Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

multumesc pt informatie....cel de ATV ar functiona sigur? nu as vrea sa mai stric cva ... :)

Nu cred ca merge cel de ATV pe banditul ala, cred ca se refera la cel de Linhai sau Lifan(nu exista Linfan). Banditul de 650 are alternator si releul nu e la fel, defapt nu prea are nimic in comun cu cel de pe banditul de 400. Cauta orice releu de motocicleta de 600cc sau mai mare cu 5 fire, preferabil cat mai mare(suprafata de racire cat mai mare). Cine ti-a constatat defectiunea releului de incarcare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un prieten care avea un aparat de masura....a zis k nu incarca...mi.a dat un alt releu sa.l probez...n.am apucat insa ca ne.am certat si mi l.a cerut inapoi...intre timp pe cel vechi l.am aruncat...ca tot nu era bun....am citit pe net ca nu prea are voie releul sa fie de pe moto mai mic...dar nici de pe moto prea mare...nu stiu...de asta am zis sa intreb...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pfff ... pretenii astia ... faptul ca nu iti incarca bine nu inseamna neaparat ca e releul dus, de cele mai multe ori sunt doar contacti imperfecti pe traseu care lasati asa duc intradevar la defectarea releului, mare greseala ai facut ca l-ai aruncat deja, sunt niste chestii simple de facut ca sa verifici daca e intradevar releul sau sunt doar contacti imperfecti. Daca e prea mic o sa il arda fiindca generatorul produce prea mult dar daca e mai mare nu afecteaza cu nimic.

 

Releul de pe motorul asta sigur merge, doar ca o sa trebuiasca adaptate firele /index.php?/topic/698658-dezmembrez-kawasaki-zx6r-din-2001/

La fel si asta si sunt sanse sa se potriveasca fara alte modificari /index.php?/topic/698198-dezmembrez-sv-650-an-2000/page-2

/index.php?/topic/698424-gsx-r-750-srad-injectie/

/index.php?/topic/680658-piese-din-dezmembrare-suzuki-vz800-marauder/

/index.php?/topic/695687-dezmembrez-suzuki-gsxr-k1-600/

La ce e suzuki ai sanse sa se potriveasca fara modificare ulterioare, dar de mers merg sigur toate.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut aceeasi problema ca tine in urma cu 3 ani, tot cu un Suzuki, tot de 400. La magazinul de pe 13 decembrie am gasit un releu de Linhai de 600 cm(ATV) si am facut transplantul. A fost 220 de lei, dar nici in ziua de azi nu am mai avut probleme. Daca nu ai rezolvat, da-mi PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut aceeasi problema ca tine in urma cu 3 ani, tot cu un Suzuki, tot de 400. La magazinul de pe 13 decembrie am gasit un releu de Linhai de 600 cm(ATV) si am facut transplantul. A fost 220 de lei, dar nici in ziua de azi nu am mai avut probleme. Daca nu ai rezolvat, da-mi PM.

The member livius_ereticus007 cannot receive any new messages nu.ti pot da pm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut aceeasi problema ca tine in urma cu 3 ani, tot cu un Suzuki, tot de 400. La magazinul de pe 13 decembrie am gasit un releu de Linhai de 600 cm(ATV) si am facut transplantul. A fost 220 de lei, dar nici in ziua de azi nu am mai avut probleme. Daca nu ai rezolvat, da-mi PM.

Nu exista Linhai de 600 de cm, nu mai induceti oamenii in eroare + ca motorul tau nu urca la 14.ooo ture ca un Bandit.

 

 

Banditul de 1200 nu are nimic in comun cu cel de 400.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ sefi. vezi linkul de la macke. Eu tot de ala am si merge foarte bine. Dupa ce il comanzi da un semn ceva sa`ti explic ce se face cu el ca se monteaza putin mai diferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ sefi. vezi linkul de la macke. Eu tot de ala am si merge foarte bine. Dupa ce il comanzi da un semn ceva sa`ti explic ce se face cu el ca se monteaza putin mai diferit.

