george13 Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 Am mai spus pe aici.... incearca sa adaugi apa distilata. Exact asa am patit eu si dupa ce am adaugat apa s-a rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-LKY Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 Am luat deja alta doar ma gandeam ca poate n-am fost eu atent si bateria e descarcata dar se pare ca e dusa, la 110 lei i-au ajuns 3 ani:)) intre 12.4 si 12.8 cand o pun pe redresor o urca in 2 minute. Are curent doar de 2-3 porniri:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 12,8 trebuie să aibă chiar și după câteva zile de la încărcare. A mea învârtea în legea ei, dar nu destul cat sa bage scânteie puternică. Pe asta nouă nu am montat-o pe motor, doar ce a fost formatată și pusă iar, după o lună, pe charger. Dacă a ta se încarcă foarte repede, e semn clar că poate fi reciclată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 (editat) 12,4 înseamnă baterie dusă. Inseamna baterie descarcata/incarcata partial, tensiunea la borne reflecta starea de incarcare nu si capacitatea. Editat Februarie 26, 2018 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 La Subaru am avut bateria de fabrica Panasonic si m-a tinut 7 ani.De atunci Rombat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 Inseamna baterie descarcata/incarcata partial, tensiunea la borne reflecta starea de incarcare nu si capacitatea. Degeaba își reface voltajul, dacă amperajul e praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 Am luat deja alta doar ma gandeam ca poate n-am fost eu atent si bateria e descarcata dar se pare ca e dusa, la 110 lei i-au ajuns 3 ani:)) intre 12.4 si 12.8 cand o pun pe redresor o urca in 2 minute. Are curent doar de 2-3 porniri:)) Incearca treaba cu apa si ne spui ce s-a intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djebelu' Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 La Subaru am avut bateria de fabrica Panasonic si m-a tinut 7 ani.De atunci Rombat! Mie mi-a tinut pe Tribeca doar 6 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-LKY Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 Pai m-am dus cu ea la un service de baterii si mi-a zis ca o pot arunca, a pus-o pe tester din ala si a declarat-o decedata:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 De obicei, testerul spune adevarul (am vazut si eu asa ceva, era o dracie de aia care parea profi, nu vreo chistireata de aia luata de la brico etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-LKY Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 Din ce mi-a zis tipul respectiv dupa ce a pus testerul i-a aratat 13% nu stiu exact la ce s-a referit prin asta, probabil puterea, amperajul, nu stiu exact dar a spus cert ca este stricata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 Când am fost cu mașina, pe ecranul scannerului scria BAD/REPLACE. Nici cu descântece nu am scăpat fără să pun baterie nouă. In concluzie, scannerul nu minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-LKY Postat Februarie 28, 2018 Share Postat Februarie 28, 2018 Cea de am luat-o acum porneste motocicleta cum cea veche nu o facea nici cand inca nu venise frigul afara si utilizam motocicleta. Asta este AGM(firma tot PowerRoad ca cea veche), ca idee o tin in casa la 20-22 grade, iar la partea de incarcare, daca o tin fara sa o folosesc sa o pun lunar pe redresor? Am redresor cu functie de amperaj mic(0.8A mai exact). Masurata cand am luat-o era 12.9, cat trebuie sa aiba o baterie de genu(8.6A) incarcata full? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 28, 2018 Share Postat Februarie 28, 2018 (editat) 12,8 V Am urmat instrucțiunile din manual: pus electrolitul, lăsat vreo jumătate de oră, apoi pe charger. După o lună din nou charger. Temperatura din casă e de cca 23 grade. Editat Februarie 28, 2018 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-LKY Postat Februarie 28, 2018 Share Postat Februarie 28, 2018 Pai asta este activata din fabrica, m-am uitat de dot dar nu imi dau seama unde poate fi scris, are un singur cod pe ea in partea de sus dar nimic legat de saptamana si an etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Februarie 28, 2018 Share Postat Februarie 28, 2018 Ai vazut tu pasta cazuta de pe placi ? Eu iti spun din experienta, mai ales auto , dar si bateria mea la moto, avea exact acceleasi simtome. Cand am verificat ( capacul era usor lipit ca si cum ar fi fara intretinere) nunavea apa. Apa trebuie sa fie putin peste placi, cam 1 cm aprox. Am adaugat apa si bateria merge perfect. Am zis doar sa inceecati. Nu vreau polemici pe tema asta precum ca daca a zis ala de la magazin ca e praf .