ovidius Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 El le face bine, dar lucreaza numai cu burete la interior si cu vinilin(bun dealtfel) la exterior.Marile firme, gen Corbin lucreaza cu gel, cu materiale perforate antiperspirante, cu piele de cea mai buna calitate, pot pune la cerere si rezistente de incalzire. De aia si costa o gramada de bani, un set de sei la Corbin de pilda poate costa si 1000 usd. ok, ai idee de unde se poate procura gelul ? ma intereseaza sa refac seaua motocicletei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Am vazut in ikea niste perne din spuma vascoelastica sau "burete cu memorie" cam 45 ron bucata si cred ca ajunge pentru 2 sei. Mi se pare mai potrivita pentru ca ia exact forma curului si distribuie presiunea egal. A sa ma apunc in iarna de o sea custom cu un astfel de burete dar peste care o sa pun si o rezistenta electrica pentru incalzire. deocamdata caut pe net o sea distrusa si mai ieftina ca sa nu o stric pe asta originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 mielu' e sfant. am facut alpii calare pe miel. stiu ca arata ca dracu' btw, o dadeam mai la dos in public. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 14, 2010 Autor Share Postat August 14, 2010 Daca era blana d-aia de astrahan, era si mai belea Misto deflectoarele alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Eu voi incerca sa injectez o punga de gheata cu silicon sanitar, il las la uscat isi sunt curios de ce va iesi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumushummus Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Buretele ala cu memorie e bunicel , dar eu m-am jucat cu el demult si dupa o vreme se facea prafos si casabil... Mielu-i miel.... nasule si zafu la zazen e mai bun cu lana de miel! de silicon sa ne povestesti sa vedem ce iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 (editat) Gelul acela are proprietati speciale, si puteri supranaturale, pe care buretele sau balada mioritzei nu le pot invinge... Sa redevin serios. Pentru ca lucrez 2 saptamani pe luna intr-un loc unde vibratiile nu de opresc niciodata, cunosc bine proprietatile gelului si defectele lui. Este un foarte bun absorbant de socuri, de aceea il folosesc si cei de la Mythbusters pentru paupsa aceea a lor, si cei din industria de arme pentru testarea noilor tipuri de cartuse. Noua ne-au adus niste perne antivibratii pe care le punem pe scaune, pentru protectie. Banuiesc ca se gasesc si pe la magazine unde au produse pentru protectia muncii. Dar cred ca varianta cea mai simpla e sa cautati pe youtube "how to make balistic gel", si o sa vedeti acolo compozitia si modul de fabricare. Nu am incercat personal, dar banuiesc ca nu e greu de facut, daca ai toate ingredientele. Inca o smecherie... Durerile de fund la drum lung sunt provocate de vibratii si de socuruile care se transmit prin sa. Degeaba seaua este moale, daca ai amortizoare care sunt prea tari. De aceea e bine ca amortizorul spate sa fie reglat mereu, in functie de incarcatura motocicletei. Grija mare la forma pe care o dati seii. Daca faceti un mulaj perfect dupa posteriorul vostru, in pozitia in care stati pe moto, o sa aveti probleme atunci cand stati cu picioarele jos, din cauza buzei care se face pe margine. Deci forma aceea de scoica nu e tocmai indicata, mai ales la motocicletele inalte, de tip enduro-touring. Alta problema sunt cusaturile, cu cat sunt mai putine, cu atat mai buna o sa fie seaua. Oricat de reusita si de bine izolata o sa fie, intr-o zi tot o sa intre apa in ea, si dureaza o vesnicie pana se usuca. Cam atat am avut de spus. Acum aruncati cu pietre in mine... http://www.myscienceproject.org/gelatin.html http://www.ehow.com/how_6000385_make-ballistics-gel.html p.s. Nu vreau sa fac reclama nasoala tipului, dar cel despre care spuneati ca face sei la comanda, mi se pare cam carpaci, si cam neserios. Un amic a facut o sea la el, l-a tinut mai bine de o luna si jumatate, si arata tare nasol, mai ales la cusaturi... Iar vinilinul folosit mi se pare de proasta calitate. Editat August 18, 2010 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 19, 2010 Admin Share Postat August 19, 2010 Inca ceva aflat de la un mobrist batran:la drum lung mergeti fara chiloti pe voi , sau daca o faceti aveti grija sa fie boxeri. Explicatia? In timp dungile lenjeriei impiedica circulatia, apar furnicaturile si deranjul! De incercat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 19, 2010 Autor Share Postat August 19, 2010 Eu am facut asta si dupa ce m-am ridicat in scarite de cateva ori si m-am asezat pe oo, mi-a trecut ideea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Inca ceva aflat de la un mobrist batran:la drum lung mergeti fara chiloti pe voi , sau daca o faceti aveti grija sa fie boxeri.Explicatia? In timp dungile lenjeriei impiedica circulatia, apar furnicaturile si deranjul! De incercat.. Pantaloni de ciclism cu bazon mi se par beton, nici nu tin de cald din cz de material din care-s facuti si tin si treburile adunate si moale sub ele da' cu astia