livius_ereticus007 Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Am avut aceeasi problema ca tine in urma cu 3 ani, tot cu un Suzuki, tot de 400. La magazinul de pe 13 decembrie am gasit un releu de Linhai de 600 cm(ATV) si am facut transplantul. A fost 220 de lei, dar nici in ziua de azi nu am mai avut probleme. Daca nu ai rezolvat, da-mi PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magelan1368 Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=382217745222726&set=a.103614306416406.8553.100003035108018&type=1&theater...... Dezmembrez SUZUKI BANDIT 1200, NR.TEL 0729610633 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sefirah Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Am avut aceeasi problema ca tine in urma cu 3 ani, tot cu un Suzuki, tot de 400. La magazinul de pe 13 decembrie am gasit un releu de Linhai de 600 cm(ATV) si am facut transplantul. A fost 220 de lei, dar nici in ziua de azi nu am mai avut probleme. Daca nu ai rezolvat, da-mi PM. The member livius_ereticus007 cannot receive any new messages nu.ti pot da pm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 (editat) Am avut aceeasi problema ca tine in urma cu 3 ani, tot cu un Suzuki, tot de 400. La magazinul de pe 13 decembrie am gasit un releu de Linhai de 600 cm(ATV) si am facut transplantul. A fost 220 de lei, dar nici in ziua de azi nu am mai avut probleme. Daca nu ai rezolvat, da-mi PM. Nu exista Linhai de 600 de cm, nu mai induceti oamenii in eroare + ca motorul tau nu urca la 14.ooo ture ca un Bandit. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=382217745222726&set=a.103614306416406.8553.100003035108018&type=1&theater...... Dezmembrez SUZUKI BANDIT 1200, NR.TEL 0729610633 Banditul de 1200 nu are nimic in comun cu cel de 400. Editat Iunie 30, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sefirah Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 atv e de 250...din ce am gasit eu pe net....deci ar fi mic releul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 http://vicma.ro/releu-incarcare-denso-alternador-denso-japons-fabr-na-p-14776.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 http://vicma.ro/releu-incarcare-denso-alternador-denso-japons-fabr-na-p-14776.html E pt motoare cu alternator, ori banditul de 400 are generator de curent. Cel de 650 si cel de 1200 au alternator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 @ sefi. vezi linkul de la macke. Eu tot de ala am si merge foarte bine. Dupa ce il comanzi da un semn ceva sa`ti explic ce se face cu el ca se monteaza putin mai diferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 @ sefi. vezi linkul de la macke. Eu tot de ala am si merge foarte bine. Dupa ce il comanzi da un semn ceva sa`ti explic ce se face cu el ca se monteaza putin mai diferit. Voi chiar aveti probleme rau, am zis de 5 ori ca nu e aceeasi treaba, difera banditul de 400 cu cele de 600/650 si 1200. Sunt oameni care chiar nu stiu si iau de buna recomandarea voastra si arunca banii pe piese care nu se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Am nevoie de ajutor, destul de urgent! Aseară am ramas fără benzina ( norocul meu ca eram la vreo 100 m de bloc ). Astăzi de dimineața m-am dus la benzinarie cu pet-ul, am pus benzina in rezervor si nu mai pleacă. Este un monster 2000 carburatie, din ce am mai vb cu cineva intra aer in carburatie si este nevoie sa ii dau ceva la automat. Si am cam rămas fără baterii, si așa se cam descarca ea... Rugamintea mea este dacă mă poate ajuta cineva cu un redresor sa o țin in seara asta, mâine țin neaparat sa mă duc la parada spre Tunari. Stau in zona Tineretului. Dau de băut, contra cost , raman vesnic indatorat, numai sa plece motorul!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Deci a venit momentul sa schimb bateria la moto ...dar ma ia capu` cand vad preturile si nu pt ca sunt scumpe tare si pt ca preturile pleaca de la 90 de lei la 300 lei si ca oricine incerc sa economisesc insa nici n-as vrea sa iau un junghi de baterie . O recomandare de baterie pt 12v/10Ah ? Yamaha FZ6 2004 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Daca vrei o treaba serioasa, te pot ajuta cu baterie Bosch pe care o am pe stoc. O treaba la fel de serioasa ar fi Yuasa dar nu mai am nici una pe stoc 0722 620 397 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Ideea e ca momentan nu sunt in Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 O întrebare si de la mine. Am luat baterie noua, varta, am pus electrolitul si am lăsat-o puțin înainte sa o pun pe motor. Este absolut necesar sa o pun si pe redresor? M-am documentat si așa ar fi bine ca sa fie 100% încărcată si durata mai mare de viața. Nu am cu ce sa o masor momentan, nici redresor si nu am mai formatat o baterie pana acum, vreau un sfat, ce ar trebui sa fac?