Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

Cauta aici, vezi si pretul si rezolva-ti problema.

http://www.yuasabatteries.com/vehicle_search.php?action=showListing

 

post-74268-0-05414300-1459883507_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@

 

e ceva de firma asta?? tre sa imi iau si eu o alta baterie pretul imi comvine dar nu stiu calitatea produsului..

La Caesar am auzit prima oara de ei, avand in vedere ca 2 prieteni au deja si sunt ok, cu livrare si montaj gratuit e un best-buy dupa mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@

 

La Caesar am auzit prima oara de ei, avand in vedere ca 2 prieteni au deja si sunt ok, cu livrare si montaj gratuit e un best-buy dupa mine.

am avut si varta si yuasa dar si alte marci necunoscute.. dar mai mult de doua sezoane nu au tinut..cu toate ca iarna tot timpul am dato jos si am tinuto in casa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e normal sa tina maxim 2 sezoane, e ceva gresit. Ai si incarcat-o peste iarna, sau ai lasat-o sa zaca cu lunile? Incarea pe mobra e in parametrii? Acidul e la nivel mereu?

La viroaga am luat baterie JT, cea mai ieftina pe care am gasit-o atunci, vreo 120 lei cu tot cu acid. E al 3lea sezon si duce fara probleme. Dar am pus-o pe redresor la fiecare 2-3-4 saptamani.

La Honda am Unibat fara intretinere, dupa cum arata are sigur 3-4 ani. Am scos-o de pe mobra (aveam alarma conectata) cu vreo 4-5v la borne, am pus-o pe redresor si e in regula acum.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e normal sa tina maxim 2 sezoane, e ceva gresit. Ai si incarcat-o peste iarna, sau ai lasat-o sa zaca cu lunile? Incarea pe mobra e in parametrii? Acidul e la nivel mereu?

La viroaga am luat baterie JT, cea mai ieftina pe care am gasit-o atunci, vreo 120 lei cu tot cu acid. E al 3lea sezon si duce fara probleme. Dar am pus-o pe redresor la fiecare 2-3-4 saptamani.

La Honda am Unibat fara intretinere, dupa cum arata are sigur 3-4 ani. Am scos-o de pe mobra (aveam alarma conectata) cu vreo 4-5v la borne, am pus-o pe redresor si e in regula acum.

incarcarea e de 13,4 nu am vazut sa urce mai mult pe iarna am incarcato cam de 3-4 ori posibil sa fie cam anemica incarcrea? la 5000 rpm scade cam la 13-12,94V acum la ultima baterie am mai complectat cu electrolit...oare sa aibe vreo influenta? dar oricum dupa ce o incarcam dupa o sapt o remasuram si tensiunea scadea la 10V si ceva..

Editat de leonidos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e cam slaba si incarcarea... dar e o problema si cu bateria, nu are voie sa scada atat de mult intr-o saptamana de stat, la 10v.

Completarea ai facut-o cu apa distilata, nu cu acid, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e cam slaba si incarcarea... dar e o problema si cu bateria, nu are voie sa scada atat de mult intr-o saptamana de stat, la 10v.

Completarea ai facut-o cu apa distilata, nu cu acid, nu?

de regula cu apa distilata dar ultima data am bagat si acid

» Post actualizat in 13 Apr 2016 18:26

Conteaza că am am datat acid?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana maine cand mai fac cateva teste (si cumpar o baterie noua) incerc sa-mi dau seama unde e problema. Stator sau baterie (la modelul meu sunt probleme cu statorul. se stie ca e pacatos). Am bateria descarcata. S-a descarcat in mers si a inceput sa porneasca greu. Acum e moarta. 11.5V

 

Cu motorul pornit, incarcarea nu trece de 11.8 - 11.9. E posibil sa nu primeasca curent si sa nu imi indice valoarea corecta?