Voi chiar aveti probleme rau, am zis de 5 ori ca nu e aceeasi treaba, difera banditul de 400 cu cele de 600/650 si 1200. Sunt oameni care chiar nu stiu si iau de buna recomandarea voastra si arunca banii pe piese care nu se potrivesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de ajutor, destul de urgent!

 

Aseară am ramas fără benzina ( norocul meu ca eram la vreo 100 m de bloc ). Astăzi de dimineața m-am dus la benzinarie cu pet-ul, am pus benzina in rezervor si nu mai pleacă.

Este un monster 2000 carburatie, din ce am mai vb cu cineva intra aer in carburatie si este nevoie sa ii dau ceva la automat.

Si am cam rămas fără baterii, si așa se cam descarca ea...

 

Rugamintea mea este dacă mă poate ajuta cineva cu un redresor sa o țin in seara asta, mâine țin neaparat sa mă duc la parada spre Tunari. Stau in zona Tineretului. Dau de băut, contra cost , raman vesnic indatorat, numai sa plece motorul!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci a venit momentul sa schimb bateria la moto ...dar ma ia capu` cand vad preturile si nu pt ca sunt scumpe tare si pt ca preturile pleaca de la 90 de lei la 300 lei si ca oricine incerc sa economisesc insa nici n-as vrea sa iau un junghi de baterie .

O recomandare de baterie pt 12v/10Ah ?

Yamaha FZ6 2004 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O întrebare si de la mine.

Am luat baterie noua, varta, am pus electrolitul si am lăsat-o puțin înainte sa o pun pe motor. Este absolut necesar sa o pun si pe redresor? M-am documentat si așa ar fi bine ca sa fie 100% încărcată si durata mai mare de viața.

Nu am cu ce sa o masor momentan, nici redresor si nu am mai formatat o baterie pana acum, vreau un sfat, ce ar trebui sa fac?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cumperi una de la Principal si vb la telefon cu ei cum intri in posesia ei - poate prin posta su au ei drum pe la tine. ca mai colaboreaza si cu alte firme ,pe de alta parte am o baterie de la ei de doi ani si e super ok .

Bateriile moto le aduc de la mama lor de acasa pt ca nu au linie in RO/altundeva pt ele.



Iulianserban ,depinde ce baterie ai -de obicei dupa ce pui electrolitul ( dupa min .30 min.) ,dai cheie si te duci ... un drum de 50km? Si nu te doare capul - sa treci pe la atelierul/-ele recomandat de comerciant pt complectarea certificatului de garantie .

Am luat 2 baterii ,una a tinut 3 luni iar cealalta 4 luni iar cand am mers la garantie (numai prima data) nu a vrut sa o schimbe desi a recunoscut ca de acolo am cumparat-o . A doua oara nici nu m-am mai dus inspre comerciant ,dealtfel nu ma mai duc niciodata pe acolo ; acum am una de 2 ani cumparata de la reprezentatul producatorului (tip AGM) si e f ok .

MTBF-ul unei AGM moto e de 2 ani ... .

Editat de mottofreee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O întrebare si de la mine.

Am luat baterie noua, varta, am pus electrolitul si am lăsat-o puțin înainte sa o pun pe motor. Este absolut necesar sa o pun si pe redresor? M-am documentat si așa ar fi bine ca sa fie 100% încărcată si durata mai mare de viața.

Nu am cu ce sa o masor momentan, nici redresor si nu am mai formatat o baterie pana acum, vreau un sfat, ce ar trebui sa fac?!

formatarea bateriei ii prelungeste durata de viata. ea va porni motorul dupa ce ai pus acidul, dar ar fi mult mai bine sa o ti pe un redresor cateva ore. redresor moto nu de masina...

sau, pui acidul si mergi cateva ore pe drum... daca ai de mers un drum lung.

 

eu am un bosch din preistorie... am cumparat motorul cu bateria pe el acum 3 ani... si nu era noua... nu stiu ce varsta avea... mai am si alarma pe motor...

de ce cred eu ca nu am probleme cu bacteria?

