Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

Vin si eu cu o intrebare....

Am parcat motocicleta (cu plinul facut) dupa o tura de 190 km, mers omeneste si dupa 6 zile cand vreau sa o pornesc imi zice ca nu vrea :nono: ,ii vorbesc frumos :hug: apoi porneste dar... nu se mai tureza si abia mai sta la relanti .Am golit rezervorul, am pus alta benzina dar face si mai rau parca (sigur).Luni vreau sa ii schimb bujiile (CR 10 EK ) dar oare apoi o sa ma asculte ......?

Mobra e un r6 2003-2004 Daca ma puteti indruma cu ceva va sint recunoscator , in special maestrului TNG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frumoasa exprimarea,mi-a placut, dar din punct de vedere tehnic din pacate nu prea ajuta.

Asa ca:

Ce ai vrut sa spui prin nu porneste,motorul se invarte si nu porneste?

Cand ai spus ca ai vorbit frumos si a pornit,ce anume ai facut?

In incercarea de a o porni,sa demontat /umblat la ceva de pe ea,dupa sau inainte de incident?

Ai becul de chek engine aprins?

Ce tensiune ai pe baterie?

Acum 6 zile cand ai stokat-o si spalat-o?

 

Incearca sa raspunzi punctual la aceste intrebari sa-mi fac idee despre ce este vorba.

 

Ps.Nu sunt un maestru,doar un mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca esti mai mult decat mecanic (si chiar apreciez modestia ta) ........oricum , multumesc pentru raspuns

Motorul invarte dar nu de fiecare data porneste fara ajutor din acceleratie

Nu am umblat la nimic nici inainte si nici dupa incident

Nu am aprins becul de chek engine dupa ce porneste

Tensiunea la baterie nu am masurat-o :rusinica:

Nu am spalat motocicleta........ (si aici am vorbit frumos cu ea spunandu-i ca o inteleg ca e incapatanata de nu vrea sa porneasca pentru ca am last-o murdara....... si nu fac asta de obicei)

Am mers cu ia asa dar nu se tureaza ,aveam senzatia ca as merge cu frana de mana trasa .... :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3700-4000-4300 - cam pe aici, dar depinde acum de fiecare, eu mi-am luat anul trecut k4 de 600 cu 2600 euro : toba mivv, filtru k&n,discuri racing,alarma,necesita doar schimbul kitului de lant ! in ianuarie am vandut-o iar acum e scoasa la vanzare la 3300,refacuta evident dupa ce a fost rupta in doua de mine !

Editat de Vrinceanu Andrei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prima faza masoara bateria si vezi ce tensiune ai,iar atunci cand vrei sa pornesti sa ai multimetru pe ea,si sa vezi cat cade la pornire.

Acum problema cu pornirea este prima data la rece,sau atunci cand se incalzeste face probleme?

In neutru se tureaza daca deschizi acceleratia,sau doar in mers se simte "infranata"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pornit greu la rece ,dar si la cald a fost ca nu a pornit de cateva ori fara ajutor (ajutor din acceleratie in ambele cazuri).Am simtit ca era ''infranata'' in timpul mersului iar stand in neutru se accelereaza greu ,se ''balbaie'' putin si daca ma joc putin cu gazul da semne de revenire .Luni am sa masaor bateria cum zici tu,schimb bujiile si sa vad daca am posibilitatea masor si ce presiune imi baga pompa de benzina.

Multumesc pt amabilitatea de a-mi raspunde si sper ca intr-o zi o sa reusesc sa te si cunosc personal :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot te apuci de ea verifica urmatoarele:

 

Bateria prima data

Demonteaza si verifica filtru de aer daca este curat

Atunci cand ai filtru desfacut porneste motorul si atunci cand accelerezi verifica daca se deschid sertarele in corpul de injectie

Nu strica sa verifici o presiune de pompa si volum

Verifica cu o lanterna daca ai rugina in rezervor,daca da demonteaza si curata pompa de benzina

 

Daca gasesti ceva care nu intelegi pune o intrebare!

 

Cu placere,nu se stie niciodata in viata poate ne intanlim si o sa ne strangem mana! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serios vorbesc, la modelele R6 2006+ se schimba preventiv cuzinetii la 20 000km, cine nu intelege asta, posteaza la rubrica Cumpar Vibrochen Si Biele. Costul e mult mai mare de 2000euro amintiti mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost ieri in Tulcea pe aeroport la un concurs organizat de drag race. Am scos din prima 11.08s pe 400 m, 60 ft 1.5s apoi din ce in ce mai slab 11,2 11,3 11,5 11,6. La cald incepea sa mearga in 3, sa nu mai stea la relanti, scotea fum albastru... si am abandonat. Acasa am demontat-o si am gasit filtrul de aer plin de ulei. Banuiesc eu ca era infundat si cand a avut nevoie de aer a tras gaze cu ulei din epurator. Am pornit-o fara filtru de aer si sta la relanti dar merge doar in 3. Pistonul 1 nu lucreaza. Inversat bujii intre ele si nimic. Verificat culbutori, toti inchid, nu ramane unul deschis. Ma apuc azi de carburatoare sa le curat si sincronizez, sa vedem ce iese. Sper ca nu mi-a crapat un cilindru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost ieri in Tulcea pe aeroport la un concurs organizat de drag race. Am scos din prima 11.08s pe 400 m, 60 ft 1.5s apoi din ce in ce mai slab 11,2 11,3 11,5 11,6. La cald incepea sa mearga in 3, sa nu mai stea la relanti, scotea fum albastru... si am abandonat. Acasa am demontat-o si am gasit filtrul de aer plin de ulei. Banuiesc eu ca era infundat si cand a avut nevoie de aer a tras gaze cu ulei din epurator. Am pornit-o fara filtru de aer si sta la relanti dar merge doar in 3. Pistonul 1 nu lucreaza. Inversat bujii intre ele si nimic. Verificat culbutori, toti inchid, nu ramane unul deschis. Ma apuc azi de carburatoare sa le curat si sincronizez, sa vedem ce iese. Sper ca nu mi-a crapat un cilindru

Da da, s-a crapat! :rusinica:

 

Tot cilindru nr 1....

post-15340-0-16832000-1399881088_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cind crapa cilindrul, segmentii, pistoanele, intra gaze in baia de ulei si-l impinge in cutia de aer prin furtunul dintre carter si airbox. Motoarele vechi, cu multi km, la supersport, nu au nici o sansa. Mai ales cind le forjezi citva zeci de km incontinuu la viteze mari, ture mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sambata a urcat apa la 105grade si mi-a dat apa afara. la inceputul iernii, am bagat apa cu antigel ca a stat afara. si mai mult ca sigur am pus mai mult decat trebuia. ieri am zis sa completez, si surpriza, nu era foarte multa apa in vas.(mai mult ca sigur nu era in limitele indicate pe vas) Cand am pus la inceputul iernii, la fel de putina era. Este normal? Sa fi dat afara doar supraplinul? Stiu ca termocupla cupleaza pe la 109, deci nu a pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza este de la cilindru 1,priveste alternatorul...

Din pacate nu stiu daca mai face cineva asa ceva la nivel profesional in Ro..

a mai incercat cineva din Constanta...bani,nervi...nu a reusit operatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...