cooldeep Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 ampermetru de pe el nu are nimic de a face cu realitatea. Cand scrie ca incarca cu 4 dabia incarca cu 2 in realitate. Pe modulul low incarca cam cu 0,8 A, iar pe masura ce creste voltaju in baterie scade si curentu care tinde spre 0. Singura problema e ca nu e foarte inteligent, iar cand ajunge la 0 si pui voltmetru vezi cum creste voltaju chiar pana la 15V si se incalzeste bateria. Daca il folosesti pe high pe baterie de masina si ai capacele deschise la baterie incarcata vezi efectiv cum fierbe electrolitu. Teoria zice ca incarcarea la acumulatori se face cu a 10 parte din cat scrie pe ea. Deci teoretic la cei 6 Ah ai tai ar trebui sa incarci cu 0,6. Personal am incarcat baterie de 8Ah cu incarcatoru asta si am masurat 0,8 A pe incarcare, deci nu mi-am facut probleme. Sunt convins totusi ca pe motor acumulatoru se incarca cu mult mai mult decat a zecea parte din capacitate deci raspunsu e, incarca linistit si ori verifici cu un voltmetru cand e incarcat la maxim, ori decuplezi cand a ajuns la 0. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Iati un redresor inteligent, eventual cauta la LIdl cand baga la oferta asta Bosh e de pe vremea bunicii, de exemplu si redresorul de la Lidl baga 0,8 A dar taie incarcarea peste 14,2V, dupa care intra-n regim de intretinere, nu ai sanse sa fierbi bateria. Teoria zice ca incarcarea la acumulatori se face cu a 10 parte din cat scrie pe ea. Deci teoretic la cei 6 Ah ai tai ar trebui sa incarci cu 0,6. Personal am incarcat baterie de 8Ah cu incarcatoru asta si am masurat 0,8 A pe incarcare, deci nu mi-am facut probleme. Sunt convins totusi ca pe motor acumulatoru se incarca cu mult mai mult decat a zecea parte din capacitate deci raspunsu e, incarca linistit si ori verifici cu un voltmetru cand e incarcat la maxim, ori decuplezi cand a ajuns la 0. Dar pe motor nu-i permite sa se duca-n 15v, nu fierbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Salut, Exact cu spune in instructiuni incarcarcatorul este echipat cu un ampermetru care are o valoare maxima de 12 A pentru un acumulator total descarcat, teoretic pentru valoarea de 10% din capacitatea unui acumulator, deci se poate utiliza pentru un acumulator auto de 120 Ah. Spun teoretic, practic se intampla altceva.... Curentul de incarcare in cazul acestui incarcator scade pe masura ce acumulatorul se incarca, iar tensiunea la borne creste, in final ramane stabila, semn ca incarcarea este finalizata. Pe motor tensiunea la borne acumulatorului este in jurul valorii de 14, 5 V, stabilizata de catre RRT, 15 V este la limita superioara, nu este indicat mai ales in cazul acumulatorilor fara intretinere/AGM. Cum spuneam mai sus, in practica fenomenul este altul, chiar producatorul indica un curent de incarcare de 8 A, nu va ajunge la 10% din capacitate, chiar daca ai un acumulator de 112 Ah, cum prezinta pentru valoarea maxima. Si ca sa fiu mai explicit, in cele 6 foto demonstatie practica personala, se poate vedea evolutia curentului de incarcare si a tensiunii la borne pentru un acumulator auto(64Ah), descarcat sub limita de avarie !! Teoretic ar fi trebuit sa absoarba 6,4 A ( 10% din capacitate), dar nu depaseste 4,19 A in prima etapa, dupa aceea curentul scade si tensiunea creste, pe masura ce acumulatorul se incarca. Poti utiliza incarcatorul pe valoarea low, acumulatorul se va incarca cu o valoare de cel mult 10% din capacitate. Monteaza un voltmetru la bornele acumulatorului, cand tensiunea ramane constanta pentru un interval de 2 ore, incarcare este finalizata la AGM. Daca ai un acumulatoru cu intretinere, se desfac capacele si cand se observa bule in electrolit, se stopeaza incarcarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 valach, am si eu un redresor ca ala, nu-l pune pe bateria moto baga mult peste 15 V si-ti strica bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Becule, ti-ai cumparat redresor inaintea motocicletei...hai vorbesti serios, sau tu esti ca taranul gospodar, isi