 

Bateria oem a tinut 3.5 ani. Asta are 10 luni (Varta). Exact aceleasi simptome si anul trecut. Cu bateria noua incarca corect 13.8 - 14.ceva. Parca stau ca pe ghimpi pana maine gandindu-ma la pretul unui stator.


» Post actualizat in 18 Apr 2016 00:21

Edit: Bateria este asta: http://www.e-acumulatori.ro/cu-agm/baterie-moto-varta-cu-agm-12-v-12-ah-borne-inverse-1.html

 

Am mai citit prin topic si prind incredere ca e bateria. In iarna data jos de pe redresor arata 12.6. Peste o zi cobora la 12.5. Inteleg ca e cam putin? Cred ca am laut plasa. Baterie de juma de an mearsa zilnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai citit prin topic si prind incredere ca e bateria. In iarna data jos de pe redresor arata 12.6. Peste o zi cobora la 12.5. Inteleg ca e cam putin? Cred ca am laut plasa. Baterie de juma de an mearsa zilnic.

daca ai probleme cu incarcarea poti sa omori orice baterie in cateva ore de functionare.

 

masuratorile sa le faci cu o baterie incarcata si care e sigur buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum banuiam statorul e pe duca. A inceput sa dea timid la masa. Oare merita rebobinat sa-l am de rezerva la drumurile lungi?

 

Pana ajunge cel nou, noaptea sta mobra mufata la redresor si ziua circul. :D

 

Dupa niste drumuri de aproximativ 40km in oras tensiunea la borne sta in felul urmator.

 

Scoasa de pe redresor: 12.8

Dupa o noapte: 12.63

Dupa 40km: 12.25

 

Chiar daca are sub un an pare ca a obosit de la problema statorului asa ca se schimba si bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Asa cum banuiam statorul e pe duca. A inceput sa dea timid la masa. Oare merita rebobinat sa-l am de rezerva la drumurile lungi?

 

Pana ajunge cel nou, noaptea sta mobra mufata la redresor si ziua circul. :D

 

Dupa niste drumuri de aproximativ 40km in oras tensiunea la borne sta in felul urmator.

 

Scoasa de pe redresor: 12.8

Dupa o noapte: 12.63

Dupa 40km: 12.25

 

Chiar daca are sub un an pare ca a obosit de la problema statorului asa ca se schimba si bateria.

 

Salut,

Un acumulator in stare incarcata are o tensiune la borne in plaja de valori (12,7-13,1) V. Daca ai probleme cu statorul (scurcircuit la masa dupa cum afirimi) este clar ca acumulatorul iti compenseaza pierderea la masa a acestuia, nu stiu in ce proportie/raport, dar este sigur fenomenul de incarcare partiala a acumulatorului. De bobinat statorul?!, mai greu cu bobinatorul sa-l gasesti care sa faca o lucrare de calitate( sectiune conductor, nr. spire, bobinare, fixare crestaturi, izolare/ impregnarea, etc). Varianta sigura cu achizitia statorului este cea OEM, exclus variante after! Este bine sa faci o verificare completa a sistemului de generare-redresare-reglare, inclusiv a pierderilor de curent la masa in instalatia electrica( max. 50 mA). Cu acumulatorul nu trebuie sa te grabesti pentru schimbare!. Rezolva problema cu statorul, apoi monitorizezi starea acumulatorului. In principiu acumulatorii fiind reversibili, se refac rapid la o incarcare corecta pe timpul functionarii generatorului.

 

Numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am rebobinat pt un maxiscuter un stator..functioneaza si in ziua de azi am avut posibilitatea unde lucrez dar vreau sa zic ca doar lam rebobinat legaturile intre bobine nu eu le-am facut.. de impregnat l-am impregnat cu lac electrolitic a for facut prin 2011 si merge si in ziua de azi.. deci se poate dar cum a scris si colegul de sus e breu sa gasesti un bobinator dar nui imposibil..in cazul in care vrei sa il rebobinezi nu uita sa faci rost de sarma email lac dublu e muult mai rezistent in nici un caz sa folosesti sarma lac simplu nu rezista la temperatura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde pot cumpara o mufa de intra in releul de incarcare pt Honda VFR an 94? Este la fel cu cea folosita la CBR 600F3, CBF600...ma intereseaza cu fire cu tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pot decide intre doua baterii, Varta si JMT. Varta e mai de renume dar mi se pare ca JMT are specificatiile mai bune.

