ianuarie 29, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 Mutulmesc am sa incerc sa combin un pic saibele poate poate dar nu prea cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 (editat) TNG, serios acuma, eu in locul tau asa da un anunt ca ofer consultanta la achizitionarea motocicletelor second, contracost. Fii sigur ca nu ai face fata cererii. Si probabil motocicletele puse la vinzare ar fi ma putin "aranjate". Editat Ianuarie 30, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Fac si eu ce pot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil.gabor88 Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Buna, as avea o intrebare si m-ar interesa doar raspunsul celor care stiu concret si care au fost in situatia mea, INTINZATOR LANT DISTIBUTIE pentru un r6 din 2000, sunt lafel din 1998 pana in 2002, sau 1998 pana in 2005, ca par asemanatoare si cele din 2003 pana in 2005 .Am gasit piesa si zicea ca se potrivesc si cele in 03-05. Si daca stie cineva care este diferenta? Am cautat si un intinzator manual si zicea ca se potriveste si cel din 03-05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 (editat) This Yamaha 4XV-12210-00-00 1998/2001TENSIONER ASSY, CA is used on these models and components: 1998 YZFR1 - YZF1000RK CAMSHAFT CHAIN 1998 YZFR1 - YZF1000RKC CAMSHAFT CHAIN 1998 YZFR1 - YZFR1K CAMSHAFT CHAIN 1998 YZFR1KC CAMSHAFT CHAIN 1999 R6 - YZFR6 CAMSHAFT CHAIN 1999 YZF-R6 - YZFR6L CAMSHAFT CHAIN 1999 YZFR1L (BLUISH WHITE COCKTAIL 1) CAMSHAFT CHAIN 1999 YZFR1LC (BLUISH WHITE COCKTAIL 1) CAMSHAFT CHAIN 1999 YZFR6LC (CA ED.) CAMSHAFT CHAIN 1999 YZFR7 - YZFR7L CAMSHAFT CHAIN 2000 R1 - YZFR1M CAMSHAFT CHAIN 2000 R1 - YZFR1MC CAMSHAFT CHAIN 2000 R6 - YZFR6M CAMSHAFT CHAIN 2000 R6 - YZFR6MC CAMSHAFT CHAIN 2001 YFZR1SN CAMSHAFT CHAIN 2001 YZFR1 - YZFR1N CAMSHAFT CHAIN 2001 YZFR1 - YZFR1NC CAMSHAFT CHAIN 2001 YZFR1 - YZFR1SN CAMSHAFT CHAIN 2001 YZFR1 - YZFR1SNC CAMSHAFT CHAIN This Yamaha 5SL-12210-10-00 2003/2005...2009TENSIONER ASSY, CAM is used on these models and components: 2003 R6 - YZFR6R CAMSHAFT CHAIN 2003 R6 - YZFR6RC CAMSHAFT CHAIN 2003 R6 - YZFR6SR CAMSHAFT CHAIN 2003 R6 - YZFR6SRC CAMSHAFT CHAIN 2004 FZ6 - FZ600SS CAMSHAFT CHAIN 2004 FZ6 - FZ600SSC CAMSHAFT CHAIN 2004 YZF-R6 - YZFR6S CAMSHAFT CHAIN 2004 YZF-R6 - YZFR6SC CAMSHAFT CHAIN 2004 YZF-R6 - YZFR6SCS CAMSHAFT CHAIN 2004 YZF-R6 - YZFR6SS CAMSHAFT CHAIN 2005 FZ6 - FZ6ST CAMSHAFT CHAIN 2005 FZ6 - FZ6STC CAMSHAFT CHAIN 2005 YZF-R6 - YZFR6T CAMSHAFT CHAIN 2005 YZF-R6 - YZFR6TC CAMSHAFT CHAIN 2005 YZS6T CAMSHAFT CHAIN 2006 FZ-6 - FZS6V CAMSHAFT CHAIN 2006 FZ-6 - FZS6VC CAMSHAFT CHAIN 2006 R6S - YZFR6SV CAMSHAFT CHAIN 2006 R6S - YZFR6SVC CAMSHAFT CHAIN 2007 FZ6 - FZS6W CAMSHAFT CHAIN 2007 FZ6 - FZS6WC CAMSHAFT CHAIN 2007 R6S - YZFR6SW CAMSHAFT CHAIN 2007 R6S CA - YZFR6SWC CAMSHAFT CHAIN 2008 FZ6 (BLACK METALLIC X) (CA ED.) - FZS6XBC