Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

O intrebare as avea si eu la voi, de fapt as vrea o recomandare si anume: ce ulei folositi voi pentru motoarele voastre? (R6 bineinteles):scratch: . Tin sa specific ca este vorba de un regim de exploatare normal, urban si extraurban.

Editat de costi_pci
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

O intrebare as avea si eu la voi, de fapt as vrea o recomandare si anume: ce ulei folositi voi pentru motoarele voastre? (R6 bineinteles):scratch: . Tin sa specific ca este vorba de un regim de exploatare normal, urban si extraurban.

 

Bel ray 10w50 sau 10w40 www.motonetro.ro cu asta merge R6 cel mai bine si mai fiabil. 170% mai bun decat Motul.

 

Problema care o ai la cutie nu se rezolva prea simplu...

Este cea mai des intalnita problema datorita schimbarilor in forta fara ambreaj si fermitate intre 1 si 2...

 

Tre desfacut motorul si schimbat in cutie pinionul de a 2 a si cuplajul sau (alt pinion) si vazut cu mare atentie cu lupa (si masurat) selectorul in zona de a2a daca nu este uzat. Totodata tre masurat unghiul de 90 grade a furcii de a 2 a. Daca toate acestea nu sunt perfecte!!! atunci cheltui banii sa o faci aiurea, se va repeta...

 

Eu personal ptr cazul R6 am o manopera de 150 euro demontat si montaj, restul pieselor recomand noi sau inainte de cumparare sa fie masurate de Profesionisti.

 

Sau iti poti continua calatoriile cu ea asa fara sa accelerezi violent in a 2a si pur si simplu sa treci prin ea usurel...

 

P.S. Nu incerca carpeala cu suduri si rectificari ca nu tine deloc. Arunci banii si strici mai rau motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

costul manoperei + 20 ,30$ cat costa un pinion. iti recomand sa schimb si pinionul de a 1a daca tot faci asta. bafta

 

 

Ii recomazi gresit, a-2a cupleaza in a 6-a nu in prima treapta. si trebuiesc schibate si furcile, cand joaca pinionul indoaie si toceste furcile...

 

Cat despre manopera, in ce consta: dat motor jos de pe motocicleta, desfacut motor, desfacut cutie, montat cutie, inchis motor, pus motor pe motocicleta, centrat...

 

o gramada de bani :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CunoaÂşteți vreun service de unde aÂş putea să cumpăr un set de gume noi pentru un R6 din 2003 +manopera aferentă acestora?

0723 160 559, semi slickuri (dunlop gp d211), preturi bune ,gume bune adrian balamuc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut eu angels eyes...fix pix, mai bine investeste banii intr-o instalatie xenon ;)

 

 

Am bi-xenon H4,de 8000 parca(sau 6000?,numai stiu) care se vad super fain,si sunt multumit de ele,dar vreau si angel eyes-uri :D,ma gandeam intr-un timp la lupe,dar parca nu dau bine...

post-30304-0-93204200-1326358389_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand amortizor ghidon pt yamaha r6 din 2006-2007 (probabil merge si pt modele mai noi) marca GPR model v1 culoare negru. pret 12.5 milioane lei vechi, negociabil.

schimburi cu costum piele speed masura56, cizme supermoto marime 43-44, manusi speed-SM marime l-xl si cam atat in vin in cap acum.

de asemenea vand ignition module si quickshifter dynojet pt acelasi model de yamaha (nu functioneaza unul fara celalalt si ambele functioneaza numai pe moto cu PC 3 usb instalat). Pretul este de 10 milioane lei vechi negociabil.

contact pe mail la ionootz_b@yahoo.com (si pt poze) sau PM

 

Amortizorul s-a dus. Astept oferte pt QS...rezonabile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare : Pt un r6 2004 (injectie) trebuie neaparat ngk iridium fata de cele normale ?

 

Am primit oferta asta :

 

NGK CR10EK - 30 Ron

NGK CR10EIX (iridium) - 47 Ron

 

Ma puteti lamuri?

 

Year of manufacture: 2003-2004

Spark plug 1: NGK CR9EK

Spark plug 2: NGK CR10EK astea sunt specificate in cartea motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, va multumesc! :)

 

Am cautat si eu in manual...

 

Spark plugs

Model (manufacturer) quantity

Spark plug gap

CR9EK or CR10EK (NGK) 4

0.6 0.7 mm (0.0236 0.0276 in)

 

Nu cred ca e problema..

 

Multumesc inca o data!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepind de azi, softul pt rescrierea calculatoarelor la R1 2007 2008 si R6 2006 2011 are inclus si functia de quick shifter, se conecteaza unul din cele 2 fire ale senzorului de quick shifter la pinul 21 al mufei mai mici de la ECU(CDI), al 2-lea fir la masa motocicletei si aveti un quick shifter perfect functional. reglabil la cite milisecunde doriti. Merge orice brand, model de senzor care se instaleaza pe tija schimbatorului de viteze. Uul second se vinde cu cca 100euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am R6 05 ...

 

Dupa modul in care mergi poti alege intre CR10EK si 9EK.

 

Mai calde sau mai reci.

 

Daca merge mai sportiv si mai turat alege 10Ek ..

 

Daca mergi mai ... touring .. alege 9EK ...

 

Iridium are scanteia mai "concentrata".

Editat de BQGDDAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, din nou :)

 

Pt r6 2004 specificatiile cauciucului sunt 120 / 60 / 17 iar pe spate 180 / 55 / 17 :) Pt R6 2006 /2007 cauciucul fata este pe 120 / 70 mai gros, este vreo problema? va atinge aripa daca se pune 120 / 70 pe R6 2004?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema si sunt curios daca a mai patit cineva asa ceva, acuma ceva timp am avut un accident cu motoru, a fost reparat(desfacut motoru) si acuma vad ca antigelu din vasu de expansiune dispare, adica il pierd si imi pica undeva prin fata, undeva de desupra la galerie si n-am depistat cam de unde. a mai patit cineva ceva asemanator?

mentionez ca NU raman fara antigel pe circuit inchis dintre motor radiator, dar de cate ori torn in vasu de expansiune se face disparut cu timpu, poate il vad ca pica alteori nu. nu am am probleme sa se incinga motoru din cauza lipsei de solutie dar ma roade pe mine asa sa shitu ca nu pica si ramane acolo unde trebe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema si sunt curios daca a mai patit cineva asa ceva, acuma ceva timp am avut un accident cu motoru, a fost reparat(desfacut motoru) si acuma vad ca antigelu din vasu de expansiune dispare, adica il pierd si imi pica undeva prin fata, undeva de desupra la galerie si n-am depistat cam de unde. a mai patit cineva ceva asemanator?

mentionez ca NU raman fara antigel pe circuit inchis dintre motor radiator, dar de cate ori torn in vasu de expansiune se face disparut cu timpu, poate il vad ca pica alteori nu. nu am am probleme sa se incinga motoru din cauza lipsei de solutie dar ma roade pe mine asa sa shitu ca nu pica si ramane acolo unde trebe

ce model e??daca e cel cu carburatie atunci uitae la furtunasele care intra in carburatoare cele care vin cu antigel pe ele daca zici ca e deasupra motorului..si poti verifica toate furtunasele alea mici..sper ca am putu fi de ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...