problem e ca n-am decat cu bretele si e nasol rau cand opresti la boschet. Schimbarea pozitiei pe sa, schimbarea pozitiei picioarelor pe scarite, mers in picioare din cand in cand, sa care sa permita mutat inainte / inapoi in caz ca mergi fara pasager mi se par idei bune... eu nu inteleg seile astea custom de te ingroapa intr-o singura pozitie ( gen Corbin, Topsellerie si de genul ) - mi se par ok pt distanta scurta dar la drum lung e nasol. La fel, o sa care pare moale initial, dupe cateva ore te rupe. Mai tare initial e mai comoda pe termen lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Inca un sfat de la un mobrist mai tanar. Daca mergeti fara chilotzi, si pantaloni ceva mai lejeri din punct de vedere al materialului, sub nici o forma sa nu va puna draku sa intrati in grau sau alte cereale care mai cresc pe campii... M-am scarpinat la outze tot drumul de intoarcere spre casa de la Lugoj - Sibiu - Transfagarasan - Valenii de Munte... pe la Sibiu se uita lumea la mine ca la avioane cand ma vedea in mijlocul orasului, cu mana in pantaloni ca Al Bundy, mangaindu-mi outzele. Firele acelea de la spice se infig in material, si tare greu se scot... Dar pana ies, iti fac rana... Aaaa... Si pe Transfagarasan e jale mare daca mergi fara, mai ales spre seara sau dimineatza... E curent de amperaj mare... Oricum, cea mai nasoala situatie e atunci cand te oparesti din cauza caldurii... De aceea e bine sa faceti pauze dese, sa se raceasca instalatia, sau din cand in cand, in functie de motor, sa mergeti in picioare, stand in scarite. Nu sunt adeptul fitzelor, si a accesoriilor scumpe. Dar o sea buna, de firma, schimba total datele problemei, si nu mi se pare un moft, daca faci multi kilometrii pe moto. Si parerea mea e ca e mai bine sa iei de la firme consacrate decat sa te apuci sa iti strici seaua originala, care si ea la randul ei a fost destul de bine studiata de proiectanti. De aceea Touratech nu face tot felul de sei care sa arate ca fotoliul din sufragerie. Ei respecta designul original, insa materialele pe care le folosesc fac diferenta... Daca a auzit cineva de o sea de Africa Twin RD04 de la Touratech de vanzare, sa imi dea de veste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 E cu dus si-n tors, treaba cu seile originale modificate. La F650 saua mi-a modificat-o Darian cum l-a dus capul si a iesit perfect. Un pic mai lata, un pic mai rotunjita si un pic mai moale. Rezultatul o sa mult mai frumoasa si mult mai comoda decat cea originala. Un prieten la Kawasaki Z7 la sfatul meu a facut acelasi lucru tot la Darian. De data asta a iesit o sea gen Corbin cu cusaturi tivite si mulata pe posterior. Amicul foarte multumit dupa ce s-a intors din concediu. Mult mai comoda la drum lung. Nu zic ca nu poti strica o sa umbland la ea fara experienta, dar nici seile originale nu sunt intotdeauna cea mai buna solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 a murit topicul asta ? ceva idei de sei manufacturate sau metode, materiale folosite nu aveti? sunt fooaaarte interesat":D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Ti s a recomandat cel mai bun meserias in domeniu, ai retineri sa apelezi la el? (Dan din Timisoara) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Recomand Moto Dan@ din TM, pt sei si interiore de casca. Super profesionist si materiale dedicate de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 si eu recomand moto dan , asta dupa ce l-am incercat pe darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 cred ca are ala o lista de asteptare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 (editat) Inca ceva aflat de la un mobrist batran:la drum lung mergeti fara chiloti pe voi , sau daca o faceti aveti grija sa fie boxeri. Explicatia? In timp dungile lenjeriei impiedica circulatia, apar furnicaturile si deranjul! De incercat.. Tanga e ok? mielu' e sfant. am facut alpii calare pe miel. stiu ca arata ca dracu' btw, o dadeam mai la dos in public. Fain motor,faina blana..... Editat Decembrie 18, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 cred ca are ala o lista de asteptare ... Vezi tu, asta e capitalismul, piata libera, concurenta: cel bun lucreaza si castiga, iar cel care lasa de dorit din diverse motove va disparea. Si asa e normal, nu aberatiile pe care le suportam in tara asta de zeci de ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 si eu recomand moto dan , asta dupa ce l-am incercat pe darian Poti sa-mi dai nr.de telefon al lui Dan?Din ce vad in poza pare profi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Poti sa-mi dai nr.de telefon al lui Dan?Din ce vad in poza pare profi.... 0761326424 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bea2000 Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Am apelat si eu la serviciile lui Moto Dan@ din TM, vazand postarile voastre si sunt foarte multumita. Saua a iesit foarte misto, iar omul a fost de nota 20. Nu am fost nevoita sa astept, mi-a retapitat-o intr-o zi. Jos palaria, man! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.