guduno Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Vand finala Akrapovic Megaphone pt R6 06-09 folosita 4 luni. Am cutia cu toate componentele cu care vine de la mama ei, inclusiv lipici Akrapovic si manual. Are DB killer detasabil. pret: 170 eur tel: 0721895361 Robert Sal, Cum suna fara silencer? Eu eram in cautare de una, am vazut cateva clipuri pe youtube si nu m-a dat pe spate sunetul, fata de toba stock. Pe viu nu am avut ocazia sa aud una pe R6 pana acum... Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 hmm... fata de stock suna semnificativ mai tare (nu neaparat la relanti); nu are un sunet foarte ascutit si in ture mari la decelerare mai da si niste rateuri. nu stiu cum sa iti explic mai bine, nu cred ca am cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Sal, Cum suna fara silencer? Eu eram in cautare de una, am vazut cateva clipuri pe youtube si nu m-a dat pe spate sunetul, fata de toba stock. Pe viu nu am avut ocazia sa aud una pe R6 pana acum... Ms Ce ai vazut tu pe youtube si nu te-a dat pe spate, probabil era doar slip-on-ul. Nicio toba nu o sa scoata un sunet care sa te dea pe spate daca nu-i scoti catalizatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 p.s. io nu am catalizator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giany Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Uite asa se baga degetelele in soft si dupaia nu mai intelege nimeni ce-a patit motocicleta... Las-o asa cum e de la mama ei!Doar nu crezi k printr-o explicatie pe forum o vei transforma in MotoGP:))))))))) Acele aplicatii se modifica cu sonde de oxigen si cu schimbari majore in motor si subansamble. Sunt folosite pe motoarele de curse atunci cand scade sau creste presiunea atmosferica si doar la nivel inalt. eu intrebasem pt.ca stiu ca aveam urmatoarele valori:C1 0, C2 -2, C3 0, C4 -3 dar nu sunt sigur daca asa erau. Le trecusem la toate 0 nestiind ca trebuiesc notate valorile.cum se revine la setarile de fabrica?Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Ai jucat tetrix pe softul de Yamaha... Deocamdata in Ungaria doar este Dynoul cu 4 senzori de oxigen pe fiecare piston in parte... Dyno capabil sa ti dea valorile exacte ale harii tale!!! Restul e nici macar nimereala. Nu dau indicatii de acest gen k nu sunt Dyno imaginar... Pune valorile initiale daca le mai sti exact si aia e sau du-te si plateste 400 euro ptr aceasta gresala... Cum spuneam: Sunt pe aceste forumuri ptr a (va ajuta) va opri in a face tampenii pe motociclete doar k va spun niste necunoscuti (fara garantie) ce sa va stricati prin motoare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Acolo scrie clar sa pastrezi setarile din fabrica sa le salvezi,am incercat eu ma multe combinatii,nu am simtit nimic nu are treaba cu puterea sunt niste chestii de noxe si tot asa si sunt reglate in functie de climat etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giany Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Ai jucat tetrix pe softul de Yamaha... Deocamdata in Ungaria doar este Dynoul cu 4 senzori de oxigen pe fiecare piston in parte... Dyno capabil sa ti dea valorile exacte ale harii tale!!! Restul e nici macar nimereala. Nu dau indicatii de acest gen k nu sunt Dyno imaginar... Pune valorile initiale daca le mai sti exact si aia e sau du-te si plateste 400 euro ptr aceasta gresala... Cum spuneam: Sunt pe aceste forumuri ptr a (va ajuta) va opri in a face tampenii pe motociclete doar k va spun niste necunoscuti (fara garantie) ce sa va stricati prin motoare!!! Multumesc! Daca eu nu am stiut sper ca celilalti care citesc sa stie sa nu faca ce am facut eu!(notatile) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Salut din nou. Cer o parere de la voi.. Azi m-am trezit ca mica bestie boraste tot antigelul pe furtunasul de langa cric, dupa ceva timp de stat in coloana. Ati patit vreodata ? Fiti mai putin duri, vad cateva persoane care chiar au habar pe aici. Nu vreau sa deranjez.. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Multumesc de sfat, am pus 1/2 antigel - 1/2 apa distilata pana la limita din recipient. N-am inteles de ce azi, au fost zile toride in care nu fierbea asa. Am notat... hepu, thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Iti multumesc din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Deschide (cand e motorul rece) busonul de alimentare radiator si curata-l atat pe el cat si cercurile 2 pe care calca. Daca peste vara n-ai avut probleme atunci cam de acolo e. Mai sunt si alte cauze dar sper sa nu se fi intamplat... Umpli radiatorul si incarci vasul expansiune pana la limita MINIMA!!! Astfel vei putea vedea cand e la 100g cat a urcat in vas fara sa dai din nou pe afara. Practic un motor ce functioneaza normal (al