Sari la conținut

Incarcatoare - Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incarcarea unui acumulator cu intretinere se verifica in afara de un voltmetru si cu un densimetru. O baterie incarcata ar trebui sa aiba 12,80 V si densitatea electrolitului la 1,28 .

Cu mentiunea ca trebuie lasata citeva ore (recomandat o zi) minim pt. a obtine o valoare care sa insemne ceva.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o dilema. Suntem mai multi cu baterie AGM si vine sezonul. Un prieten vrea sa o puna pe redresor, iar aici pe forum se zice ca nu e indicat. Am sunat la Fortec si domnul de la telefon a zis ca da, dar sa scot capacelul, dupa care a zis sa las capacelul si sa o incarc la amperaj mic 12 ore.

Nu va fierbe in cele 12 ore? Pe unde se evapora surplusul de ...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este AGM, iti scrie mare pe capac "DO NOT OPEN". Asa ca nu ai ce sa cauti sa umbli la capac. Si daca este AGM nu va "fierbe". Daca sunteti mai multi puteti sa va cuplati sa cumparati asa ceva http://www.tecmate-int.com/ENG/u_optimate_4_dual.php . E in jur de 60E si la magazinele moto din CJ sigur gasiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Redresorul e cel de la Lidl, cu selector pt moto sau auto, dar nu zice nimic de amperaj. Doar se face verde la incarcare.

 

Am pus redresorul pe baterie si surpriza. Nu vede bateria ca sa pot sa selectez modul de incarcare. Nici pe a prietenului, nici pe a mea ( firme diferite).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator foxbat

daca bateria e dusa ( uscata, intrerupta..) pa.



eu am cteck-ul ala ( 5.0 ) + unul mega destept dar mai mare ( programare, usb, etc )

 

daca pot sa ajut, cu placere

Editat de foxbat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea ca l-am folosit ultima data pe o baterie clasica si a mers. Dar acum nimic. Am inversat polaritatile ca sa vad daca citeste atat macar si s-a aprins ledul pt " necunoscatori". Ledul de stand-by ramane aprins si atat. O sa il testez si pe bateria masinii, sa vad ce parerea are.

 

Daca il trimiti cu posta la Cluj :). Ms oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unul de la lidl am si eu. batria mea moto este intrerupta ,tot la fel nu vrea sa o recunoasca. la inceput o recunoaste dar dupa cateva minute 2-3 se intrerupe. am incercat la una de auto si merge. este un redresor destept dar si ciudat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea sunt niste prostii de acumulatori, doar aspectul de ele. Nu depasec un an de folosire orice faci cu ele. Eu am ajuns la concluzia ca nu mai cumpar acumulatori ieftini deoarece sunt bani aruncati, te lasa cand e viata mai frumoasa.

Am şi eu un acumulator din acesta cu Gel ce are pe capac instrucţiuni de adăugare a acidului, Volton iYTX7L-BS ( 12V, 7Ah, 79A CCA ) pe care am pus-o provizoriu la acea dată ( acum 2 veri ) pe Honda XRV750 ( 12V 12Ah din fabrică ) şi funcţionează bine şi acum, pornineşte motocicleta fără a fi nevoie să o încarci chiar şi după ce-a stat 2-3 lun, peste iarnă, într-o hală neîncălzită. Eu pot sa mă declar foarte mulţumit de aceşti acumulatori, anul acesta voi lua unul de acelaşi tip, dar 12Ah.

 

Redresorul e cel de la Lidl, cu selector pt moto sau auto, dar nu zice nimic de amperaj. Doar se face verde la incarcare.

Am pus redresorul pe baterie si surpriza. Nu vede bateria ca sa pot sa selectez modul de incarcare. Nici pe a prietenului, nici pe a mea ( firme diferite).

 

E cam berbecuţ încărcătorul, cel puţin la concluzia aceasta am ajuns eu. Este deştept, dar nu are posibilitatea de a-l forţa să încarce indiferent de ce simte la borne, se încăpăţânează şi nu vrea să pornească.

 

Ce poţi face : leagă în paralel cu bornele bateriei un bec de 12V ( semnalizare, stop, orice ), pentru a-i oferi încărcătorului un consumator continuu. Va încărca atunci şi bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator foxbat

sunt mistocute alea de la Lidl. am cochetat si eu cu ideea o vreme dar apoi m am decis pentru ala de cteck. nu de reclama..dar desi teoretic e la fel..practic e o diferenta maricia. inside

 

cum zice si andry, bateriile mor din folosire improprie, altfel daca se respecta minim de reguli..trebuie sa tina peste 5 ani . asa ..usor.

 

personal, cam toate bateriile mele au tinut intre 5 si 10 ani .ma rog, erau puse pe honde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am urmatoarea problema cu bateria de la motor si anume Yuasa YB9-B de 12V.

Are nivelul de lichid exact unde este notat.

Am un redresor Optimate4 care momentan imi arata ca incarca bateria cu 0.8A.

Cat timp e indicat sa o las pe redresor sau se opreste automat din incarcare daca o las mai mult de 12 ore?

