Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Te lauzi sau imi spui?Ma doare la cascheta cine cum cat merge cu un plin......daca iar cautati sa va sau sa ma impungeti cu ce stiu eu ce calcule sa ma lasa-ti afara.Azi chir nu am chef poate in alta zi.....si acuma mergeti inapoi sa colorati cartile pe care......

Pac pac!

 

nu ma laud, doar spuneam

valeni - siriu - brasov - cheia - valeni - 250 km.

cand am intrat pe cheia deja palpaia becul rosu,

si cu 5 km inainte de valeni a ramas aprins. probabil daca mai faceam 1-2 km,

se oprea motoru. mers numai cu treapta a doua si a treia, probabil rar a vazut a 4-a. tinuta in 8 - 10 k de ture

lauda ar fii prietenul cu care am fost, cu un f3 pe carburatie,

dar a mers aproape numai cu a sasea, in 5k de ture.

concluzie : motoru suge cat ii dai, iar pt cei care vor vitezane,

sa nu se mai uite la consum.

 

intrebare: daca i-ash pune un filtru de benzina, ca sa evit strangerea gunoaielor in injectie

ca am obiceiul de a merge pe rosu. si-a mai pus cineva asa ceva ?

Editat de mandibula
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

poate nu ai destul lichid de racire sau ai probleme cu circuitul electric si iti arata eronat temperatura.

dar e foarte posibil sa nu fie nimic. daca prinzi multe stopuri urca destul de repede temperatura.

o solutie ar fi sa pui electroventilatorul pe direct (adica sa mearga tot timpul) dar.... nu stiu daca e cea mai fericita varianta.

 

pot sa complectez direc cu apa,sau trebuie o solutie speciala

....ma gandeam si eu la o varianta cu un 2 ventilatoare,dar am inteles ca nu tine bateria :D....acum nush cat de bine e sa mearga ala de unu singur non-stop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare: daca i-ash pune un filtru de benzina, ca sa evit strangerea gunoaielor in injectie

ca am obiceiul de a merge pe rosu. si-a mai pus cineva asa ceva ?

toate motoarele au filtru de benzina<cele pe injectie>

uitate-n carte sa vezi unde e pus exact :D

 

Am impresia ca mi se incinge foarte repede motorul,ajung destul de des la 100-107 grade cu el

ma ingrijoreaza sa va zic sincer...stiu ca trebuie sa fie cald dar nici chiar asa

daca gresesc va rog sa imi spuneti de ce ,daca nu poate stiti voi ce sa fac sa nu se mai incinga asa rau

Multumesc

si eu patesc la fel dar numai cand stau mai mult pe loc sau merg in spatele masinilor foarte incet<de obicei zona DOAMNA GHICA> dar nu mi-a trecut nici-odata de 110<in carte spune ca la 118-120 sa opresti motorul>

ca solutie sa nu mai ajunga asa repede acolo ar mai fi si izolarea esapamentului<a facuto CAPITANU si a zis ca intradevar se simnte>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate motoarele au filtru de benzina<cele pe injectie>

uitate-n carte sa vezi unde e pus exact :D

 

 

si eu patesc la fel dar numai cand stau mai mult pe loc sau merg in spatele masinilor foarte incet<de obicei zona DOAMNA GHICA> dar nu mi-a trecut nici-odata de 110<in carte spune ca la 118-120 sa opresti motorul>

ca solutie sa nu mai ajunga asa repede acolo ar mai fi si izolarea esapamentului<a facuto CAPITANU si a zis ca intradevar se simnte>

 

Colentina e si la mine zona incinsa,mai ales dimineata knd este f aglomerat si evit lina de tramvai :)

nu a trecut pana acum de 108 grade...dar chiar asa simt ca mi se prajesc oo-le de la caldura :lol:)

 

ms mult pt raspuns,eu nu am cartea motocicletei din pacate :D.....daca se gaseste in format electronic :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

completeaza cu apa cu antigel 1:1 (sau in functie de ce scrie pe antigelul pe care il cumperi). din ce an e motorul? vezi ca e un topic cu manuale.

 

 

am si eu o intrebare: ce e buretele ala (sau ce o fi) din poza si la ce foloseste?

 

gsxr750_injection.jpg

 

in centru jos, in locasul din airbox :D

Editat de metoxil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

completeaza cu apa cu antigel 1:1 (sau in functie de ce scrie pe antigelul pe care il cumperi). din ce an e motorul? vezi ca e un topic cu manuale.

 

este din 2003 motorul.

ms pt sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

completeaza cu apa cu antigel 1:1 (sau in functie de ce scrie pe antigelul pe care il cumperi). din ce an e motorul? vezi ca e un topic cu manuale.

 

 

am si eu o intrebare: ce e buretele ala (sau ce o fi) din poza si la ce foloseste?

 

 

 

in centru jos, in locasul din airbox :D

 

cauta in manual si vezi ce este , e cel mai bine asa

eu nu am vazut bureti in epurator pana acuma !

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu uitam ca noi suntem in Roamania si tu.....daca bine tin minte...in Anglia.....deci starea drumurilor nu prea ne lasa sa ii dam in gura...cel putin eu.......de obicei merg 300-350 cu un plin....forj mai greu...n-ai unde dom'le n-ai unde;))))

Pac pac!

 

 

Am uitat.......fierul meu(unul din ele) merge cu gazolina:)))))ii mai eftin!

pac pac

 

mi-am sincronizat eu carburatoarele si acuma am un consum cam de 7,3%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor,

 

as dori sa-i cumpar o toba carbon pentru mobra mea. Ma poate ajuta cineva cu niste recomandari, sugestii, costuri. Precizez ca nu am prea multi bani :D

 

sau cine stie unde pot gasi tobe (nu noi) dar bune. E pentru un gixxer de 600 K2.