meu) nu incarc vasul expansiune deloc. Sistemul de racire are un gol de lichid totdeauna (dupa prima incalzire) gol care se duce in vas. Atunci cand acesta creste sau dispare total e clar k ceva nu-i place. Motoarele de curse folosesc vas expansiune de 100 ml maxim si un furtun ce trece pe langa bord (transparent) ptr a vedea cand intra in regim gresit. P.S. Uneori e bine sa "tipi" k sa fi auzit... In general incerc sa ajut motoarele sa nu se piarda in gresala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Vand R6 2005 - 2999 EURO sau 13.500 RON valabil pana pe 21.10.2012. Detalii in semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Am luat Hepu G12, ala roz ..sa vedem ce se petrece. M-apuc de umblat la el. Cel de aseara, l-a borat deja pe drum.. Am terminat operatiunea, dar nu aia de care vb mai sus. Deci e voodoo..cred ca exista un spiridus in parcare si care imi face glume de prost gust. E full radiatoru de antigel, in vasul de expansiune (bidonasul ala) sunt ~100 ml ..bai ma lasi? pfff Ma batea gandul sa rad tot lichidu din el si sa bag p-asta de acum. Multumesc inca o data pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 (editat) Pai schimba-l pe tot daca nu ai tot roz/rosu/portocaliu in radiator acum. http://www.bluecol.c...dex.cfm?page=75 Green antifreeze does not mix with long life antifreeze. Never mix the two colours in a cooling system. The organic acids in orange types will cause precipitation of silicates in the green type and corrosion protection is greatly reduced. Asta se intampla daca amesteci antigel albastru sau verde cu antigel portocaliu/rosu/roz OAT. Pana vezi care e cauza pune apa distilata. Poate fi doar capacul radiatorului sau altceva. Dupa ce rezolvi schimba tot antigelul, ca tot ai cumparat. Nu stiu cum e la R6, dar la mine sunt 2 marcaje pe vasul de expansiune. Cel de jos e nivelul la rece. Daca pui peste nivelul ala cu motorul rece o sa-l arunce afara cand se incalzeste. Semul de sus e nivelul la cald. Editat Octombrie 18, 2012 de cristidb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 (editat) Am citit, scrie pe recipient. Urata poza.. Am curatat alea 2 garnituri cum s-a scris mai sus si cele 2 cercuri pe care calca, era mizerie acolo ca la balamuc... gen ca nisipul. E cam de amploare sa-l schimb pe tot acum, sunt la munca..da stiu, sunt mai libertin. Mai vad azi cum se comporta... Editat Octombrie 18, 2012 de SiD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Antigelul ptr moto tau e galben fluorescent (motul-belray) dar e ok si cel auto (doar k nu tine la 125-motul 135 belray) si va creste volumul mai repede putin. Normal merge sicu apa distilata... La curse nu ai voie antigel ci doar apa distilata... Pista curata... Nisipul ala de la valva capacului este de obicei cauza dar trebuia sa cureti cu o carpa si sub garniturile capacului k sa fie treaba completa. Eu curat cu un sprai de curatat frane si iese tot... Atente!!! Multe manuale service sunt cu mici greseli k sa te trimita la service!!! Sa strici si sa te duci la specialisti... Valabil Auto-moto!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 Cateva poze din iesirea de ieri restul,cand le scot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 Antigelul ptr moto tau e galben fluorescent (motul-belray) Bel-Ray MotoChill e albastru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramon29 Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 salut ..... as avea o problema cu luminile la un r6 din 2001 nu am faza lunga si faza scurta, in schimb merg flashurile sigurantele sunt bune, becurile sunt bune, unul din releele de lumini se aude ca merge, celalalt in schimb nu face nimic initial m-am gandit ca e vreun contact oxidat dar nu am rezolvat problema. ma poate ajuta cineva cu un sfat ....sau macar cu un baiat priceput prin bucuresti multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 Releele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramon29 Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 ma intrebi sau imi spui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramon29 Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 nu ...nu am xenon...si am uitat sa precizez ca pozitiile imi merg..asta daca are vreo relevanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 Posibil butonul de pornire a motorului. Cand nu e apasat inchide circuitul farurilor la unele motociclete. Verifica pe schema electrica daca e asa si daca da desfa-l si uita-te acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramon29 Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 la mine era de ajuns sa pun contactul si se aprindeau si faurile, independent de pozitia butonului multumesc oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.