Clasic Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 In tara ma intereseaza ca nu cred ca se deranjeaza nimeni sa-mi comande mie de pe saiturile mentionate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Cred ca este cam dificil sa renunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Nu ma pot decide intre doua baterii, Varta si JMT. Varta e mai de renume dar mi se pare ca JMT are specificatiile mai bune. Voi ce recomandati sa aleg dintre link-urile de mai jos: http://www.romimoto-piese.ro/category/10300000000/vehicle/suzuki-sv-650:50720/article/581828 http://www.principalauto.ro/Baterii-motociclete/VARTA-Motociclete-Gel-10-Ah-dim-152x88x131-mm--pID69.html Varta e un pic mai marisoara dar incape in SV din cate am calculat. E si mai grea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Salut, Un acumulator in stare incarcata are o tensiune la borne in plaja de valori (12,7-13,1) V. Daca ai probleme cu statorul (scurcircuit la masa dupa cum afirimi) este clar ca acumulatorul iti compenseaza pierderea la masa a acestuia, nu stiu in ce proportie/raport, dar este sigur fenomenul de incarcare partiala a acumulatorului. De bobinat statorul?!, mai greu cu bobinatorul sa-l gasesti care sa faca o lucrare de calitate( sectiune conductor, nr. spire, bobinare, fixare crestaturi, izolare/ impregnarea, etc). Varianta sigura cu achizitia statorului este cea OEM, exclus variante after! Este bine sa faci o verificare completa a sistemului de generare-redresare-reglare, inclusiv a pierderilor de curent la masa in instalatia electrica( max. 50 mA). Cu acumulatorul nu trebuie sa te grabesti pentru schimbare!. Rezolva problema cu statorul, apoi monitorizezi starea acumulatorului. In principiu acumulatorii fiind reversibili, se refac rapid la o incarcare corecta pe timpul functionarii generatorului. Numai bine, eu am rebobinat pt un maxiscuter un stator..functioneaza si in ziua de azi am avut posibilitatea unde lucrez dar vreau sa zic ca doar lam rebobinat legaturile intre bobine nu eu le-am facut.. de impregnat l-am impregnat cu lac electrolitic a for facut prin 2011 si merge si in ziua de azi.. deci se poate dar cum a scris si colegul de sus e breu sa gasesti un bobinator dar nui imposibil..in cazul in care vrei sa il rebobinezi nu uita sa faci rost de sarma email lac dublu e muult mai rezistent in nici un caz sa folosesti sarma lac simplu nu rezista la temperatura Inainte de mini vacanta am comandat si statorul si bateria. Totul ok acum. Bateria nu avea nimic. Cum a primit curent ok si-a revenit. Partea proasta e ca am doua baterii bune si o singura motocicleta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Inainte de mini vacanta am comandat si statorul si bateria. Totul ok acum. Bateria nu avea nimic. Cum a primit curent ok si-a revenit. Partea proasta e ca am doua baterii bune si o singura motocicleta ) nui rau sa ai doua baterii. pacat ca nu se pot pastra in timp.. incearca sa vinzi una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Probabil o sa o pun la vanzare pe cea veche. Sa o tin in timp pe redresor nu cred ca are rost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HunterVip Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Salut astazi m-am dat pe A1.pina la km 36 si retur buc,toate bune si frumoase pina cand m-am oprit si am sesizat un miros urat,am zis ca poate este de la canalul linga eram spre casa la semafor iar am sesisaz acel miros ei bine cand am ajuns acasa si am oprit descopar ca acel miros vine de la baterie ei bine cand am deschis bateria fierbea si iesea vapori de acid din ea,am masurat cu aparatul imi dadea 13,5v iar pornita 14v..cu consumator+turatie 14.2-14,5v..deci releul asi face treaba...oare ce a putut determina fierberea baterie???..a mai patit cineva asa ceva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Eu pe releu il suspectez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Baterie veche, nivel electrolit scazut, masoara de mai multe ori si daca trece de 14.5 e de la releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HunterVip Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 in prima faza si eu la el m-am gandit dar cand am verificat tensiunea si am vazut ca asi face treaba l-am scos din lista suspectilor,chiar nu stiu la ce sa ma mai gandesc am zis sa ma duc maine cu bateria la garantie » Post actualizat in 08 Jun 2016 16:02bateria este noua 6 luni » Post actualizat in 08 Jun 2016 16:04si daca af fii releul ma gandesc ca bateria la cum a fiert este compromisa..ma gandesc eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 (editat) Am patit in trecut la suzuki acelasi lucru cu