yuk Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 Daca asa va arata...nu va fi urata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 ce bine arata...nu mi-ar fi deloc rusine cu una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 Cica nu apare degraba, probleme cu cash-ul si la Yamaha... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 Cica nu apare degraba, probleme cu cash-ul si la Yamaha... concept=an abstract or general idea inferred or derived from specific instances adica nu inseamna ca va si exista. dupa cum se observa e o poza pe care s-a jucat cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 Conceptul e asta (apropo, am ajuns sa explicam semnificatia cuvintelor in engleza ) Ceea ce apare in filmulet pare destul de real, adica de fabricat si nu doar concept. De altfel, si eu auzisem pe adv parca de reaparitia supertenereului. Asa arata bine, dar mi-e teama ca vom avea pe piata inca un touring cu pretentii de offroader doar datorita aspectului..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 Arata intr-un mare fel. Abia astept sa apara pe piata si sa-i sperie un pic pe BMW cu al lor GS, ca prea nu au avut concurenta ani de zile. Se zvoneste ca va fi lansata la primavara intr-un eveniment special undeva in Maroc sau Africa de Sud. Pe piata la noi nu cred sa apara mai devreme de 2 ani, deci prin 2011. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 E superba ,va mai fi un model reusit din gama motoarelor Yamaha La mai mare !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 Arata foarte "omeneste". Adica nici prea impopotzonata dar nici fara personalitate. Sunt sanse mari sa fie o reusita, mai ales daca o sa fie si mai "subtire" la bani fatza de concurenta, dar asta ramane de vazut. Go Yamaha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PUTZUBIKER Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 Arata foarte "omeneste". Adica nici prea impopotzonata dar nici fara personalitate. Sunt sanse mari sa fie o reusita, mai ales daca o sa fie si mai "subtire" la bani fatza de concurenta, dar asta ramane de vazut.Go Yamaha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 (editat) Vreau. Mesaj completat Am mai gasit aici cateva informatii despre noul model: http://www.youtube.com/watch?v=LFoNqezPe-s Editat Decembrie 25, 2009 de jcdenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 bre, stiu ca s-o mai zis, da io totusi vin si intreb: ce faci cu un motor de 1200 cc ?! adik io pe S10-le meu din 92 am 70 de cai la iesirea din fabrica la 750cc. si ma jur ca am bagat-o prin toate hartoapele, nisip zapada si alte alea. i-am dat si 140 constant pe autostrada si stiu oameni care ii dau mai mult fara jena. intr-adevar, consuma mai mult, da asta este. ideea mea e simpla. daca un motor din generatia 90 face toate astea (si, ma jur, motoru de pe S10 e prajitura) poi atunci un motor de 1200 din generatia 2010 ar trebui sa rupa avioane. e 2 in linie, deci e nervos. si daca o sa reuseasca sa pastreze ca la vechiul motor capacitatea aia nesimtita de a trage de la orice turatie, eu vad un concurent foarte serios pentru contracte cu politia moto rutiera de prin lume. toate peste toate, mi se pare un motor al naibii de mare. dreq, o sa fie catai tractoru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 Eu ma gindesc la faptul ca (poate) o sa mi-l permit peste vreo 10 ani, asa ca nu ma prea entuziasmeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 26, 2009 Autor Share Postat Decembrie 26, 2009 bre, stiu ca s-o mai zis, da io totusi vin si intreb: ce faci cu un motor de 1200 cc ?! adik io pe S10-le meu din 92 am 70 de cai la iesirea din fabrica la 750cc. si ma jur ca am bagat-o prin toate hartoapele, nisip zapada si alte alea. i-am dat si 140 constant pe autostrada si stiu oameni care ii dau mai mult fara jena. intr-adevar, consuma mai mult, da asta este. ideea mea e simpla. daca un motor din generatia 90 face toate astea (si, ma jur, motoru de pe S10 e prajitura) poi atunci un motor de 1200 din generatia 2010 ar trebui sa rupa avioane. e 2 in linie, deci e nervos. si daca o sa reuseasca sa pastreze ca la vechiul motor capacitatea aia nesimtita de a trage de la orice turatie, eu vad un concurent foarte serios pentru contracte cu politia moto rutiera de prin lume. toate peste toate, mi se pare un motor al naibii de mare. dreq, o sa fie catai tractoru. si pe langa toate aste mai sunt si fiabile. Am pipait saua xt660z -ului si as "paria" ca dupa 4-5 ani crapa toata iar pe buretele de dedesupt se va vedea scris... "made in China". Mesaj completat Eu ma gindesc la faptul ca (poate) o sa mi-l permit peste vreo 10 ani, asa ca nu ma prea entuziasmeaza. Ma incadrez la aceeasi categorie, dar m-as bucura daca ar fi japoneza chiar daca e plina de taxe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 (editat) bre, stiu ca s-o mai zis, da io totusi vin si intreb: ce faci cu un motor de 1200 cc ?! adik io pe S10-le meu din 92 am 70 de cai la iesirea din fabrica la 750cc. si ma jur ca am bagat-o prin toate hartoapele, nisip zapada si alte alea. i-am dat si 140 constant pe autostrada si stiu oameni care ii dau mai mult fara jena. intr-adevar, consuma mai mult, da asta este. ideea mea e simpla. daca un motor din generatia 90 face toate astea (si, ma jur, motoru de pe S10 e prajitura) poi atunci un motor de 1200 din generatia 2010 ar trebui sa rupa avioane. e 2 in linie, deci e nervos. si daca o sa reuseasca sa pastreze ca la vechiul motor capacitatea aia nesimtita de a trage de la orice turatie, eu vad un concurent foarte serios pentru contracte cu politia moto rutiera de prin lume. toate peste toate, mi se pare un motor al naibii de mare. dreq, o sa fie catai tractoru. Ai mare dreptate in tot ceeace spui, dar spune-le si fabricantilor!!! Eu am acum un DL650 care la 200kg are cca 67CP. Toate bune si frumoase, mai putin pe autostrada unde peste 140km/h face eforturi si deasemenea la depasiri scurte la urcare pe serpentine, la munte, evident in ambele situatii incarcat si cu pasager, cum merg eu mai mereu. Caut de cativa ani un motor dupa urmatorul "caiet de sarcini". Max 200kg, capacitate motor 800-900cm, cca 85CP, injectie, suspensii lungi (cursa min 150mm), sa comoda pt ambele locuri pt minim 7-800km/zi, rezervor mare (min 22L), consum mic (4-6L/%), autonomie peste 400km cu un plin, faruri duble si eficiente, parbriz mare care sa protejeze bine la vant si ploaie. Din pacate NU exista si nici nu va fi fabricata prea curand. Daca ar fi sa-mi construiesc eu motocicleta din piese as lua motorul si suspensiile de la BMW F800GS si cadrul,rezervorul, saua si farurile de la Suzuki DL650. Asta ca discutia de extra sezon! Sarbatori Fericite si sa vedem ce ne aduce Mosul la anu. Editat Decembrie 27, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 Ai mare dreptate in tot ceeace spui, dar spune-le si fabricantilor!!! Eu am acum un DL650 care la 200kg are cca 67CP. Toate bune si frumoase, mai putin pe autostrada unde peste 140km/h face eforturi si deasemenea la depasiri scurte la urcare pe serpentine, la munte, evident in ambele situatii incarcat si cu pasager, cum merg eu mai mereu. Caut de cativa ani un motor dupa urmatorul "caiet de sarcini". Max 200kg, capacitate motor 800-900cm, cca 85CP, injectie, suspensii lungi (cursa min 150mm), sa comoda pt ambele locuri pt minim 7-800km/zi, rezervor mare (min 22L), consum mic (4-6L/%), autonomie peste 400km cu un plin, faruri duble si eficiente, parbriz mare care sa protejeze bine la vant si ploaie. Din pacate NU exista si nici nu va fi fabricata prea curand. Daca ar fi sa-mi construiesc eu motocicleta din piese as lua motorul si suspensiile de la BMW F800GS si cadrul,rezervorul, saua si farurile de la Suzuki DL650. Asta ca discutia de extra sezon! Sarbatori Fericite si sa vedem ce ne aduce Mosul la anu. bogdan oricum tu te incapatanezi sa nu iei 1200 gs de la bmw care oricat de carcotas ai fi isi face f bine treaba oricum daca yamaha scoate un 1200 va fi un concurent pt gs cand imi expira leasingul adica in 2 ani sper sa fie deja testat noul model de 1200 tennere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 bogdan oricum tu te incapatanezi sa nu iei 1200 gs de la bmwcare oricat de carcotas ai fi isi face f bine treaba oricum daca yamaha scoate un 1200 va fi un concurent pt gs cand imi expira leasingul adica in 2 ani sper sa fie deja testat noul model de 1200 tennere Mai sant 3 cerinte de care am uitat. Racire cu apa, sa nu consume motorul ulei de nou si reviziile sa nu le fac la automobilebavaria. De alegerea variantei de transmisie finala lant/cardan am sacapat. Merge foarte bine si lantul la drum lung, daca-l ungi automat cu ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 (editat) Daca ar fi sa-mi construiesc eu motocicleta din piese as lua motorul si suspensiile de la BMW F800GS si cadrul,rezervorul, saua si farurile de la Suzuki DL650. Asta ca discutia