face vara sanie..Ne descarci o foto cu redresorul si mutra ta aia palida langa el.... lol, ce trolaj ieftin a la targoviste..... dau lectii de trolling , strange-ti cateva salarii si vb pana atunci vezi ca ti se strange materialul de statuie, ai face bine totusi sa nu mai mananci din el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 lol, ce trolaj ieftin a la targoviste..... dau lectii de trolling , strange-ti cateva salarii si vb pana atunci vezi ca ti se strange materialul de statuie, ai face bine totusi sa nu mai mananci din el Uite ca si recunosti ca aici esti pe primul loc, la capitolul moto esti ,, apa de ploaie,,...hai, nu vrei sa-ti pui mutra, ce faci..conduci pe Internet motociclete...te-ai bagat la grupa pregatitoare cu jocuri moto. Hai Becule, curaj pune o foto cu tine si motocicleta...demonstraza cu nu esti numai trolici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Uite ca si recunosti ca aici esti pe primul loc, la capitolul moto esti ,, apa de ploaie,,...hai, nu vrei sa-ti pui mutra, ce faci..conduci pe Internet motociclete...te-ai bagat la grupa pregatitoare cu jocuri moto. Hai Becule, curaj pune o foto cu tine si motocicleta...demonstraza cu nu esti numai trolici... daca ti-ai da seama cat de penibil esti n-ai mai intra pe forumul asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 daca ti-ai da seama cat de penibil esti n-ai mai intra pe forumul asta.... Vezi ca in final un ratat de 2 lei, ti-am spus-o mai de mult, te agati de unul si de altul pe forum.................eu cand intru, am si rezultate pentru oamenii seriosi si cu bunul simt, useri care stiu ce vor, tot respectul pentru ei! .....cu cei de genul trolici ca TINE, am o alta masura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 (editat) Salut, mi-am comandat deja un redresor de pe Louis: ProCharger, sper sa fie in regula, in orice caz sunt convins ca o sa faca o treaba mai buna decat cel ce il am acum. Battmax-ul l-am achizitionat acum multi ani, intr-adevar, din Praktiker, asa pe fuga.. murise bateria la motorul ce il aveam atunci si aveam nevoie de un redresor. L-am luat fara sa ma documentez prea mult. Intre timp am schimbat deja cateva baterii, asa ca vreau sa identific problema pentru care un acumulator nu ma tine mai mult de 1-2 ani (desi am avut grija sa nu fie descarcate din cauza alarmei, iar pe timp de iarna le-am luat in casa si le-am incarcat la fiecare 2 sapt), cred ca si redresorul are partea lui de vina. Am verificat incarcarea la motocicleta de mai multe ori pe an si este in regula. Ca fapt divers, pot spune ca Varta a fost cea mai proasta baterie ce am avut-o pana in acest moment, insa sunt surprins de o pocnitoare de VoltOn iYTX7L-BS ce o am de la inceputul lui 2013 si, desi am incarcat-o numai cu redresorul Bosch, ce se pare ca nu e prea recomandat, are deja 2 ani de utilizare si inca mai tine, dar da semne de oboseala » Post actualizat in 10 Apr 2015 07:02 Iati un redresor inteligent, eventual cauta la LIdl cand baga la oferta asta Bosh e de pe vremea bunicii Am luat in considerare si modelul comercializat de Lidl, insa, sincer, nu exista magazin in Romania care ma dispera mai tare decat Lidl si nu am chef sa alerg dupa "ofertele" lor. Mai exact aduc 2-3 bucati in magazin, se inghesuie romanii de la ora 7 sa prinda si ei ceva, iar fraierii se tot plimba prin oras de la un magazin la altul in speranta ca au noroc si poate inca mai e disponibil produsul pe undeva. Nu mersi! In plus, feedback-ul ce l-am gasit pe net legat de redresorul acela Ultimate Speed nu e fantastic, la noi insa toata lumea e multumita, probabil datorita pretului mic. PS. desi e vechi Bosch-ul e in stare foarte buna si isi face treaba, il voi tine pt bateria auto Editat Aprilie 10, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Folosesc cu succes http://oxfordmoto.ro/cumpara/incarcator-acumulatori-oximiser-900-aniversar-eu-141 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Salutare. Am luat o baterie Yuasa 12v 16Ah de pe net dar goala,fara lichid in ea,nu,nu