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 28, 2018 Share Postat Februarie 28, 2018 Asa trebuia sa fac si eu cu fosta baterie, dar avea deja 7 ani. Am considerat ca ii ajunge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 28, 2018 Share Postat Februarie 28, 2018 Ai fi putut s-o dai la scoala la varsta aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 28, 2018 Share Postat Februarie 28, 2018 Am ales sa o pensionez. Motorul a fost luat in sept. 2016. Bateria era cu DOT 2010 sau 2011. Cand a dat frigul, a dat si ea in primire. Cam era cazul de retragere. Si fix cand am bagat motrul la iernat. Noroc cu o baterie auto (si aia scoasa la pensionare) de-am putut sa pornesc motorul. Acum am cabluri de pornire facute din multifilar de 6 mmp si crocodili. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 1, 2018 Share Postat Martie 1, 2018 Am ales sa o pensionez. Motorul a fost luat in sept. 2016. Bateria era cu DOT 2010 sau 2011. Cand a dat frigul, a dat si ea in primire. Cam era cazul de retragere. Si fix cand am bagat motrul la iernat. Noroc cu o baterie auto (si aia scoasa la pensionare) de-am putut sa pornesc motorul. Acum am cabluri de pornire facute din multifilar de 6 mmp si crocodili. Am cumparat un cablu prelungitor de Optimate cu mufa mama la un capat si tata la celalalt capat,lung de 2,5 m.L-am taiat unul de 1 m,la care i-am pus papucei si e conectat la motocicleta permanent la baterie.Capatul mufat e sub sa,iar cand am nevoie sa-l incarc,conectez incarcatorul prin mufa.Daca am nevoie de curent de pornire,conectez celalalt cablu cu mufa de 1,5 m ce a ramas,ce are crocodili mufati de mine pe capetele firelor cablului.E mult mai easy. La fel e si la Beta neveste-mii,facut din alt cablu prelungitor Optimate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 1, 2018 Share Postat Martie 1, 2018 Corect, e mult mai ușor, dar cablul meu l-am făcut să îi ajut și pe alții, nu doar pe mine. Cât despre Optimate 6, jos pălăria! Am folosit și eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Martie 1, 2018 Share Postat Martie 1, 2018 Ai vazut tu pasta cazuta de pe placi ? Eu iti spun din experienta, mai ales auto , dar si bateria mea la moto, avea exact acceleasi simtome. Cand am verificat ( capacul era usor lipit ca si cum ar fi fara intretinere) nunavea apa. Apa trebuie sa fie putin peste placi, cam 1 cm aprox. Am adaugat apa si bateria merge perfect. Am zis doar sa inceecati. Nu vreau polemici pe tema asta precum ca daca a zis ala de la magazin ca e praf .... Completarea cu apă funcționează la baterii clasice. În cazul celor fără întreținere, există o conspirație mondială a producătorilor care avertizează în manual că, odată adăugat electrolitul, încărcată bateria și pus capacul, acesta nu se va deschide sub nicio formă. De altfel scriu și pe el, să nu cumva să uiți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 1, 2018 Share Postat Martie 1, 2018 (editat) Lucian,eu am doar cablurile de Optimate,incarcatorul e d-ala de Lidl,e bun pentru ce am eu nevoie. Celalat capat de cablu mufat ramas,l-am cositorit la firele incarcatorului. Editat Martie 1, 2018 de CHRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 1, 2018 Share Postat Martie 1, 2018 Tot de la Lidl am și eu. Ieftin și bun. Am și cabluri, dar nu le montez. Încă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Martie 1, 2018 Share Postat Martie 1, 2018 Las și eu asta aici, pentru cei care își țin bateria în casă, eventual lângă calorifer: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.