Sari la conținut

SuperTenere 2010


Postări Recomandate

Cum adica intr-adevar, aveai vreo indoiala? :rolleyes:

Pai nici acum nu sant sigur pt ca suma este spusa pe gura nu scrisa intr-o oferta. Chiar cei de la Yamaha nu au putut fi siguri daca pretul de vanzare nu va diferi de cel anuntat cu +/- 100-200 euro. Dar macar este sigur ca TVA-ul este inclus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 746
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Din pacate motorul asta nu mai are nici o legatura cu ceea ce ar trebui sa insemne o motocicleta din clasa Adventure. Ceea ce ma deranjeaza este ca au denumit-o Super Tenere, ori ea nu mai pastreaza nimic din spiritul primelor Tenere-uri (nici macar din al ultimelor, care oricum s-au indepartat destul de mult de acel spirit). Daca o denumeau altfel, nu s-ar fi suparat nimeni, dar asa, Yamaha nu a reusit sa creeze decat o forma fara fond... un fel de fotoliu pe roti vandut ca Adventure. De altfel constat cu parere de rau ca adevaratele motociclete adventure (simple, rezistente, fiabile) sunt din ce in ce mai putine, asa ca aceia dintre noi care inca mai gusta o plimbare pe forestiere adevarate, pe drumuri de caruta, sau care viseaza sa traverseze vreun desert, ar face bine sa isi pastreze batranele XT-uri, Tenere-uri, Africane, DR-uri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Cat despre taxe in Olanda ... mai bine tac :crack:

 

Hai inapoi la noi si dupa ce platesti 4000 euro taxa pe o seria 3 din 97 care in germania costa 2000 de euro ai sa-ti reconsideri opiniile.

Ai uitat de ce ai plecat de aici? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai inapoi la noi si dupa ce platesti 4000 euro taxa pe o seria 3 din 97 care in germania costa 2000 de euro ai sa-ti reconsideri opiniile.

Ai uitat de ce ai plecat de aici? :crack:

 

Omul vorbea de inmatricularea autovehiculelor noi. Cine stie cat costa in Olanda de inmatriculat ceva vechi de 15 ani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai inapoi la noi si dupa ce platesti 4000 euro taxa pe o seria 3 din 97 care in germania costa 2000 de euro ai sa-ti reconsideri opiniile.

Ai uitat de ce ai plecat de aici? :crack:

In Olanda taxa asta este 4682 EUR. Pentru un serie 3 (sa zicem un 316i) taxa este 6731 EUR. Daca e diesel adauga la toate astea inca 50%. Avantajele sunt totusi aici,la preturile astea nu vezi atatia manelisti (sunt si aici cu tona) cu suvuri si alte smecherii.

Taxa de prima inmatriculare la o motoreta noua costa cam 1500-1900 EUR,depinde de model. Pentru una veche poate ajunge si la 200 EUR.

Te las pe tine sa faci calculul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-au sunat astazi de la Yamaha. Avans 10%, termen de livrare 15 iunie-1iulie, pret 14400 euro pt comenzile date acum pt exemplarele First Edition. Daca scadem cutiile, cricul central, protectia farului si cava maruntisuri, adica cca 1500 euro motorul ar costa cca 12900 euro, care mi se pare un pret foarte bun. Dotarile First Edition se pare ca vor fi optionale de la anul. Celor interesati bafta la cumparare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa apara cat mai repede si sa scoata si Honnda o noua Africa Twin ca sa mi pot permite un GS Adv la mana a doua :) , fara concurenta nu scad preturile astea....

pai Transalpu 700 ce-i?

Probabil ca Honda si Yamaha nu mai vor "sa-si prinda mintea" cu KTM pe la 600-1000 si au mobre "cuminti" ... dar parca stau bine pe la 450 cu "nebunele"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surpriza ar fi sa scoata la anu' si Honda un Varadero 1200, iar Suzuki V-Strom 1200 DL. Poate prind curaj privind la Yamaha. Atunci sa vezi concurenta si zgarieturi pe ochi la BMW. :wacko:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti de groaza!!! Eu o zic la plezneala si tu scoti repede pozele. Daca iese Honda, va fi racheta. 4V? Asa ceva nu s-a mai vazut pe un enduro-turing. Vin vremuri noi. Cred ca-mi trebuie un abonament la sala. Motoarele se transforma-n tancuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai orice impatimit de enduro-touring are cont pe http://www.advrider.com/, Mecca calatorilor pe doua roti.