e pe gel a venit cu electrolit separat in sticla. Acum eu ce fac cu ea,torn lichidul in ea pun bateria pe mobra si dau cheie sau trebuie sa o "formatez" ca n-as vrea sa o stric de noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Pai nu scrie in instructiunile din cutie? Scoti dopurile de sus si dopul din lateral, unde vine furtunul, pui acidul in mod egal in fiecare compartiment si o lasi asa 45-60 min. Daca ai aparat de masura, masori tesiunea la borne. Dupa aia ori o pui pe redresor (asa zice lumea), ori pe mobra. evident, dupa ce i-ai pus dopurile la loc, iar la montajul pe mobra si furtunul din lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Salut, Am mai scris pe la pagina 75, un caz la fel ca al tau..repet mai jos: Bottle Supplied( BS), acumulatorul vine uscat din fabrica dar impreuna cu electrolitul in cele 6 bidonase care vor umple cei 6 elementi pentru activarea acumulatorului, recomand aceasta varianta, participi tu la activarea produsului( in instructiuni se spune cu procedezi cu bidonasele pline cu electrolit, este simplu, dar putina atentie) Important!! Dupa ce ai golit total bidonasele in acumulator, FIXEZI/PRESEZI banda de etansare PVC (este chiar banda care a etansat bidonasele cu electrolit !!)peste elementi cu mana si foarte bine/apasat, practic ai sigilat acumulatorul la partea superioara pe unde ai facut umplerea! Apoi, trebuie sa lasi1 ora acumulatorul pentru ca electrolitul sa fie absorbit de placi si procesul de activare sa fie initiat si finalizat. Dupa o ora, acumulatorul este incarcat la 80% din capacitate(Ah), obligatoriul se conecteaza la un incarcator/redresor de incarcare pana cand tensiunea la bornele acumulatorului ajunge la 13 V. In acest caz, trebuie sa montezi un voltmetru pe bornele acumulatorului/paralel si sa observi tensiunea, cand aparatul/voltmetrul indica 13 V, incarcarea este finalizata. In cele mai multe cazuri, acumulatorii moto care sunt sub 18Ah, ajung la valoarea de 13V intr-o ora. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EsTeTicu Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Azi am luat o baterie d-asta, si sunt confuz, stiu ca se confunda usor, dar nu imi dau seama daca e AGM sau Gel, scrie si una si alta pe ea. In alta ordine de idei, e mai buna o chinezarie AGM sau Yuasa cu electrolit lichid? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Salut, Se pare ca este cu gel..presupun ca nu ai primit recipient cu electrolit si este formata, gata de montat pe motor?! Yuasa, fara comentarii..USA, de peste 35 ani in domeniu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EsTeTicu Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Da, era doar bateria, avea 12,8 V la borne, am montat-o, a pornit la sfert, tensiune de încărcare 14,5V = 30 euro. M-a indus în eroare ca scrie "AGM Technology", dar bănuiesc ca la prețul asta nu poate fi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Cred ca mai corect scria VRLA Technology/(valve-regulated lead-acid battery ), daca discutam de tehnologie, pentru ca AGM si GCB-Gel sunt diferite d.p.d. v constructiv. Dar, exista o asemanare intre acumulatorii AGM(Absorbed Glass Mat)-acid lichid și cei cu gel(Gel Cell Batteries). Pentru cele doua tipuri se aplica procesul de "recombinare" . Oxigenul produs in mod normal la placile pozitive ale tuturor acumulatorilor plumb-acid (din punctul de vedere tehnic, atat acumulatorii cu gel și AGM sunt clasificati - plumb-acid) este absorbit de catre placile negative. Acest lucru blocheaza producerea hidrogenului la placile negative, iar in schimb se produce apa, care este controlata prin reactie chimica si este retinuta in interiorul acumulatorului. Rezultatul acestui proces chimic=acumulatorul este cu auto-completare, si nu are nevoie de apa distilata adaugata in electrolit ca la cele clasice. Un mare avantaj !! Procesul se numeste "supapa regulatoare" VRLA – (valve-regulated lead-acid battery ) pentru ca nu au nevoie sa fie alimentati, acumulatorii sunt sigilati. Un alt avantaj- rezista la vibratii