Am incarcat bateria acum 1 saptamana si am lasat-o la incarcat 12 ore, acum am pus-o pe motor si dupa 20 de incercari la automat a murit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O baterie "moarta" se incarca cam 14 ore la 10% din valoarea nominala a ta fiind de 9 Ah ar rezulta 9x1,4/0,8 adica cam 15 ore si 3/4, acuma nestiind cam in ce stare e bateria sfarsitul incarcarii duce la degajarea de gaze si incalzirea bateriei. Dar vad ca ai un incarcator destept citeste-i bine instructiunile ca face o gramada de treburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Hyllander: n-ar strica să te întrebi și de ce a trebuit să dai de 20 de ori la automat.

Am dat la automat prima data cu socul tras si a pornit, am lasat la relantiu cam 5 minute si m-am jucat de butonul ala care ti face motorul sa stea la renatiu(iti creste RPM) in fine, dupa ce am observat ca nu am pus socul in pozitia initiala, l-am inchis si a murit, deci cred ca am inecato.

Tin sa mentionez ca n-am accelerat deloc in timpul asta...iar dupa ce am incercat sa o repornesc de atatea ori a murit bateria.

Poate fi si de la benzina, am 2l de benzina in ea si era pusa pe Reserve, m-am jucat si de butonul ala de pe reserve pe off si pe fuel on...

Editat de Hyllander
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator foxbat

@hy - de 20 de ori sa dai la automat ..si dupa cum scrii..hm... cam inveti din greseli nu din experienta altora. cate secunde ai " dat" de fiecare data?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator foxbat

atunci bateria ta..nu e prea in forma.

o baterie full incarcata , si ok ca si capactitate, nu moara dupa 20 incercari a 3 sec fiecare.

 

incarca o inca odata cu jucaria aia pana zice ca e gaat incarcata si reia. dar asa, la ochi, cam o sa ti iei alta baterie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci bateria ta..nu e prea in forma.

o baterie full incarcata , si ok ca si capactitate, nu moara dupa 20 incercari a 3 sec fiecare.

 

incarca o inca odata cu jucaria aia pana zice ca e gaat incarcata si reia. dar asa, la ochi, cam o sa ti iei alta baterie...

Asta vreau sa vad Fox, sa pun bateria din nou la incarcat si daca moare asa repede imi cumpar alta.

Acum asta de la care am luat motorul mi-a zis ca bateria e noua, acum stii cum e la noi, nu te iei dupa toti care te mint in fata.

O las pana maine dimineata si vad ce zice redresorul,daca moare la fel de repede cumpar alta baterie.

Una pe gel ar fi mai buna, ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am urmatoarea problema cu bateria de la motor si anume Yuasa YB9-B de 12V.

Are nivelul de lichid exact unde este notat.

Am un redresor Optimate4 care momentan imi arata ca incarca bateria cu 0.8A.

Cat timp e indicat sa o las pe redresor sau se opreste automat din incarcare daca o las mai mult de 12 ore?

Am incarcat bateria acum 1 saptamana si am lasat-o la incarcat 12 ore, acum am pus-o pe motor si dupa 20 de incercari la automat a murit.

La sfarsitul ciclului de incarcare/testare in dreapta se aprinde ledul verde care reprezinta ca este ok. Pana atunci, daca o scoti intre timp, inseamna ca nu si-a facut ciclul complet. El face si teste la sfarsit, daca nu e ok, lucreaza din nou.

 

Vezi si manualul -> http://www.tecmate-int.com/ENG/pdf/TM140DUAL-IN1-120625_HR.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La sfarsitul ciclului de incarcare/testare in dreapta se aprinde ledul verde care reprezinta ca este ok. Pana atunci, daca o scoti intre timp, inseamna ca nu si-a facut ciclul complet. El face si teste la sfarsit, daca nu e ok, lucreaza din nou.

 

Vezi si manualul -> http://www.tecmate-int.com/ENG/pdf/TM140DUAL-IN1-120625_HR.pdf

Multumesc Thomas, dar am luat manualul tot de pe topicul asta.

Cand am plecat de acasa a ajuns la pasul Voltage retention test, palpaie ledul galben si cel de charging battery (LED ul 4 si 5) si incarca o tensiune de 0,2 A.

O sa vad ce s-a intamplat cand ajung acasa, momentan sunt la birou si pana la 7 dimineata, nu pot pleca nicaieri :)

O sa fac rost de un tensiometru sa vad cat imi indica curentul la borne.

 

Am verificat redresorul si imi indica leduri verzi, banuiesc ca e totul ok.

Astept soarele, ca bate un vant de te da jos din picioare...

Editat de Hyllander
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Thomas, dar am luat manualul tot de pe topicul asta.

Cand am plecat de acasa a ajuns la pasul Voltage retention test, palpaie ledul galben si cel de charging battery (LED ul 4 si 5) si incarca o tensiune de 0,2 A.

O sa vad ce s-a intamplat cand ajung acasa, momentan sunt la birou si pana la 7 dimineata, nu pot pleca nicaieri :)

O sa fac rost de un tensiometru sa vad cat imi indica curentul la borne.

 

Am verificat redresorul si imi indica leduri verzi, banuiesc ca e totul ok.

Astept soarele, ca bate un vant de te da jos din picioare...

 

eu zic sa mergi la un electrician

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • apriliacluj changed the title to Incarcatoare - Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...