de extra sezon! Sarbatori Fericite si sa vedem ce ne aduce Mosul la anu. Chiar ai putea sa-ti construiesti tu motocicleta asa cum ti-o doresti. Ca sa fim realisti, in loc sa iei rezervorul, saua si farurile de la suzuki, mai bine iei rezervorul (vezi aici), saua (vezi aici) si farurile (vezi aici) de la touratech. Cu ceva cascaval, visul tau e foarte aproape de realitate. Sa-ti aduca Mosul un bilet norocos la loto sau o mostenire de la vreo matusica bogata PS- Care extra sezon??? Eu m-am dat ieri si a fost belea! Editat Decembrie 27, 2009 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 Mai sant 3 cerinte de care am uitat. Racire cu apa, sa nu consume motorul ulei de nou si reviziile sa nu le fac la automobilebavaria. De alegerea variantei de transmisie finala lant/cardan am sacapat. Merge foarte bine si lantul la drum lung, daca-l ungi automat cu ulei. de ce neaparat racire cu apa ma stii f bine cat ma dau in oras vara nu am avut niciodata probleme la iesirea in alpi de anul asta pe centura budapestei mergand cu manuel cu valizele laterale am ridicat nivelul la temp am dat gaz am trecut de balamuc si l.am asteptat cu motorul oprit avantaj geanta centrala decat valize laterale consum ulei 1000 ml la 10000 km si tot din cauza mea ca merg f turat da .....intradevar aici ai lovit bine ......revizii autobavaria sper sa se mai schimbe ceva in bine din 2010 Mesaj completat Sa-ti aduca Mosul un bilet norocos la loto sau o mostenire de la vreo matusica bogata PS- Care extra sezon??? Eu m-am dat ieri si a fost belea! da frate ....si munca NU? numai matusi si LOTO te invidiez pt ieri am zacut prin casa ca idiotul bravo chiar ultima zi de anul asta de alergat calutul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 Chiar ai putea sa-ti construiesti tu motocicleta asa cum ti-o doresti. Ca sa fim realisti, in loc sa iei rezervorul, saua si farurile de la suzuki, mai bine iei rezervorul (vezi aici), saua (vezi aici) si farurile (vezi aici) de la touratech. Cu ceva cascaval, visul tau e foarte aproape de realitate. Sa-ti aduca Mosul un bilet norocos la loto sau o mostenire de la vreo matusica bogata PS- Care extra sezon??? Eu m-am dat ieri si a fost belea! mama angi sunt 2000 de euro accesoriile de care zici. intradevar cu ele transformi f800-ele intr-un tourer adevarat. dar totusi sunt 2000 de euro in plus..... ajungi la pretul lu 1200gsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 Eu ma gindesc la faptul ca (poate) o sa mi-l permit peste vreo 10 ani, asa ca nu ma prea entuziasmeaza. La fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 da frate ....si munca NU?numai matusi si LOTO Uiti ca toti muncim dar nu toti suntem patroni sau cu salarii "nesimtite"..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 Ai mare dreptate in tot ceeace spui, dar spune-le si fabricantilor!!! Eu am acum un DL650 care la 200kg are cca 67CP. Toate bune si frumoase, mai putin pe autostrada unde peste 140km/h face eforturi si deasemenea la depasiri scurte la urcare pe serpentine, la munte, evident in ambele situatii incarcat si cu pasager, cum merg eu mai mereu. Caut de cativa ani un motor dupa urmatorul "caiet de sarcini". Max 200kg, capacitate motor 800-900cm, cca 85CP, injectie, suspensii lungi (cursa min 150mm), sa comoda pt ambele locuri pt minim 7-800km/zi, rezervor mare (min 22L), consum mic (4-6L/%), autonomie peste 400km cu un plin, faruri duble si eficiente, parbriz mare care sa protejeze bine la vant si ploaie. Din pacate NU exista si nici nu va fi fabricata prea curand. Daca ar fi sa-mi construiesc eu motocicleta din piese as lua motorul si suspensiile de la BMW F800GS si cadrul,rezervorul, saua si farurile de la Suzuki DL650. Asta ca discutia de extra sezon! Sarbatori Fericite si sa vedem ce ne aduce Mosul la anu. yamaha tdm 900........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Glad1ator Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 Aici puteti participa la un scurt interviu, in ceea ce priveste preferintele voastre in legatura cu SuperTenere1200. Dureaza aprox 5min. Si poate conteaza. Stie cineva, daca a mai facut vreun producator review-uri de genu'?!?! http://www.yamaha-motor-europe.com/designc...amp;i.user2=ENG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 yamaha tdm 900........ Mai putin in privinta cursei furcii, care nu e deloc peste 15 cm. Daca ajunge la 10 cm culisare. Scuze de off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.