si se pot utiliza pentru autovehicule care circula pe teren accidentat. Acumulatorii GCB conțin un electrolit gelificat, "thixotropic", format din acid sulfuric, apa demineralizata pura, apa deionizata și acid fosforic- nu curge ca un lichid obisnuit, are consistenta și aspectul de vaselina. La AGM, electrolitul lichid conține acid sulfuric de inalta puritate, apa demineralizata si deionizata. Datorita proprietatilor fizice ale thixotropic/ gel electrolit acumulatorii cu gel au tendința de a pierde capacitatea mai repede decat bateriile AGM la temperaturi sub 0 grd C(vascozitatea electrolitului creste). AGM se comporta bine in medii extrem de reci, exemplu snowmobile. in final, durata de viata este excelenta la AGM, daca acumulatorii nu sunt descarcati mai mult de 60% din capacitate. Tinand cont de pretul de cost la GCB, si faptul ca iarna acumulatorul de motocicleta este pastrat la temperaturi de peste 0 grd C, AGM este o alegere buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Salut, mi-am comandat deja un redresor de pe Louis: ProCharger, sper sa fie in regula, in orice caz sunt convins ca o sa faca o treaba mai buna decat cel ce il am acum. Battmax-ul l-am achizitionat acum multi ani, intr-adevar, din Praktiker, asa pe fuga.. murise bateria la motorul ce il aveam atunci si aveam nevoie de un redresor. L-am luat fara sa ma documentez prea mult. Intre timp am schimbat deja cateva baterii, asa ca vreau sa identific problema pentru care un acumulator nu ma tine mai mult de 1-2 ani (desi am avut grija sa nu fie descarcate din cauza alarmei, iar pe timp de iarna le-am luat in casa si le-am incarcat la fiecare 2 sapt), cred ca si redresorul are partea lui de vina. Am verificat incarcarea la motocicleta de mai multe ori pe an si este in regula. Ca fapt divers, pot spune ca Varta a fost cea mai proasta baterie ce am avut-o pana in acest moment, insa sunt surprins de o pocnitoare de VoltOn iYTX7L-BS ce o am de la inceputul lui 2013 si, desi am incarcat-o numai cu redresorul Bosch, ce se pare ca nu e prea recomandat, are deja 2 ani de utilizare si inca mai tine, dar da semne de oboseala » Post actualizat in 10 Apr 2015 07:02 Am luat in considerare si modelul comercializat de Lidl, insa, sincer, nu exista magazin in Romania care ma dispera mai tare decat Lidl si nu am chef sa alerg dupa "ofertele" lor. Mai exact aduc 2-3 bucati in magazin, se inghesuie romanii de la ora 7 sa prinda si ei ceva, iar fraierii se tot plimba prin oras de la un magazin la altul in speranta ca au noroc si poate inca mai e disponibil produsul pe undeva. Nu mersi! In plus, feedback-ul ce l-am gasit pe net legat de redresorul acela Ultimate Speed nu e fantastic, la noi insa toata lumea e multumita, probabil datorita pretului mic. PS. desi e vechi Bosch-ul e in stare foarte buna si isi face treaba, il voi tine pt bateria auto Toate bateriile moto, cu exceptia Yuasa OEM, se fabrica in China, toate ae aceeasi calitate, difera doar abtzipildele pe ele. Eu am aflat pe banii mei, am luat 2 Varta noi care au tinut normal maxim 6 luni, dupaia dadeau eroare la pornirea demarorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Revin cu o intrebare pe care am mai adresat-o pe forumul ăsta, dar cred că pe alt topic. Vreau sa-mi achizitionez o baterie d-asta, si nu stiu unde as putea găsi asa ceva. Nu mă gândesc la RO dar măcar in UE să o găsesc pe undeva. Deci dacă are cineva info, pls sare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 http://www.go-aliant.com/ Se importa in RO, dureaza max 3-5 zile livrarea la importator. Daca e pt moto din semnatura, ai nevoie de ALIANT LiFePO4 Batterie YLP14 12V / 14Ah / 490CA / 760g Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 (editat) Da LiFePO4 vreau si da e pt 800GS, dar nu stiu nimic despre aliant. Eu vroiam Antigravity pt că m-am documentat despre ele si sunt bune. Sunt estanse, au o tehnologie [flow over parcă] care permite curentului sa treacă peste o celulă incărcată, astfel incât să se incarce toate, fără a avea o mufă cu 1458 de contacte, adică le poti incărca de la un redresor "obisnuit". Editat Aprilie 11, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 Salut, ieri am luat niste masuratori si sunt curios ce parere aveti. Baterie VoltOn iYTX7L-BS (2013) 1. Voltaj dupa 1 sapt de la ultima incarcare (fara alarma): 12.5V 2. Voltaj dupa incarcare 1h, apoi lasat 30 min: 12.8V 3. Pornire motor -> voltaj minim atins: 10V (demaror apasat 2-3 sec) 4. Ralanti.. -> imediat dupa pornire: 14.1V -> dupa 5 min: oscileaza intre 14.4V - 14.6V - 14.8V -> consumatori porniti (faza lunga + semnalizare + frana): 12.5V - 13.8V 5. 