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 (editat) Pai cumperi una de la Principal si vb la telefon cu ei cum intri in posesia ei - poate prin posta su au ei drum pe la tine. ca mai colaboreaza si cu alte firme ,pe de alta parte am o baterie de la ei de doi ani si e super ok . Bateriile moto le aduc de la mama lor de acasa pt ca nu au linie in RO/altundeva pt ele. Iulianserban ,depinde ce baterie ai -de obicei dupa ce pui electrolitul ( dupa min .30 min.) ,dai cheie si te duci ... un drum de 50km? Si nu te doare capul - sa treci pe la atelierul/-ele recomandat de comerciant pt complectarea certificatului de garantie . Am luat 2 baterii ,una a tinut 3 luni iar cealalta 4 luni iar cand am mers la garantie (numai prima data) nu a vrut sa o schimbe desi a recunoscut ca de acolo am cumparat-o . A doua oara nici nu m-am mai dus inspre comerciant ,dealtfel nu ma mai duc niciodata pe acolo ; acum am una de 2 ani cumparata de la reprezentatul producatorului (tip AGM) si e f ok . MTBF-ul unei AGM moto e de 2 ani ... . Editat Iulie 12, 2013 de mottofreee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Mai, asta cu garantia nu am verificat-o, am dus motorul la cineva sa se ocupe de el si o va tine si pe redresor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Despre Bosh M6 s-a discutat pe aici? Daca are cineva de mai mult timp, sa ne spuna cum s-a comportat bateria si daca-si mai cumpara tot Bosh? Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 O întrebare si de la mine. Am luat baterie noua, varta, am pus electrolitul si am lăsat-o puțin înainte sa o pun pe motor. Este absolut necesar sa o pun si pe redresor? M-am documentat si așa ar fi bine ca sa fie 100% încărcată si durata mai mare de viața. Nu am cu ce sa o masor momentan, nici redresor si nu am mai formatat o baterie pana acum, vreau un sfat, ce ar trebui sa fac?! formatarea bateriei ii prelungeste durata de viata. ea va porni motorul dupa ce ai pus acidul, dar ar fi mult mai bine sa o ti pe un redresor cateva ore. redresor moto nu de masina... sau, pui acidul si mergi cateva ore pe drum... daca ai de mers un drum lung. eu am un bosch din preistorie... am cumparat motorul cu bateria pe el acum 3 ani... si nu era noua... nu stiu ce varsta avea... mai am si alarma pe motor... de ce cred eu ca nu am probleme cu bacteria? 1. merg zilnic cu motorul. 2. iarna dau bacteria jos, si o incarc la 30 de zile cate 4 - 5 ore cu un redresor destept de la AccuMate. bacteria sta la cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Formatarea baterie se face in fabrica ,inaintea livrarii catre comerciant . Acumulatori cu Li se incarca 70% pt depozitare (timpul mort dintre poducerea ai si punerea in functiune pe 'utilaj') ,acumulatori cu PB se pastreaza/depoziteaza uscati (tot pt asta) . Despre pastrare e bine sa petreaca iarna in casa ,dar la o temperatura putin peste temperatura de inghet -5...10 grade C ;procesele chimice sunt direct proportionale cu temperatura ,la o temperatura scazuta acestea sunt mult incetinite ; sub temperatura de inghet e cam nasparlie treaba ca se poate descarca iar electrolitul sa inghete ceea ce duce la distrugerea ireversibila a bateriei .Daca e cald ,bateria imbatraneste iar in lipsa unei activitati procesul se accentueaza . In concluzie ,bateria de acumulatorare se pastreaza cel mai bine intr-o camera cu temperatura constanta si care nu coboara prea mult -un beci ,un subsol neincalzit ; practic asezi bateria linga lada cu cartofi - cat timp acestia nu ingheata /incoltesc pt baterie e ok . Bateria se pune la pastrat complect incarcata ,iar la 3 luni o incarcare de egalizare . Pe motor (binenteles daca acesta e intr-o incapere sub casa/cu temperatura constanta si ferit de inghet) ,bateria se pastreaza deconectand minusul dar tot asa,complect incarcata . Incarcarea se face cu un redresor intelijent si/sau dedicat tipului de baterie : AGM/Gel/Cu lichid/Li -(Ion/FePo) ;cu NiCd nu se mai folosesc iar alte chimii sunt unicate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 O întrebare si de la mine. Am luat baterie