white.wolfy Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Pentru ca r6 2006+ rupe stilul,e cu mult peste modelele anterioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lify_r6_23 Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 eu am modelul 2006 si am dat ceva ture si cu un model din 2002 si vreau sa zic ca cei 2000 de euro mentionati de tine fac diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttk72 Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Vin si eu cu o intrebare.... Am parcat motocicleta (cu plinul facut) dupa o tura de 190 km, mers omeneste si dupa 6 zile cand vreau sa o pornesc imi zice ca nu vrea ,ii vorbesc frumos apoi porneste dar... nu se mai tureza si abia mai sta la relanti .Am golit rezervorul, am pus alta benzina dar face si mai rau parca (sigur).Luni vreau sa ii schimb bujiile (CR 10 EK ) dar oare apoi o sa ma asculte ......? Mobra e un r6 2003-2004 Daca ma puteti indruma cu ceva va sint recunoscator , in special maestrului TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Frumoasa exprimarea,mi-a placut, dar din punct de vedere tehnic din pacate nu prea ajuta. Asa ca: Ce ai vrut sa spui prin nu porneste,motorul se invarte si nu porneste? Cand ai spus ca ai vorbit frumos si a pornit,ce anume ai facut? In incercarea de a o porni,sa demontat /umblat la ceva de pe ea,dupa sau inainte de incident? Ai becul de chek engine aprins? Ce tensiune ai pe baterie? Acum 6 zile cand ai stokat-o si spalat-o? Incearca sa raspunzi punctual la aceste intrebari sa-mi fac idee despre ce este vorba. Ps.Nu sunt un maestru,doar un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttk72 Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Eu zic ca esti mai mult decat mecanic (si chiar apreciez modestia ta) ........oricum , multumesc pentru raspuns Motorul invarte dar nu de fiecare data porneste fara ajutor din acceleratie Nu am umblat la nimic nici inainte si nici dupa incident Nu am aprins becul de chek engine dupa ce porneste Tensiunea la baterie nu am masurat-o Nu am spalat motocicleta........ (si aici am vorbit frumos cu ea spunandu-i ca o inteleg ca e incapatanata de nu vrea sa porneasca pentru ca am last-o murdara....... si nu fac asta de obicei) Am mers cu ia asa dar nu se tureaza ,aveam senzatia ca as merge cu frana de mana trasa .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Pentru ca r6 2006+ rupe stilul,e cu mult peste modelele anterioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrinceanu Andrei Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 (editat) 3700-4000-4300 - cam pe aici, dar depinde acum de fiecare, eu mi-am luat anul trecut k4 de 600 cu 2600 euro : toba mivv, filtru k&n,discuri racing,alarma,necesita doar schimbul kitului de lant ! in ianuarie am vandut-o iar acum e scoasa la vanzare la 3300,refacuta evident dupa ce a fost rupta in doua de mine ! Editat Mai 10, 2014 de Vrinceanu Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 In prima faza masoara bateria si vezi ce tensiune ai,iar atunci cand vrei sa pornesti sa ai multimetru pe ea,si sa vezi cat cade la pornire. Acum problema cu pornirea este prima data la rece,sau atunci cand se incalzeste face probleme? In neutru se tureaza daca deschizi acceleratia,sau doar in mers se simte "infranata"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttk72 Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 A pornit greu la rece ,dar si la cald a fost ca nu a pornit de cateva ori fara ajutor (ajutor din acceleratie in ambele cazuri).Am simtit ca era ''infranata'' in timpul mersului iar stand in neutru se accelereaza greu ,se ''balbaie'' putin si daca ma joc putin cu gazul da semne de revenire .Luni am sa masaor bateria cum zici tu,schimb bujiile si sa vad daca am posibilitatea masor si ce presiune imi baga pompa de benzina. Multumesc pt amabilitatea de a-mi raspunde si sper ca intr-o zi o sa reusesc sa te si cunosc personal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Daca tot te apuci de ea verifica urmatoarele: Bateria prima data Demonteaza si verifica filtru de aer daca este curat Atunci cand ai filtru desfacut porneste motorul si atunci cand accelerezi verifica daca se deschid sertarele in corpul de injectie Nu strica sa verifici o presiune de pompa si volum Verifica cu o lanterna daca ai rugina in rezervor,daca da demonteaza si curata pompa de benzina Daca gasesti ceva care nu intelegi pune o intrebare! Cu placere,nu se stie niciodata in viata poate ne intanlim si o sa ne strangem mana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Serios vorbesc, la modelele R6 2006+ se schimba preventiv cuzinetii la 20 000km, cine nu intelege asta, posteaza la rubrica Cumpar Vibrochen Si Biele. Costul e mult mai mare de 2000euro amintiti mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Si la modelul 98-02 poti sa ai norocul sa fie un cilindru' crapat sau cutia cu probleme... Mai bine alegi modelul 03-06. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Eu am fost ieri in Tulcea pe aeroport la un concurs organizat de drag race. Am scos din prima 11.08s pe 400 m, 60 ft 1.5s apoi din ce in ce mai slab 11,2 11,3 11,5 11,6. La cald incepea sa mearga in 3, sa nu mai stea la relanti, scotea fum albastru... si am abandonat. Acasa am demontat-o si am gasit filtrul de aer plin de ulei. Banuiesc eu ca era infundat si cand a avut nevoie de aer a tras gaze cu ulei din epurator. Am pornit-o fara filtru de aer si sta la relanti dar merge doar in 3. Pistonul 1 nu lucreaza. Inversat bujii intre ele si nimic. Verificat culbutori, toti inchid, nu ramane unul deschis. Ma apuc azi de carburatoare sa le curat si sincronizez, sa vedem ce iese. Sper ca nu mi-a crapat un cilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogy Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 vand sau dezmembrez motor yamaha r6 99-02 cutie de viteze,ambreaj,chiuloasa completa si restul pieselor din el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Eu am fost ieri in Tulcea pe aeroport la un concurs organizat de drag race. Am scos din prima 11.08s pe 400 m, 60 ft 1.5s apoi din ce in ce mai slab 11,2 11,3 11,5 11,6. La cald incepea sa mearga in 3, sa nu mai stea la relanti, scotea fum albastru... si am abandonat. Acasa am demontat-o si am gasit filtrul de aer plin de ulei. Banuiesc eu ca era infundat si cand a avut nevoie de aer a tras gaze cu ulei din epurator. Am pornit-o fara filtru de aer si sta la relanti dar merge doar in 3. Pistonul 1 nu lucreaza. Inversat bujii intre ele si nimic. Verificat culbutori, toti inchid, nu ramane unul deschis. Ma apuc azi de carburatoare sa le curat si sincronizez, sa vedem ce iese. Sper ca nu mi-a crapat un cilindru Da da, s-a crapat! Tot cilindru nr 1.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 cind crapa cilindrul, segmentii, pistoanele, intra gaze in baia de ulei si-l impinge in cutia de aer prin furtunul dintre carter si airbox. Motoarele vechi, cu multi km, la supersport, nu au nici o sansa. Mai ales cind le forjezi citva zeci de km incontinuu la viteze mari, ture mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 deci muncesc oarecum degeaba la carburatoare, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Test compresie, este cel mai relevant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 sambata a urcat apa la 105grade si mi-a dat apa afara. la inceputul iernii, am bagat apa cu antigel ca a stat afara. si mai mult ca sigur am pus mai mult decat trebuia. ieri am zis sa completez, si surpriza, nu era foarte multa apa in vas.(mai mult ca sigur nu era in limitele indicate pe vas) Cand am pus la inceputul iernii, la fel de putina era. Este normal? Sa fi dat afara doar supraplinul? Stiu ca termocupla cupleaza pe la 109, deci nu a pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 ultimele clipe de glorie Haideti ca nu este cilindrul fisurat... am scapat. E doar spart! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Seamana cu poza mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 e trasa la indigo, dar ala nu e cilindrul 4? Ma mai gandeam si la varianta de a incerca sa inlocuiesc acea camasa, tu ce zici TNG ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Poza este de la cilindru 1,priveste alternatorul... Din pacate nu stiu daca mai face cineva asa ceva la nivel profesional in Ro.. a mai incercat cineva din Constanta...bani,nervi...nu a reusit operatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 privesc alternatorul, dar nu de la distributie incepe numaratoarea? acum ca o fi 1 ca o fi 4 tot spart e si-mi vine sa-l sparg de tot si p-asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 privesc alternatorul, dar nu de la distributie incepe numaratoarea? acum ca o fi 1 ca o fi 4 tot spart e si-mi vine sa-l sparg de tot si p-asta Cum stai pe motor, cilindrul 1 e ala din stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.