5000-6000 rpm -> fara consumatori: 14V - 14.1V -> consumatori porniti (faza lunga + semnalizare + frana): 12.9V - 13.0V Nota: cu mai putini consumatori, sa zicem doar faza lunga si semnalizare sau frana, insa nu toate 3 simultan, voltajul e in jur de 13.8V 6. Redresor Bosch Battmax 8 -> voltaj incarcare: 15V (<- cam mare pt o baterie moto, nu?) -> amperaj incarcare: 0.4A 7. Alarma -> consum: 8mA (8 Miliamperi = 0.008 Amperi) -> 6Ah / 0.008A = 750 ore = ~31 zile (asta inseamna ca in 2 saptamani deja bateria este pe jumatate descarcata) » Post actualizat in 12 Apr 2015 10:35Toate bateriile moto, cu exceptia Yuasa OEM, se fabrica in China, toate ae aceeasi calitate, difera doar abtzipildele pe ele. Eu am aflat pe banii mei, am luat 2 Varta noi care au tinut normal maxim 6 luni, dupaia dadeau eroare la pornirea demarorului. Corect, din pacate.. totusi nu imi explic cum niste no-name-uri (ex. Power Thunder YTX9-BS) rezista cu succes ani de zile, iar Varta pusca in 6 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 Salut, ieri am luat niste masuratori si sunt curios ce parere aveti. Baterie VoltOn iYTX7L-BS (2013) 1. Voltaj dupa 1 sapt de la ultima incarcare (fara alarma): 12.5V - este normal dupa o saptamana neutilizata la incarcator sau motocicleta; 2. Voltaj dupa incarcare 1h, apoi lasat 30 min: 12.8V - da, este OK ! , valori optimi ( 12,6-13,1)V pentru Yuasa, sau (12,7-13,1) alte tipuri; 3. Pornire motor -> voltaj minim atins: 10V (demaror apasat 2-3 sec) - este in regula, 9 V este limita; 4. Ralanti.. -> imediat dupa pornire: 14.1V -> dupa 5 min: oscileaza intre 14.4V - 14.6V - 14.8V - 14,5 V valoarea medie / interval recomandat (13,6-14,9)V cu si fara consumatori, faza scurta si lunga. -> consumatori porniti (faza lunga + semnalizare + frana): 12.5V - 13.8V - 13,8V, OK 5. 5000-6000 rpm -> fara consumatori: 14V - 14.1V -> consumatori porniti (faza lunga + semnalizare + frana): 12.9V - 13.0V Nota: cu mai putini consumatori, sa zicem doar faza lunga si semnalizare sau frana, insa nu toate 3 simultan, voltajul e in jur de 13.8V 13,8V este la limita inferioara, dar in interval, in timpul deplasarii turatia poate ajunge si la peste 7000 rot min 6. Redresor Bosch Battmax 8 -> voltaj incarcare: 15V (<- cam mare pt o baterie moto, nu?) Cum ai masurat tensiunea? Voltmetrul conectat pe bornele acumulatorului in acelasi timp cu incarcatorul conectat, sau cu redresorul in gol(Voltmetrul la bornele redresorului)? -> amperaj incarcare: 0.4A Care este capacitatea acumulatorului? (Ah) 7. Alarma -> consum: 8mA (8 Miliamperi = 0.008 Amperi) -> 6Ah / 0.008A = 750 ore = ~31 zile (asta inseamna ca in 2 saptamani deja bateria este pe jumatate descarcata) Alarma consuma si in regim static..normal este un receptor/ consumator, element pasiv de circuit ! » Post actualizat in 12 Apr 2015 10:35 Corect, din pacate.. totusi nu imi explic cum niste no-name-uri (ex. Power Thunder YTX9-BS) rezista cu succes ani de zile, iar Varta pusca in 6 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 (editat) Baterie VoltOn iYTX7L-BS (2013) -> amperaj incarcare: 0.4A Care este capacitatea acumulatorului? (Ah) 7 Ah Editat Aprilie 12, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 7 Ah OK, Vlad..in prima trecere an vazut Z ! normal in seria de litere trebuie sa fie capacitatea. 0,4A la ampermetru, iar 0,7 A teoretic(10% din C_Ah), in final este bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.