Carturaru' Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 eu am patit ceva mai straniu, am schimbat uleiul si filtrul iar acum ralanti-ul sta undeva la 6-700 rpm si da sa moara... vreo idee? Nu s-a umblat kla surubul de reglaj de nicio culoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 retractez cele de mai sus, m-am prins ca atunci cand am scos capacul la pinionul de atac am deranjat surubul de idle speed, deci nu are treaba schimbul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) Oricum de obicei cand schimbi filtru trebuie refacute reglajele si sincronizarea, chiar daca dai sau nu din greseala peste ce nu trebuie Tocmai am schimbat uleiul la CBR am bagat Motorex, sa vedem ce zice cu timpul. GPXul a trecut la Motul dar se pare ca nu-i prieste, astfel ca ori va trece inapoi pe Putoline ori va primi Castrol. Ori la bal, ori la..bal Editat Iunie 9, 2009 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 SCHUMOTO e unic importator MOTOREX (vezi site-ul oficial - http://www.motorex.com/index.cfm/fuseactio...140/kategorie/1 ) si se lucreaza cu retea de dealeri din toata tara Nu se lucreaza cu (,) clienti finali. OnTopic Pe topicul GS-istilor au scris o gramada de posesori actuali si fosti (inclusiv subsemnatul) ca vara merg/au mers cu 15w50 semi-sintetic si iarna cu 10w40 semisintetic. Marca e mai putin importanta, conteaza sa pui tipul de ulei potrivit si indicativiul potrivit. Ca asa apar apoi miturile urbane cum ca uleiul X sau Y e prost, nu ca de fapt proprietarul a pus indicativul nepotrivit pentru sezon/climat/stil de mers/tip de motor. pe cuvatul tau ? ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 userul "the breaker" vinde motorex.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 pe cuvatul tau ? ... Elvetia nefiind in UE, orice marfa se importa din respectiva tara(vama, etc). Daca ai vrut sa specifici altceva, poate la postul urmator reusesti sa fii mai explicit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Cu spuneam, nu stiu daca ei sunt importatori sau ce or fi, dar eu Motorexul pentru CBR de la My moto din Cotroceni l-am luat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) Oricum de obicei cand schimbi filtru trebuie refacute reglajele si sincronizarea, chiar daca dai sau nu din greseala peste ce nu trebuie Tocmai am schimbat uleiul la CBR am bagat Motorex, sa vedem ce zice cu timpul. GPXul a trecut la Motul dar se pare ca nu-i prieste, astfel ca ori va trece inapoi pe Putoline ori va primi Castrol. Ori la bal, ori la..bal Ce legătură are filtrul de ulei cu reglajele Âşi/sau cu sincronizarea????????? Tu chiar te ambiționezi aiurea în a nu sta la cratiță. Ce-ar fi să încerci să fierbi o ciorbă de potroace decât să aberezi în călduri pe forum? Ce zici, reuÂşeÂşti cu potroacele?????? Editat Iunie 11, 2009 de mariion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Are si e foarte simplu. Ma gandisem ca omul s-a referit la faptul ca a schimbat filtrul de aer...pe langa schimbul de ulei. E logic acum?? Auzi dar tu alta treaba mai buna nu ai decat sa ma injuri pe mine?Chiar nu ai??? Si la 2 noaptea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 poate ii place de tine si nu stie cum sa iti atraga atentia..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 sa gandit careva ca ........zdranganitul aparut dupa schimbul de ulei anunta vreo probema la motor care pe viitor va provoca probleme ..............eu folosesc Motul ( in special 5001 si 7100 ) si am toata increderea ca e bun ..........si asta nu din cauza ca sunt gama de produse de top ci din experienta cu aceasta marca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 si mai aberam un pic 1. cand uleiul este nou este mai subtire (WTF) 2. aia au reclama mai multa si cercetare oha (REALY ? si costa si cu 2e/l mai mult) 3 hai sa ne mai certam un pic pe ce ulei este mai bun. 4 hai cu show la 2.00AM 5 a mea mananca mult ulei (ce legatura are) On Salut, Azi am facut schimbul de ulei si de filtru de ulei. Am pus Motul 5100 10w40 semisintetic(asta recomanda producatorul [vascozitate nu firma] are aceleasi caracteristici poate trebuie sa pui mineral). Acum a aparut o bataie la motor ce se aude la ralanti si nu stiu ce sa fac... Imi aduc aminte ca au fost mai multe persoane care au patit acelasi lucru cu Motul si au schimbat marca, punand Motorex sau alte marci de ulei, iar odata cu asta au disparut problemele. Pareri? Ce ulei ai avut inainte, poate ai avut 15-50 10-50 acela fiind mai gros llubrefia mai bine partile acelea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Daca ai bataie la motor du-te la mecanic, nu sta ca mine pana te lasa motorul in drum. Cine stie pe unde te lasa si cine stie cum