Florin Daniel Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 ai vandut gixxeru si vrei sa cumperi r6 . as fi facut la fel in locul tau prima dragoste nu se uita!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 (editat) Salutare, O intrebare as avea si eu la voi, de fapt as vrea o recomandare si anume: ce ulei folositi voi pentru motoarele voastre? (R6 bineinteles) . Tin sa specific ca este vorba de un regim de exploatare normal, urban si extraurban. Editat Ianuarie 6, 2012 de costi_pci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Salutare, O intrebare as avea si eu la voi, de fapt as vrea o recomandare si anume: ce ulei folositi voi pentru motoarele voastre? (R6 bineinteles) . Tin sa specific ca este vorba de un regim de exploatare normal, urban si extraurban. Bel ray 10w50 sau 10w40 www.motonetro.ro cu asta merge R6 cel mai bine si mai fiabil. 170% mai bun decat Motul. Problema care o ai la cutie nu se rezolva prea simplu... Este cea mai des intalnita problema datorita schimbarilor in forta fara ambreaj si fermitate intre 1 si 2... Tre desfacut motorul si schimbat in cutie pinionul de a 2 a si cuplajul sau (alt pinion) si vazut cu mare atentie cu lupa (si masurat) selectorul in zona de a2a daca nu este uzat. Totodata tre masurat unghiul de 90 grade a furcii de a 2 a. Daca toate acestea nu sunt perfecte!!! atunci cheltui banii sa o faci aiurea, se va repeta... Eu personal ptr cazul R6 am o manopera de 150 euro demontat si montaj, restul pieselor recomand noi sau inainte de cumparare sa fie masurate de Profesionisti. Sau iti poti continua calatoriile cu ea asa fara sa accelerezi violent in a 2a si pur si simplu sa treci prin ea usurel... P.S. Nu incerca carpeala cu suduri si rectificari ca nu tine deloc. Arunci banii si strici mai rau motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 (editat) prima dragoste nu se uita!!!! http://www.pro-bike.ro/forums/topic/86982-yamaha-yzf-r6-2008-super-pret/ ce zici de asta ? Editat Ianuarie 8, 2012 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 costul manoperei + 20 ,30$ cat costa un pinion. iti recomand sa schimb si pinionul de a 1a daca tot faci asta. bafta Ii recomazi gresit, a-2a cupleaza in a 6-a nu in prima treapta. si trebuiesc schibate si furcile, cand joaca pinionul indoaie si toceste furcile... Cat despre manopera, in ce consta: dat motor jos de pe motocicleta, desfacut motor, desfacut cutie, montat cutie, inchis motor, pus motor pe motocicleta, centrat... o gramada de bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ArkAngel Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 CunoaÂşteți vreun service de unde aÂş putea să cumpăr un set de gume noi pentru un R6 din 2003 +manopera aferentă acestora? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 CunoaÂşteți vreun service de unde aÂş putea să cumpăr un set de gume noi pentru un R6 din 2003 +manopera aferentă acestora? 0723 160 559, semi slickuri (dunlop gp d211), preturi bune ,gume bune adrian balamuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 am avut eu angels eyes...fix pix, mai bine investeste banii intr-o instalatie xenon Am bi-xenon H4,de 8000 parca(sau 6000?,numai stiu) care se vad super fain,si sunt multumit de ele,dar vreau si angel eyes-uri ,ma gandeam intr-un timp la lupe,dar parca nu dau bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 vand amortizor ghidon pt yamaha r6 din 2006-2007 (probabil merge si pt modele mai noi) marca GPR model v1 culoare negru. pret 12.5 milioane lei vechi, negociabil. schimburi cu costum piele speed masura56, cizme supermoto marime 43-44, manusi speed-SM marime l-xl si cam atat in vin in cap acum. de asemenea vand ignition module si quickshifter dynojet pt acelasi model de yamaha (nu functioneaza unul fara celalalt si ambele functioneaza numai pe moto cu PC 3 usb instalat). Pretul este de 10 milioane lei vechi negociabil. contact pe mail la ionootz_b@yahoo.com (si pt poze) sau PM Amortizorul s-a dus. Astept oferte pt QS...rezonabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Intrebare : Pt un r6 2004 (injectie) trebuie neaparat ngk iridium fata de cele normale ? Am primit oferta asta : NGK CR10EK - 30 Ron NGK CR10EIX (iridium) - 47 Ron Ma puteti lamuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Intrebare : Pt un r6 2004 (injectie) trebuie neaparat ngk iridium fata de cele normale ? Am primit oferta asta : NGK CR10EK - 30 Ron NGK CR10EIX (iridium) - 47 Ron Ma puteti lamuri? Year of manufacture: 2003-2004 Spark plug 1: NGK CR9EK Spark