Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Cer informatii pe care nu le stiu!tu ai putea citii aproximativ 300 de pagini? si din search nu am gasit nimic!

Nu nu caut unul la mana a doua!

Nu am stiut ca se potriveste orice filtru!

Mersi mult

 

 

oricum nu te dai cu mobra acuma asa ca te poti documenta putin nu strica sa sti cat mai multe despre mobra ta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sper sa nu sariti si pe mine ca fak urat :cheers:

foloseste cineva 10 w 50 la mobra?<nu ma intereseaza ce marca>

Mesaj completat

 

or fi magazine destule dar toate merg pe morala'''clientul trebuie jumulit'''

in afara de unele piese pe care am vrut sa le iau musai oem<de la reprezentanta>toate consumabilele le-am luat de la diverse firme sau useri din tara

ex. mac mi-a oferit caucioace+transport cu 10% mai ieftin decat toate firmele din buc, uleiul si filtrele le iau din bv iar la preturi bune ETC

Mesaj completat

nu mai spun ca am gasit la civeva<nu vreau sa dau nume>cablu de ambreiaj sh mai scump ca la rep

Cred ca stiu cine,lol.Totul e mai scump la el....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreti informatii despre modelul de motoreta...si ce modificari ii trebuie...si ce piese...si multe altele....faceti-va cont pe un forum specializat strain. Recomand gixxer.com. Trebuie doar sa stii putina engleza. Pentru ca pe forumurile din Romania nu gasiti nici un sfert din informatiile de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti , de ceva vreme sunt proprietarul unui SRAD 750 din '96, o intrebare as avea, se potriveste roata fata completa de modelul de dinainte >96 pe SRAD?...spun asta deoarece mi se pare o absurditate sa dau 100-150E pe o pereche de discuri de frana de SRAD cand o roata completa de GSX750R W este 80E in stare f buna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scarite vopsite in camp electrostatic la user-ul GIZ de pe forum. Promt si la un pret excelent. Meserie ce sa mai!!!

In prima poza cum arata inainte cu scaritele argintii. Arata mult mai bine acum, in orice caz mai bine decat poate telefonul meu sa pozeze

post-3595-1263993683_thumb.jpg

post-3595-1263993758_thumb.jpg

post-3595-1263993789_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma gandeam sa-mi fac tot cadrul asa dar cred ca ma rupe de bani<apropo cat tia luat pt scarite?>

 

nu cred ca e o idee buna sa vopsesti si cadrul - e vorba de multa munca - si bani

un amic vroia sa isi vopseasca cadrul de pe zzr - cand i-au fost explicate operatiunile prin care trece si suma etimata a fost profund dezamagit

trebuie sa dai jos tot de pe el - cu instalatie electrica - plus ca nu poti baga cadrul in cuptor deci timp pierdut pt uscare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! filmuletul este foarte tare dar si foarte vechi:D oricum de apreciat ideea!

Referitor la vopsitul cadrului! Chiar ma gandeam sa merg in targ la vitan sa cumpar vre o 3-4 metrii de autocolant negru care sa il aplic pe cadru! sunt sigur ca va schimba total aspectul acestuia! ce parere aveti?

Editat de nchivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinand cont ca-i ieftin autocolantul, n-o sa-ti para rau dupa bani. :cheers:

Si nici n-o sa-ti placa cum iese.

Si o sa te enervezi pe parcursul procesului.

Si o sa-ti bagi picioarele.

Si o sa renunti.

Sorry daca te dezamagesc.

 

P.S.

Bineinteles, toate astea daca nu esti montator profesionist de autocolant :D

 

Oricum, bafta si daca iti iese, sa ne arati si noua.

Si ca un sfat, incalzeste bine autocolantul inainte sa te apuci de treaba, adica tine-l la caldura cateva ore sa devina cat mai maleabil. Nici uscatorul de par nu strica in timpul aplicarii.

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta ma gandeam si eu... cand se incalzeste cadrul sa nu se dezlipeasca! Cred ca m-as descurca singur am un feon profesional (industrial) dar tinand cont ca nu sunt genul de persoana migaloasa cu 5-6 sute de mii cred ca til lipeste cineva care se pricepe,parerea mea!

Oricum nu iti place il dai jos si gata... nu e ca vopsitul multi bani si multa munca! in plus iese cam la fel!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! tot respectul dar consider ca 50€ este foarte mult pentru un autocolant! eu am gasit la 60ron metrul! plus mana de lucru daca nu il pui singur mai zici 60ron si tot nu iesi la 50euro!

Iar daca imi aduc bine aminte parca cineva de pe forum vindea protectii cadru negre (niste plastice de se prind in cleme pe cadru) si daca nu ma insel parca cerea chiar 50€ pe ele!

Tot respectul , daca consideri ca este ok investitia!

Hai VARA:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vad lucrurile altfel... corecta incorecta daca imi place mie si pot sa fac si mai ieftin de ce nu as faceo? Nu imi place cum am facuto eu ma duc sa dau 50€! parerea mea:d

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau poti cauta imitatie de carbon,dar nu mizerie deaia cum pune toata lumea pe capota la masina, sau imbraca scuterul, este un colant special nu este lucios care arata super si se pune numai la cald, si cred ca pe cadru rezista, ca nu se incinge foarte foarte rau, este aprox 2 mil metru patrat.