 

Voi ce recomandati sa aleg dintre link-urile de mai jos:

 

http://www.romimoto-piese.ro/category/10300000000/vehicle/suzuki-sv-650:50720/article/581828

http://www.principalauto.ro/Baterii-motociclete/VARTA-Motociclete-Gel-10-Ah-dim-152x88x131-mm--pID69.html

Varta e un pic mai marisoara dar incape in SV din cate am calculat. E si mai grea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Un acumulator in stare incarcata are o tensiune la borne in plaja de valori (12,7-13,1) V. Daca ai probleme cu statorul (scurcircuit la masa dupa cum afirimi) este clar ca acumulatorul iti compenseaza pierderea la masa a acestuia, nu stiu in ce proportie/raport, dar este sigur fenomenul de incarcare partiala a acumulatorului. De bobinat statorul?!, mai greu cu bobinatorul sa-l gasesti care sa faca o lucrare de calitate( sectiune conductor, nr. spire, bobinare, fixare crestaturi, izolare/ impregnarea, etc). Varianta sigura cu achizitia statorului este cea OEM, exclus variante after! Este bine sa faci o verificare completa a sistemului de generare-redresare-reglare, inclusiv a pierderilor de curent la masa in instalatia electrica( max. 50 mA). Cu acumulatorul nu trebuie sa te grabesti pentru schimbare!. Rezolva problema cu statorul, apoi monitorizezi starea acumulatorului. In principiu acumulatorii fiind reversibili, se refac rapid la o incarcare corecta pe timpul functionarii generatorului.

 

Numai bine,

 

 

eu am rebobinat pt un maxiscuter un stator..functioneaza si in ziua de azi am avut posibilitatea unde lucrez dar vreau sa zic ca doar lam rebobinat legaturile intre bobine nu eu le-am facut.. de impregnat l-am impregnat cu lac electrolitic a for facut prin 2011 si merge si in ziua de azi.. deci se poate dar cum a scris si colegul de sus e breu sa gasesti un bobinator dar nui imposibil..in cazul in care vrei sa il rebobinezi nu uita sa faci rost de sarma email lac dublu e muult mai rezistent in nici un caz sa folosesti sarma lac simplu nu rezista la temperatura

 

Inainte de mini vacanta am comandat si statorul si bateria. Totul ok acum. Bateria nu avea nimic. Cum a primit curent ok si-a revenit. Partea proasta e ca am doua baterii bune si o singura motocicleta :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de mini vacanta am comandat si statorul si bateria. Totul ok acum. Bateria nu avea nimic. Cum a primit curent ok si-a revenit. Partea proasta e ca am doua baterii bune si o singura motocicleta :))

nui rau sa ai doua baterii. pacat ca nu se pot pastra in timp.. incearca sa vinzi una

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut astazi m-am dat pe A1.pina la km 36 si retur buc,toate bune si frumoase pina cand m-am oprit si am sesizat un miros urat,am zis ca poate este de la canalul linga eram spre casa la semafor iar am sesisaz acel miros ei bine cand am ajuns acasa si am oprit descopar ca acel miros vine de la baterie ei bine cand am deschis bateria fierbea si iesea vapori de acid din ea,am masurat cu aparatul imi dadea 13,5v iar pornita 14v..cu consumator+turatie 14.2-14,5v..deci releul asi face treaba...oare ce a putut determina fierberea baterie???..a mai patit cineva asa ceva??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...