plug 2: NGK CR10EK astea sunt specificate in cartea motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Ok, deci e buna si cea de 30 ron iar cea iridium ce are in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Ok, deci e buna si cea de 30 ron iar cea iridium ce are in plus? nare nimica in plus , e iridium (altfel de electrod) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 (editat) Ok, deci e buna si cea de 30 ron iar cea iridium ce are in plus? vezi ca aia de 30 lei din oferta este 10EK ci nu 9EK cum este scris in manual. faci confuzie, ai grija ce cumperi. Editat Ianuarie 19, 2012 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Bun, va multumesc! Am cautat si eu in manual... Spark plugs Model (manufacturer) quantity Spark plug gap CR9EK or CR10EK (NGK) 4 0.6 0.7 mm (0.0236 0.0276 in) Nu cred ca e problema.. Multumesc inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Incepind de azi, softul pt rescrierea calculatoarelor la R1 2007 2008 si R6 2006 2011 are inclus si functia de quick shifter, se conecteaza unul din cele 2 fire ale senzorului de quick shifter la pinul 21 al mufei mai mici de la ECU(CDI), al 2-lea fir la masa motocicletei si aveti un quick shifter perfect functional. reglabil la cite milisecunde doriti. Merge orice brand, model de senzor care se instaleaza pe tija schimbatorului de viteze. Uul second se vinde cu cca 100euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz7 Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Unde gasesc stickere pentru un r6 an 2000, set complet, la pret cat de cat rezonabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 (editat) Si eu am R6 05 ... Dupa modul in care mergi poti alege intre CR10EK si 9EK. Mai calde sau mai reci. Daca merge mai sportiv si mai turat alege 10Ek .. Daca mergi mai ... touring .. alege 9EK ... Iridium are scanteia mai "concentrata". Editat Ianuarie 27, 2012 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Salut, din nou Pt r6 2004 specificatiile cauciucului sunt 120 / 60 / 17 iar pe spate 180 / 55 / 17 Pt R6 2006 /2007 cauciucul fata este pe 120 / 70 mai gros, este vreo problema? va atinge aripa daca se pune 120 / 70 pe R6 2004? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Eventual poate o sa iti atinga carenele in partea de jos,la pinten,in momentul franari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Eventual poate o sa iti atinga carenele in partea de jos,la pinten,in momentul franari. Poate, dar nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 eu tocmai mi-am pus pe al meu, si nu face nici o figura, nu atinge nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Perfect, oricum m-am uitat si pe forumul R6, au confirmat si ei ca nu ar fi probleme. Va multumesc! O zi faina in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 am o problema si sunt curios daca a mai patit cineva asa ceva, acuma ceva timp am avut un accident cu motoru, a fost reparat(desfacut motoru) si acuma vad ca antigelu din vasu de expansiune dispare, adica il pierd si imi pica undeva prin fata, undeva de desupra la galerie si n-am depistat cam de unde. a mai patit cineva ceva asemanator? mentionez ca NU raman fara antigel pe circuit inchis dintre motor radiator, dar de cate ori torn in vasu de expansiune se face disparut cu timpu, poate il vad ca pica alteori nu. nu am am probleme sa se incinga motoru din cauza lipsei de solutie dar ma roade pe mine asa sa shitu ca nu pica si ramane acolo unde trebe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clau_c19 Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 am o problema si sunt curios daca a mai patit cineva asa ceva, acuma ceva timp am avut un accident cu motoru, a fost reparat(desfacut motoru) si acuma vad ca antigelu din vasu de expansiune dispare, adica il pierd si imi pica undeva prin fata, undeva de desupra la galerie si n-am depistat cam de unde. a mai patit cineva ceva asemanator? mentionez ca NU raman fara antigel pe circuit inchis dintre motor radiator, dar de cate ori torn in vasu de expansiune se face disparut cu timpu, poate il vad ca pica alteori nu. nu am am probleme sa se incinga motoru din cauza lipsei de solutie dar ma roade pe mine asa sa shitu ca nu pica si ramane acolo unde trebe ce model e??daca e cel cu carburatie atunci uitae la furtunasele care intra in carburatoare cele care vin cu antigel pe ele daca zici ca e deasupra motorului..si poti verifica toate furtunasele alea mici..sper ca am putu fi de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.