Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

Cred ca mai este si scaderea TVA-ului, uite ca nu am luat in calcul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cui ii pasa de asa ceva? Mie nu ! O caruta de bani aruncati pe baterie. Vezi doamne..l i :)))

Mie, ca vroiam sa-mi pun una mica, mica, sa o pot da afara in 5secunde. Dupa ca ca a luat foc, a mai ars si ECU-ul moto, ZX10 2012. Verificat cu alt ECU , moto porneste, 14.5V incarcarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paguba de 500 euro, in cazul in care gaseste la second un ECU. Nou la kaw este peste 1400 euro!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie, ca vroiam sa-mi pun una mica, mica, sa o pot da afara in 5secunde. Dupa ca ca a luat foc, a mai ars si ECU-ul moto, ZX10 2012. Verificat cu alt ECU , moto porneste, 14.5V incarcarea.

Avea pe ea ceva electronica sau era "chioara"? Daca nu avea electronica de supraveghere a incarcarii si descarcarii trebuia sa te astepti, regulatoarele mobrelor noastre au curentul limitat doar de constructia statorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habarnuam, e vinduta de un importator de la noi, JMF parca, nu-s sigur, Vorbind zilele astea cu Alex Seban, boss-ul de la Monster Garage, el invirtindu-se in lumea curselor, mi-a dat cel putin 4 exemple cu baterii litiu luind foc, in ultimul an.


» Post actualizat in 01 Jul 2015 19:05

Paguba de 500 euro, in cazul in care gaseste la second un ECU. Nou la kaw este peste 1400 euro!

Da, cam 3-400, se gasesc pe USA, problema e ca ECU-urile ale sint restrictionate la putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Acesti acumulatori cu litiu-ion au un circuit interior "safe thermal" pentru a preveni supraincarcarea și scurtcircuitele, dar daca acest circuit este deteriorat, acumulatorul se supraincalzeste, rezultand incendiu sau "thermal runaway." Practic este un proces chimic in care acumulatorul genereaza caldura, provocand reacții suplimentare care genereaz si mai multa caldura, și așa mai departe pana cand intregul lant erupe in cele din urma in flacari. Defecte de fabricatie pot duce de asemenea la incendiu. O regula clara pe acumulatorii Li-oin, este ca incarcarea nu trebuie sa depaseasca 14,7 V !! cum si pentru AGM-uri pastrarea in parametrii optimi si o durata de viata buna se realizeaza pentru tensiunea la borne de max. 14,6 V .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut, nu prea sunt priceput in electrica si a venit vremea sa imi schimb acumulatorul. Acum am :Okyami 12V 10 Ah, am gasit Varta 12V 12Ah si ambele au cod :YT12B-BS.Pe lista cu "motociclete compatibile" este trecut si modelul meu de motor,totusi as dori sa imi spuneti (cei priceputi in asta sau cei ce au montat pe motocicleta acumulator cu diferenta de amperaj). Ce parere aveti de diferebta de 2Ah,imi va suprasolicita alternatorul,regulatorul sau nu imi va incarca bateria suficient...In principiu daca e ok sau nu.

Va multumesc, Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ambele sunt de tipul AGM ( Absorbent Glass Mat), fara intretinere si longlife in conditia de verificare starii de incarcare si interventie pe timpul sezonului rece. Capacitate difera 12Ah si 10Ah, dar si cea de 10 Ah este recomandata pentru motorul tau. Ca sa fiu mai clar, capacitatea unui acumulator la descarcare( pentru ca avem si pentru incarcare), arata sarcina electrica(intensitatea curentului ) pusa in miscare/generata intr-un interval de timp. Ex. Pentre o sarcina de descarcare de 2A, Okyami se descarca in 5 ore iar Varta in 6 ore. Un alt parametru dupa care se aleg acumulatorii este CCA(Cold Cranking Amps), un curent de pornire la rece( -18 grd C), valoare care este mentionat pe fata acumulatorului, sau daca vezi CA, atunci este calculat la 0 grd C. Nu circulam cu motorul la 0 grd C, iar un RRT(releu regulator de tensiune) in functiune ne asigura incarcarea acumulatorului la capacitatea nominala pe perioada functionarii motorului. Vei avea un acumulator cu o perioada mare de functionarea, daca:

1. Sistemul de incarcare de pe motocicleta( Alternator+RRT+consumatori+conexiuni) este in stare buna de functionare.

2. Intretinerea in sezonul rece/de nefunctionarea motociclete este asigurat corespunzator.

Okyami este o marca de piese de schimb a concernului talian de piese moto Bergamaschi, iar Varta este o marca germana. Daca imi spuneai de YUASA, sigur iti aprobam alegerea, dar pentru cele doua singurul criteriu este pretul cu care iti ajunge la domiciliu. Bineinteles daca ai garantie la produs, ti-ai ales corect acumulatorul dupa dimensiuniile cutiei de fixare si pozitionarea pornelor.

Numai bine,

 

post-74268-0-28365900-1439114190_thumb.jpg

post-74268-0-40725200-1439114206_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am plecat din tara de ceva vreme, sper sa revin cândva la iarna. Am lăsat din păcate bateria pe moto, oare se va distruge iremediabil pe când ajung eu pe acasă? , sa o pun pe un încărcător inteligent.

 

Este o yuasa, are 1 an vechime.

 

Stima,

 

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 zile a mai luat foc o baterie cu litiu, tot pe-o moto de curse care nu avea alternator, bateria era incarcata rapid de fiecare data cind iesea de pe pista. Treaba a tinut citeva track-day-uri, totusi putea sa ia foc motocicleta si sa nu fie nimeni linga moto. Se pare ca se distrug dupa un numar de incarcari.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare motociclisti. sunt incepator, va rog sa ma lamuriti cu un sfat.Am montat o baterie noua originala de 4Ah 12V pe un scuter wangye (4T, 49cmc) problema e ca nu porneste motorulla contact desi bateria functioneaza(indicator benzina,semnalizari,far)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Buna seara,

 

TOPLITE este o marca paralela YUASA, cu avand o pozitionare mai jos ca si pret, dar cu aceeasi calitate.

Exista pe forum un topic in care s-a discutat acest lucru, iar un motociclist din RO a primit si un raspuns oficial, pe langa cel dat de catre noi in calitate de importatori.

 

Cu stima,

SCHUMOTO SRL

www.motoretail.ro - showroom virtual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din curiozitate, care e diferenta de pret intre cele 2?

Buna seara,

 

Este destul de greu de spus, intrucat preturile YUASA RRP nu sunt disponibile pentru Romania (nu exista importator, iar pe noi nu ne intereseaza sa trecem de la Toplite Yuasa la Yuasa), iar preturile TOPLITE sunt adaptate de catre noi special pentru RO (probabil mai mici cu 20-25% decat RRP in EU).

Oricum, diferenta la RRP (retail recommended price) ar trebui sa fie de 25-30%.

 

Cu stima.

SCHUMOTO SRL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Şi Yuasa mea din 2012 e still alive and kicking... După ce în noiembrie 2012 mi s-a descarcat turtă, la 1V (mi s-a ars releul de încărcare). Şi şi-a revenit pe redresor. Performanţă de care nu ştiu câte baterii sunt în stare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Subscriu si eu despre acumulatorii Yuasa. Am unul de vreo 4 ani si inca isi face treaba bine. Despre Toplite...pot spune ca nu am auzit ucruri prea bune in sensul ca durata de viata este destul de mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...