 

Merci, si asfalt uscat :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor,

as dori sa-i cumpar o toba carbon pentru mobra mea. Ma poate ajuta cineva cu niste recomandari, sugestii, costuri. Precizez ca nu am prea multi bani :D

sau cine stie unde pot gasi tobe (nu noi) dar bune. E pentru un gixxer de 600 K2.

Merci, si asfalt uscat :P

 

 

Vezi aici : /index.php?...7929&st=340

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare: ce viteza la ce turatie ar trebui sa am (k1 600) in viteza I, eventual si a doua? (cu foaie si pinion standard)

mi se pare ca merge mai ciudat uneori... joi, vineri mergea mai "moale", iar sambata si duminica am mers mai mult si parca era ok... acum, de azi, iar mi se pare ca merge "moale"... o fi din cauza ca in timpul saptamanii merg mai supturat (ca tot era un topic despre asta) ? o fi ambreiajul slabit? uzat? bujiile? :D pasca masii...

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare: ce viteza la ce turatie ar trebui sa am (k1 600) in viteza I, eventual si a doua? (cu foaie si pinion standard)

mi se pare ca merge mai ciudat uneori... joi, vineri mergea mai "moale", iar sambata si duminica am mers mai mult si parca era ok... acum, de azi, iar mi se pare ca merge "moale"... o fi din cauza ca in timpul saptamanii merg mai supturat (ca tot era un topic despre asta) ? o fi ambreiajul slabit? uzat? bujiile? :unsure: pasca masii...

 

merci

 

Salut,

Nu vreau sa vorbesc aiurea, dar eu patesc urmatoare chestie, si la masina si la motocicleta:

daca accelerez foarte usor, mi se pare ca nu trage, daca trag mai tare de acceleratie, totul e ok

Din cate mi-ai zis tu, se poate sa fie efectul asta, ca in timpul saptamanii mergi pe aglomeratie, nu tragi tare de ea, iar in w-e ii mai liber si poti accelera corespunzator.

Daca asta e, nu tre sa-ti faci griji ca-i numai o impresie :cheers:

 

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda...de cautat manualul, ca nu-l mai am,

sa-l caut si sa-l verific.

ar tb sa fie sub rezervor in burduful ala de tabla care e prin de rezervor...ca din " burduful " ala

iese furtunul de benzina si intra direct in injectie.

 

interesanta si chestia cu izolarea evacuarii, poate ne da si noua cateva indicii,

a invelit toata evacuarea in azbest, a pus garnituri de azbest intre evacuare si blocul motor ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

izolarea evacuarii ar trebui facuta numai la cele din inox, celelalte au sanse foarte mari sa rugineasca foarte repede;

asta pentru cine considera ca merita, eu din cate stiu ajuta (putin) la motoarele turbo, nu si la cela aspirate :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru cei cu k6-k7 si respectiv k8: in ce temperaturi stau mobrele prin traficul asta infect?

 

 

La drum intins 80-85 grade, prin bucuresti am fost de doua ori si desi crosetez si incerc sa nu stau la coada la semafor se duce des la pornirea ventilatorului adica 105 chiar daca nu e cald afara (ultima oara in weekend-ul cu salonul moto am fost). E clar ca nu e motoreta de oras :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda...de cautat manualul, ca nu-l mai am,

sa-l caut si sa-l verific.

ar tb sa fie sub rezervor in burduful ala de tabla care e prin de rezervor...ca din " burduful " ala

iese furtunul de benzina si intra direct in injectie.

 

interesanta si chestia cu izolarea evacuarii, poate ne da si noua cateva indicii,

a invelit toata evacuarea in azbest, a pus garnituri de azbest intre evacuare si blocul motor ????

intra putin pe topicul celor cu buse si vezi cateva poze cu evacuarea lui NASU care tocmai azi si-a facut-o<nu si-a montat-o asa ca nu mi-a putut spune nimic despre randament><e o textura in genul azbestului data prima oara si dupa o banda de folie din aluminiu<mie personal imi place cum a iesit si cred ca o s-o fac si eu, dar sa nu creada cineva ca no sa-i mai urce apa peste 100 daca se sta pe loc :unsure:

 

pagina 197

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La drum intins 80-85 grade, prin bucuresti am fost de doua ori si desi crosetez si incerc sa nu stau la coada la semafor se duce des la pornirea ventilatorului adica 105 chiar daca nu e cald afara (ultima oara in weekend-ul cu salonul moto am fost). E clar ca nu e motoreta de oras :unsure:

 

Hmm... la mine sare de 105, ajunge chiar si la 108-109(ce-i drept nu pentru mult timp). Merg zi de zi in trafic. Sezonul trecut nu trecea de 105 ... asta este ingrijorarea mea. Afara, 85-90 ... dar in oras ma "omoara"! M-am gandit la antigel, probabil trebuie schimbat. Are deja 2ani.

 

salutarea!!! am un k3 si vroiam sa stiu daca pot sa-i pun o toba mica triunghiulara(ceva de genul cum sunt la k6). stie cineva si cam la ce bani sunt tobele alea mici? multumesc.

 

de ce sa nu mearga? :cheers: Din cate stiu eu, sunt in jur de 500E in magazin. La second gasesti si cu 250-300E.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

am si eu un amortizor spate de gsxr1000 de vanzare daca intereseaza pe cineva,este in stare f buna(ca sa nu zic impecabil ca bsnitarii).

daca e interesat cineva PM,pot sa va trimit si poze daca doriti

numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...