Performance Solutions Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 e normal, e honda! acum mai serios: verifica mai intai mufa de la incarcator, se intampla foarte des sa fie un contact imperfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Mi-a spus un prieten ca daca avea releul vreo problema, se oprea in mers, iar dupa ce-mi dadea curent cineva nu faceam mai mult de 1 km Deci, imi trebuie o noua baterie. O intrebare am si eu, am testat (ca sa fiu sigur) si se pare ca bateria este de vina.Pentru un F4i o Yuasa ytx9-bs e buna ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 E ok, dar trebuie scos capacul de plastic de deasupra bateriei, ca sa incapa in slot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 depinde, cu sau fara far! oricum, tot e bine sa verifici mufele de la sistemul de incarcare din cand in cand, eviti sa arzi releul asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Am verificat mufele.Am gasit o varta la 151 lei: http://www.motociclete.com.ro/magazin/baterii-varta-1/varta-agm-12v-8ah-ytx9-4-ytx9-bs.html.Am inteles ca sunt destul de bune. O mica precizare, la motocicleta mea se recomanda 8,5 amperi, vad ca varta asta are 8. Posibil sa nu mearga ?Si care este diferenta dintr-o baterie AGM (cum e cea de mai sus la 151 lei) si http://www.motociclete.com.ro/magazin/baterii-varta-1/varta-fp-12v-9ah-12n9-4b-1-yb9-b.html ?Cea din urma are 9ah si este mai ieftina. Singurul inconvenient este faptul ca trebuie sa pun eu acidul in baterie ? Si mai am o nelamurire cu CCA (capacitate pornire la rece), cat as avea nevoie la F4i ? La bateria Varta care intentionez sa o cumpar am impresia ca e doar de 80. Nu e prea putin ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 "Si mai am o nelamurire cu CCA (capacitate pornire la rece), cat as avea nevoie la F4i ? La bateria Varta care intentionez sa o cumpar am impresia ca e doar de 80. Nu e prea putin ?" la al meu (tot de 600), demarorul trage 80 de amperi, probabil scrie la partea electrica in manual si la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 cr1s71 ,daca porneste la usor si nu actionezi demarorul cu farurile aprinse ,curentul de start e putin semnificativ ; a mea e de 650 si curentul de start tot de 80A il are si nu am probleme - sunt numai doi cilindri=> forta de inertie mai mare=> cuplul rezistent mai mare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitzi Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 va salut cu respect.am si eu o nelamurire dupa ce pornesc mobra si o las cateva minute sa mearga pe liber mi se incinge releu de incarcare tare de tot.este normal sa faca asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 da. pune un cooler de pc pe el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitzi Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 mersi.am intrebat pt ca dupa ce a stat mobra 5-6 zile pe tusa, azi deabia la a 3-4-a incercare mi-a pornit,si am lasat bateria la incarcat 24 de ore de ieri pana azi si cand a pornit a scos fum la greu cand o turam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 a scos fum de unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Pai ca era vorba de un releu ;binenteles,daca abordam problema in stil balcanic nu se stie exact de unde scoate fum ,normal scoate pe esapament iar din context rezulta ca releul scoate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 din context rezulta ca i-a scos pe toba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Era vorba totusi de un releu ,ca de unde sa stiu ca mai are toba (la momentul testului) ? Oricum ,ne lamureste el in curand . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitzi Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 DA PE TOBA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 daca dupa o perioada n-a mai scos fum si mai ales daca era negru e ok, era doar innecata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emster Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 salut! Am un acumulator uscat(ca ala de la masinile de jucarie) 6v 10Ah . S-a descarcat (am uitat un bec aprins Cum as putea sa o incarc ? De la magazinul de unde am luat-o spuneau ca nu o pot incarca la un redresor de 6 v 25 Ah ca se topeste(''se incarca prea repede'') un incarcator costa 60 lei !1!!!! mai mult decat bateria ! Cum as putea sa o incarc .? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Initial o pui la incarcat la un incarcator de telefon (~1h) dupa care o pui la incarcat 12h la un redresor de perete cu tensiuni multiple - reglezi tensiunea la 6V . Trebuie ca tot timpul incarcarii sa verifici bateria (cam la 1/2ore o data) . Daca se incalzeste peste 40C o iei de la incarcat (prin decuplarea + de pe borna) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Ar trebui sa o incarci cu 0,1-0,2 Ah/6V. Bateria scotea fum sau releul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 (editat) O baterie care m-a impresionat este Exide Bike, cea standard cu plumb-acid. Dupa doua sezoane si doua ierni de stat pe motocicleta in frig, tensiunea masurata la 3 saptamani de la ultima tura este de 12.63V. Sunt curios cat mai suporta ============================ Daca nu aveti bani de baterie noua, poate aveti noroc cu cea veche: Unui prieten i-a murit bateria. A cumparat alta, apoi a incercat sa o resusciteze pe cea moarta. A scurs electrolitul, a spalat bateria cu apa de 2-3 ori, a pus electrolit proaspat(densitate corecta), a incarcat-o 8 ore cu 10% din amperaj, a descarcat-o pana la 11,5V cu un bec de 21W si a repetat procesul de incarcare/descarcare de inca doua ori. Initial nu a mers dar dupa cateva zile de pauza si-a revenit. Acum are 3 luni de functionare, poate sa invarta la automat dupa o saptamana de stat. Editat August 20, 2013 de dani_d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Bateriile de marca tin daca nu numai scrie marca pe ea. Am una care tot asa,a stat ceva iernii p'afara si are inca viata in ea - nu e chiar Exide dar e de la mama ei de acasa. Din pacate nu am gasit baterie cu lichid care sa incapa pe mobra mea ,zic la pret decent si ceva 'sanatos' - ceva Victor ,Saito si alte coapte am gasit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g31987 Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Salutare, Azi dimineata mi-a murit bateria la semafor, dintr-o data. Si nu a mai vrut sa mai porneasca deloc, doar o aud cum se chinuie. Ea mi-a mai dat ceva semne si ma asteptam sa ma lase. Intrebarea e de unde pot da comanda sa pot lua una azi de pe stoc. Moto e un CBR F2. Si mai am inca o intrebare. E posibil sa fie si de la altceva? Adica de mers mergea super ok(gaz sa aiba), acum nu mai invarte deloc. Oricum, dupa ce reusesc sa o pornesc, intentionez sa o duc la GRG sa imi mai zica Adi ce mai e de facut/intretinere. PS. Sunt din Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Salutare, Azi dimineata mi-a murit bateria la semafor, dintr-o data. Si nu a mai vrut sa mai porneasca deloc, doar o aud cum se chinuie. Ea mi-a mai dat ceva semne si ma asteptam sa ma lase. Intrebarea e de unde pot da comanda sa pot lua una azi de pe stoc. Moto e un CBR F2. Si mai am inca o intrebare. E posibil sa fie si de la altceva? Adica de mers mergea super ok(gaz sa aiba), acum nu mai invarte deloc. Oricum, dupa ce reusesc sa o pornesc, intentionez sa o duc la GRG sa imi mai zica Adi ce mai e de facut/intretinere. PS. Sunt din Bucuresti. Am bateria ta pe stoc la service. Dar nu ti-o pot da fără sa o formatam înainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Va salut. Am si eu o nelamurire. Azi imi ajunge si mie o baterie noua pentru a mea mobra. Ce trebuie sa fac pentru a o formata ? Trebuie pusa pe redresor un anumit timp ? Sau sa o urc pe mobra si sa o pornesc impinsa prima data dupa care sa las motorul sa mearga sau sa dau o tura dupa care il pot porni la automat ? Cum e preferabil sa fac ? Va multumesc , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Ce baterie este? Scrie aici codul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.