o baterie noua cu acid, s-a dovedit pana la urma ca era defecta. La mine a tinut vreo 2sapt. Editat Iunie 8, 2016 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HunterVip Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 pai asta este a 2 baterie intr-un an de zile prima ma tinut 5 luni si a crapat nu tinea amperaj si am fost la garantie si am facut un pic scandal ca sa o schimbe si mia inlocuit bateria si asta vad ca a tinut 6 luni si a crapat daca este din vina ei..imi vine sa imi smulg parul din cap dar norocul meu este ca sunt tuns scurt::)) » Post actualizat in 08 Jun 2016 16:13varta pe gel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Poti sa intrii in cercul meu ))), eu nu mai imi bat capul la cate baterii am schimbat....Ai garantie, mergi cu ea, de resuscitat n-are rost pt ca oricum are un defect si se va intampla acelasi lucru. Am cumparat exide si vad ca e ok si a trecut exact un an )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HunterVip Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 ok merci frumos ma duc maine peste ei prevad iar un mare show cu ei ca de produsul lor este "permium".. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Ce baterie e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 (editat) In ordinea cea mai probabila a defectelor: 1. Bateria. Daca este de vina, asteapta pana maine dimineata si masoara inainte sa o pornesti. Daca tensiunea a scazut atunci alta baterie. 2. Daca bateria are maine dimineata tot 13,5 V atunci poate fi releul de incarcare care sa o ia razna si sare de 14,4 V, dar cand vrea el nu cand masori tu . Vroiam sa te intreb de baterie, dar am vazut ca ai scris deja. Varta gel este o baterie buna. Dar oceanul este mare si vapoare sunt multe . Daca ai timp maine, da o fuga linga Regie la un magazin de baterii: www.baterii-auto.ro. Acolo este Ovidiu Filimon, om care munceste de vreo 30 de ani numai in acumulatori auto. Iti verifica si instalatia de incarcare sa vada care este treaba si apoi are acumulatori de tot felul. Personal am luat de la el un Varta Gel pentru Transalp si a tinut 3 sezoane cu 2 ierni, lasata pe motor, si un Exide pentru BMW cu care am 2 sezoane si o iarna, tot tinuta pe motor. Completare: deconecteaza bateria la noapte si apoi masori dimineata sa vezi daca s-a autodescarcat. Editat Iunie 8, 2016 de Silver Arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Varta,jmt,yuasa sunt gunoaie de baterii.N-am prins 2 sezoane cu nici una, le-am oferit caldurica, incarcare si degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 (editat) Varta,jmt,yuasa sunt gunoaie de baterii.N-am prins 2 sezoane cu nici una, le-am oferit caldurica, incarcare si degeaba. Hmm, si atunci eu sa ma bucur de china mea care e la sezonul al -IV-lea? Poate ai probleme cu incarcarea. Editat Iunie 8, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HunterVip Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 ok multumesc pentru sfat o sa o dau jos sa vad maine dimineata cum se comporta..merci inca o data seara faina sa aveti si fara probleme la baterie::)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 3 mobre diferite pe parcursul anilor,baterii acid si gel, exclus probleme de incarcare.userul dedant mi-a sugerat exide, nu stiam nimic de ele si vad ca a prins un an.La 1mil cat costa alea de 8-9ah nu e tragedie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Eu am baterie Unibat pe gel,este al doilea an și încă face servici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Varta,jmt,yuasa sunt gunoaie de baterii.N-am prins 2 sezoane cu nici una, le-am oferit caldurica, incarcare si degeaba. JMT e la sezonul 3 pe viroaga, golita complet de vreo 2-3 ori, iarna tinuta in casa si pusa la incarcat periodic... fara probleme. La cei 110-120 lei dati pe ea, e parfum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Cred că este si chestie de noroc,cum o nimerești! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HunterVip Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 se pare ca releul era problema m-am mai dat un pic cu ea si am testat si in timpul mersului si cu consumatorii si imi baga uneori chiar si 18,5v....l-am schimbat cu unul pe care l aveam de rezerva dar si asta cred ca imi cam joaca feste la relanti imi baga 14v..iar cu consumatori 13.5-13,8v....oare la cum mia fiert bateria o mai fii buna de ceva intrebare intrebatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai24 Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 daca are acid in ea o poti folosi,daca nu are completeaza si o poti folosi in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.