CAMSHAFT CHAIN 2008 FZ6 (BLACK METALLIC X) - FZS6XB CAMSHAFT CHAIN 2008 FZ6 (DARK PURPLISH BLUE METALLIC U) (CA ED.) - FZS6XLC CAMSHAFT CHAIN 2008 FZ6 (DARK PURPLISH BLUE METALLIC U) - FZS6XL CAMSHAFT CHAIN 2008 FZ6 - FZS6XCB CAMSHAFT CHAIN 2008 FZ6 - FZS6XCL CAMSHAFT CHAIN 2008 R6S - YZFR6SXB CAMSHAFT CHAIN 2008 R6S - YZFR6SXCB CAMSHAFT CHAIN 2008 R6S - YZFR6SXCL CAMSHAFT CHAIN 2008 R6S - YZFR6SXL CAMSHAFT CHAIN 2008 R6S CA - YZFR6SXBC CAMSHAFT CHAIN 2008 R6S CA - YZFR6SXLC CAMSHAFT CHAIN 2009 FZ6 (BLACK METALLIC X) (CA ED.) - FZS6YB CAMSHAFT CHAIN 2009 FZ6 (DARK PURPLISH BLUE METALLIC X) (CA ED.) - FZS6YL CAMSHAFT CHAIN 2009 FZ6 (DARK PURPLISH BLUE METALLIC X) - FZS6YL CAMSHAFT CHAIN 2009 FZ6 (DEEP PURPLISH BLUE METALLIC X) - FZS6YL CAMSHAFT CHAIN 2009 YZFR6S (BLACK METALLIC X) (CA ED.) - YZFR6SYCB CAMSHAFT CHAIN 2009 YZFR6S (BLACK METALLIC X) - YZFR6SYB CAMSHAFT CHAIN 2009 YZFR6S (DEEP PURPLISH BLUE METALLIC C) (CA ED.) - YZFR6SYCL CAMSHAFT CHAIN 2009 YZFR6S (DEEP PURPLISH BLUE METALLIC C) - YZFR6SYL CAMSHAFT CHAIN Editat Ianuarie 31, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Buna, as avea o intrebare si m-ar interesa doar raspunsul celor care stiu concret si care au fost in situatia mea, INTINZATOR LANT DISTIBUTIE pentru un r6 din 2000, sunt lafel din 1998 pana in 2002, sau 1998 pana in 2005, ca par asemanatoare si cele din 2003 pana in 2005 .Am gasit piesa si zicea ca se potrivesc si cele in 03-05. Si daca stie cineva care este diferenta? Am cautat si un intinzator manual si zicea ca se potriveste si cel din 03-05 S-a rupt arcul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdanste Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Salut,am si eu o intrebare,am o toba sport Arrow si as dori sa pun la R6 din 2002,dar problema e in felul urmator,toba stoc se poate scoate din cotul finala sau trebuie sa fac alt cot,pt toba cea noua >? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Ai suspensiile stambe! Pune saibele in asa fel in cat sa centrezi discul de frana pe centrul etrierului! Tu ai prinderile etrierului sau chiar jambele strambe ,de aceea ai acele saibe acolo! Si am mai invatat ceva azi. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil.gabor88 Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 S-a rupt arcul? nu stiu exact, dar ceva sa intamplat cu el, nu l-am desfacut inca, dar imi haraia si am zis ca mai trag in 2013 de el si cu 2 saptamana inainte de sa vina frigul a picat cu totul si probabil s-au strambat si ceva supape. As dorii sa imi pun un intinzator manual, numa nu stiu de care sa imi cumpar...(ce model) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Demonteaza intinzatorul si verifica-l. Daca s-a rupt la ralanti si motorul s-a oprit (cel mai probabil) ai sanse mari sa fi scapat fara supape indoite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.