te lasa..poate se buseste motorul (nu motocicleta) cu totul...Doamne fereste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Si eu zic ca Motul este un ulei foarte bun. Detin un CBR 600 F cu 105000 km reali. Dupa 6000 de km il dau jos aproape galben. Mai am si un Drz 400 S la care tot Motul 5100 bag, asta clantane putin dar astea asa sunt. Deci despre batai pot sa spun ca depinde de marca si tipul motorului. Luati-va Honda si vedeti ca motorul suna altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Salut, in foarte scurt timp fac si eu schimbul de ulei la mobra mea (Honda Deauville 650) si vreau sa stiu ce hram poarta uleiul Motul , despre care am citit niste lucruri nasoale pe alt topic. Am inteles ca-i scump si prost. Daca gresesc le cer scuze celor de la Motul , daca nu gresesc , caut un ulei de care sa nu-mi fie frica ca-i dauneaza motorasului. Voi ce ziceti sa bag ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Cred ca raspunsul ar trebui sa il posteze un inginer petro-chimist nu 3 useri care au pus si nu li s-a stricat motorul. Intelegi unde bat eu... Dar ca sa iti rapsund la intrebare, Da este un ulei bun. Stiu asta de la un petro-chimist care lucreaza pentru Gulf Western Oils si jobul lui este sa testeze uleiuri diferite. Fiind motociclist ... a pus mana si pe motul. Mi-a mai recomandat Castrol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Totusi ar fi interesant de auzit o parere vis-a-vis de MOTUL "de Romania".... eu pana acum nu am auzit despre el decat ca este cam scump la ce stie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 (editat) Am 21k km cu Intruderul si numai Motul am folosit 5100 sau 7100 10w40,niciodata nu am bagat 300v competition,la turatia V-ului nu se merita banii.Sunt multumit de Motul !am mai folosit si la celelante japoneze=Ok PS:cel mai mult conteaza exploatarea oricarui motor,daca esti "terminator 1"poti sa pui si ulei de masline extravirgin si tot incepe sa bata sau alte alea.Acu 20 ani erau mult mai slabe uleiurile dar totusi mergeau japonezele fara pb ! Editat Martie 5, 2010 de ALEX-CRUISER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Motul e la fel de scump si in alte parti, nu numai in Romania. E scump si in Cehia, preturile sunt aproximativ la fel. Discutiile despre cat de bun e un ulei.. sunt de acord cu Baiazid, nici unul dintre noi nu este in masura sa judece, decat daca lucram in domeniu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Treaba cu uleiul s-a mai discutat si s-a terminat in coada de peste. Unii se plang de Motul dar un prieten a mers numai cu Motul si e foarte multumit asa ca nu stii ce sa mai crezi. Eu folosesc Castrol, altii merg cu Repsol, altii cu Fuchs Silkolene, altii cu Mobil si in toate cazurile exista pareri pro si contra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 am folosit Motul 2t zeci de sticle...face banii. la 4t nu am experienta, dar presupun ca nici o firma serioasa nu mai face uleiuri slab calitative,deja daca e semi sau sintetic si respecta standardele Api nu ai de ce sa-ti faci griji... la Motul sunt doua mituri negative: -se arde,asa mi s-a spus de un mecanic -bate distributia, asta am citit pe forum aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 baga Agip moto ca-i eftin si are specificatii pe spate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Am zis ca am Honda Deauville 650 cc , deci nu SS sau altceva. Si merg mai mult subturat decit forja , ca sint batrin si tirselos. Deci , merge Motul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 LIL, baga ce viscositate e scris acolo in manualul motocicletei si gata. Prea putin conteaza marca.. Marca de ulei e si ca marca de motociclete.. Honda'i mai buna, ba nu Suzuki, ba nu.. yamaha... never ending story Asa e si cu uleiurile.. orice marca de top (sau nu) e buna. In primul si-n primul rand la un motor conteaza sa fie vascozitatea blaW - bla si SA FIE (ulei in motor)! Mai poti adauga sa fie si JASO - MA si gata. Orice ulei cu indicativ JASO MA cica e bun la motociclete 4T cu ambreiaj umed. Uite parerea mea de iuzar proprie si personala: Mie nu-mi place cum suna "Motul" - ma enerveaza numele, ambalajele, tot. N-am luat niciodata Motul, nu vreau Motul.. peste tot Motul. Nu vreau. Te ajuta cu ceva parera asta? Daca sunt eu cre.tin rezulta ca nu e bun Motul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Discutand despre uleiurile renumite, cu certificari bune (atentie la asta mereu) exista o expresie: Nu exista ulei prost ci doar utilizatori care pun indicativul/tipul gresit, neluand in calcul uzura, stilul de mers, conditiile de drum, anotimpurile si clima Restul e can-can Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.