Mesaj completat

Sau poti cauta imitatie de carbon,dar nu mizerie deaia cum pune toata lumea pe capota la masina, sau imbraca scuterul, este un colant special nu este lucios care arata super si se pune numai la cald, si cred ca pe cadru rezista, ca nu se incinge foarte foarte rau, este aprox 2 mil metru patrat.

completare la un post mai veki ala cu cadru, in oras la mine sunt ceva rr 1000 vreo 3, una ia crapat motorul la aia din 2008 ia skimb honda tot din purcel, uneia i sa blocat cutia pe circuit in grecia si a reparato in ascuns baieti, toate toate R1-rile din Buzau au racit, una ia pleznit pistonul 1 cand pleca la mare, avea 2000km era noua a dus-o a reparato, acum peste 10000 borseste apa afara, una oscileaza relantiu cand vrea ia ETC, una este o petarda. Putem spune la infinit ca honda=releu+distributie,kawa= cutiuta, suzuki=cadru, Toate sunt jaleeeeeeeee, sunt foarte fiabile, NE BUCURAM DE REZULTATUL MUNCI ALTOR OAMENI CARE CU FOARTE MULTI ANI IN URMA SAU DEVOTAT INTRUTOTUL MOTOCICLISMULUI , FACAND DIN CE IN CE MAI FIABIL MAI FRUMOS MAI MAI........ SA AVEM CU CE NE DA NOI MARI PE STRADA PE LA TERASE SI MAERGAND CU VITEZE AMETITOARE, SA NU UITAM ASTA.

Mesaj completat

Voi posta cea mai buna lipitura a unei carene, plastic, etc.

Desigur nu exista prostie, aberatie, eroare mai mare decat: glet MGA, scuipat, fibra de sticla cu rasina, idiotenia de plasa de sarma cu kit, sau SUDURA CU ELECTROD DE PLASTIC DIN CARE ESTE FACUT MATERIALUL(abs de obicei).

Toate enumerate aici sunt bune daca tinem motocicleta pitita toata vara in garaj sau in vitrina.

Daca-ti hranesti spiritul si te dai normal sunt niste presiuni fantastice, vibratii foarte foarte mari, daca stai la terasa sta si balega de kit in soare la 70 sau 80 de grade si diferentele de temperatura face ca bulsetul de plastic lipit cu atata migala sa se faca floare, si sa rada toti de tine" vezi ma!!! carene reparate!!!!!!!"

Toate sunt testate de mine prieteni, luni de zile, kiar ani si nu sunt eficiente.

Dup cum am spus cea mai buna lipitura testata de mine(un fraer) , este urmatoarea(pun si poze dar alta data):

''lipitura cu panza naturala de bumbac(batista cearceaf etc) imbibata cu "picatura" "

explicatii:

Dupa isprava facuta pe asfalt urmeaza reparatia. Piese noi? nu te lipesti, reparatia este scaparea.

NU sunt bulan.g.i.u si spun la toti.

Se ia bucata de plastic si se insaileaza cu pistolul de lipit(pistol de electronist nu alta tampenie).

Dupa obtinerea formei initiale inainte de ciumegareala din parcareee, se polizeaza cu flexul cu foarte mare atentie crapatura aprox 1 mm jumate 2 mm in jos, pe latimea de 2cm, adica se intra in structura plasticului pentru a obtine un subnivel, un ce vreti voi, ATENTIE nu incalziti materialul rau pana la topire.

CLAR PANA AICI

 

Se taie fasii din batista sau orice altceva din material natural(ATENTIE batista trebue sa fie imbibata cu muci, glumesc) in forma dorita se aseaza in locul polizat dupa care se imbiba cu picatura, un strat doua straturi de panza ,trei, depinde cat permite materialul sa fie polizat ca nu trebue sa depaseasca in sus minunea. Se polizeaza la fata cu flexul sau freza manuala, dar mai bu este flexul.

FOarte important este ca kitul est aproape delok prezent, ici colo putintel sa nu se supere.

CLAR

 

De stiut: dezavantaje pentru carene din pp adica enduro motocros, nu se lipesc nu incercati ca dovada o da capacul de la lipici.

Mai trebue de stiut ca nu se lipeste numai cu picatura, se lipeste si cu super glue penal de 50 de bani.

tot important este sa demontez si "dar unde este lipsa" eeee unde este lipsa se costrueste din panza foarte foarte usor si rezistent nu cretinatatea de rasina cu fibra CARE REACTIONEAZA DIFERIT LA SOARE (DILATAREA CONTRACTAREA) SI CRAPA .

LIPITURA GARANTATA SI FOARTE REZISTENTA ATENTIE ::: NU SE MAI RUPE ACOLO PRIETENI,EVAR AD. NICIOD.

Mam gandit si.... poze nu pun sa nu ma laud ca fac detoate, sa stiti ca lipitura iese in funcie de indemanarea voastra cine nu poate sa vina la mine.

Mentionez SUBLINIEZ la vopsit nu va bagati sau bagativa ca sunt vopsitori cu pretentii care habar nu au. Cer ste de euro si sunt niste incompetenti.HA ha ha

Spor la treaba acelora care vor sa-si faca cu mana lor si nu vor sa dea 500 euro pe o carena, care eu personal o lipesc si kituesc in 500 secunde pe proba. Si nu uitati c o carena revopsita bine este mai buna ca cea de fabrica cu voseaua de 1 micron grosime unde cum ai atins-o hoppppp sa julit.

Sper sa nu primesc comenturi aiurea de la ofticatii care jupoaie fara mila de bani pe necunoscatori, sau sa se oftice ca-si face omul cu mana lui, ca-s certaret si sar la batae repede , va pup pe toti.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!as avea si eu nevoie de o bascula de srad 750,si daca gasesc si o furca de 750 cu juguri si semighidoane,as avea nevoie si de etriere,tot de 750.daca avetii idee pe unde gasesc va rog sa imi lasati un pm,si un nr de tel si va contactez.multumesc frumos. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...