noua, varta, am pus electrolitul si am lăsat-o puțin înainte sa o pun pe motor. Este absolut necesar sa o pun si pe redresor? M-am documentat si așa ar fi bine ca sa fie 100% încărcată si durata mai mare de viața. Nu am cu ce sa o masor momentan, nici redresor si nu am mai formatat o baterie pana acum, vreau un sfat, ce ar trebui sa fac?! Este indicat sa incarci acumulatorul cu ajutorul unui redresor, moto sau auto, nu conteaza...important este sa poti modifica valoarea curentului de incarcare la acest redresor. Cele mai mute tipuri sunt realizate cu posibilitate de reglare si, ampermetru pentru vizualizarea curentului de incarcare. Cand cumperi acumulatorul neincarcat, ai primit si cantitatea de acid sulfuric preparat cu o densitate de 1,28 g/cm3 . Se umple fiecare element cu electrolit, temperatura acestuia sa fie cuprinsa intre 15 si 25 0C, astfei incat nivelul sa fie deasupra placilor cu 10mm. lasa 30 min pentru impregnare si, se se conecteaza in prima etapa la incarcat cu un curent egal cu 10% din capacitatea acumulatorului, timp de max 4 ore. Ex. C =14Ah , I= 1,4A in prima etapa. Daca ai o degajare puternica de gaze sau temp. electrolitului ajunge la 400C opresti incarcare. Treci la etapa a doua de incarcare cu un curent de 5% din capacitatea acumulatorului si, se finalizeaza la o degajare de gaze, nu dureaza mai mult de 5 ore. Verifici pe parcursul incarcarii nivelul electrolitului si, completezi cu apa distilata, daca este cazul. Aceste etape, vor asigura o formare corecta a acumulatorului si o functionare de cel putin 4 ani. Este al treilea acumulator formatat in aceste conditii de mine si, ultimul functioneaza in al 6-lea an.... pe un motor de 955 cmc, cu multe porniri pe zi, pastrat iarna intr-un garaj neincalzit dar, conectat la redresor iarna in fiecarea luna cateva ore, iar daca se poate circula ..fac 20-30km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Majoritatea bateriilor de acumulatoare pe motoarele noi sunt AGM .Ceia se incarca cum scrie la carte :in curent constant urmat de tensiune constanta . Cu redresor 'prost' in cateva incarcari ii termini ,posibil sa reusesti din prima . Si AGM-ul vine format-uscata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 iaca de data asta-i nimerit-o. la bateria mea Yuasa scria ca dupa ce pui acidul o lasi 20 de minute fara capace, le montezi si ai pus-o pe motor. nici macar ca ar fi recomandata formatarea. daca incarci o baterie cu curent constant e posibil sa-i faci mai mult rau, pentru ca n-ai de unde sa stii cind trebuie sa te opresti si "fiertul" nu suna a indicator bun. peste tot scrie ca formatarea se face prin functionarea normala (pornire urmata de incarcarea releului) si ca bateriile de pornire, spre deosebire de cele deep discharge nu prea au de fapt nevoie de ea, ajungind la regimul normal repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 vis-a-vis de incarcare dar de fapt urmatoarea chestie adreseaza un lucru un pic mai complex Scenariul urmator, mobra baga prea mult curent in baterie. De ex intr-o mobra slaba, ieftina cu releu mic si prost se baga un bec de 65w H4 in loc de 35w HS1 cat e standard pe motiv ca e prea "chior" si incep problemele de incarcare si intra 15-16.2v in functie de turatie. Se schimba becul cu ala standard si se rezolva problema de voltaj de incarcare, adica maxim 14.4 cu faza lunga etc si accelerata cum se face. A mai patit careva ca mine? Mi se pare ca a fost o bataie prea mare de cap, era sa schimb si alternatorul si releul si tot ca sa rezolv problema dar nu m-as fi gandit ca daca schimb la loc becul ala standard o sa-si revina incarcarea la normal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 La bateriile AGM numai cei care le cunosc prea putin merg pe nimerite ;ziceam de o incarcare in curent constant urmata de una in tensiune constanta .Pt profani ,aceste 2 incarcari se fac succesiv ,in aceeasi sedinta de incarcare . Explicatia faptului ca tensiunea creste in functie de consumator corelat cu valoarea acesteia in functie de turatie e simpla ,dar numai pt cine poate deosebii tensiunea de curent . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Explicatia faptului ca tensiunea creste in functie de consumator corelat cu valoarea acesteia in functie de turatie e simpla ,dar numai pt cine poate deosebii tensiunea de curent .hai sa clarificam pur semantic fraza asta si dupa aia trecem mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.