1. merg zilnic cu motorul.

2. iarna dau bacteria jos, si o incarc la 30 de zile cate 4 - 5 ore cu un redresor destept de la AccuMate. bacteria sta la cald.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Formatarea baterie se face in fabrica ,inaintea livrarii catre comerciant .

Acumulatori cu Li se incarca 70% pt depozitare (timpul mort dintre poducerea ai si punerea in functiune pe 'utilaj') ,acumulatori cu PB se pastreaza/depoziteaza uscati (tot pt asta) .

Despre pastrare e bine sa petreaca iarna in casa ,dar la o temperatura putin peste temperatura de inghet -5...10 grade C ;procesele chimice sunt direct proportionale cu temperatura ,la o temperatura scazuta acestea sunt mult incetinite ; sub temperatura de inghet e cam nasparlie treaba ca se poate descarca iar electrolitul sa inghete ceea ce duce la distrugerea ireversibila a bateriei .Daca e cald ,bateria imbatraneste iar in lipsa unei activitati procesul se accentueaza .

In concluzie ,bateria de acumulatorare se pastreaza cel mai bine intr-o camera cu temperatura constanta si care nu coboara prea mult -un beci ,un subsol neincalzit ; practic asezi bateria linga lada cu cartofi - cat timp acestia nu ingheata /incoltesc pt baterie e ok .

Bateria se pune la pastrat complect incarcata ,iar la 3 luni o incarcare de egalizare . Pe motor (binenteles daca acesta e intr-o incapere sub casa/cu temperatura constanta si ferit de inghet) ,bateria se pastreaza deconectand minusul dar tot asa,complect incarcata .

Incarcarea se face cu un redresor intelijent si/sau dedicat tipului de baterie : AGM/Gel/Cu lichid/Li -(Ion/FePo) ;cu NiCd nu se mai folosesc iar alte chimii sunt unicate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O întrebare si de la mine.

Am luat baterie noua, varta, am pus electrolitul si am lăsat-o puțin înainte sa o pun pe motor. Este absolut necesar sa o pun si pe redresor? M-am documentat si așa ar fi bine ca sa fie 100% încărcată si durata mai mare de viața.

Nu am cu ce sa o masor momentan, nici redresor si nu am mai formatat o baterie pana acum, vreau un sfat, ce ar trebui sa fac?!

 

Este indicat sa incarci acumulatorul cu ajutorul unui redresor, moto sau auto, nu conteaza...important este sa poti modifica valoarea curentului de incarcare la acest redresor. Cele mai mute tipuri sunt realizate cu posibilitate de reglare si, ampermetru pentru vizualizarea curentului de incarcare. Cand cumperi acumulatorul neincarcat, ai primit si cantitatea de acid sulfuric preparat cu o densitate de 1,28 g/cm3 . Se umple fiecare element cu electrolit, temperatura acestuia sa fie cuprinsa intre 15 si 25 0C, astfei incat nivelul sa fie deasupra placilor cu 10mm. lasa 30 min pentru impregnare si, se se conecteaza in prima etapa la incarcat cu un curent egal cu 10% din capacitatea acumulatorului, timp de max 4 ore. Ex. C =14Ah , I= 1,4A in prima etapa. Daca ai o degajare puternica de gaze sau temp. electrolitului ajunge la 400C opresti incarcare. Treci la etapa a doua de incarcare cu un curent de 5% din capacitatea acumulatorului si, se finalizeaza la o degajare de gaze, nu dureaza mai mult de 5 ore. Verifici pe parcursul incarcarii nivelul electrolitului si, completezi cu apa distilata, daca este cazul. Aceste etape, vor asigura o formare corecta a acumulatorului si o functionare de cel putin 4 ani. Este al treilea acumulator formatat in aceste conditii de mine si, ultimul functioneaza in al 6-lea an.... pe un motor de 955 cmc, cu multe porniri pe zi, pastrat iarna intr-un garaj neincalzit dar, conectat la redresor iarna in fiecarea luna cateva ore, iar daca se poate circula ..fac 20-30km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...