 

Motoarele V4 de la Honda au in spate aura fiabilitatii, consacrata de VFR 750. V4 e mai compact ca un 4 in linie si mult mai liniar in functionare decat un V2. E interesant daca se va fabrica un Adventure cu un astfel de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozele alea nu sunt decat niste CG-uri destul de nereusite. Prina e o combinatie dintre Pan European si un VFR si ultima... e chair odioasa: nas si roti de GSA, restul de Varadero. Imagini decupate de ici si puse colo... nimic mai mult. Mai avem de asteptat raspunsul concurentei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozele alea nu sunt decat niste CG-uri destul de nereusite. Prina e o combinatie dintre Pan European si un VFR si ultima... e chair odioasa: nas si roti de GSA, restul de Varadero. Imagini decupate de ici si puse colo... nimic mai mult. Mai avem de asteptat raspunsul concurentei.

 

De obicei CGi-urile astea au in spate niste zvonuri si se fac la comanda (de ex Motorrad Germania obtine informatii in exclusivitate de la un insider Honda, dupa care comanda unui photoshopist sa ilustreze ideea, pornind de la niste coordonate). Sunt si exceptii, precum Oberdan Bezzi care deseneaza orice ii trece prin cap, din pasiune. ideea unui Varadero V4 a aparut prin mai multe locuri sub mai multe forme.

 

2179.jpg

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

una peste alta, eu nu reusesc sub nicio forma sa inteleg "nevoia" asta de motoare din ce in ce mai mari

800-1000 cm si 2 cil sunt mai mult decat suficienti pentru un enduro-touring..........de fapt, cel putin din punctul meu de vedere, 1000 de cm sunt mai mult decat suficienti pentru orice fel de motocicleta

faza asta cu chestii cat mai mari este o tampenie tipic americana care, din pacate, se pare ca incepe sa prinda si in EU :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba dar nimeni nu a auzit de fuel consumption si ca se termina petrolul...toti scot motoare care costa mai mult decat masinile :bounce:) si consuma la fel....oare voi traii sa vad si eu un motor de 700cc pe cardan care sa consume 3 ?

 

spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti de groaza!!! Eu o zic la plezneala si tu scoti repede pozele. Daca iese Honda, va fi racheta. 4V? Asa ceva nu s-a mai vazut pe un enduro-turing. Vin vremuri noi. Cred ca-mi trebuie un abonament la sala. Motoarele se transforma-n tancuri.

cre'ca is tot mai multi de aia care au putza mica si burta mare si vor sa compenseze "problema" cu obecte din categoria Q7, ML ... :P .Tarile civilizate (Danemarca) au pus taxe pe masura nesimtirii. Incepe si la noi - Porsche Cayene - impozit la SB ...3600lei/an :bounce:

Daca ar scoate un ATV pe sasiu de Toyota Landcruiser cu siguranta s-ar gasi cumparatori.

...Persoanele de fatza se exclud ! :)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cre'ca is tot mai multi de aia care au putza mica si burta mare si vor sa compenseze "problema" cu obecte din categoria Q7, ML ... :P .Tarile civilizate (Danemarca) au pus taxe pe masura nesimtirii. Incepe si la noi - Porsche Cayene - impozit la SB ...3600lei/an :bounce:

Daca ar scoate un ATV pe sasiu de Toyota Landcruiser cu siguranta s-ar gasi cumparatori.

...Persoanele de fatza se exclud ! :)

Ai dreptate intr-un fel, dar motorul enduro-turing visat de multi, inclusiv de mine, nu se mai fabrica. Si inca o data trebuie sa o spun, toata prostia a plecat de la boxerul BMW care la vremea cand a iesit pe enduro-turing nu putea scoate 100CP decat la 1200. Acum cifra 1200 este tabu. Ori ai 1200 la motor ori nu existi ca fabricant. Iar noi clientii ce sa cumparam? Ce gasim in magazine. Daca Suzuki scoate DL 800 il cumpar cu ochii inchisi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate intr-un fel, dar motorul enduro-turing visat de multi, inclusiv de mine, nu se mai fabrica. Si inca o data trebuie sa o spun, toata prostia a plecat de la boxerul BMW care la vremea cand a iesit pe enduro-turing nu putea scoate 100CP decat la 1200. Acum cifra 1200 este tabu. Ori ai 1200 la motor ori nu existi ca fabricant. Iar noi clientii ce sa cumparam? Ce gasim in magazine. Daca Suzuki scoate DL 800 il cumpar cu ochii inchisi.

+ cardanul ... putere la turatie joasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...